Archeon zomer evenementen - Metalfan uitje?
Archeon zomer evenementen - Metalfan uitje?
26 - 30 juli
Internationaal 15de eeuws weekend
Groepen uit Engeland, Duitsland en Nederland komen naar themapark Archeon om u de 15de eeuw te laten beleven. Een weekend met demonstraties en middeleeuwse ambachten.
2 - 17 augustus
Groot Romeins Festival
Zestien dagen lang verzorgt LEGIO II AUGUSTA uit Brittannia spannende shows en demonstraties die een beeld geven van het leven in de provincies van het Romeinse Rijk. Leerzaam, boeiend en vooral erg leuk. Niet alleen de Romeinse soldaten staan centraal maar ook vrouwen, advocaten, handwerklieden en slaven. Een uniek evenement vol fascinerende Romeinse gebruiken, gebracht met een Brits gevoel voor stijl en traditie.
23 - 24 augustus
Middeleeuws Muziekfestival
Diverse speellieden en troubadours brengen in het middeleeuwse stadje Gravendam religieuze en pikante muziek ten gehore. U kunt een groot aantal middeleeuwse muziekinstrumenten zien en horen zoals de rebec, pommer, portatief, schalmei, doedelzak, draailier, mondharp.
6 - 7 september
Internationaal Viking Weekend
Vikingen en Franken uit heel Europa (mannen, vrouwen en kinderen) zijn neergestreken in Archeon en laten het vroeg middeleeuwse leven zien. Wapen- en modeshows, demonstraties en een grote vikingmarkt met ambachten. (AANRADER)
27 - 28 september
L.P.L.G.: Vaderlandse geschiedenis in Actie
De leden van Het landelijk Platform Levende Geschiedenis met ruim vierhonderd leden presenteren hun eigen favoriete periode uit de vaderlandse geschiedenis: Romeinse tijd, Vikingperiode, 14de, 15de, 17de eeuw, de tijd van Napoleon en WOII. Dit weekend is het absolute hoogtepunt van het jaar.
Erg gaaf allemaal.
Internationaal 15de eeuws weekend
Groepen uit Engeland, Duitsland en Nederland komen naar themapark Archeon om u de 15de eeuw te laten beleven. Een weekend met demonstraties en middeleeuwse ambachten.
2 - 17 augustus
Groot Romeins Festival
Zestien dagen lang verzorgt LEGIO II AUGUSTA uit Brittannia spannende shows en demonstraties die een beeld geven van het leven in de provincies van het Romeinse Rijk. Leerzaam, boeiend en vooral erg leuk. Niet alleen de Romeinse soldaten staan centraal maar ook vrouwen, advocaten, handwerklieden en slaven. Een uniek evenement vol fascinerende Romeinse gebruiken, gebracht met een Brits gevoel voor stijl en traditie.
23 - 24 augustus
Middeleeuws Muziekfestival
Diverse speellieden en troubadours brengen in het middeleeuwse stadje Gravendam religieuze en pikante muziek ten gehore. U kunt een groot aantal middeleeuwse muziekinstrumenten zien en horen zoals de rebec, pommer, portatief, schalmei, doedelzak, draailier, mondharp.
6 - 7 september
Internationaal Viking Weekend
Vikingen en Franken uit heel Europa (mannen, vrouwen en kinderen) zijn neergestreken in Archeon en laten het vroeg middeleeuwse leven zien. Wapen- en modeshows, demonstraties en een grote vikingmarkt met ambachten. (AANRADER)
27 - 28 september
L.P.L.G.: Vaderlandse geschiedenis in Actie
De leden van Het landelijk Platform Levende Geschiedenis met ruim vierhonderd leden presenteren hun eigen favoriete periode uit de vaderlandse geschiedenis: Romeinse tijd, Vikingperiode, 14de, 15de, 17de eeuw, de tijd van Napoleon en WOII. Dit weekend is het absolute hoogtepunt van het jaar.
Erg gaaf allemaal.
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Blackmetal
- Contacteer:
6-7 September lijkt mij vrij interessant
Archeon = iets minder dan half uurtje fietsen voor mij.
Archeon = iets minder dan half uurtje fietsen voor mij.
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
- Heer Petomaan
- Blackmetal
- Contacteer:
Dan zorg je maar dat je kan!!!
(tenzij je natuurlijk iets echt belangrijks hebt, zoals een optreden)
(tenzij je natuurlijk iets echt belangrijks hebt, zoals een optreden)
In circles of dominance, emotional deeps unite
- Heer Petomaan
- Blackmetal
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Heeee.....gaaf!
Dat van de vikingen vind ik erg gaaf....dan ga ik echt wel mee, maar die show van de Romeinen ( legio 2 augusta) lijkt me ook helemaal te gek.....
Moet alleen even kijken voor de romeinse show of ik vrij kan krijgen, maar voor dat van de vikingen ga ik gewoon mee!!!!
Dat van de vikingen vind ik erg gaaf....dan ga ik echt wel mee, maar die show van de Romeinen ( legio 2 augusta) lijkt me ook helemaal te gek.....
Moet alleen even kijken voor de romeinse show of ik vrij kan krijgen, maar voor dat van de vikingen ga ik gewoon mee!!!!

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- Korefuji
Kut....bestaat ie echt nie???Straks ga je me nog vertellen dat Sinterklaas ook niet bestaat!

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Heer Petomaan
-
-
- BlizzardBeast
- Korefuji
Hehehehe ja, dat is idd errug gaaf....vooral als de ene helft van het publiek partij kiest voor de ene, en de andere helft voor de andere 

- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Lone Starr
- Lone Starr