Night Of The Proms
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Night Of The Proms
We hebben net drie kaarten voor night of the proms gekocht, onder het motto 'weer wat anders'.
Vind tientallen keer plaats in sportpaleis in antwerpen en in ahoy te rotterdam.
Night of the Proms is een evenement waarbij klassieke muziek wordt gemengd met pop.
Wat maakt Night of the Proms zo bijzonder? Eerst en vooral de unieke mix van bekende klassieke melodieën en pop evergreens, waarmee dit evenement de grenzen verlegt binnen de muziek. Zelfs wie nooit een cd met klassieke muziek in de cd-speler stopt, doet op Night of the Proms probleemloos mee met Offenbachs French Cancan of de Sabeldans van Katsjatoerian. Ongeremd swingen jong en oud op de maat van klassieke melodieën en uit duizenden kelen tegelijk klinkt Elgars "Land of Hope and Glory".
Programma dit jaar:
Niles Rodgers (Chic) (enkel antwerpen)
Donna Summer (enkel rotterdam)
Soulsister (enkel antwerpen)
di-rect (jakkes, gelukig enkel in rotterdam
Macy Gray
OMD (hell yeah!)
Roby Lakatos
Nog mensen die hier heen gaan of hier ooit geweest zijn?
Vind tientallen keer plaats in sportpaleis in antwerpen en in ahoy te rotterdam.
Night of the Proms is een evenement waarbij klassieke muziek wordt gemengd met pop.
Wat maakt Night of the Proms zo bijzonder? Eerst en vooral de unieke mix van bekende klassieke melodieën en pop evergreens, waarmee dit evenement de grenzen verlegt binnen de muziek. Zelfs wie nooit een cd met klassieke muziek in de cd-speler stopt, doet op Night of the Proms probleemloos mee met Offenbachs French Cancan of de Sabeldans van Katsjatoerian. Ongeremd swingen jong en oud op de maat van klassieke melodieën en uit duizenden kelen tegelijk klinkt Elgars "Land of Hope and Glory".
Programma dit jaar:
Niles Rodgers (Chic) (enkel antwerpen)
Donna Summer (enkel rotterdam)
Soulsister (enkel antwerpen)
di-rect (jakkes, gelukig enkel in rotterdam
Macy Gray
OMD (hell yeah!)
Roby Lakatos
Nog mensen die hier heen gaan of hier ooit geweest zijn?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Rebellion666
Ben er een aantal keer geweest en het is altijd een waar feestje. Ondanks het geheel een beetje gelikt en overgeregiseerd lijkt. Ik vind de namen dit keer niet zo erg aanspreken dus ik sla maar over. Maar als er weer een band als bijvoorbeeld Toto meedoet ben ik de eerste die een kaartje koop.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
-
- Contacteer:
Ben twee keer in Antwerpen geweest (2001 en 2002 geloof ik), toen Meat Loaf en Toto er speelden. Was eigenlijk ook beide keren maar voor een band, al moet ik zeggen dat ik Adiemus (dat koor van de KLM-reclame) en John Miles ook best indrukwekkend vond in die setting.
Dit jaar zie ik er niks tussen staan waar ik warm voor loop. De Scorpions met klassiek orkest zou wel een goed idee zijn misschien.
Dit jaar zie ik er niks tussen staan waar ik warm voor loop. De Scorpions met klassiek orkest zou wel een goed idee zijn misschien.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik ga vanavond naar antwerpen
laat morgen wel weten hoe het was, ik ben benieuwd, lijkt me wel gevarieerde avond
en 17 euro voor een kaartje vind ik goed te pruimen, wel het goedkoopste kaartje, maar toch, duurste mogelijke kaartje was 34 euro
vind ik redelijk mooi prijzen
laat morgen wel weten hoe het was, ik ben benieuwd, lijkt me wel gevarieerde avond
en 17 euro voor een kaartje vind ik goed te pruimen, wel het goedkoopste kaartje, maar toch, duurste mogelijke kaartje was 34 euro
vind ik redelijk mooi prijzen
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
het was vooral een gezellige avond, maar vond het toch te gelikt, te simpel en te commercieel van opzet om echt intens van de muziek te genieten, het is meer entertainment om een biertje mee tte drinken
wel jammer dat OMD afgezegd had, en nu de grote ellende van Kid Creole langskwam...superslecht
ook soulsister en nile rodgers met zijn gang vond ik maar matig
hoogtepunten waren:
1. pianist liebrecht vandenbekke, een van de finalisten van koningin elizabeth wedstrijd
2. violist bobby nogwat, die met zijn snor
3. john miles met zijn music, beetje afgezaagd natuurlijk, maar bljift leuk nummer
4. macy gray: de enige die echt kon zingen deze avond
koor en orkest waren natuurlijk in orde
al bij al leuke ervaring, en openbaar vervoer was uitstekende geregeld net zoals de rest (geen controle ofzo, gewoon kaart laten zien, scannen en klaar)
wel jammer dat OMD afgezegd had, en nu de grote ellende van Kid Creole langskwam...superslecht
ook soulsister en nile rodgers met zijn gang vond ik maar matig
hoogtepunten waren:
1. pianist liebrecht vandenbekke, een van de finalisten van koningin elizabeth wedstrijd
2. violist bobby nogwat, die met zijn snor
3. john miles met zijn music, beetje afgezaagd natuurlijk, maar bljift leuk nummer
4. macy gray: de enige die echt kon zingen deze avond
koor en orkest waren natuurlijk in orde
al bij al leuke ervaring, en openbaar vervoer was uitstekende geregeld net zoals de rest (geen controle ofzo, gewoon kaart laten zien, scannen en klaar)