Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » do okt 18, 2007 7:50 pm

Sigilla Malae. Had geen idee dat dat Duits was.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo okt 21, 2007 10:00 pm

Nynke schreef:Sample van het aankomende Helrunar album, Baldr Ok Íss (dat 29 oktober uit moet komen):
http://www.prophecyproductions.de/strea ... r_edit.m3u

Ik vind dit wat braver klinken dan het vorige album, Frostnacht, hoop maar dat deze sample niet zo goed gekozen is.
Ik heb het album inmiddels gehoord en die sample is inderdaad slecht gekozen. Hij is niet representatief voor het album. Baldr Ok Íss is echt heel erg afwisselend geworden. Veel rustige, pagan-achtige stukken, maar ook hard razende black metal. Daarnaast heel af en toe wat cleane zang, akoestische stukken, spoken-word (helaas het gehele laatste 'nummer', dat eigenlijk meer een outro is) en wat voorspelbare samples om het geheel wat op te leuken. Het nummer Hunta And Boga vind ik erg opvallend, op een positieve manier. De riffs die hierin zitten, doen me heel erg aan Marduk's Nightwing denken en ik had niet gedacht zoiets ooit op een Helrunar-album te horen, maar het pakt erg goed uit. Mij bevalt 'ie wel!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » zo okt 21, 2007 10:33 pm

dames en heren...het is eindelijk gebeurd !!!
GORGOROTH IS UIT ELKAAR !!!!
er loopt inmiddels een intern conflict over wie de naam en de bijbehorende rechten krijgt...

''I am writing to inform you about the fact that there has been taken a decision to split up the band, infernus on one side, gaahl and king on the other. we can not continue working together any longer. what is still not agreed upon is who rightfully get to keep the bands name, as it is both parts will to continue. since this will be a question of legal affairs, i am afraid this might take time to get sorted out. i am sorry for that. ''

infernus, 21.10.2007

jammer maar helaas,ben benieuwd of de geplande tour nog gemaakt gaat worden... :roll:
Tullepetoanum Metallius

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » zo okt 21, 2007 10:45 pm

Blood&Ashes schreef:[..]


Ik heb het album inmiddels gehoord en die sample is inderdaad slecht gekozen. Hij is niet representatief voor het album. Baldr Ok Íss is echt heel erg afwisselend geworden. Veel rustige, pagan-achtige stukken, maar ook hard razende black metal. Daarnaast heel af en toe wat cleane zang, akoestische stukken, spoken-word (helaas het gehele laatste 'nummer', dat eigenlijk meer een outro is) en wat voorspelbare samples om het geheel wat op te leuken. Het nummer Hunta And Boga vind ik erg opvallend, op een positieve manier. De riffs die hierin zitten, doen me heel erg aan Marduk's Nightwing denken en ik had niet gedacht zoiets ooit op een Helrunar-album te horen, maar het pakt erg goed uit. Mij bevalt 'ie wel!
Mij ook. Ik heb het album nog maar één keer gehoord, maar de eerste indruk is positief.

Een toffe band die ik laatst tegenkwam is Godkiller. Met de eerste demo kan ik niet zoveel, maar de tweede demo en de EP zijn erg goed. Hoewel het allemaal niet erg origineel klinkt, is de band zeker aan te raden. De melodieën zijn erg goed, de toevoeging van keyboards is in mijn ogen ook een echte toevoeging en zorgt voor een "medieval"-achtige sfeer. Daarna is de band meer de industrial black metal kant op gegaan, maar het album "The End of the World" is ook zeker niet slecht. Beluister het eens via www.myspace.com/godkillertheband

De demo tape van Inarborat krijg ik aan het eind van de maand binnen. Een van de betere ontdekkingen van de laatste weken.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » zo okt 21, 2007 11:21 pm

Cranial schreef:dames en heren...het is eindelijk gebeurd !!!
GORGOROTH IS UIT ELKAAR !!!!
er loopt inmiddels een intern conflict over wie de naam en de bijbehorende rechten krijgt...

''I am writing to inform you about the fact that there has been taken a decision to split up the band, infernus on one side, gaahl and king on the other. we can not continue working together any longer. what is still not agreed upon is who rightfully get to keep the bands name, as it is both parts will to continue. since this will be a question of legal affairs, i am afraid this might take time to get sorted out. i am sorry for that. ''

infernus, 21.10.2007

jammer maar helaas,ben benieuwd of de geplande tour nog gemaakt gaat worden... :roll:
So what, Gorgoroth zuigt al jaren vacuüm.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo okt 21, 2007 11:35 pm

Baldurs Tod schreef:De demo tape van Inarborat krijg ik aan het eind van de maand binnen. Een van de betere ontdekkingen van de laatste weken.
Ja, die vind ik ook erg goed, vooral dat nummer That Dwells Within (The Mountain). Jammer van die vertraging trouwens, ze hadden eigenlijk beter moeten weten en geen beloften moeten doen voordat het spul in handen hebben. Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma okt 22, 2007 11:19 am

Baldurs Tod schreef:Een toffe band die ik laatst tegenkwam is Godkiller. Met de eerste demo kan ik niet zoveel, maar de tweede demo en de EP zijn erg goed. Hoewel het allemaal niet erg origineel klinkt, is de band zeker aan te raden. De melodieën zijn erg goed, de toevoeging van keyboards is in mijn ogen ook een echte toevoeging en zorgt voor een "medieval"-achtige sfeer. Daarna is de band meer de industrial black metal kant op gegaan, maar het album "The End of the World" is ook zeker niet slecht. Beluister het eens via www.myspace.com/godkillertheband
Volgens m-a speelt de band nu "Dark Electronic Metal" en afgaande op die samples van de albums, klopt dat aardig. Wat een saaie rommel zeg, er zit zelfs geen spoortje black metal meer in. Samples van de demo's staan er helaas niet op.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » ma okt 22, 2007 4:01 pm

Cranial schreef:dames en heren...het is eindelijk gebeurd !!!
GORGOROTH IS UIT ELKAAR !!!!
er loopt inmiddels een intern conflict over wie de naam en de bijbehorende rechten krijgt...
Ik neem aan dat die rechten gewoon bij Infernus terecht komen?
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8447
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma okt 22, 2007 11:48 pm

Vandaag heb ik Endstilles Reich maar eens aangeschaft en ik moet zeggen dat ik weer zeer content ermee ben.

De verrassing is er natuurlijk wel af na albums als Frühlingserwachen en Dominanz, maar desalniettemin knalt Endstilles Reich weer oud en vertrouwd uit de boxen. Vooral het nummer Der Ketzer doet het erg goed bij mij.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » di okt 23, 2007 12:16 am

Ik heb pas een gave nieuwe band ontdekt. Zwavel komt uit Nederland en speelt rauwe black metal.

Ze hebben al twee demo's uit: De Zwaveltroon 2000(2 track EP) en Zwavel - Zwaveltroon / Boos op alles en iedereen Demo

In de line-up vinden we:

Lord Satanicon: Guitar
Lord Blaspemicon: Guitar/Vocals
Lord Sadisticon: Drums
Lord Mystericon: Solo’s/Filosofie

Met name de laatste demo is een aanrader:

1. Eng (intro).
2. Draai om dat kruis!! [view lyrics]
3. Al is Christus nog zo snel (deel 1).
4. Satan achterhaalt hem wel (deel 2).
5. SixSixSix flags.
6. 66 (uitro).

Zie ook http://www.metal-archives.com/band.php?id=108457 voor meer details over deze geweldige band!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » di okt 23, 2007 9:00 am

'k weet niet of deze hier al gepasseerd is maar vorige week hoorde ik de nieuwe van COBALT die in tegenstelling tot de vorige geen rechttoe rechtaan war-metal is maar zeer duistere, atmosferische black metal met een zware Neurosis-touch...

je kan een nummer horen op http://www.paperthinwalls.com/singlefile/item?id=946
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » di okt 23, 2007 11:11 am

Poggwyd schreef:[..]


Ik neem aan dat die rechten gewoon bij Infernus terecht komen?
Ik vind 't gek dat daar uberhaupt iets over gezegd wordt. Gaahl en King(wie???) kwamen er allebei pas veel later bij.
Gaahl is dan wel sinds zijn toetreden zo'n beetje het gezicht van de band, dat wel, maar bij mijn weten kun je daar alleen aan geen rechten ontlenen.

Gebruikersavatar
Radium
Berichten: 681
Lid geworden op: ma feb 05, 2007 5:03 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Radium » di okt 23, 2007 11:47 am

Alleen zorgen Gaahl en King al de afgelopen paar albums voor alle muziek.
Be careful about reading health books. You may die of a misprint.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » di okt 23, 2007 12:10 pm

Dat is wel goed te merken dan.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » di okt 23, 2007 2:21 pm

Blood&Ashes schreef:[..]Volgens m-a speelt de band nu "Dark Electronic Metal" en afgaande op die samples van de albums, klopt dat aardig. Wat een saaie rommel zeg, er zit zelfs geen spoortje black metal meer in. Samples van de demo's staan er helaas niet op.
Ja klopt. Die samples van dat laatste album vind ik ook nogal saai, het is inderdaad geen black metal meer. Er staat overigens wel een sample op van de EP, maar ik vraag me af of het iets voor jou is.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » di okt 23, 2007 4:26 pm

Draconian schreef:Ik heb pas een gave nieuwe band ontdekt. Zwavel komt uit Nederland en speelt rauwe black metal.

Zie ook http://www.metal-archives.com/band.php?id=108457 voor meer details over deze geweldige band!
Ben jij wel helemaal lekker?
Dit "grappenmakers" project verdient nog minder aandacht dan 'bands' als Wrath from below of Unlord.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
Faust
Berichten: 132
Lid geworden op: di mei 02, 2006 7:45 pm

Bericht door Faust » di okt 23, 2007 4:35 pm

Radium schreef:Alleen zorgen Gaahl en King al de afgelopen paar albums voor alle muziek.
en de muziek is de laatste albums stukken beter.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » di okt 23, 2007 4:40 pm

Faust schreef:[..]


en de muziek is de laatste albums stukken beter.
En jij? Ben jij ook al niet helemaal lekker?
Hoegaarden or die!

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di okt 23, 2007 4:43 pm

Faust schreef:[..]


en de muziek is de laatste albums stukken beter.
Beter dan wat? Je gaat toch niet beweren dat de laatste albums beter zijn dan Pentagram, Antichrist of Under the Sign of Hell?

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » di okt 23, 2007 4:44 pm

Precies... Na 'Destroyer - Or About How To Philosophize With The Hammer' was het over en uit met G.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » di okt 23, 2007 4:47 pm

the true Thorko schreef:Precies... Na 'Destroyer - Or About How To Philosophize With The Hammer' was het over en uit met G.
Juist. Eigenlijk is het na Antichrist nooit meer beter geworden.
Hoegaarden or die!

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » di okt 23, 2007 4:54 pm

deze band had al 10 jaar begraven moeten zijn.
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » di okt 23, 2007 4:56 pm

Er kwam destijds veel BM uit Noorwegen, maar niets was zo venijnig als Pentagram/Antichrist. Niks keyboards. Vooral de laatste tracks van Pentagram houden geen rekening met overige weggebruikers... 8)

Hoe je aan Maaneskygges Slave ook hoort dat de plaat bijna is afgelopen - ongekend. Flanger d'r overheen, hopsakiedee.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Faust
Berichten: 132
Lid geworden op: di mei 02, 2006 7:45 pm

Bericht door Faust » di okt 23, 2007 6:00 pm

D. schreef:[..]

Beter dan wat? Je gaat toch niet beweren dat de laatste albums beter zijn dan Pentagram, Antichrist of Under the Sign of Hell?
Jawel.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di okt 23, 2007 6:44 pm

Faust schreef:[..]


Jawel.
Dan denk ik inderdaad dat je, zoals Poggwyd al constateerde, niet helemaal lekker bent.

Gebruikersavatar
Faust
Berichten: 132
Lid geworden op: di mei 02, 2006 7:45 pm

Bericht door Faust » di okt 23, 2007 7:01 pm

D. schreef:[..]

Dan denk ik inderdaad dat je, zoals Poggwyd al constateerde, niet helemaal lekker bent.
:finger:

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » di okt 23, 2007 9:01 pm

Komop zeg, Gorgoroth heeft welgeteld twee monumentale albums afgeleverd, en dat waren Pentagram en Antichrist. Under the Sign of Hell en Destroyer waren nog wel enigszins om aan te horen, maar Twilight of the Idols is een regelrechte abortus.

Wel een beetje flauw dat ze mekaar voor de rechter slepen. Stelletje praatjesmakers met hun pseudo-satanische geneuzel.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo okt 24, 2007 7:48 pm

Poggwyd schreef:[..]


Ben jij wel helemaal lekker?
Dit "grappenmakers" project verdient nog minder aandacht dan 'bands' als Wrath from below of Unlord.
Proef het sarcasme, kerel.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo okt 24, 2007 8:50 pm

Volgens mij heeft die Wordführer kerel van The Monolith Deathcult er ook wat mee te maken, dus dan weet je al hoe laat het is.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do okt 25, 2007 1:07 pm

Draconian schreef:[..]


Proef het sarcasme, kerel.
Bollocks, ik heb genoeg van al die clowns, nargaroths en overige semi-commerciële meuk.

Het mag wel weer onethisch, politiek incorrect, smerig en intollerenant.
Maak je borst maar nat voor de Blitkrieg III.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » do okt 25, 2007 6:32 pm

Het officiele persbericht van Gaahl over de splitsing:
STATEMENT FROM GAAHL ON EUROPEAN TOUR AND REASONS FOR NOT CONTINUING TO WORK WITH INFERNUS

I have registered some concern from friends and fans about the upcoming European tour in November because of the last day’s happenings. I can guarantee that the tour will go on as scheduled.

Gorgoroth has not split up but continued on in a different form. We will do this tour in honor of our working partners, booking agency, promoters and the audience who already bought tickets to the concerts. The alternative would be cancellation, which under no circumstance would I allow at this point in time.

Originally I had the intension of leaving Infernus with some sort of integrity. The way this case has developed I have no other choice but to reveal some of the reasons why I can no longer work with him.

First and foremost, it’s the disrespect he has shown our working partners; record labels, session-musicians, promoters (by sending unserious demands in raiders etc.) and producers we have worked with over the years which has lead to this decision.

In addition, he has not been a creative force for the last 8 years. He has shown no interest in the art defining Gorgoroth during that same period of time. He has not shown up for rehearsals and has broken agreements on several occasions. This is also an important reason in explaining why he is not part of Gorgoroth at the time being. He has broken the codex of honor and is not living by his own rules, the rules he set for himself and his surroundings on all levels.

I have tried for several years my best to continue in the original form in hopes for a change and I have done so in honor of his previous work in Gorgoroth and the fact that he is the founding member. I`ve hoped that he would become the artist he once was several years ago and I’ve realized that it will never happen. It’s gotten to a point were King and I can’t create a fire as long as someone is there pouring water over it.

I`m not personally involved in the formal part of this, but we have prepared for any given result of this matter. I know our partners have worked on our behalf preparing for what we knew would happen, for example, preparing the legal name copyright and other formal tasks. I’ll let the lawyers on both sides argue as much as they want. What is the truth is the truth --- and whoever claims otherwise is a false prophet and will be treated accordingly.

We have reached the conclusion to continue Gorgoroth as a duo because the alternative would be no Gorgoroth at all at this time. King and I have given Gorgoroth content for the last 8 years and will bring our art with us into the future. We are already on our way to start a new and improved area of our work. You will, in the following weeks, be presented our agenda to continue to spread true Norwegian black metal through recordings and concerts. We will, with or without the name Gorgoroth, raise the flame higher and brighter than ever.

The past defines the future, but sometimes you must leave something behind to be able to grow.

Gaahl Bergen 23 October 2007

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » do okt 25, 2007 7:32 pm

this just in : HELLHAMMER JOINS GAAHL AND KING IN NEW GORGOROTH LINE UP !!

From ''I'' official myspace domain :
Contiuning on with the new agenda now forged for Gorgoroth, Gaahl and King have enlisted none other than Hellhammer (Mayhem) to join them on battery beginning in 2008.

Gaahl and King are creating a force which will only contain members of a strong and creative energy in honor of the art that is Gorgoroth and their renewed sense of destruction and war! Hellhammer possesses these ideals and he will add another dimension to this new and different beginning.

Please welcome Hellhammer to the battle!

Kijk ! dat zijn de betere mededelingen 8)
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » do okt 25, 2007 7:58 pm

oh ja...
of het nieuw is weet ik niet,maar kwam een leuk bandje tegen op myspace die al toch een tijdje bezig zijntwee demo's ,2 full lengths en een derde onderweg,niets nieuws,maar wel erg lekker in het gehoor...australische BM die niet onderdoet voor de europese bands...

www.myspace.com/pestilentialshadows
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » do okt 25, 2007 8:01 pm

Goh, Hellhammer.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » do okt 25, 2007 8:13 pm

Meltdown schreef:Goh, Hellhammer.
goh.. :roll:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » vr okt 26, 2007 1:39 am

Dan moet z'n arm wel terug in orde zijn natuurlijk, anders valt er niet veel te drummen :P
Faustian Spirit of the Earth

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr okt 26, 2007 9:12 pm

Infernus wou gewoon geen commentaar geven op Gaahl zijn myspacefoto's. Daarom de split. Zo simpel is het;

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr okt 26, 2007 9:14 pm

iscariah schreef:Infernus wou gewoon geen commentaar geven op Gaahl zijn myspacefoto's. Daarom de split. Zo simpel is het;
Ja, dûh! Myspace is zó 2006...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » za okt 27, 2007 11:44 am

http://www.battlekommand.com/mp3s/madeas.mp3

Sample van het aankomende Lurker of Chalice album.
Wat meer black metal dan het vorige album, maar er zit nog wel wat van de typische Lurker of Chalice sfeer in. Mij bevalt het wel.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » za okt 27, 2007 12:10 pm

Cranial schreef:this just in : HELLHAMMER JOINS GAAHL AND KING IN NEW GORGOROTH LINE UP !!

Kijk ! dat zijn de betere mededelingen 8)
Hoera ja!
Als er iemand bands tot ongekende hoogtes weet te verneuken dan is het Hellhammer wel!
Hoegaarden or die!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » za okt 27, 2007 12:12 pm

Nynke schreef:http://www.battlekommand.com/mp3s/madeas.mp3

Sample van het aankomende Lurker of Chalice album.
Wat meer black metal dan het vorige album, maar er zit nog wel wat van de typische Lurker of Chalice sfeer in. Mij bevalt het wel.
Is maar een sample zal hopelijk net zoals de vorige plaat zeer gevarieerd zijn. In ieder geval, kan niet wachten! Als deze nog beter wordt dan de s/t ... plaat van het jaar!

Priestermord
Berichten: 1
Lid geworden op: di okt 23, 2007 9:44 am

Bericht door Priestermord » za okt 27, 2007 12:25 pm

Nynke schreef:http://www.battlekommand.com/mp3s/madeas.mp3

Sample van het aankomende Lurker of Chalice album.
Wat meer black metal dan het vorige album, maar er zit nog wel wat van de typische Lurker of Chalice sfeer in. Mij bevalt het wel.


Ja ja erg goed.
De cd van Impious Havoc met Manifestation of plague and war is super.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » za okt 27, 2007 8:00 pm

Hoop dat onze Goedheiligman zowel nieuw werk van Lurker of Chalice als Leviathan uit de mijter tovert...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » za okt 27, 2007 8:06 pm

Leviathans nieuwe zou toch binnen niet al te lange tijd uitkomen? Of is dat ook alweer op de lange baan geschoven?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » za okt 27, 2007 9:10 pm

the true Thorko schreef:Hoop dat onze Goedheiligman zowel nieuw werk van Lurker of Chalice als Leviathan uit de mijter tovert...
Jij krijgt de roe, en je moet mee in de zak. :' )

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » za okt 27, 2007 10:23 pm

K. schreef:Jij krijgt de roe, en je moet mee in de zak. :' )
Met die winters hier is Spanje niet echt een slecht vooruitzicht. 8)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo okt 28, 2007 2:27 am

Priestermord schreef:De cd van Impious Havoc met Manifestation of plague and war is super.
Misschien ben je bekend met het Noorse bandje Mayhem? Vrij obscuur - en ik betwijfel of er ergens iets van te vinden is - maar ligt in het verlengde van IH.



Schaamteloze rip-off...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » zo okt 28, 2007 11:59 am

Arathorn, "Treue und Verrat", over enkele weken uit via Folter.

Hier alvast wat samples. Opvolger van "Niemals Kroenender Als Was Einst War" uit 97.



http://www.fileden.com/files/2007/2/27/ ... sample.mp3
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » zo okt 28, 2007 12:47 pm

Dat is mooi. De sample klinkt weer erg goed, ik schaf hem gelijk aan als die uit is.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo okt 28, 2007 4:07 pm

Draconian schreef:Leviathans nieuwe zou toch binnen niet al te lange tijd uitkomen? Of is dat ook alweer op de lange baan geschoven?
Geruchten gaan dat 'Leviathan' is opgedoekt door Wrest... en de nieuwe Lurker of Chalice eigenlijk dat langverwachte Leviathan-album is.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gesloten