10-11-2007: fates warning & pagan's mind @ Zoetermeer

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
fsleeking

10-11-2007: fates warning & pagan's mind @ Zoetermeer

Bericht door fsleeking » ma nov 05, 2007 8:12 pm

wel tof

De line-up voor deze tour is Jim Matheos, Ray Alder, Joey Vera, Frank Aresti en Bobby Jarzombek.

Het voorprogramma is in handen van de Noorse progmetalformatie Pagan's Mind.

@ Boerderij Zoetermeer
www.boerderij.org

Rene

Bericht door Rene » ma nov 05, 2007 9:46 pm

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Johan

Bericht door Johan » di nov 06, 2007 10:30 am

Goeie drummer, die Jarzombek.

Zoetermeer is me wat ver weg, voor een band waar ik nog te weinig van ken.

botje

Bericht door botje » zo nov 11, 2007 12:02 pm

Gister in Zoetermeer geweest. Fates Warning was goed, maar wat schetste mijn verbazing, Pagan's Mind vond ik beter, power Metal met een progressief randje...Heel vette Metal.

Hoop deze band zeker snel weer terug te zien en vlgs mij verdienen ze zelfs een plek op de grotere metal festivals van Nederland....FOR ofzo zullen ze zeker niet misstaan........
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off

metalmachine

Bericht door metalmachine » zo nov 11, 2007 12:08 pm

Gisteren naar Fates warning en Pagans Mind geweest in Zoetermeer.

Was echt een zeer geslaagde avond.

Pagan's mind: speelde ongeveer 45 minuten, de eerste twee nummers waren vrij rommelig betreft het geluid, daarna werd het steeds beter. Er kwamen nog een drietal nummers van de nieuwe cd voorbij en ze eindigde natuurlijk met ''through osiris eyes. De was voor mij de eerste keer dat ik live zag en eigenlijk ook de reden waaron ik naar dit concert ben gekomen. De nieuwe cd is geweldig en eigenlijk het concert ook

Fates Warning: ben ik minder bekend mee, ken de laatste FWX en nummers van een aantla andere cd's. Een strak concert, nummers lijken wel veel op elkaar en echte uitschieters mis ik ook. Het was echter zeer degelijk zonder fouten gespeeld, dus voor de fans zeker een geslaagde avond. minpuntje! de zanger vertelde het publiek dat ze een extra lange set gingen spelen, maar na 5 kwartier viel die zelf zowat dronken van het podium, waarna hij wegliep en weer op kwam en vijf keer aan zijn neus zat te wrijven. daarna speelde ze nog 1 nummer en was het klaar, volgens mij was ie die zanger zo high als wat.

Verder wel een top avond! nog meer mensen die gisteren zijn geweest?

Antonio Montana

Bericht door Antonio Montana » zo nov 11, 2007 12:14 pm

Ik heb helaas op het laatste moment om financiele redenen verstek moeten laten gaan.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Plaats reactie