Judas Rising en Megaseth in Sjiwa Baarlo
Judas Rising en Megaseth in Sjiwa Baarlo
De kelder van Sjiwa te Baarlo staat bekend om z’n geweldige hardrockfeestjes. Zo ook weer op zaterdag 24 november a.s.. Op de Covembernight staan dit jaar 2 geweldige hardrockcoverbands.
2 Coverbands van hardrockbands die diepe sporen hebben achtergelaten in de metalscene betreden het Sjiwa podium. Namelijk MEGASETH en JUDAS RISING.
MEGASETH heeft de eer om de spits af te bijten. Deze band is zoals ze het zelf zeggen THE DUTCH TRIBUTE -SENSATION FOR THE BEST OF ALLTIME SPEEDMETAL.
Wie oplet heeft natuurlijk in de gaten dat deze band een tribute brengt aan niemand minder dan MEGADEATH.
Dan als MEGASETH de kelder heeft opgewarmd of anders gezegd verhit, is het tijd voor de goden van de metal. Na de terugkeer van Rob Halford op het ouden nest is THE PRIEST weer helemaal terug. Deze terugkeer heeft JUDAS RISING meegesleurd in een stroomversnelling.De ene klassieker na de andere wordt uit de lederen mouwen geschud.
De entree bedraagt deze avond 7,50 en als je voor 21.00 binnen bent slechts 6 euro. De kelder is vanaf 20.00 open. Tot dan.
WWW.SJIWA.NL
2 Coverbands van hardrockbands die diepe sporen hebben achtergelaten in de metalscene betreden het Sjiwa podium. Namelijk MEGASETH en JUDAS RISING.
MEGASETH heeft de eer om de spits af te bijten. Deze band is zoals ze het zelf zeggen THE DUTCH TRIBUTE -SENSATION FOR THE BEST OF ALLTIME SPEEDMETAL.
Wie oplet heeft natuurlijk in de gaten dat deze band een tribute brengt aan niemand minder dan MEGADEATH.
Dan als MEGASETH de kelder heeft opgewarmd of anders gezegd verhit, is het tijd voor de goden van de metal. Na de terugkeer van Rob Halford op het ouden nest is THE PRIEST weer helemaal terug. Deze terugkeer heeft JUDAS RISING meegesleurd in een stroomversnelling.De ene klassieker na de andere wordt uit de lederen mouwen geschud.
De entree bedraagt deze avond 7,50 en als je voor 21.00 binnen bent slechts 6 euro. De kelder is vanaf 20.00 open. Tot dan.
WWW.SJIWA.NL
Waarom hou jij je kansloze waffel ns niet een tijdje? Als je alleen maar kunt zeiken ga je lekker in het zeiktopic zitten en niet hier.Johan schreef:Wat een waardeloos bericht. MegadEth en Judas Priest hardrockbands noemen.
Ik ben er (uiteraard) bij

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Laat diegene in zn waarde en ga zo'n topic dan niet lopen afzeiken! Je kunt hetgeen je wilde zeggen ook op een normale manier zeggen lijkt me.Johan schreef:Wat zit jij te miepen, debiel? Ik val jou er toch niet op aan dat een aankonding van leuke bandjes is opgeschreven door iemand die er geen verstand van heeft.
@Took, ik ben er altijd man

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
ok. Het ging er ook niet om om het topic af te zeiken. Het lijkt me een leuk avondje. Als Baarlo wat beter bereikbaar was met het openbaar vervoer zou ik zeker overwegen te komen. Priest en Megadeth behoren toch tot mijn favoriete bands.Argarath schreef:[..]
Laat diegene in zn waarde en ga zo'n topic dan niet lopen afzeiken! Je kunt hetgeen je wilde zeggen ook op een normale manier zeggen lijkt me.