Za 08-12 Shining + Hellsaw + Skitliv @ Parkhof, Alkmaar
Za 08-12 Shining + Hellsaw + Skitliv @ Parkhof, Alkmaar
Zaterdag 8 december @ Parkhof, Alkmaar.
Black Metal fest met:
- Shining
- Hellsaw
- Skitliv
Doors: 20:00 uur
Entree: 10 euro
Black Metal fest met:
- Shining
- Hellsaw
- Skitliv
Doors: 20:00 uur
Entree: 10 euro
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- Ekibyougami
- Contacteer:
BLACK METAL FEST - ‘THANK GOD FOR NIKLAS KVARFORTH’ TOUR – SHINING (se) + HELLSAW (au) + SKITLIV (nor) + CLAUSTROPHOBIA Zaterdag 8 december / deur: 19:00 / 10,- / CJP 9,- / CKV THANK GOD FOR NIKLAS KVARFORTHZo zien we ’t graag in Parkhof. De vikingen die van hun drakenschepen afstappen om ons een poepie van eigen metal te laten ruiken. In het kader van rock and rhunes. Alleen maar werken en geen spelletjes? Dat zou pas een saaie boel worden. Gelukkig heeft het Zweedse SHINING nog een paar plakken pure metal opgepoetst om te versmelten tot zuiver muzikaal goud. Zwarter dan de slaapkamer van de dondergod. Dat is de muziek van SKITLIV, de nieuwe band van ex-Mayhem zanger Maniac. Laat alle hoop maar varen want heftiger dan dit wordt het niet meer dit millenium.‘Van dik hout zaagt men planken’ zegt men wel als de botte bijl er stevig inhakt. Dat geld zeker voor de meedogenloze balk/deathmetal van HELLSAW. Niet voor tere zieltjes en gebedenprevelende moederskindjes.Het huis is te klein als CLAUSTROPHOBIA de snaren en trommels beroert. Na een periode van bezettingswisselingen nu klaar voor het omverwerpen van alles dat naar slappe kappersmetal en pompeuze poserrock ruikt. Shining Video clip http://www.youtube.com/watch?v=BQVCkfBhbFA Skitliv video clip http://www.youtube.com/watch?v=33MnTKrADcA www.myspace.com/shininghalmstad www.myspace.com/hellsawmusic www.myspace.com/skitliv777 www.claustrophobia.nl
-
-
- Contacteer:
Dat heb ik ook nog steeds niet begrepen. Blijft sowieso een zieke gast, wel geniale combinatie met Maniac haha.....Spearhead schreef:Waarom werd die Kvaforth zo halverwege een nummer zo pissed dat ie versterkers ging uitzetten?
Een vet avondje zwart metaal in ieder geval!
not all those who wander are lost!
-
-
- Ekibyougami
- Contacteer:
-
- geitenbaard
-
- Contacteer:
Rechts georienteerde mensen? is me niet echt opgevallen moet ik eerlijk zeggen. Shining was vet, je vind Kvarforth eng? Nou ik vind Maniac anders ook niet echt een lekker ventje.Sister September schreef:De muziek van Shining was best goed, die zanger was echt heel eng. Ook was ik minder blij met de aanwezigheid van wat extreem-rechts georienteerde mensen daar, als donker typje voel ik me dan toch niet helemaal op m'n gemak.
not all those who wander are lost!
- Ekibyougami
- Contacteer:
- Blood&Ashes
Er liep inderdaad een figuur met een kale kop, blousje in zijn spijkerbroek, en van die bordeaux rode kisten daaronder, of whatever het voor dingen mogen zijn. En figuren met die kledingstijl worden over het algemeen direct geassocieerd met (extreem) rechts, zoals in dit geval.Blood&Ashes schreef:Rechts geörienteerde lui nogwel. Oei, eng hoor. Vraag ik me toch af waar die aan te herkennen waren, op dat concert. Beetje raar trouwens, om je ongemakkelijk te voelen in de buurt van mensen die er andere opvatting over nahouden dan jezelf. Beetje...intolerant?
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
- Ekibyougami
- Contacteer:
Waar die aan te herkennen waren? Och, de kale kop, bomberjacks met Duitse kruizen en Nederlandse vlaggen zeiden wat dat betrof genoeg. Over het je ongemakkelijk voelen ga ik niks zeggen, daar ik daar totaal geen last van had en ik ga niet spreken voor anderen
Ohja, weet iemand toevallig of de zanger van Shining dikke maatjes is met Skitliv? K vond de grote tattoo op zn arm nogal curieus.

Ohja, weet iemand toevallig of de zanger van Shining dikke maatjes is met Skitliv? K vond de grote tattoo op zn arm nogal curieus.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
Niet opgelet tijdens Skitliv?Ekibyougami schreef:Ohja, weet iemand toevallig of de zanger van Shining dikke maatjes is met Skitliv? K vond de grote tattoo op zn arm nogal curieus.

Kvarforth is onderdeel van Skitliv (gitaart), die zoensessie van Maniac en Kvarforth ook gemist?
- Ekibyougami
- Contacteer:
-
Dat was idd wel erg vaudt ja...Dragahl schreef:[..]
Niet opgelet tijdens Skitliv?![]()
Kvarforth is onderdeel van Skitliv (gitaart), die zoensessie van Maniac en Kvarforth ook gemist?
En trad Maniac ook niet op tijdens die CD presentatie in Halmstad?
Kirkjur Skolla Brenna | http://www.xs4all.nl/~kmachine | http://www.urdland.com
Ja, daarom deed Maniac ook een nummer mee met Shining.Spearhead schreef:[..]
Dat was idd wel erg vaudt ja...
En trad Maniac ook niet op tijdens die CD presentatie in Halmstad?
Geen grapje, de heaumeaux.Blanke_Meester schreef:[..]
Meen je dit of is dat een grapje?
-
Niet intolerant, maar als je zelf donker bent en mensen hebben daarom al een hekel aan je, is dat toch niet echt fijn. Heb er al eerder gezeik over gehad, dus ik vind dat altijd een beetje eng. Dat heeft niets met intolerantie te maken.Blood&Ashes schreef:Rechts geörienteerde lui nogwel. Oei, eng hoor. Vraag ik me toch af waar die aan te herkennen waren, op dat concert. Beetje raar trouwens, om je ongemakkelijk te voelen in de buurt van mensen die er andere opvatting over nahouden dan jezelf. Beetje...intolerant?
- Blood&Ashes
Ik vond het nogal een angstreactie. Een extreem-rechtste overtuiging hoeft niet te betekenen dat ze een hekel hebben aan mensen met een donkere huidskleur. Ook al hebben ze dat wel, dan is de kans nog klein dat ze het tijdens een concert laten merken. Ik kan me je reactie wel een beetje voorstellen, maar ik zou echt niet bang worden of ze om slechte ervaringen uit het verleden gaan vermijden. Dat soort reacties roepen alleen maar meer angst op.Sister September schreef:Niet intolerant, maar als je zelf donker bent en mensen hebben daarom al een hekel aan je, is dat toch niet echt fijn. Heb er al eerder gezeik over gehad, dus ik vind dat altijd een beetje eng. Dat heeft niets met intolerantie te maken.