Tarja Turunen Melkweg 13 december 2007
-
Tarja Turunen Melkweg 13 december 2007
Het eerste solo-album van Tarja Turunen (voormalig zangeres van Nightwish), getiteld My Winter Storm, verschijnt op 9 november.
13 december staat ze in de Melkweg, entree is 25 euro.
Re: Tarja Turunen Melkweg 13 december 2007
Sister September schreef:Het eerste solo-album van Tarja Turunen (voormalig zangeres van Nightwish), getiteld My Winter Storm, verschijnt op 9 november.
Opzich wel leuk, maar in Amsterdam. Dat vind ik toch te ver weg.
....Het is trouwens niet haar eerste solo album vorig jaar herfst heeft ze al een album uitgebracht. 'Henkäys ikuisuudesta (breath from heaven)'
http://www.myspace.com/metal_yrsa
de tering wat een hoop geld.
het is niet iets waar ik zo ie zo al heen zou gaan, maar 25 euro voor een concert van Tarja is wel heel veel geld in mijn ogen.
ik weet niet wat een concert kost van bijvoorbeeld een shakira, maar dat zal toch niet veel hoger liggen?en zo bekend is ze dan ook weer niet wereldwijd gezien.
het is niet iets waar ik zo ie zo al heen zou gaan, maar 25 euro voor een concert van Tarja is wel heel veel geld in mijn ogen.
ik weet niet wat een concert kost van bijvoorbeeld een shakira, maar dat zal toch niet veel hoger liggen?en zo bekend is ze dan ook weer niet wereldwijd gezien.
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
-
Re: Tarja Turunen Melkweg 13 december 2007
Nu je het zegt, maar ik had dat zinnetje van de Melkweg site gestolen.evilrules schreef:[..]
....Het is trouwens niet haar eerste solo album vorig jaar herfst heeft ze al een album uitgebracht. 'Henkäys ikuisuudesta (breath from heaven)'
Zit ook wel metal achtige zooi tussen. Ik vind het trouwens allemaal 3x niks.yowannuzz schreef:Dat zijn heel veel centjes.
En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat solo-werk heel erg poppy gaat worden....
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
bloeding schreef:de tering wat een hoop geld.
...... maar zij bepaalt het ook niet wat een kaartje kost. dat bepaalt mojo/melkweg. Heb je ook nog kans dat de booker een hoop geld vraagt ( waar tarja/managment ook niets aan kan veranderen, dat is een wereld apart) . Waardoor mojo en de melkweg hun prijzen ook opschroeven. Daarnaast gokken ze op de pubers van 16 die door ouders gesponsord worden. Die ouders zijn allang blij dat hun dochter hier heen wil en niet naar Cannibal Corpse of 1 of ander duister hol vol rap/hardcore/etc.
http://www.myspace.com/metal_yrsa
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De solo cd van Tarja bevalt me een stuk beter dan de nieuwe Nightwish/Nichtenwens. Laid back stukken afgewisseld met up-tempo werk, en het bas werk van Doug Wimbish (ole!)
Eens kijken of ik het red om naar Amsterdam te gaan de 13e, lijkt me beter dan die Bierhal.
Maar ja...het volk heeft gesproken:
Nightwish: UITVERKOCHT
Tarja: Kaarten genoeg...
cultuurbarbaren!
Eens kijken of ik het red om naar Amsterdam te gaan de 13e, lijkt me beter dan die Bierhal.
cultuurbarbaren!
Wat te zeuren? Jammer.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
natuurlijk heeft tarja en haar management daar WEL mee te maken, zij bieden zichzelf aan voor een prijs en daarna regels mojo de boel en bepaald de eindprijs voor een zaal, de zaal kan nog kijken of het teveel of te weinig isevilrules schreef:[..]
...... maar zij bepaalt het ook niet wat een kaartje kost. dat bepaalt mojo/melkweg. Heb je ook nog kans dat de booker een hoop geld vraagt ( waar tarja/managment ook niets aan kan veranderen, dat is een wereld apart) . Waardoor mojo en de melkweg hun prijzen ook opschroeven. Daarnaast gokken ze op de pubers van 16 die door ouders gesponsord worden. Die ouders zijn allang blij dat hun dochter hier heen wil en niet naar Cannibal Corpse of 1 of ander duister hol vol rap/hardcore/etc.
maar een artiest (of manegement van die artiest) bepaald op de eerste plaats zelf de prijs
en waarom zouden ouders het erg vinden als ze naar een bruut concert gaan? weten ouders sowieso het verschil tussen iets als nightwish en nile? en vinden ze dat uberhaupt erg?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
wat maakt het uit wat iemand anders over jouw favoriete muziek denkt? en populariteit van een act heeft nog nooit iets onmiddelijk gezegd over de kwaliteit van muziekattematic schreef:De solo cd van Tarja bevalt me een stuk beter dan de nieuwe Nightwish/Nichtenwens. Laid back stukken afgewisseld met up-tempo werk, en het bas werk van Doug Wimbish (ole!)
cultuurbarbaren!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Maakt ook niks uit....Frans Bauer verkoopt grotere zalen uit en is kwalitatief ook niet hoogstaand.Kriestof schreef:[..]
wat maakt het uit wat iemand anders over jouw favoriete muziek denkt? en populariteit van een act heeft nog nooit iets onmiddelijk gezegd over de kwaliteit van muziek

Wat te zeuren? Jammer.
Hierbij nog wat foto's van het optreden in de Melkweg.

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Ben er niet geweest, maar op die foto ziet het er wel prettig uit moet ik zeggen.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Kriestof schreef:wat speelde ze van nightwish?
Hierbij de hele setlist:
01. Boy And The Ghost
02. Lost Northern Star
03. Passion & The Opera
04. My Little Phoenix
05. Sing For Me
06. Damned & Devine
07. Ciaran’s Band Set
08. Ciaran’s Well
09. Our Great Divide
10. Phantom Of The Opera
11. Oasis
12. Walking In The Air
13. You Would Have Loved This
14. Poison (Alice Cooper)
---
15. Nemo
16. I Walk Alone
---
17. Calling Grace
Ik heb ze op www.stargazers.nl even blijgemaakt met je foto'sEus schreef:Hierbij nog wat foto's van het optreden in de Melkweg.

- The Kinslayer
Mij beviel het concert erg goed. Het ging er er pittiger aan toe als dat ik had verwacht. Vond ik absoluut niet erg!!! Ze ging zelf ook lekker uit haar dak. Ze was veel losser als dat ik van haar ben gewend bij Nightwish. Het was echt een leuke avond vond ik. Trouwens, 25 euro is niet zo heel veel.....bands als de Red Hot Chili Peppers schijnen 80 euro te vragen voor een kaartje, dus eigenlijk denk ik dat iemand als Shakira ook wel een stuk duurder is....
Nee, maar als ik b.v. komende dinsdag drie gave bands zie voor 15 euro dan wordt 25 euro toch een behoorlijke uitgave. Red Hot Chili Peppers vind ik vet, maar daar heb ik ook zeker geen 80 euro voor over. Wat Shakira kost weet ik niet en aangezien ik dat meuk vind boeit me dat ook niet.
Ik vind 25 euro op basis van een nogal matige cd en een succesvol-verleden-bij-een-band-waarbij-zij-geen-liedjes-schreef echter gigantisch veel centjes.
Ik vind 25 euro op basis van een nogal matige cd en een succesvol-verleden-bij-een-band-waarbij-zij-geen-liedjes-schreef echter gigantisch veel centjes.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- The Kinslayer
Als jij de nieuwe cd van Tarja wat aan de matige kant vind kan ik me voorstellen dat je 25 euri teveel vind. Echter smaken veschillen en ik vind het album heel mooi, dus had ik het er voor over. Als jij morgen 3 gave bands te zien krijgt voor 15 euro is dat zeker weten supergaaf en ik wens je ook veel plezier morgen!yowannuzz schreef:Nee, maar als ik b.v. komende dinsdag drie gave bands zie voor 15 euro dan wordt 25 euro toch een behoorlijke uitgave. Red Hot Chili Peppers vind ik vet, maar daar heb ik ook zeker geen 80 euro voor over. Wat Shakira kost weet ik niet en aangezien ik dat meuk vind boeit me dat ook niet.

- Antonio Montana