15-12 Kreekrock winter editie

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

15-12 Kreekrock winter editie

Bericht door emillio » za dec 15, 2007 3:31 pm

Afbeelding
www.musketeerofdeath.nl

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 15, 2007 3:43 pm

enemy ground is live altijd moddervet

trage beatdowns, fantastisch is dat
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » za dec 15, 2007 6:36 pm

Het is weer allemaal hardcore zeker?

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo dec 16, 2007 2:36 am

Wat een feestje. :' )

Uitgebreid verslag volgt morgen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » ma dec 17, 2007 12:35 pm

Tja.......
Wintereditie Kreekrock
door Gino van den Broecke


Maandag 17 december 2007 - WESTDORPE - Muziekfestival Kreekrock was in Westdorpe en omgeving al bekend. Na de mini-editie van het festival in De Soos, zag zaterdag de eerste editie van de Winter Edition het licht.


VORIGE STARTSTOPVOLGENDE


Meer dan driehonderd bezoekers kwamen op het muziekfeestje af. De organiserende jongeren waren dan ook meer dan tevreden. ,,We kregen steeds meer vragen van jongeren die vonden dat er ook in de winter 'iets' moest komen. Wij hebben daar met deze avond op ingespeeld. Als je de opkomst ziet, dan is het echt super", aldus Dionne Wauters van Kreekrock.

In cultureel centrum Concordia konden zaterdag muziekliefhebbers uit Nederland en België hun hart ophalen. Vijf verschillende bands sprongen, speelden en zongen vanaf het podium in de zaal het jeugdige publiek toe. De Zeeuws-Vlaamse formatie Retaliation beet het spits af. Daarna volgden de muzikanten van Angelskin, Pushed Too Far, Time Decides en afsluiter Enemy Ground. Zowel bandleden, organisatie en niet in de laatste plaats het publiek waren zeer te spreken over het nieuw feestje op de jaarlijkse festivalkalender. ,,Dat we alles in het werk stellen om dit ook volgend jaar op poten te zetten mag duidelijk zijn. De opkomst heeft onze verwachtingen overtroffen."

Kreekrock is een onderdeel van JongerenPlaSa Westdorpe en staat al enkele jaren garant voor stevige muziekfeesten. Momenteel zijn ze alweer volop in de weer om de komende buiteneditie te organiseren.

Liefhebbers van stevige rock, metal en hardcore kunnen op vrijdag 30 mei 2008 terecht voor het volgende festijn tijdens de openingsdag van de Graafjansfeesten in Westdorpe.



>>De eerste editie van Kreekrock Winter Edition was volgens de organisatie van het festival een succes. Ruim driehonderd jongeren kwamen op het evenement af.
30 mei - het zal Metallica in Landgraaf worden.
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma dec 17, 2007 12:40 pm

Hahaha.

Dat er mensen knockout zijn geslagen, bloedlippen zijn geslagen, gespuugd is naar vrouwen, de security talloze keren moest ingrijpen en ik zonder reden een klap kreeg van een zanger die stond op te treden vermelden ze er voor het gemak maar even niet bij.

Dit was geen hardcore, dit was een hele trieste zaak. Kung fu is mij best. Daar was tenslotte ruimte zat voor, ga dan niet at random het publiek in elkaar slaan en schoppen.

En dan vond Enemy Ground het nodig die testosteronpubers nog wat op te ruien. Nee, als dit lokale alternatieve muziekscene is, dank je vriendelijk.

Ga lekker jumpen ofzo. Met je joggingbroek en petje.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » ma dec 17, 2007 6:35 pm

Ik zal wel oogkleppen hebben, bekrompen zijn, kortzichtig narrowminded en al dat, maar ik vind het in ZV steeds kutter worden.

Met uitzondering van dat laatste metal avondje in Sas dan. Jammer dat er ook dáár weer een hardcore band tussen zat. Maar dat waren verder eens een keer gave bands en een prima sfeer.
Verder gaat de sfeer hard achteruit met die "hardcore"lui.
Een beetje bangen zit er niet meer in zonder te incaseren. Het valt godver mee dat er nog niet eerder gemat is. (Laatste Hardcore avond in Kalash zat het er overigens HÉÉL dichtbij. 1 iemand tegen de vlakte geslingerd(Naar aanleiding van volop tegen de mensen buiten de pitring inrennen en bashen) die daarna een vuistslag wilde uitdelen maar miste, waar gelukkig niet op gerageerd werd)

Naar aanleiding van dat soort dingen de laatste tijd ben ik ook nergens meer heen geweest hier. (Met uitzondering van The Truckfighters)



Maargoed, /care onderhand. Hardcore slaat aan, metal minderd flink. Het is logisch dat daarop wordt ingespeeld. Alleen jammer dat de mensen die daarop afkomen de boel verkutten.
Ik ga lekker stoner en surf bands checken in de Kalash als hij er weer is.
Met goedkope bands en 4 lokale zatte paardekoppen vermaakte ik me er opzich beter dan bij die andere dingen.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma dec 17, 2007 6:40 pm

Welk metalavondje in Sas bedoel je? Toen met Spoil Engine? Daar zat niet één hardcoreband bij. Dat ze begonnen te kung fu-en (hoe schrijf je dat?) betekent nog niet dat het HC is. Heb enkele van die lui er op aangesproken omdat het mijn verantwoordelijkheid was die avond en er is verder niks meer voor gevallen.

Afgelopen zaterdag waren het vooral de Belgen die meegekomen waren met de bands. Ik denk dat de programmatie de grootste oorzaak was van de sfeer. Alleen maar moderne -core bands met geen enkele boodschap, behalve macho-gedrag en geweld uitdragen. Van die mongolen als Maico en Joost hebben dan natuurlijk niet veel meer nodig.

We vinden het met z'n allen heel storend en naar de toekomst toe gaan we er met z'n allen zero tolerance op toepassen. Van zodra er weer moedwillig uitgedaagd wordt dmv schoppen/slaan/moshen naar mensen die duidelijk niet in de pit staan ---> die knulletjes bij hun nekvel graaien en buiten zetten. Afgelopen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma dec 17, 2007 6:44 pm

He, had ik Retaliation nou bedacht als een van de mogelijke bandnamen als ik een nieuwe band opricht, bestaat het dus toch al.

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » ma dec 17, 2007 7:07 pm

KoenM schreef:Welk metalavondje in Sas bedoel je? Toen met Spoil Engine?
Nee, die Opblaaspop vrijdagavond, met 3 meetjesland bands als ik me niet vergis (die band van de vriend van Annet o.a)

Afgelopen zaterdag waren het vooral de Belgen die meegekomen waren met de bands. Ik denk dat de programmatie de grootste oorzaak was van de sfeer. Alleen maar moderne -core bands met geen enkele boodschap, behalve macho-gedrag en geweld uitdragen. Van die mongolen als Maico en Joost hebben dan natuurlijk niet veel meer nodig.
Ok, Belgen heb ik hier nog niet eerder echt veel gespot (op de vermakelijke luitjes na, "jeeeeeeeeeeeeeeeee". jwtwel.

Alsof mensen als Joost en Maica vatbaard zijn voor een "boodschap" als er wat te kung-fu-en valt. (':
Daarbij: Belgen en hun kijk op Nederlanders.... Dat vind ik ook twijfelwaardig.
We vinden het met z'n allen heel storend en naar de toekomst toe gaan we er met z'n allen zero tolerance op toepassen. Van zodra er weer moedwillig uitgedaagd wordt dmv schoppen/slaan/moshen naar mensen die duidelijk niet in de pit staan ---> die knulletjes bij hun nekvel graaien en buiten zetten. Afgelopen.
Nekvel pakken gaskamers ingooien kaput machen.


Ja, ik hoop dat het in de toekomst wat beter wordt, want nu is/wordt het gewoon kut. Ik zag het gekunggayfu al een jaar terug @ metalcore en het was daar al goed.

Gebruikersavatar
AnnetS
Berichten: 342
Lid geworden op: zo mar 06, 2005 8:18 pm
Locatie: Gent

Bericht door AnnetS » ma dec 17, 2007 7:43 pm

Ik was het helemaal vergeten!
Maar zo te horen moet ik het niet erg vinden dat ik er niet bij was.

Jammer dat de scene op die manier een deuk krijgt...mja..
en het was al niet vet in ZV....
De hele 'nieuwe' hardcore scene lijkt
de visie niet geheel te hebben meegekregen.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma dec 17, 2007 7:45 pm

Mja, met hardcore had dat weinig te maken. Och, niet vet in ZV, er komen toch weer wat bands enzo. :)

Vind het iig wel de moeite er wat proberen van te maken en die paar idioten die het verzieken er uit te werken. :)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » za dec 22, 2007 1:53 pm

www.musketeerofdeath.nl

Plaats reactie