Lijkt me eerlijk gezegd nogal saai, het overal over eens zijn...Sander schreef:Ja, als je vriendje die DO plaat wat minder vindt moet ie bij jou natuurlijk ook dalen.
Beste releases van 2007
Oops.Dragonforce schreef:[..]
Je dacht dat album moet dit jaar hoger scoren in de top 10?
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=6248
Ik moet ook niet in de lijstjes van anderen gaan kijken voor wat er dit jaar allemaal is uitgekomen.
- XnegativeX
- Berichten: 15008
- Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
- Locatie: Rijssen
- Contacteer:
- Scream filled Silence
- Berichten: 1658
- Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm
En dat terwijl die plaat van Shining nou ook niet heel bijzonder cool is ofzo, wel grappig voor een keertje, het experimentele is wel aardig, maar een knaller nee hoor.... gewoon een kutplaat...XnegativeX schreef:Schandalig eigenlijk dat toch redelijk veel mensen Halmstad van Shining in hun jaarlijst hebben staan en dat ik niemand ook maar een woord hoor reppen over Warfare machines van Deinonychus.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
- XnegativeX
- Berichten: 15008
- Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
- Locatie: Rijssen
- Contacteer:
Ik snap nog steeds niet wat er nou zo experimenteel is aan Halmstad. Maakt een sampletje hier en een accoustisch gitaartje daar een band tegenwoordig al experimenteel?
Ik vind Halmstad best een leuk album maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar hun oudere werk. Toen klonken ze nog een stuk wanhopiger en meer duister. Vandaar ook dat ik Warfare machines verkies boven Halmstad.
Ik vind Halmstad best een leuk album maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar hun oudere werk. Toen klonken ze nog een stuk wanhopiger en meer duister. Vandaar ook dat ik Warfare machines verkies boven Halmstad.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- KoenM
- Berichten: 22271
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
- Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
- Contacteer:
Ik ga dit lijstje maar eens insturen denk ik:
1. Candlemass - King of the grey islands
2. Parkway Drive - Horizons
3. Volbeat - Rock the rebel/Metal the devil
4. Porcupine Tree - Fear of a blank planet
5. Type O Negative - Dead Again
6. Darkthrone - F.O.A.D.
7. Megadeth - United Abominations
8. Arch Enemy - Rise of the Tyrant
9. Machine Head - The Blackening
10. Municipal Waste - The Art of Partying
Viel erbuiten:
Onslaught - Killing peace
Annihilator - Metal
Dark Tranquillity - Fiction
Dream Theater - Systematic Chaos
Behemoth - The Apostasy
Madball - Infiltrate the system
Gorefest - Rise To Ruin
Iced Earth - Framing Armageddon (Something Wicked Part 1)
Ministry - The Last Sucker
1. Candlemass - King of the grey islands
2. Parkway Drive - Horizons
3. Volbeat - Rock the rebel/Metal the devil
4. Porcupine Tree - Fear of a blank planet
5. Type O Negative - Dead Again
6. Darkthrone - F.O.A.D.
7. Megadeth - United Abominations
8. Arch Enemy - Rise of the Tyrant
9. Machine Head - The Blackening
10. Municipal Waste - The Art of Partying
Viel erbuiten:
Onslaught - Killing peace
Annihilator - Metal
Dark Tranquillity - Fiction
Dream Theater - Systematic Chaos
Behemoth - The Apostasy
Madball - Infiltrate the system
Gorefest - Rise To Ruin
Iced Earth - Framing Armageddon (Something Wicked Part 1)
Ministry - The Last Sucker
Facebook band
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
Visually Universal - Our Hexagram Unicursal
I stared into the void tonight - the best dream I ever had
Last.fm profiel
- the true Thorko
- Berichten: 13291
- Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
- Locatie: l'Hermitage
- cataclysm child
- Berichten: 7664
- Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
- Locatie: leuven
Therion is alsnog mijn lijstje binnengekomen:
1. Mayhem – Ordo Ad Chao
2. Akercocke – Antichrist
3. Therion – Gothic Kabbalah
4. Marduk – Rom 5:12
5. Finntroll – Ur Jordens Djup
6. Enthroned – Tetra Karcist
7. Desaster – Satan’s Soldiers Syndicate
8. Nile – Ithyphallic
9. Behemoth – The Apostasy
10. Legion of the Damned – Sons of the Jackal
11. Rotting Christ – Theogonia
12. Darkthrone – F.O.A.D.
13. Endstille – Endstilles Reich
14. Limbonic Art – Legacy of Evil
15. Suhrim – Happy Hour
16. Dimmu Borgir – In Sorte Diaboli
17. Aborted - Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture
1. Mayhem – Ordo Ad Chao
2. Akercocke – Antichrist
3. Therion – Gothic Kabbalah
4. Marduk – Rom 5:12
5. Finntroll – Ur Jordens Djup
6. Enthroned – Tetra Karcist
7. Desaster – Satan’s Soldiers Syndicate
8. Nile – Ithyphallic
9. Behemoth – The Apostasy
10. Legion of the Damned – Sons of the Jackal
11. Rotting Christ – Theogonia
12. Darkthrone – F.O.A.D.
13. Endstille – Endstilles Reich
14. Limbonic Art – Legacy of Evil
15. Suhrim – Happy Hour
16. Dimmu Borgir – In Sorte Diaboli
17. Aborted - Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture
Faustian Spirit of the Earth
Die Scariot gaat nog wel stijgen, daarnaast wil ik Coheed and Cambria nog zeker voor het einde van het jaar checken. Goede kans dat die er nog inkomt.Zagato schreef:Veel te veel gemist dit jaar, maar dit is mijn eerste poging tot een top 10:
1-Dream Theater/Systematic Chaos
2-The End/Elementary
3-Redemption/The Origins of Ruin
4-Neurosis/Given to the Rising
5-Rush/Snakes & Arrows
6-Sadist/Sadist
7-Aeon Spoke/Aeon Spoke
8-Mekong Delta/Lurking Fear
9-Scariot/Momentum Shift
10-Beirut/The Flying Cup Club
Waarbij gezegd moet worden dat Beirut absoluut geen metal is en om die reden niet in de lijst thuishoort.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Noorse band met de drummer en zanger van Spiral Architect in de gelederen. Lijkt op Control Denied, Spiral Architect en qua zang op Psychotic Waltz. Progressive met een thrash randje (iets in die richting in ieder geval)CTTS schreef:[..]
Wat is dat Scariot?
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Oh ja, die is er inderdaad ook weer bij....CTTS schreef:Ah..zie dat bandhoer Steve DiGeorgio er ook aan meedoet, eens kijken of ik er wat van kan vinden.
EDIT: en een paar tunes van de boys:
http://www.myspace.com/scariotmusic
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Een eerste poging tot een top 10:
1. Volbeat - Rock the rebel/Metal the devil
Dit is voor mij by far de beste plaat van het jaar, zelfs van de afgelopen jaren. Het is alweer enige tijd geleden dat ik zo verslaafd ben geweest aan één album. Een klassieker in wording wat mij betreft. Hierna komt er dus een tijdje helemaal niks en dan in willekeurige volgorde:
Finntroll - Ur jordens djup
Manegarm - Vargstenen
Entombed - Serpent saints
Obituary - Xecutioner's returm
Nightwish - Dark passion play
Helloween - Gambling with the devil
Gamma ray - Land of the free II
Dream Theater - Systematic chaos
Iced Earth - Framing armageddon
Moonsorrow - V Havitetty
OK, dit zijn er 11, dus er moet er nog eentje afvallen. En misschien komt één van de volgend eplaten er nog wel bij:
Candlemass - King of the grey islands
Dimmu Borgir - In sorte diaboli
Novembers doom - The novella resevoir
Pain of salvation - scarsick
Pagan's mind - God's equation
Serj Tankian - Elect the dead
Dus ik heb nog wat luisterwerk te doen voordat ik mijn definitieve top 10 kan insturen.
1. Volbeat - Rock the rebel/Metal the devil
Dit is voor mij by far de beste plaat van het jaar, zelfs van de afgelopen jaren. Het is alweer enige tijd geleden dat ik zo verslaafd ben geweest aan één album. Een klassieker in wording wat mij betreft. Hierna komt er dus een tijdje helemaal niks en dan in willekeurige volgorde:
Finntroll - Ur jordens djup
Manegarm - Vargstenen
Entombed - Serpent saints
Obituary - Xecutioner's returm
Nightwish - Dark passion play
Helloween - Gambling with the devil
Gamma ray - Land of the free II
Dream Theater - Systematic chaos
Iced Earth - Framing armageddon
Moonsorrow - V Havitetty
OK, dit zijn er 11, dus er moet er nog eentje afvallen. En misschien komt één van de volgend eplaten er nog wel bij:
Candlemass - King of the grey islands
Dimmu Borgir - In sorte diaboli
Novembers doom - The novella resevoir
Pain of salvation - scarsick
Pagan's mind - God's equation
Serj Tankian - Elect the dead
Dus ik heb nog wat luisterwerk te doen voordat ik mijn definitieve top 10 kan insturen.
[url=http://www.last.fm/user/Siepje/?chartstyle=grayboxfive][img]http://imagegen.last.fm/grayboxfive/artists/5/Siepje.gif[/img][/url]
Oh ja en het laatste Drudkh album heb ik ook nog niet gehoord.....Zagato schreef:[..]
Die Scariot gaat nog wel stijgen, daarnaast wil ik Coheed and Cambria nog zeker voor het einde van het jaar checken. Goede kans dat die er nog inkomt.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
- Hieronimus
- Berichten: 31826
- Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
- Locatie: Hutje in het bos
Die heb ik deze week ook meerdere malen geluisterd... Een juweeltje, zeg ik je! Minder solo's dan op Blood in Our Wells, maar nog steeds die typische riffs en dat desolate gevoel. Dikke top tiener.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Dat klinkt alsof hij ook in mijn Top 10 thuishoort....Hieronimus schreef:Die heb ik deze week ook meerdere malen geluisterd... Een juweeltje, zeg ik je! Minder solo's dan op Blood in Our Wells, maar nog steeds die typische riffs en dat desolate gevoel. Dikke top tiener.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
als je Scariot goed vind moet je zeker Twisted into form (de band) checken! Die spelen metal in hetzelfde straatje en zijn zeer zeker de moeite waard!Zagato schreef:[..]
Die Scariot gaat nog wel stijgen, daarnaast wil ik Coheed and Cambria nog zeker voor het einde van het jaar checken. Goede kans dat die er nog inkomt.
- Eru Iluvatar
- Berichten: 4173
- Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
- Locatie: Groningen
1. Mekong Delta – Lurking Fear
2. Scariot – Momentum Shift
3. Kragens – Infight
4. Cage – Hell Destroyer
5. Gamma Ray – Land Of The Free II
6. Candlemass – King Of The Grey Islands
7. Helloween – Gambling With The Devil
8. Fu Manchu – We Must Obey
9. Pain Of Salvation – Scarsick
10. Agent Steel - Alienigma
2. Scariot – Momentum Shift
3. Kragens – Infight
4. Cage – Hell Destroyer
5. Gamma Ray – Land Of The Free II
6. Candlemass – King Of The Grey Islands
7. Helloween – Gambling With The Devil
8. Fu Manchu – We Must Obey
9. Pain Of Salvation – Scarsick
10. Agent Steel - Alienigma
- Destructor
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
- Locatie: Bleiswijk
Nu dacht ik het wel zo'n beetje gehad te hebben met de releases van 2007. Maar fuck, wat had ik het fout. Net het laatste album van Runemagick ontdekt, die gaat meteen naar de derde plaats in mijn nog te plaatsen top 10 achter Darkthrone en Candlemass.
Wat een geniale riffs, het blaast nu op hoog volume door mijn speakers die het bijna begeven van al de lage tonen in deze zwaar hypnotiserende death/doom/sludge/stoner/whatever.
Wat een geniale riffs, het blaast nu op hoog volume door mijn speakers die het bijna begeven van al de lage tonen in deze zwaar hypnotiserende death/doom/sludge/stoner/whatever.
- innuendo
- Lult over cdtjes
- Berichten: 22680
- Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
- Locatie: Eindhoven
Zagato schreef:[..]
Noorse band met de drummer en zanger van Spiral Architect in de gelederen. Lijkt op Control Denied, Spiral Architect en qua zang op Psychotic Waltz. Progressive met een thrash randje (iets in die richting in ieder geval)
Klinkt interessant! Ik ga er ook nog eens naar luisteren.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- multi/spazz
- Berichten: 235
- Lid geworden op: zo mar 05, 2006 1:55 pm
01. Zoroaster - Dog magic
02. Bilskirnir - Wotansvolk
03. Magrudergrind - Rehashed
04. Unsane - Visqueen
05. Bloody Phoenix - War, hate and misery
06. Anal Vomit - Depravation
07. Fleshpress - Pillars
08. Bone Awl - Meaningless leaningless mess
09. Nunslaughter - Hex
10. Svartsyn - Timeless reign
02. Bilskirnir - Wotansvolk
03. Magrudergrind - Rehashed
04. Unsane - Visqueen
05. Bloody Phoenix - War, hate and misery
06. Anal Vomit - Depravation
07. Fleshpress - Pillars
08. Bone Awl - Meaningless leaningless mess
09. Nunslaughter - Hex
10. Svartsyn - Timeless reign
http://coldoutsidelayswaste.blogspot.com/
Klinkt wel aardig maar ik werd er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd.Zagato schreef:[..]
Noorse band met de drummer en zanger van Spiral Architect in de gelederen. Lijkt op Control Denied, Spiral Architect en qua zang op Psychotic Waltz. Progressive met een thrash randje (iets in die richting in ieder geval)
-
- Berichten: 4263
- Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
- Locatie: Oosterhout
- Contacteer:
01. Epica - The Divine Conspiracy
02. Watain - Sworn to the Dark
03. Gorefest - Rise to Ruin
04. Nightwish - Dark Passion Play
05. Marduk - Rom 5:12
06. Behemoth - The Apostacy
07. Moonsorrow - V: Havitetty
08. Anaal Nathrakh - Hell Is Empty, And All The Devils Are Here
09. Mors Principium Est - Liberation = Termination
10. Pain - Psalms of Extinction
Eervolle vermeldingen:
Korn - Untitled
Svartsyn - Timeless Reign
Exodus - The Atrocity Exhibition
Legion of the Damned - Sons of the Jackal
Shining - Halmstad
Thurisaz - Circadian Rhythm
The Vision Bleak - The Wolves Go Hunt Their Prey
02. Watain - Sworn to the Dark
03. Gorefest - Rise to Ruin
04. Nightwish - Dark Passion Play
05. Marduk - Rom 5:12
06. Behemoth - The Apostacy
07. Moonsorrow - V: Havitetty
08. Anaal Nathrakh - Hell Is Empty, And All The Devils Are Here
09. Mors Principium Est - Liberation = Termination
10. Pain - Psalms of Extinction
Eervolle vermeldingen:
Korn - Untitled
Svartsyn - Timeless Reign
Exodus - The Atrocity Exhibition
Legion of the Damned - Sons of the Jackal
Shining - Halmstad
Thurisaz - Circadian Rhythm
The Vision Bleak - The Wolves Go Hunt Their Prey
Laatst gewijzigd door StraightHate op wo dec 19, 2007 9:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 431
- Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
- Locatie: Dronten
heb mijn top 10 ingestuurd. Wel lastig zeg zon top 10 van een jaar. Er zijn in een jaar veel meer albums uitgekomen dan je verwacht. maar goed heb een lijstje gemaakt iig.
1. Pagan's mind - God's Equation
2. Menhir - Hildenbrandlied
3. Dream Theater - Systematic Choas
4. Finntroll - Ur djordens djup
5. Alcest - Souvernirs d'un autre monde
6. Iced Earth - Framing Armegedon
7. Dark Tranquillity - Fiction
8. Therion - Gothic Kabbalah
9. Fjoergyn - Sade et Massoch
10. Soilwork - Sworn to a great divide
natuurlijk pagans mind op 1. Iedereen die dat alum meer als twee keer heeft geluisterd begrijpt waarom. Menhir, ja over smaak valt te twisten, ik vind het geweldig. Dream Theater is gewoon altiijd briljant.
1. Pagan's mind - God's Equation
2. Menhir - Hildenbrandlied
3. Dream Theater - Systematic Choas
4. Finntroll - Ur djordens djup
5. Alcest - Souvernirs d'un autre monde
6. Iced Earth - Framing Armegedon
7. Dark Tranquillity - Fiction
8. Therion - Gothic Kabbalah
9. Fjoergyn - Sade et Massoch
10. Soilwork - Sworn to a great divide
natuurlijk pagans mind op 1. Iedereen die dat alum meer als twee keer heeft geluisterd begrijpt waarom. Menhir, ja over smaak valt te twisten, ik vind het geweldig. Dream Theater is gewoon altiijd briljant.
1. Darkthrone - F.O.A.D.
2. Candlemass - King of the grey islands
3. Runemagick - Dawn of the end
4. Blotted Science - The machinations of dementia
5. Municipal Waste - The art of partying
6. Mekong Delta - Lurking fear
7. Onslaught - Killing Peace
8. Megadeth - United abominations
9. Inhume - Chaos dissection order
10. Drudkh - Estrangement
2. Candlemass - King of the grey islands
3. Runemagick - Dawn of the end
4. Blotted Science - The machinations of dementia
5. Municipal Waste - The art of partying
6. Mekong Delta - Lurking fear
7. Onslaught - Killing Peace
8. Megadeth - United abominations
9. Inhume - Chaos dissection order
10. Drudkh - Estrangement
- Ekibyougami
- Berichten: 2735
- Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
- Locatie: Noord-Scharwoude
- Contacteer:
1/2 - Behemoth – The Apostasy
1/2- Epica – The Divine Conspiracy
3- Nightwish – Dark Passion Play
4- Trail of Tears - Existentia
5- Amorphis – Silent Waters
6- Rotting Christ – Theogonia
7- Limbonic Art – A Legacy of Evil
8- Marduk – Rom 5.12
9- Ulver – Shadows of the Sun
10- Emilie Autumn – Laced/Unlaced
Zo dan maar...Was erg lastig >.< (En er komen nog wat cd's bij die ik nog moet luisteren zoals Primordial)
Maar ook goed (in random volgorde) zijn:
Abigor – Fractal Posessions
Baroness - Red album
Forest Silence – The Philosophy of Winter
Divine Heresey
Vesania – Distractive Killusions
Devil Driver – The Last Kind Words
Ministry – The Last Sucker
Wolves in the Throne Room – Two Hunters
Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
Mayhem - Ordo ad Chao
Deathspell Omega - Fas - Ite maledicti In Ignem Aeternum
Dark Tranquility - Fiction
Paradise Lost - In Requiem
Machine Head - The Blackening
Therion – Gothic Kaballah
Type O Negative - Dead Again
Zonaria – The Infamy and the Breed
Drudkh - Estrangement
Pfff, het was een goed jaar, dat is zeker. Vooral in januari en augustus is veel moois uitgekomen.
1/2- Epica – The Divine Conspiracy
3- Nightwish – Dark Passion Play
4- Trail of Tears - Existentia
5- Amorphis – Silent Waters
6- Rotting Christ – Theogonia
7- Limbonic Art – A Legacy of Evil
8- Marduk – Rom 5.12
9- Ulver – Shadows of the Sun
10- Emilie Autumn – Laced/Unlaced
Zo dan maar...Was erg lastig >.< (En er komen nog wat cd's bij die ik nog moet luisteren zoals Primordial)
Maar ook goed (in random volgorde) zijn:
Abigor – Fractal Posessions
Baroness - Red album
Forest Silence – The Philosophy of Winter
Divine Heresey
Vesania – Distractive Killusions
Devil Driver – The Last Kind Words
Ministry – The Last Sucker
Wolves in the Throne Room – Two Hunters
Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
Mayhem - Ordo ad Chao
Deathspell Omega - Fas - Ite maledicti In Ignem Aeternum
Dark Tranquility - Fiction
Paradise Lost - In Requiem
Machine Head - The Blackening
Therion – Gothic Kaballah
Type O Negative - Dead Again
Zonaria – The Infamy and the Breed
Drudkh - Estrangement
Pfff, het was een goed jaar, dat is zeker. Vooral in januari en augustus is veel moois uitgekomen.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
- Antonio Montana
- Berichten: 3219
- Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
- Locatie: Den Haag
En toch zou ik er meteen voor naar de winkel gaan als hij uitkomt! De songs die ik live en in demoversies heb gehoord klinken allemaal goed tot geweldig.
De titelsong is zo'n relax nummer! De laatste demoversie staat op youtube met een belachelijke clip erbij:
http://www.youtube.com/watch?v=dLeGwjG4RNc
De titelsong is zo'n relax nummer! De laatste demoversie staat op youtube met een belachelijke clip erbij:
http://www.youtube.com/watch?v=dLeGwjG4RNc
- Antonio Montana
- Berichten: 3219
- Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
- Locatie: Den Haag
Ik kan er nog niet veel mee. Ik heb ze ook op Graspop 2006 gezien en dat was echt bagger. Wat een belachelijke vertoning.
Ik ga deze week zelf mijn definitieve top 10 maken, maar het wordt lastig, mede doordat ik nog steeds bijna dagelijks een nieuw album hoor.
Ik ga deze week zelf mijn definitieve top 10 maken, maar het wordt lastig, mede doordat ik nog steeds bijna dagelijks een nieuw album hoor.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]
-Obituary - Xecutioner's Return
-Hail of Bullets - Promo 2007
-Deicide - The Stench of Redemption
-Xasthur - Defective Epipath
-Municipal Waste - The Art of Partying
-Darkthrone - F.O.A.D
-Walknut - Graveforests and Their Shadows
-Trelldom - Till Minne
-Disavowed - Biased Existence
-Severe Torture - Sworn Vengeance
het zijn er veel meer,maar goed...
-Hail of Bullets - Promo 2007
-Deicide - The Stench of Redemption
-Xasthur - Defective Epipath
-Municipal Waste - The Art of Partying
-Darkthrone - F.O.A.D
-Walknut - Graveforests and Their Shadows
-Trelldom - Till Minne
-Disavowed - Biased Existence
-Severe Torture - Sworn Vengeance
het zijn er veel meer,maar goed...
Tullepetoanum Metallius
Weet niet zo heel goed wat ik van het nieuwe album moet gaan vinden, live vond ik het de nummers trouwens wel oke, niet speciaal ofzo. (optreden in Nijmegen vond ik trouwens geweldig toen). Maar het gaat waarschijnlijk toch alleen maar tegenvallen. Zeker na zo'n lange periode van 'wachten'.Johan schreef:En toch zou ik er meteen voor naar de winkel gaan als hij uitkomt! De songs die ik live en in demoversies heb gehoord klinken allemaal goed tot geweldig.
De titelsong is zo'n relax nummer! De laatste demoversie staat op youtube met een belachelijke clip erbij:
http://www.youtube.com/watch?v=dLeGwjG4RNc
Ik heb ze op Rock am Ring en op Graspop gezien. Rock am Ring was simpelweg briljant, misschien wel het vetste optreden wat ik ooit gezien heb. Fucking strak en perfect gezongen door Axl, een set van 2 uur en 40 minuten van 1.30 tot 4.10 in de vrieskou.
Op graspop was het daarentegen teleurstellend. Axl was vast in een slecht humeur omdat het zo regende .
Veel van de nieuwe nummers zijn best wel groeinummers dus ik denk niet dat je veel kan zeggen na ze 1 keer live gehoord te hebben.
Op graspop was het daarentegen teleurstellend. Axl was vast in een slecht humeur omdat het zo regende .
Veel van de nieuwe nummers zijn best wel groeinummers dus ik denk niet dat je veel kan zeggen na ze 1 keer live gehoord te hebben.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Berichten: 25625
- Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Uiteindelijke lijst:Lennert schreef:Ik lever zolang ik de laatste Helloween nog niet heb nog niks in, maar voorlopig:
1. Symphony X - Paradise Lost
2. Gamma Ray - Land Of The Free
3. Iced Earth - Framing Armageddon
4. Axxis - Doom Of Destiny
5. Megadeth - United Abominations
6. Vanishing Point - The Fourth Season
7. Sonata Arctica - Unia
8. Wizard - Goochan
9. Agent Steel - Alienigma
10. ?
De vraag is nu waar Helloween erin komt
1. Symphony X - Paradise Lost
2. Iced Earth - Framing Armageddon
3. Helloween - Gambling With The Devil
4. Ensiferum - Victory Songs
5. Gamma Ray - Land Of The Free II
6. Axxis - Doom of Destiny
7. Megadeth - United Abominations
8. Excalion - Waterlines
9. Nightmare - Genetic Disorder
10. Agent Steel - Alienigma
Wow, dat is toch wel enigszins aangepast in vergelijking met wat ik eerst had gepost. Helloween was toch duidelijk beter dan verwacht, terwijl ik dankzij mijn vriendin gelukkig nog Ensiferum kon horen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- ComaNation
- Berichten: 864
- Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:35 pm
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
1. Alcest - Souvenirs d'un autre monde
2. Novembre - The Blue
3. Ghost Brigade - Guided by Fire
4. Novembers Doom - The Novella Reservoir
5. The Vision Bleak - The Wolves Go Hunt Their Prey
6. Thurisaz - Circadian Rhythm
7. Depressed Mode - Ghosts of Devotion
8. Ava Inferi - The Silhouette
9. Amorphis - Silent Waters
10. Farsot - IIII
2. Novembre - The Blue
3. Ghost Brigade - Guided by Fire
4. Novembers Doom - The Novella Reservoir
5. The Vision Bleak - The Wolves Go Hunt Their Prey
6. Thurisaz - Circadian Rhythm
7. Depressed Mode - Ghosts of Devotion
8. Ava Inferi - The Silhouette
9. Amorphis - Silent Waters
10. Farsot - IIII
[size=75][url=http://www.last.fm/user/Agapornide]Last.fm[/url][/size]
- Blood&Ashes
- Berichten: 3718
- Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
- Locatie: Groningen
Je mag ook dingen in je top 10 opnemen die je (nog) niet gekocht hebt hoor.
De mijne (er komt misschien nog één wijziging):
1. Truppensturm - Fields Of Devastation
2. Inarborat - Inarborat
3. Shining - V - Halmstad
4. Abigor - Fractal Possession
5. Peste Noire - Folkfuck Folie
6. Genocide - Apocalyptic Visions
7. Necros Christos - Triune Impurity Rites
8. La Division Mentale - L'eXtase De Fous
9. Svartsyn - Timeless Reign
10. Verdunkeln - Einblick In Den Qualenfall
De mijne (er komt misschien nog één wijziging):
1. Truppensturm - Fields Of Devastation
2. Inarborat - Inarborat
3. Shining - V - Halmstad
4. Abigor - Fractal Possession
5. Peste Noire - Folkfuck Folie
6. Genocide - Apocalyptic Visions
7. Necros Christos - Triune Impurity Rites
8. La Division Mentale - L'eXtase De Fous
9. Svartsyn - Timeless Reign
10. Verdunkeln - Einblick In Den Qualenfall
- Lord Leuber
- Berichten: 301
- Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
- Locatie: Santpoort
- Contacteer:
Dit zijn jouw inzendingen:
1. Verdunkeln - Einblick in den Qualenfall
2. Lunar Aurora - Andacht
3. Mortuus Infradaemoni - Daemon Qui Fecit Terram
4. Krohm - The Haunting Presence
5. Limbonic Art - Legacy of Evil
6. Finntroll - Ur Jordens Djup
7. Wolves in the Throne Room - Two Hunters
8. Svartsyn - Timeless Reign
9. Moonsorrow - Viides luku: hävitetty
10. Inarborat - Inarborat
1. Verdunkeln - Einblick in den Qualenfall
2. Lunar Aurora - Andacht
3. Mortuus Infradaemoni - Daemon Qui Fecit Terram
4. Krohm - The Haunting Presence
5. Limbonic Art - Legacy of Evil
6. Finntroll - Ur Jordens Djup
7. Wolves in the Throne Room - Two Hunters
8. Svartsyn - Timeless Reign
9. Moonsorrow - Viides luku: hävitetty
10. Inarborat - Inarborat
En Gamma Ray is gedaald? Bij mij is het precies andersom. Ik vond eerst Gambling with the Devil de betere, maar nu Land of the Free II. Symphony X komt er bij mij nu ook bij, nu ik deze plaat een keer of 3 heb gehoord.Lennert schreef:[..]
Uiteindelijke lijst:
1. Symphony X - Paradise Lost
2. Iced Earth - Framing Armageddon
3. Helloween - Gambling With The Devil
4. Ensiferum - Victory Songs
5. Gamma Ray - Land Of The Free II
6. Axxis - Doom of Destiny
7. Megadeth - United Abominations
8. Excalion - Waterlines
9. Nightmare - Genetic Disorder
10. Agent Steel - Alienigma
Wow, dat is toch wel enigszins aangepast in vergelijking met wat ik eerst had gepost. Helloween was toch duidelijk beter dan verwacht, terwijl ik dankzij mijn vriendin gelukkig nog Ensiferum kon horen.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Berichten: 5046
- Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am
1.Hacavitz - Katun
2.Wolves In The Throneroom – Two Hunters
3.Headhunter DC – God`s Spreading Cancer
4.Arkhon Infaustus – Orthodoxyn
5.Nox – Ixaxaar
6.Anal Vomit – Depravation
7.The Ordher – Weaponize
8.Drawn And Quartered – Merciless Hammer Of Lucifer
9.Immolation – Shaowds Of The Light
10. Impiety – Formidonis Nex Cultus
Goede tweede top 10:
1.Desaster - 666: Satan’s Soldiers Syndicate
2.Ulcerate – Of Fracture And Failure
3.Moker – Translating The Pain
4.Ajdath – Triangle Of Death
5.Vomitory – Brutalize Terrorize Sodomize
6.Controle Human Delete – Terminal World Perspective
7.Dying Fetus – War of Attrition
8.Sarpanitum – Despoilment Of Origin
9.Kronos – The Hellenic Terror
10.Catarrhal – Putressence
Goede derde top 10:
Oh nee, dat was niet de bedoeling. Zo kun je net zo goed geen lijstjes maken.
2.Wolves In The Throneroom – Two Hunters
3.Headhunter DC – God`s Spreading Cancer
4.Arkhon Infaustus – Orthodoxyn
5.Nox – Ixaxaar
6.Anal Vomit – Depravation
7.The Ordher – Weaponize
8.Drawn And Quartered – Merciless Hammer Of Lucifer
9.Immolation – Shaowds Of The Light
10. Impiety – Formidonis Nex Cultus
Goede tweede top 10:
1.Desaster - 666: Satan’s Soldiers Syndicate
2.Ulcerate – Of Fracture And Failure
3.Moker – Translating The Pain
4.Ajdath – Triangle Of Death
5.Vomitory – Brutalize Terrorize Sodomize
6.Controle Human Delete – Terminal World Perspective
7.Dying Fetus – War of Attrition
8.Sarpanitum – Despoilment Of Origin
9.Kronos – The Hellenic Terror
10.Catarrhal – Putressence
Goede derde top 10:
Oh nee, dat was niet de bedoeling. Zo kun je net zo goed geen lijstjes maken.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Berichten: 25625
- Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ja, voornamelijk omdat ik Kai behoorlijk zwak vind klinken na al die luisterbeurten. Desalniettemin vind ik het nog steeds een behoorlijk gaaf album hoor, ik raad je aan om die Axxis ook nog te checken als je van Duitse power metal houdt in ieder geval. Niet zo stevig als bovenste twee, meer hardrock invloeden, maar gave zang en veel melodieJohan schreef:[..]
En Gamma Ray is gedaald? Bij mij is het precies andersom. Ik vond eerst Gambling with the Devil de betere, maar nu Land of the Free II. Symphony X komt er bij mij nu ook bij, nu ik deze plaat een keer of 3 heb gehoord.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- cataclysm child
- Berichten: 7664
- Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
- Locatie: leuven
- thomaster87
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: wo jan 19, 2005 7:16 pm
- Locatie: Huissen
- Contacteer:
Voorlopig lijstje na wat gepuzzel...
1. Paradise Lost – In Requiem
2. Marillion – Somewhere Else
3. Officium Triste – Giving Yourself Away
4. Swallow The Sun – Hope
5. Volbeat – Rock the Rebel/Metal the Devil
6. Type O Negative – Dead Again
7. Evoken – A caress of the Void
8. Syrach – Days of Wrath
9. Jesu – Conqueror
10. Mary Bell – Mary Bell
Zal nog wel wat veranderen, ik moet nog wat cd's luisteren en ben waarschijnlijk wel iets vergeten ergens.
1. Paradise Lost – In Requiem
2. Marillion – Somewhere Else
3. Officium Triste – Giving Yourself Away
4. Swallow The Sun – Hope
5. Volbeat – Rock the Rebel/Metal the Devil
6. Type O Negative – Dead Again
7. Evoken – A caress of the Void
8. Syrach – Days of Wrath
9. Jesu – Conqueror
10. Mary Bell – Mary Bell
Zal nog wel wat veranderen, ik moet nog wat cd's luisteren en ben waarschijnlijk wel iets vergeten ergens.
...en het geld hebben we lekker toch gehad!
Bij nader inzien is dit hem geworden, maar ik had m'n vorige top10 al ingestuurd, dus veel zin zal het niet meer hebben.
1. Darkthrone - F.O.A.D.
2. Candlemass - King of the grey islands
3. Runemagick - Dawn of the end
4. Blotted Science - The machinations of dementia
5. Municipal Waste - The art of partying
6. Mekong Delta - Lurking fear
7. Onslaught - Killing Peace
8. Electric Wizard - Witchcult today
9. Inhume - Chaos dissection order
10. Drudkh - Estrangement
1. Darkthrone - F.O.A.D.
2. Candlemass - King of the grey islands
3. Runemagick - Dawn of the end
4. Blotted Science - The machinations of dementia
5. Municipal Waste - The art of partying
6. Mekong Delta - Lurking fear
7. Onslaught - Killing Peace
8. Electric Wizard - Witchcult today
9. Inhume - Chaos dissection order
10. Drudkh - Estrangement
- sugar daddy
- Berichten: 1236
- Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
- Locatie: Crystal Dijk
Ik heb net ook m'n top10 ook even gemaakt hij ziet er als volgt uit:
1.Coheed And Cambria - Good Apollo, I’m Burning Star IV, Volume Two: No World For Tomorrow
2.Mekong Delta - Lurking Fear
3.Candlemass - King Of The Grey Islands
4.Kronos - The Hellenic Terror
5.Darkthrone - F.O.A.D.
6.Demiurg - Breath Of The Demiurg
7.Legion Of The Damned - Sons Of The Jackal
8.Dew-Scented - Incinerate
9.Obituary - Xecutioner's Return
10.Iced Earth - Framing Armageddon (Something Wicked Part 1)
11.Zornik - Crosses
12.Limbonic Art - Legacy Of Evil
1.Coheed And Cambria - Good Apollo, I’m Burning Star IV, Volume Two: No World For Tomorrow
2.Mekong Delta - Lurking Fear
3.Candlemass - King Of The Grey Islands
4.Kronos - The Hellenic Terror
5.Darkthrone - F.O.A.D.
6.Demiurg - Breath Of The Demiurg
7.Legion Of The Damned - Sons Of The Jackal
8.Dew-Scented - Incinerate
9.Obituary - Xecutioner's Return
10.Iced Earth - Framing Armageddon (Something Wicked Part 1)
11.Zornik - Crosses
12.Limbonic Art - Legacy Of Evil