15-12-2007
Nog ruim een half jaar te gaan en dan is het weer zover: Fields of Rock! Het campingfestival Fields of Rock vindt in 2008 plaats in het weekend van 20, 21 en 22 juni. Op deze dagen staat Evenemententerrein Walibi World in Biddinghuizen volledig in het teken van de stoerste rock, de hipste metal en allerlei toffe activiteiten voor alle liefhebbers van het muzikaal hardere werk.
In tegenstelling tot de vorige editie staan er ook op de vrijdagavond al bands op de bühne van Fields of Rock.
Dus blok het weekend van van 20, 21 en 22 juni in je agenda en check regelmatig deze website voor al het nieuws over Fields of Rock 2008! Meer nieuws over de artiesten en de start van de voorverkoop volgt snel.
Rock on!
Fields Of Rock 2008 - 20, 21 & 22 juni
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Fields Of Rock 2008 - 20, 21 & 22 juni
Kon geen ander topic hierover vinden.
ligt puur aan de bands, of ik ga. Afgelopen jaar was dat erg goed, maar het festival was toch erg duur en miste vooral de sfeer.
Maar met net zulke bands als afgelopen jaar, dan zal ik wel gaan.
Laatst gewijzigd door Joris op zo dec 16, 2007 2:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Drie dagen, gaan ze nu dan gewoon de hele line-up van Graspop overnemen? Mijn gok (of wens) voor de headliners van de drie dagen is Judas Priest, Iron Maiden en Metallica, aangezien die alle drie de zomerfestivals aan gaan doen. Met Metallica krijg je toch heel wat meer bezoekers dan vorig jaar, ook al stellen ze muzikaal nog maar weinig voor. Op de website van het Arrow Rock Festival kun je trouwens stemmen voor Led Zeppelin en Van Halen, dus die bands spelen komend jaar op Arrow. 

- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Joris schreef:ligt puur aan de bands, of ik ga. Afgelopen jaar was dat erg goed, maar het festival was toch erg duur en meeste vooral de sfeer.
Mee eens. Als Metallica komt ben ik er wel bij. Anders moet ik het nog maar zien. Vorig jaar waren er veel goede bands, maar weer Iron Maiden hoeft van mij niet zo nodig.
AC/DC, Guns n Roses, Led Zeppelin, Slayer, Rammstein, Motorhead, Judas Priest. 't kan allemaal nog.CTTS schreef:Ben het met je eens, maar aan de andere kant, hoeveel headliner waardig materiaal is er nog voor zo'n groot festival behalve de Metallica's en Iron Maiden's? Van de nieuwere garde bands zou ik niks op kunnen noemen eerlijk gezegd
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Anyone, Anywhere
Van dat rijtje zou naar mijn mening alleen AC/DC of Rammstein nog kunnen, de rest is of al 300 keer geweest (evenals Iron Maiden) of geen echte publiekstrekker of meer geschikt voor een festival als Arrow.Elessar schreef:[..]
AC/DC, Guns n Roses, Led Zeppelin, Slayer, Rammstein, Motorhead, Judas Priest. 't kan allemaal nog.
Metallica lijkt ook ieder jaar op Rock Am Ring te staan, dus FOR maakt imo best wel kans op de band. Opzich wel leuk. Het zou voor mij dan de 4e of 5e keer zijn, maar vervelen doet t niet.
Het zal inderdaad wel schandalig duur zijn. Ik vind het zo jammer dat dit festival ieder jaar weer een geweldig succes is, maar dat er zo ontzettend weinig sfeer hangt!
Het zal inderdaad wel schandalig duur zijn. Ik vind het zo jammer dat dit festival ieder jaar weer een geweldig succes is, maar dat er zo ontzettend weinig sfeer hangt!
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ja he! De sfeer op FOR was dit jaar echt zwaar klote!Elessar schreef:Het zal inderdaad wel schandalig duur zijn. Ik vind het zo jammer dat dit festival ieder jaar weer een geweldig succes is, maar dat er zo ontzettend weinig sfeer hangt!
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
- Antonio Montana
Mmm, ik vond het dit jaar ook wel gezellig op FoR. Het is wat je er zelf van maakt natuurlijk. Ik was maar met 1 andere vriend en aan het eind van het festival stond ik bij de meeste concerten met een man of 20.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]
FoR is inderdaad een festival waar ik puur voor de bands naar toe ga en niet voor de sfeer. Ik ben afgelopen jaar alleen de zondag geweest omdat ze toen met bands als Megadeth, Life of Agony en Volbeat een supergave line-up hadden. Komend jaar zal het dus ook volledig van de geprogrammeerde bands afhangen of ik al dan niet aanwezig ga zijn.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Fijn dat iemand me begrijpt. Ik was er ook alleen op de zondag. Motörhead, Volbeat, Velvet Revolver.. gewoon een heerlijke line-up. Maar een sfeer zoals op Waldrock of iets ontbreekt er wel.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Was beide dagen. Volbeat toen gemist, maar Black Label Society was ook lekker op dreef. Korn was... tsja niet slecht, maar ze hebben hun beste tijd gehad, Velvet Revolver was inderdaad erg lekker.
Heb me trouwens prima vermaakt bij Ozzy, ook al zong hij zo vals als een kraai, hij had er wel zin an!
Heb me trouwens prima vermaakt bij Ozzy, ook al zong hij zo vals als een kraai, hij had er wel zin an!
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
-
Ben benieuwd, ik woon er dichtbij dus waarschijnlijk ga ik wel 1 of meerdere dagen.
Ik verwacht wel drie grote headliners. er zijn naast metallica en Iron maiden natuurlijk wel meer grote headliners mogelijk.
Rammstein zou dit jaar wel eens kunnen, misschien Dream Theater headlinen op de vrijdag of zaterdag. Misschien zelfs een Led zeppelin al betwijfel ik dat zij gaan touren.
180 euro zou wel erg belachelijk zijn idd, ik denk zelf 150 euro, de vrijdag zal wel een beperkt programma zijn met een paar redelijke namen.
Ik verwacht wel drie grote headliners. er zijn naast metallica en Iron maiden natuurlijk wel meer grote headliners mogelijk.
Rammstein zou dit jaar wel eens kunnen, misschien Dream Theater headlinen op de vrijdag of zaterdag. Misschien zelfs een Led zeppelin al betwijfel ik dat zij gaan touren.
180 euro zou wel erg belachelijk zijn idd, ik denk zelf 150 euro, de vrijdag zal wel een beperkt programma zijn met een paar redelijke namen.
??/Joris schreef:metallica kun je dus wegstrepen neem ik aan, aangezien die al op Pinkpop staan. En Metallica komt denk ik niet 2x in 1 tour naar nederland.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Day wist ik op dat moment nog niet vandaar de reactie.Joris schreef:wat "???"?
Ik bedoel, dat je denk ik kunt ophouden met speculeren of metallica op FoR staat.
Want doordat ze nu voor Pinkpop bevestigd zijn, is die kans denk ik heel klein. Omdat een metallica niet 2x in zo'n klein land als Nederland op zal treden.
Was nogal verbaasd.
- Antonio Montana
Wie is Joe Stump?Amstel schreef:[..]
Neen doe maar niet...
Viel zwaar tegen in de ahoy paar jaar galeden..
Een iron maiden,metallica,Blind guardian,Joe stump zie ik meer zitten
Mmm, op Fields Of Rock was alle magie weg. Er stonden zelfs veel meer mensen op het podium om het geheel wat op te vrolijken, wat maar gedeeltelijk lukte. Wat mij betreft was het heel erg matig, ook al werd alles naar behoren uitgevoerd. Bovendien is Joey Jordison op het eerste gezicht een prima vervanger als drummer, maar met zijn ongepaste dubbelebasspatroontjes deed het ook nog eens afbreuk aan veel nummers.Antonio Montana schreef:Korn is best een leuke liveband en Deftones zou ik ook nog wel eens willen zien. Niets mis mee.
Moet ik er even bij vermelden dat ik Korn sowieso een rukband vind.

@ ErnstJan: Joe Stump is een gitaarvirtuoos meende ik, en het lijkt me erg sterk dat hij geboekt word voor FOR, of welk festival dan ook.
- Antonio Montana