Roger Waters in Landgraaf!!!
- Draconian
- Lult over cdtjes
Roger Waters in Landgraaf!!!
Roger Waters concerteert in Landgraaf
Roger Waters, ex-zanger en -bassist van Pink Floyd, treedt op pinksterzondag 11 mei op in het Nederlands-Limburgse Landgraaf, bij muziekliefhebbers vooral ook bekend van Pinkpop. Dat heeft de organisatie van Pinkpop gezegd.
Waters komt met het concert "The dark side of the moon" naar het zogenoemde Megalandterrein. Het concert gaat vooraf aan Pinkpop Classic, dat op pinkstermaandag in Landgraaf is. Pinkpop zelf volgt later. (LEE)
Wat ontzettend gaaf! Morgen ga ik hier maar meteen een kaartje van halen, want ongeacht de prijs, dit wil ik toch echt zien!!
Roger Waters, ex-zanger en -bassist van Pink Floyd, treedt op pinksterzondag 11 mei op in het Nederlands-Limburgse Landgraaf, bij muziekliefhebbers vooral ook bekend van Pinkpop. Dat heeft de organisatie van Pinkpop gezegd.
Waters komt met het concert "The dark side of the moon" naar het zogenoemde Megalandterrein. Het concert gaat vooraf aan Pinkpop Classic, dat op pinkstermaandag in Landgraaf is. Pinkpop zelf volgt later. (LEE)
Wat ontzettend gaaf! Morgen ga ik hier maar meteen een kaartje van halen, want ongeacht de prijs, dit wil ik toch echt zien!!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- thomaster87
- Contacteer:
- Antonio Montana
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja, alweer dezelfde opgewarmde meuk
de man kan beter iets anders verzinnen dan steeds magnetron te spelen en dezelfde hap opnieuw op te warmen
dat hij eens iest creatief doet
deze show is zeker de moeite, daar niet van, maar na een keer heb je het wel gezien, toch?
de man kan beter iets anders verzinnen dan steeds magnetron te spelen en dezelfde hap opnieuw op te warmen
dat hij eens iest creatief doet
deze show is zeker de moeite, daar niet van, maar na een keer heb je het wel gezien, toch?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Contacteer:
- Rebellion666
Gister dus, concert was geweldig, dat quadrafonische gebeuren is erg tof, schrok me af en toe de pleuris als er weer een straaljager voorbij kwam. Ook qua show (licht, vuurwerk, projecties) was het helemaal af. Vond het Dark Side of the Moon gedeelte iets tegenvallen, maar het eerste en laatste deel waren top.
Wat wel vreselijk irritant is de organisatie bij dat Megaland, je zou zeggen ze hebben jarenlange ervaring met Pinkpop en andere evenementen daar maar dan sta je gewoon meer als een uur stil op de parkeerplaats. Om uit te rijden moest iedereen zijn parkeermuntje bij een parkeerwacht inleveren die dan op een knopje drukte om de slagboom open te doen. Handig als er 40.000 mensen tegelijk naar huis willen..
Wat wel vreselijk irritant is de organisatie bij dat Megaland, je zou zeggen ze hebben jarenlange ervaring met Pinkpop en andere evenementen daar maar dan sta je gewoon meer als een uur stil op de parkeerplaats. Om uit te rijden moest iedereen zijn parkeermuntje bij een parkeerwacht inleveren die dan op een knopje drukte om de slagboom open te doen. Handig als er 40.000 mensen tegelijk naar huis willen..
-
- Contacteer:
Goed om te lezen dat het weer megagaaf was, en dat ik weer niet ben geweestCTTS schreef:Gister dus, concert was geweldig, dat quadrafonische gebeuren is erg tof, schrok me af en toe de pleuris als er weer een straaljager voorbij kwam. Ook qua show (licht, vuurwerk, projecties) was het helemaal af. Vond het Dark Side of the Moon gedeelte iets tegenvallen, maar het eerste en laatste deel waren top.

... and on that bomb shell we end tonight's show
[url=http://www.last.fm/user/LordFazer/?chartstyle=Bones][img]http://imagegen.last.fm/Bones/recenttracks/LordFazer.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/LordFazer/?chartstyle=Bones][img]http://imagegen.last.fm/Bones/recenttracks/LordFazer.gif[/img][/url]
Heb Roger Waters vorig jaar in de Gelredome gezien. Het was gewoon een fantastische ervaring om mee te maken! Maar om nou precies hetzelfde concert weer te zien en weer zoveel geld er aan te moeten spenderen, nee. Het zou heel andere koek geweest zijn als hij bijvoorbeeld heel The Wall zou hebben gespeeld...
http://www.myspace.com/ecycle
Volgens de Roger Waters fanpage:king_pin schreef:wat was de setlist (naast DSOTM natuurlijk)?
kben uiteindelijk toch niet gegaan, te duur en te ver...
1e gedeelte: In The Flesh, Mother, Set The Controls For the Heart Of The Sun, Shine On You Crazy Diamond, Have A Cigar, Wish You Were Here, Southampton Dock, The Fletcher Memorial Home, Perfect Sense parts 1 and 2, Leaving Beirut, Sheep.
2e gedeelte: Dark Side of the Moon.
Toegift: The Happiest Days Of Our Lives, Another Brick In The Wall (Pt 2), Vera, Bring the Boys back Home, Comfortably Numb.
Gisteren op het laatste moment belde mijn moeder me op dat ik maar geld van haar moest pakken en ook moest komen, want ze vond het jammer dat ik er niet ook bij was. Maar tegen de tijd dat ik daar zou zijn, dan was het zeker alweer anderhalf uur verder, en 60 euro uitgeven voor een uurtje Roger Waters gaat me dan ook weer iets te ver.
Ja klopt had ik pas ook, dacht nog die euro is in plaats van de normale servicekosten maar die betaal je ook nog gewoon. Slaat echt nergens meer op.Took schreef:7 euro????? damn.
reviewer Walter had onlangs kaarten besteld voor iets, en dan gebruik gemaakt van de pdf-service. En dat kost dan nog een euro extra, bovenop de servicekosten, en dan mag je zelf je kaartje uitprinten......
echt, die 7 euro is echt peanuts godver, ik heb echt ruim twee uur in fokking file gestaan vanaf beek, kwam ik daar aan moest ik ook nog eens godver 10e betalen om te parkeren!!!!! 
maar goed ik vergeef het ze allemaal, ik ben een van die mensen die de show nog nooit had kunnen zien, dus toen ik er eenmaal was was het dan ook wel geweldig. het geluid was ongeloofelijk, echt nog nooit zoeits gehoord, zeker niet op een veld. echt geweldig

maar goed ik vergeef het ze allemaal, ik ben een van die mensen die de show nog nooit had kunnen zien, dus toen ik er eenmaal was was het dan ook wel geweldig. het geluid was ongeloofelijk, echt nog nooit zoeits gehoord, zeker niet op een veld. echt geweldig
7 euro voor een keer op een knopje drukken op een computer noem ik geen peanuts eigenlijk. Dat 10 euro parkeren was idd ook een aardige melkkoe.Thorvir schreef:echt, die 7 euro is echt peanuts godver, ik heb echt ruim twee uur in fokking file gestaan vanaf beek, kwam ik daar aan moest ik ook nog eens godver 10e betalen om te parkeren!!!!!
Verder ben ik het wel met je eens

Ja goed he? Waterfront werkt ook met dat principe. Ik snap er echt geen aars van. Moeten we de stroom van hun servers betalen ofzo???Took schreef:7 euro????? damn.
reviewer Walter had onlangs kaarten besteld voor iets, en dan gebruik gemaakt van de pdf-service. En dat kost dan nog een euro extra, bovenop de servicekosten, en dan mag je zelf je kaartje uitprinten......
CTTS schreef:[..]
Volgens de Roger Waters fanpage:
1e gedeelte: In The Flesh, Mother, Set The Controls For the Heart Of The Sun, Shine On You Crazy Diamond, Have A Cigar, Wish You Were Here, Southampton Dock, The Fletcher Memorial Home, Perfect Sense parts 1 and 2, Leaving Beirut, Sheep.
2e gedeelte: Dark Side of the Moon.
Toegift: The Happiest Days Of Our Lives, Another Brick In The Wall (Pt 2), Vera, Bring the Boys back Home, Comfortably Numb.

Als ik me niet vergis, is dat exact de setlist van vorig jaar...
http://www.myspace.com/ecycle
-
- Contacteer:
Aangezien ik dit in Landgraaf hebben moeten missen vanwege Rock Hard ben ik gisteren in de O2 Arena in Londen geweest. Was echt super! De muziek is natuurlijk fantastisch (bij Shine on You Crazy Diamond een kwartier lang kippenvel) en alle bijkomende grappen zoals een rondvliegend varken en astronaut zorgen nog voor wat extra. Hoop 't ook nog ooit te mogen meemaken dat Waters en Gilmour weer samen op 't podium staan.