Graspop Metal Meeting 2008

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo dec 23, 2007 12:04 pm

lampje schreef:[..]

Als dat gaat lukken vervalt daarmee een belangrijke reden om naar Wacken te gaan.
Ik heb afgelopen jaar voor Fields of Rock gekozen na een een paar jaar trouw Graspop te bezoeken. FOR is me niet beter bevallen dan Graspop (behalve dan lekker dicht bij huis), dus bij een nagenoeg gelijkwaardige line-up wint Graspop het zowiezo van FOR (veel gezelliger!), Carcass zou echter wel eens een aanleiding kunnen zijn om na een paar jaar weer eens naar Wacken te gaan.

Wat dat betreft heb je er goed aan gedaan om vorig jaar niet naar graspop te gaan. De grote afwezige was gezelligheid. En dan heb ik het over bizarre dingen als met katapulten beschoten worden en tentstokken die gejat worden.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » zo dec 23, 2007 12:12 pm

innuendo schreef:[..]



Wat dat betreft heb je er goed aan gedaan om vorig jaar niet naar graspop te gaan. De grote afwezige was gezelligheid. En dan heb ik het over bizarre dingen als met katapulten beschoten worden en tentstokken die gejat worden.
Dat meen je niet?
maar bedoel je nu 2006 of 2007?

ik ben zelf dit jaar niet geweest, vond vorig jaar wel gezellig.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo dec 23, 2007 12:18 pm

Afgelopen jaar was dat. En ik vergat overigens te melden dat ik regelmatig mensen op het festivalterrein zag pissen. Zelfs 1 die bijna tegen mijn vriendin aan zat te zeiken. Je zult wel begrijpen dat ik pisnijdig was toen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » zo dec 23, 2007 12:42 pm

Whut? Ik was er afgelopen jaar ook, maar dat soort dingen heb ik niet gezien ofzo. Blij toe ook. Maar opzich vond ik het 'ontbreken van de gezelligheid' wel mee vallen. Maar goed, was mn eerste keer Graspop, dus geen idee hoe het er de voorgaande jaren is geweest.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo dec 23, 2007 2:48 pm

Klinkt als Wacken-taferelen. Je merkt wel weer dat metal wederom steeds populairder wordt; steeds grotere bezoekersaantallen op festivals en automatisch meer tuig.

Hoe zit dat trouwens op festivals als Lowlands en Pinkpop? Ik kan me niet voorstellen dat daar alleen maar 'brave altoburgerkindjes' (geforceerd) komen. Met zulke grote bezoekersaantallen moet daar ook wel een hoop buitensporig irritant gedrag van medemensen voorkomen lijkt mij.

Gebruikersavatar
Anyone, Anywhere
Berichten: 2013
Lid geworden op: di okt 16, 2007 10:02 pm
Locatie: Den Leytschen Dam

Bericht door Anyone, Anywhere » zo dec 23, 2007 3:02 pm

Eru Iluvatar schreef:Hoe zit dat trouwens op festivals als Lowlands en Pinkpop? Ik kan me niet voorstellen dat daar alleen maar 'brave altoburgerkindjes' (geforceerd) komen. Met zulke grote bezoekersaantallen moet daar ook wel een hoop buitensporig irritant gedrag van medemensen voorkomen lijkt mij.
Valt mij tot nu toe goed mee. Ik ben nu drie achtereenvolgende jaren op Lowlands geweest, en heb nergens last van gehad. Prima sfeer, aangenaam divers en gemengd publiek.
Afbeelding

Eve's Fall - female fronted metal
Website
Facebook

Debuutalbum "From Here On" verkrijgbaar op o.a. Bandcamp en iTunes

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » zo dec 23, 2007 7:48 pm

Ik vind het al een prima begin.
Maiden had van mij niet zo nodig hoeven komen, zie dan liever een andere headliner, maar om heel eerlijk te zijn kan het ook vele malen slechter!

Ben vooral blij met Judas Priest en My Dying Bride.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

SpakenburgMetal
Berichten: 134
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 11:34 am
Locatie: Niet meer in het vissersdorp

Bericht door SpakenburgMetal » zo dec 23, 2007 8:14 pm

Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen jaar op Graspop weer wat van het ouderwetse Dynamo gevoel terug had. We stonden op een noodcamping bij de parkeerplaats (perfect sanitair) en dat was bijzonder gezellig. Geen hordes beveiliging, gratis parkeren, mensen langs de kant van de weg op stoeltjes, kijkend naar het Metalpubliek. Heerlijk. Ik ben ooit een keer naar Pinkpop geweest (Dynamo had toen slechts 20.000 kaarten en was in no time uitverkocht) en vond het ernstig tegenvallen. Maar dat heeft ook grotendeels te maken natuurlijk met de muziek die ik niet te pruimen vond. De camping was saai, het festival terrein was een grote bende alternatievelingen van 17 jaar. Nee, dat was niet mijn festival, qua sfeer.
Graspop is me dit jaar (na een jaar of vier geen festivals bezocht te hebben) weer goed bevallen. Komend jaar ga ik eens kijken op FoR (wel erg dichtbij namelijk), maar dat zal vrees ik een erg commercieel evenemnt zijn. Ik ben benieuwd
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!

The Undertakers Bag
Berichten: 55
Lid geworden op: vr dec 21, 2007 10:21 pm

Bericht door The Undertakers Bag » ma dec 24, 2007 11:51 am

ah graspop....veelbelovend begin....ben benieuwd waar ze ons nog meer mee komen verassen..
en maiden..sinds vorig jaar vind ik ze 3 keer zo gaaf dus ik ben benieuwd hoe dat nu is... kan niet wachten tot de volgende bands bekend worden gemaakt

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma dec 24, 2007 4:12 pm

Ik snap niet dat er zoveel lui zeuren dat Maiden weer komt. Maiden is altijd leuk, zeker omdat ze zelden 2 tours achter elkaar iets vergelijkbaars spelen. Somewhere Back in Time moet helemaal geweldig worden. Vorig jaar was het dan minder bijzonder, aangezien ik de nieuwe nummers al in 2006 live had gehoord en de rest van de set voornamelijk met de echt te vaak gespeelde classics werden opgevuld.

Judas Priest is ook altijd gegarandeerd een vette show.

Ik krijg dus ook nog de kans om Forbidden live te zien!

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » ma dec 24, 2007 5:08 pm

Johan schreef:Ik snap niet dat er zoveel lui zeuren dat Maiden weer komt. Maiden is altijd leuk, zeker omdat ze zelden 2 tours achter elkaar iets vergelijkbaars spelen.
Tsja, Maiden is Maiden, of ze nou wat van Number of the Beast of Seventh Son spelen, het lijkt allemaal op elkaar. Van verandering hebben ze daar nog nooit gehoord, of het moet het laatste album zijn.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma dec 24, 2007 5:15 pm

Wat een gelul.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma dec 24, 2007 6:01 pm

innuendo schreef:Wat een gelul.
Inderdaad.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma dec 24, 2007 6:02 pm

Herfstval schreef:[..]


Tsja, Maiden is Maiden, of ze nou wat van Number of the Beast of Seventh Son spelen, het lijkt allemaal op elkaar. Van verandering hebben ze daar nog nooit gehoord, of het moet het laatste album zijn.
Zeg houd jij even snel je mond en ga Maiden Luisteren.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » ma dec 24, 2007 6:12 pm

Maiden heeft een eigen geluid, dat zeker, één van de meest originele bands in het genre. Echter geen drie Maiden albums klinken hetzelfde, hebben dezelfde stijl. Twee echter wel. Zo vind ik de stijl en geluid van Maiden en Killers overeenkomen, Piece Of Mind en Powerslave, No Prayer en Fear of the Dark, Brave New World en Dance of Death.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » ma dec 24, 2007 8:12 pm

innuendo schreef:Wat dat betreft heb je er goed aan gedaan om vorig jaar niet naar graspop te gaan. De grote afwezige was gezelligheid. En dan heb ik het over bizarre dingen als met katapulten beschoten worden en tentstokken die gejat worden.
Ik vond Graspop dit jaar ook vrij ongezellig maar dat kwam eigenlijk juist door de afwezigheid van dergelijke labiele acties. Op wacken kan, mag en gebeurt er van alles. Je kan tenminste in de bossen poepen als de plees zijn overspoeld, je kan een fikkie stoken en er komen altijd vreemd verkleede mensen langs die allerlei grappen en grollen hebben.
Nou waren we ook wel met minder gezellige personen op graspop dus misschien dat het ook daardoor kwam, maar op wacken heb je net iets meer vrijheid en naar mijn gevoel een betere sfeer.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma dec 24, 2007 8:19 pm

Krimhild schreef:[..]

Ik vond Graspop dit jaar ook vrij ongezellig maar dat kwam eigenlijk juist door de afwezigheid van dergelijke labiele acties. Op wacken kan, mag en gebeurt er van alles. Je kan tenminste in de bossen poepen als de plees zijn overspoeld, je kan een fikkie stoken en er komen altijd vreemd verkleede mensen langs die allerlei grappen en grollen hebben.
Nou waren we ook wel met minder gezellige personen op graspop dus misschien dat het ook daardoor kwam, maar op wacken heb je net iets meer vrijheid en naar mijn gevoel een betere sfeer.
Die voorbeelden die jij noemt zijn een stuk leuker dan "tentstokken stelen", daar zie ik niet echt de grap van in.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » ma dec 24, 2007 8:29 pm

Dat is waar. Zo was ik een keer op Rock Werchter, alwaar een blij zatte Belg, terwijl hij de tent van een maat (?) van hem uit alle macht een halve meter naar voren snokte en hem vervolgens in de fik stak, riep "Dien is van d'n Albèèrt! Die eh 12 jaor bij d'n scoutieng hezèteh, das wel te merken aan dien knopen.. '
Of iets dergelijks. En dat was best grappig in principe omdat het zo absurd was. Maar algauw bedacht ik me dat Albèr het waarschijnlijk minder grappig vond. Al z'n spullen in de hens!

Het punt is dat er op elk festival gewoon mensen zijn die teveel drinken en dan net, of een heel eind, over de grens gaan van wat labiel maar toch grappig is. Dat is gewoon lastig. Maar als je naar een festival gaat moet je gewoon van het ergste uitgaan, er kan je van alles overkomen. Er worden nou eenmaal 30.000 gekken losgelaten... Ik vind die chaos persoonlijk wel wat hebben. Je doet er verder toch niets aan, je kan iemand er hoogstens persoonlijk op aanspreken.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma dec 24, 2007 8:30 pm

*IRON MAIDEN
*BULLET FOR MY VALENTINE
*VOLBEAT
*AT THE GATES
*HOLLENTHON
*DEATHSTARS
*CONVERGE
*COMEBACK KID

Leuke namen tot nu toe!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma dec 24, 2007 8:31 pm

Zoals in 2005 in de nacht van zondag op maandag dat ze de hele nacht rond rendenmet die party tent. 8)


Dat onze zatte Franse buren en dat zo nodig vonden om tegen onze tent aan te piezen vond ik dan weer minder leuk..
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » ma dec 24, 2007 8:37 pm

Oh, in 2k5 pisten onze zatte franse buren in hun éigen tent ^^ maar ze gooiden wel mayo op onze tent.. gelukkig hadden wij 2.5 liter fruitcocktail.

Hahaha, nu moet ik weer denken aan Duitsers op wacken die in hun broek schijten, TOT DRIE KEER TOE. Op z'n 21ste verjaardag. Hahaha, dat soort dingen maken festivals onvergetelijk.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma dec 24, 2007 8:45 pm

Dingen die mensen bij zijn eigen of vrienden aandoen of gewoonweg geen schade opleveren heb ik niets op tegen.

Van die mensen die 's morgens rond 7 uur kei hard een sterio aanzetten met daarop alleen maar het geluid van een haan die kraait is gewoon leuk. Ook al word je er wakker van en ben je wat moe.

Maar zoals je het zegt, er moet wat chaos zijn, als iedereen netjes om 1 uur gaat slapen en op de camping geen herie maakt is het gewoonweg saai.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » ma dec 24, 2007 8:56 pm

number_17 schreef:[..]
Inderdaad.
pff nee, ik ken vrijwel alle maiden platen. ennne zoveel verschilt het nou ook weer niet, ze spelen altijd volgens dezelfde formule
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma dec 24, 2007 10:53 pm

Dezelfde formule, maar elke cd toch weer een andere twist. Iron Maiden is gewoon een band die altijd vertrouwd klinkt. Dat heb ik liever dan een band die elke cd weer iets (totaal) anders wil proberen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma dec 24, 2007 11:10 pm

De Fransen zijn dan ook het enige minpunt waar ik me écht aan stoor op Graspop.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » ma dec 24, 2007 11:14 pm

Krimhild schreef:Oh, in 2k5 pisten onze zatte franse buren in hun éigen tent ^^ maar ze gooiden wel mayo op onze tent.. gelukkig hadden wij 2.5 liter fruitcocktail.
sweet memories :D
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

The Undertakers Bag
Berichten: 55
Lid geworden op: vr dec 21, 2007 10:21 pm

Bericht door The Undertakers Bag » di dec 25, 2007 2:54 pm

KoenM schreef:De Fransen zijn dan ook het enige minpunt waar ik me écht aan stoor op Graspop.
ik had vorig jaar een paar belgen die me nogal uit mijn slaap hielden...die gingen midden in de nacht met een man of 3 4 rond mijn tent lopen en dingen roepen als...we zullen der zo eens op springen...

en de volgende morgen dingen als rotte appels of lege knakworst blikken tegen mijn tent gooien..

dat is ook vrij irritant...gelukkig kregen ze daarna ruzie met een minder goed gezinde kerel

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » di dec 25, 2007 11:25 pm

The Undertakers Bag schreef:[..]
ik had vorig jaar een paar belgen die me nogal uit mijn slaap hielden...die gingen midden in de nacht met een man of 3 4 rond mijn tent lopen en dingen roepen als...we zullen der zo eens op springen...

en de volgende morgen dingen als rotte appels of lege knakworst blikken tegen mijn tent gooien..
Hadden wij dezelfde buren?

Of nee toch niet, bij mij gooiden ze hun afval gewoon in mijn tent.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » di dec 25, 2007 11:31 pm

zoiets laat je toch niet toe/?

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » wo dec 26, 2007 12:41 am

Ik hoop dat Priest en Forbidden op 1 dag spelen. Maiden zie ik al op Wacken. Rest heb ik niks mee
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Freakin' freak
Berichten: 87
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 12:23 am
Locatie: Dongen
Contacteer:

Bericht door Freakin' freak » wo dec 26, 2007 2:16 am

Graspop is wel zo ontzettend tegen gevallen afgelopen keer dat ik zeer waarschijnlijk nimmer meer te Dessel met onze Belgische vrinden zal camperen. Het pokkenend lopen iedere keer, gecombineerd met belachelijke prijzen, onzinnige security maatregelen en een volkomen ongeschikt terrein om op te camperen hebben daar aan een beetje aan meegewerkt. Maar godverdomme wat hadden ze lekker bier dit jaar (Grimbergen dubbel !) :)
lekker hoor !

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » wo dec 26, 2007 10:05 am

Kimzel schreef:zoiets laat je toch niet toe/?
Ik had inderdaad kunnen zeggen dat ik het niet zo leuk vond.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » wo dec 26, 2007 12:42 pm

Freakin' freak schreef:Graspop is wel zo ontzettend tegen gevallen afgelopen keer dat ik zeer waarschijnlijk nimmer meer te Dessel met onze Belgische vrinden zal camperen. Het pokkenend lopen iedere keer, gecombineerd met belachelijke prijzen, onzinnige security maatregelen en een volkomen ongeschikt terrein om op te camperen hebben daar aan een beetje aan meegewerkt. Maar godverdomme wat hadden ze lekker bier dit jaar (Grimbergen dubbel !) :)
Joh, dat viel allemaal toch wel mee? Ja ok, t is idd een takkeneind lopen. Maar de security stelde echt geen bal voor, kon gewoon pakjes drinken t festivalterrein op krijgen. Dat hoefde je bij Rock am Ring toch echt niet te proberen, dat werd gewoon weg gemieterd. En zo'n ramp was het ook niet om je tent in een weiland te zetten, k weet niet waar je normaal gaat staan met kamperen? In de grindbak?
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » do dec 27, 2007 12:31 pm

deze line-up ziet er natuurlijk wel erg gaaf uit als is het maar voor FORBIDDEN alleen, hoop dat ze nog wat headline shows doen ergens.

Over Maiden kan ik kort en krachtig zijn...erg gaaf om de oude show weer eens te zien maar laten ze in godsnaam die Janick Gers zijn klauwen breken vvordat ze op tour gaan met die eikel...
Heel leuk dat Maiden slleen maar ouwe nummers gaat spelen maar die dude verneukt elke oude solo en dat lijkt me niet de bedoeling, kut krijg alweer kippevel op me ballen als ik eraan denk hoe hij de geniale solo van two minutes verneukt.....

At the gates is natuurlijk ook erg vet .....

Hoop dat er nog meer ouwe glory komt...

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » do dec 27, 2007 12:53 pm

Fuck ja, een Forbidden show in Dynamo lijkt me wel wat. :)

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do dec 27, 2007 3:49 pm

Ekibyougami schreef:[..]


Joh, dat viel allemaal toch wel mee? Ja ok, t is idd een takkeneind lopen. Maar de security stelde echt geen bal voor, kon gewoon pakjes drinken t festivalterrein op krijgen. Dat hoefde je bij Rock am Ring toch echt niet te proberen, dat werd gewoon weg gemieterd. En zo'n ramp was het ook niet om je tent in een weiland te zetten, k weet niet waar je normaal gaat staan met kamperen? In de grindbak?
Inderdaad..

Hoe zal hij normaal naar een festival gaan? Slapen in een 4 sterren hotel en iedere dag per helikopter naar het festivalterrein?

@Toxic:

Ik stoor me eigenlijk helemaal niet aan Janick Gers. Ik heb er niet heel goed op gelet, maar waarom zou Janick een solo van 2 Minutes spelen als die solo's origineel door Dave en Adrian gespeeld worden en zij er ook gewoon zijn?

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » do dec 27, 2007 4:15 pm

ja, idd. Mij ook nooit echt opgevallen. Janick is toch altijd meer bezig met het rondslingeren van zijn gitaar dan dat die daadwerkelijk speelt :-)

Ik wacht nog wat meer bands af.
Komend weekend waarschijnlijk kaartjes voor Wacken bestellen en daar komt maiden ook al. Mochten er nog echt hele vette toevoegingen bij Graspop erbij komen, dan ga ik daar ook wel heen.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do dec 27, 2007 4:52 pm

Joris schreef:ja, idd. Mij ook nooit echt opgevallen. Janick is toch altijd meer bezig met het rondslingeren van zijn gitaar dan dat die daadwerkelijk speelt :-)
Ik heb gisteravond nog even Death on the Road opgehad. Bij songs als Dance of Death en No More Lies speelt Janick anders wel killer-solo's! Ik ben sowieso een liefhebber van de nieuwe Maiden songs met voor alle drie de gitaristen een solo.

Graspop, daar ga ik waarschijnlijk wel weer heen. Alleen niet als ik naar BYH ga.

RvdM
Berichten: 109
Lid geworden op: za dec 04, 2004 10:14 pm

Bericht door RvdM » vr dec 28, 2007 9:23 am

Komt HIJ ook op Graspop? Brrrrrr.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » vr dec 28, 2007 10:25 am

HIJ als in?
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

RvdM
Berichten: 109
Lid geworden op: za dec 04, 2004 10:14 pm

Bericht door RvdM » vr dec 28, 2007 11:18 am

Hij als in: tis een link naar een Youtubefilmpje dat vanzelf start als je op HIJ klikt. Tjeetje zeg. Moet ik dan al-les uitleggen?

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr dec 28, 2007 3:11 pm

eh...
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » vr dec 28, 2007 5:40 pm

Acht de kans klein dat hij komt maar goed...


Het filmpje wat er bij stond van 10 meest belachelijke BM clips vond ik dan wel weer lachwekkend...
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » vr dec 28, 2007 8:24 pm

RvdM schreef:Komt HIJ ook op Graspop? Brrrrrr.
Godverdomme :lol:

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za dec 29, 2007 1:48 am

De voorlopige namen bevallen me zeker niet echt, enkel My Dying Bride wil ik nog wel eens zien omdat die zo geweldig waren op GMM 2006
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Bericht door alicecooper » za dec 29, 2007 1:45 pm

gave line-up tot nu toe waarschijnlijk wel aanwezig.
hoop alleen dat er een aantal trashmetal bands worden toegevoegd.
Laatst gewijzigd door alicecooper op za dec 29, 2007 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za dec 29, 2007 1:50 pm

alicecooper schreef:gave line-up tot nu toe waarschijnlijk wel aanwezig.
hoop alleen dat er een aantal trashmetal band worden toegevoegd.
Forbidden alleen is al vet opzich.

Maar Kreator, Testament, Municipal Waste, Violator, Megadeth, Destruction, Lääz Rockit en Death Angel mogen er best bij. :wink:
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » za dec 29, 2007 2:21 pm

Djaser schreef:[..]

Ik had inderdaad kunnen zeggen dat ik het niet zo leuk vond.
Anders: Belgen richting EHBO
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » di jan 08, 2008 1:52 pm

Even een sterk gerucht dat rond gaat op het graspopforum:

Zaterdag zal Led Zeppelin de headliner worden.

Als en ik bedoel dus als dit waar zou zijn dan is dat echt uber!!


Vrijdag iig: Whitsnake en Judas Priest

Zondag: Iron Maiden en als ze komen Saxon

Dan zaterdag maybe LZ 8)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » di jan 08, 2008 1:58 pm

Sterk gerucht?

1 Van de "top" leden van dat forum maakt ieder jaar een "grap" over een zogenaamde grote naam.

Dit jaar heeft hij zogenaamt een e-mail gestuurd naar de directie over de 3de headliner en hij kreeg als e-mail terug: Led Zeppelin.

Niet bepaald sterk dat gerucht.
Geloof er niets van.

Maar toch zal het wel mooi zijn. (Op de prijs na)
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gesloten