Epic Metal II

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » di okt 09, 2007 3:45 pm

Dragonforce schreef:[..]

Wat een kut nieuws. Geen release datum voor het nieuwe album en de typische kut tourplaatsen waar alle bands toch altijd langs gaan...
Ach, voor fans van hellroadie is dit leuk nieuws.

.................daarom steun ik jouw mening
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » di okt 09, 2007 3:56 pm

Strijdkreet schreef:[..]
Ach, voor fans van hellroadie is dit leuk nieuws.

.................daarom steun ik jouw mening
Gelukkig zingt Mark op het nieuwe album. :D
It's the end of time

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » di okt 09, 2007 9:34 pm

Gelukkig zingt Mark op het nieuwe album. :D
Ja daar heb je gelijk in.
Magistrale stem heeft die gast.
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo okt 28, 2007 7:10 pm

Ik zit er serieus over na te denken om naar het Up The Hammers festival in Athene te gaan. Jezus wat een line up:

Friday 11/4
Ticket Price 22 euro (available from 1st january 08 )

Omen (USA)
Dark Quarterer (I)
Slough Feg (USA)
Sentinel Beast (USA)
Airged Lamh (GR)
Phantom x (USA)
Dantesco (PR)

Saturday 12/4
Ticket Price 28 euro (available from 1st january 08 )

Manilla Road (USA)
Stormwarrior (D)
Cage (USA)
Battleroar (GR)
Lonewolf (FR)
Silver Fist (ESP)
Celtic Legacy (IRL)
Trinakrius (I)

Omen, Dark Quarterer, Slough Feg, Airged L'Amh, Dantesco, Manilla Road, Stormwarrior, Battleroar en Lonewolf! :shock: :shock:

That said, moet ik nog even melden hoe ziekelijkabsurdbelachelijk geniaal Dark Quarterer wel niet is. De s/t en The Etruscan Prophecy zijn wat mij betreft net zo goed als de beste Manilla Road werkjes (of zelfs beter!).

jeffrey

Bericht door jeffrey » zo okt 28, 2007 7:36 pm

War Tears wel een gehoord? Persoonlijk vind ik Dark Quarterer beter.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » zo okt 28, 2007 7:40 pm

War Tears ken ik ja. Persoonlijk mis ik een beetje de ingewikkelde song structuren die de s/t en The Etruscan Prophecy zo geweldig maken, maar desalniettemin een zeer goede plaat. Vooral het titelnummer is een geweldig staaltje epische metal. De nieuwste, Violence, heb ik nog nooit gehoord. Die blijkt wat meer richting progressive metal te leuenen.

Heb je overigens enig idee hoe het staat met die nieuwe? Hoorde een tijdje geleden dat ze een nieuwe plaat zouden opnemen, maar de site is al een jaar niet meer geupdate.

jeffrey

Bericht door jeffrey » zo okt 28, 2007 7:49 pm

Ok, naja ik vind het ook een erg goede plaat, zeker op dezelfde hoogte als de eerste twee, maar idd iets minder ingewikkeld.

Nops geloof dat er nu iets van 3 nummers af zijn ofzo, duurt me allemaal net iets te lang. En ze houden je ook totaal niet op de hoogte...

Violence vind ik persoonlijk wat te progressief, het klinkt ook wat te lomp. Ben ik iets minder van gecharmeerd.

Sentinel

Bericht door Sentinel » zo okt 28, 2007 9:52 pm

Hellhammer schreef: That said, moet ik nog even melden hoe ziekelijkabsurdbelachelijk geniaal Dark Quarterer wel niet is. De s/t en The Etruscan Prophecy zijn wat mij betreft net zo goed als de beste Manilla Road werkjes (of zelfs beter!).
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik moet me diep schamen omdat ik alleen met het debuut van deze epic goden bekend ben, maar wat een plaat is dat. Een nummer als "Colossus of Argil" is kolosaal; ook hier geldt dat de garageproductie iets mystieks aan het geheel toevoegt, prachtige plaat maar dit spreekt zeer zeker niet iedereen aan, net als de titanen CIRITH UNGOL is dit een love/hate affair. Persoonlijk kan ik beide bands niet missen. Dit is epische metal in de puurtse zin van het woord.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » zo okt 28, 2007 11:05 pm

Sentinel schreef:[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik moet me diep schamen omdat ik alleen met het debuut van deze epic goden bekend ben, maar wat een plaat is dat. Een nummer als "Colossus of Argil" is kolosaal; ook hier geldt dat de garageproductie iets mystieks aan het geheel toevoegt, prachtige plaat maar dit spreekt zeer zeker niet iedereen aan, net als de titanen CIRITH UNGOL is dit een love/hate affair. Persoonlijk kan ik beide bands niet missen. Dit is epische metal in de puurtse zin van het woord.
Ik wou laatst een van die eerste twee DQ platen aanschaffen, maar beiden zijn gereiussed door bootleg labels. De 2e door Unisound, die praktisch alleen maar bootlegs uitgeven en de eerste door Comet Records/Metal Legion, ook bekend om hun (in ieder geval enkele) bootlegs...
It's the end of time

Sentinel

Bericht door Sentinel » ma okt 29, 2007 11:03 pm

Ik wou laatst een van die eerste twee DQ platen aanschaffen, maar beiden zijn gereiussed door bootleg labels. De 2e door Unisound, die praktisch alleen maar bootlegs uitgeven en de eerste door Comet Records/Metal Legion, ook bekend om hun (in ieder geval enkele) bootlegs...
De eerste van hun is opnieuw officieel uitgebracht door Eat Metal Records op LP and is nog makkelijk te krijgen. De tweede LP schijnt niet zo zeldzaam te zijn als het lijkt dus die is ook nog wel te krijgen.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » di okt 30, 2007 1:27 pm

De eerste van hun is opnieuw officieel uitgebracht door Eat Metal Records op LP and is nog makkelijk te krijgen. De tweede LP schijnt niet zo zeldzaam te zijn als het lijkt dus die is ook nog wel te krijgen.
Bedankt, had niet gezocht op LPs :oops:

Alleen zijn de enige LPs die ik van de 2e plaat tegen ben gekomen de reissue van Comet Records...
It's the end of time

Sentinel

Bericht door Sentinel » di okt 30, 2007 9:51 pm

Bedankt, had niet gezocht op LPs :oops:

Alleen zijn de enige LPs die ik van de 2e plaat tegen ben gekomen de reissue van Comet Records...
Die orginele 2e LP is niet zo heel lastig te vinden, kost rond de 25 euro, ik heb hem zelf nog niet gehoord. Ik weet niet of die tweede plaat officieel is ge-reissued.

Als je van Italiaanse doom houdt, kun je hier niet omheen
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » wo nov 07, 2007 9:32 pm

Hail all you metalheads,

Alright since you have asked for pity and really want to hear something about the new album I guess I will open up a little.

You are correct that the album is in it's final stages of production. I am finishing the mix-mastering right now. Just a little more clean up to do on a couple of the tracks and I think I will be burning the master copies tonight.

The title for the album is to be Voyager. It is a epic concept about a group of warrior Vikings fleeing the conversion era of northern Europe. It is what I would call historical fiction. To be brief our group of Norsemen,who will not let go of their belief in the old gods, venture along the eastern coast of the new world on a dragonship named the Voyager. They fight natives, wheather, sea storms and a psychotic bishop until their travels lead them to the coast of Mexico where they are accepted by the Toltecs as returning gods. Our hero leader of the Vikings helps the Toltecs in their war against the other tribes of the region and ...........well this is geting a little long winded for a posting here.

So onto the music. Sometimes it is hard for me to classify the music or describe it because I am not sure I hear things the way many other people do. Anyway I will tell you what I think. The style of this album seems to be a little darker than the last few efforts. It reminds me at times of the Mystification style of writing. The album goes through the whole gambit of musical styles. There is some acoustic stuff, a ballad, some hard rock and a bunch of heavy **** as well. There's spacey stuff, fast and furious stuff, crazy guitar solos and some of the best head bashing drumming that I have ever heard. I think I have done a better job on the production of this project with it sounding more full than our last efforts. It's epic and majestic. Dark and heavy. As a matter of fact this project is so cool that it might save you a bunch of money on your car insurance.

I expect the rlease of Voyager to be in February about the time that we are in Italy at the Play It Loud festival. I must sign off now but there will be more news from the Shark in the near future.

Thanks to all for your support
Up The Hammers & Down The Nails
Mark The Shark Shelton

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » wo nov 07, 2007 9:46 pm

Ik wist 't, geen 2007 release.

Maar het klinkt veel belovend.
It's the end of time

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma nov 26, 2007 9:03 pm

Volgens mij kan ik Emerald hier wel plaatsen. Hun voorgaande releases ken ik trouwens niet, maar de cd die dit jaar is uitgekomen Hymns to Steel vind ik toch best een sterke plaat geworden. Alleen al vanwege de zanger, want een goede stem heeft hij. Ik had alleen verwacht dat dit een concept album was en dat is het dus niet.

Trouwens de cover van Crimson Glory, Azrael vind ik erg goed gedaan. Heerlijk nummer is dat.

http://www.myspace.com/emeraldch

jeffrey

Bericht door jeffrey » do nov 29, 2007 7:21 pm

Hkmm Emerald zou ik nou niet bepaald onder Epic Metal scharen, op basis van Forces of Doom, of ze moeten hun stijl dramatisch omgegooid hebben.

Wat wel een Epic knaller is, is de nieuwe Wotan. Jezus hoe goed, de walst met gemak over hun debuut heen. Niet te zuinig. Nu ik dan toch bezig ben nog een paar aanraders, niet allen hoogstaand maar wel vermakelijk:

Sons of Madness: http://www.myspace.com/sonsofmadnessband
Blood Dawn: http://www.myspace.com/blooddawnmetal
Old Season:
http://www.myspace.com/oldseason

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » do nov 29, 2007 8:04 pm

Hmm ja dat Wotan wil ik nog wel eens horen, die nieuwe is dus goed aan te raden? Verder nog tips?

Sons of Madness klinkt wel aardig trouwens, Blood Dawn vind ik al een stukje beter, jammer dat het live nummers zijn, ik ben wel benieuwd naar wat studio materiaal.
Old Season vind ik het gaafst klinken. Ook wel tof trouwens eens een band uit Ierland, ipv Italië of Griekenland :P

jeffrey

Bericht door jeffrey » do nov 29, 2007 8:20 pm

Orklord schreef:Hmm ja dat Wotan wil ik nog wel eens horen, die nieuwe is dus goed aan te raden? Verder nog tips?

Sons of Madness klinkt wel aardig trouwens, Blood Dawn vind ik al een stukje beter, jammer dat het live nummers zijn, ik ben wel benieuwd naar wat studio materiaal.
Old Season vind ik het gaafst klinken. Ook wel tof trouwens eens een band uit Ierland, ipv Italië of Griekenland :P
Holy War vind ik een goed nummer van SoM, de rest is idd wat minder. Achja eerste demo dus het kan altijd beter en van in de gaten houden sterft niemand :p.

Sentinel

Bericht door Sentinel » do nov 29, 2007 10:20 pm

Ik heb laatst de Atlantean Kodex: Pnakotic Demo's binnengekregen maar moet eerlijk zeggen dat ik meer verwachte, nadat dit werkje op veel forums tot ongekende hoogte werd opgehyped. Ik vind de vocalen te matig voor dit soort muziek. Het luistert wel lekker weg; aardige band maar deelt geen epische klappen uit zoals Ironsword dat wel doet.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Sentinel

Bericht door Sentinel » vr dec 21, 2007 12:41 pm

Ik zag dat er een review was geschreven voor de nieuwe van Nightmare. Het is dan wel geen stricte epic metal maar goed. Ik ben er wel benieuwd naar. De eerste plaat van hun heet "Twilight Of The Idols" en is samen met ADX "Suprematie" het beste wat Frankrijk ooit heeft voortgebracht. Iedereen die geinteresseerd is in deze band moet vooral het debuut checken. Het is even wennen maar als je er eenmaal inzit laat dat album je nooit meer los, gewoon een meesterwerk. De tweede plaat van hun doet het minder goed bij mij; ik denk dat ik hem maar eens wat vaker ga luisteren, misschien valt het kwartje na al die jaren...
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » vr dec 21, 2007 2:50 pm

Sentinel schreef:Ik zag dat er een review was geschreven voor de nieuwe van Nightmare. Het is dan wel geen stricte epic metal maar goed. Ik ben er wel benieuwd naar. De eerste plaat van hun heet "Twilight Of The Idols" en is samen met ADX "Suprematie" het beste wat Frankrijk ooit heeft voortgebracht. Iedereen die geinteresseerd is in deze band moet vooral het debuut checken. Het is even wennen maar als je er eenmaal inzit laat dat album je nooit meer los, gewoon een meesterwerk. De tweede plaat van hun doet het minder goed bij mij; ik denk dat ik hem maar eens wat vaker ga luisteren, misschien valt het kwartje na al die jaren...
:lol: "Twilight Of The Idols" is het tweede album van Slough Feg. Het eerste album van Nightmare heet natuurlijk "Waiting for the Twilight".
It's the end of time

Sentinel

Bericht door Sentinel » vr dec 21, 2007 6:32 pm

:lol: "Twilight Of The Idols" is het tweede album van Slough Feg. Het eerste album van Nightmare heet natuurlijk "Waiting for the Twilight".
warempel ja, zat weer te slapen :lol: staan trouwens beide op eenzame hoogte
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Daeminion

Bericht door Daeminion » zo dec 23, 2007 8:38 pm

Hail to you manilla maniacs!!

Yes Manilla Road will be doing a mini tour this upcoming Feb 08 and April 08. Sorry just Europe this tour!

Feb 23rd- PLAT IT LOUD FESTIVAL----ITALY!
more info at....:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =130312009

April 4-5-KEEP IT TRUE FESTIVAL-----GERMANY!
more info at:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=58067904

Date TBA-------BELGUIM
Date TBA-------HOLLAND
Date TBA-------PORTUGAL

April 11-12 UP THE HAMMERS FESTIVAL-----ATHENS GREECE!
more info at....:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=73486372

Mooi, mooi. Manilla Road waarschijnlijk naar Nederland!

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » ma dec 24, 2007 4:11 pm

Als ik daar niet bij ben hak ik persoonlijk mn benen eraf.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » di dec 25, 2007 6:13 pm

Las ik paar minuten geleden op Miskatonic forum. Hier ben ik dus sowieso bij, moge dat duidelijk zijn.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » di dec 25, 2007 6:15 pm

Hopelijk spelen ergens in het midden van het land, anders zal ik wrs niet aanwezig zijn.
It's the end of time

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » di dec 25, 2007 6:17 pm

Ergens in de buurt van Arnhem zou natuurlijk helemaal mooi zijn, maar dat zou dan weer te perfect zijn, hehe.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » di dec 25, 2007 6:35 pm

Hellhammer schreef:Ergens in de buurt van Arnhem zou natuurlijk helemaal mooi zijn, maar dat zou dan weer te perfect zijn, hehe.
Niet perfect, maar goede kans dat ik dan aanwezig zou zijn.
It's the end of time

jeffrey

Bericht door jeffrey » di dec 25, 2007 10:23 pm

Idem, pitten in de auto desnoods hehehe.

Sentinel

Bericht door Sentinel » di dec 25, 2007 10:46 pm

Ga ze al op KIT zien maar waarschijnlijk dus ook hier. Maakt niet uit waar ze komen, al is het op Texel; ik ben erbij.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za dec 29, 2007 12:31 pm

Zo vandaag weer eens Adramelch - Broken History opgezet. Wat een heerlijke plaat is dit. Van het debuut heb ik een aantal dingen gehoord, maar die moet ik nog eens zien te krijgen.
Benieuwd of ze nog met een nieuwe cd komen.

jeffrey

Bericht door jeffrey » zo dec 30, 2007 7:29 pm

Iemand enig idee wat Omen aant uitvreten is? Der waren sprake van een nieuwe plaat 'Hammer Damage' ofzo, maar daar is niets maar dan ook niets meer over te vinden :s... Enkel nog over een live album, maar daar zit dan niet echt op te wachten.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » ma dec 31, 2007 11:30 am

jeffrey schreef:Iemand enig idee wat Omen aant uitvreten is? Der waren sprake van een nieuwe plaat 'Hammer Damage' ofzo, maar daar is niets maar dan ook niets meer over te vinden :s... Enkel nog over een live album, maar daar zit dan niet echt op te wachten.
Dat was ik ook al tegengekomen. Maar die informatie staat er al sinds mei dit jaar, en dat live album zou al uit moeten zijn...

Geen idee waar ze mee bezig zijn...
It's the end of time

jeffrey

Bericht door jeffrey » ma dec 31, 2007 12:48 pm

Hmm, beter gaan ze snel aan de slag en maken der weer een knaller van. Kan ik die mooi aanschaffen op KIT.

Metalheank

Bericht door Metalheank » ma dec 31, 2007 7:33 pm

http://www.youtube.com/watch?v=baeGhTXUDa4

Eventjes een David DeFeis compilatie in elkaar geflanst.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

jeffrey

Bericht door jeffrey » do jan 03, 2008 7:59 pm

Zo sinds gister eindelijk de volle impact van Awaken the Guardian gekregen. Ik heb deze plaat nou al een poosje maar enkel The Sorceress en Vally of the Dolls konden me boeien. Maar nu dus alles, en tering hoe gaaf. Maar gelijk ff besteld.

Metalheank

Bericht door Metalheank » do jan 03, 2008 8:24 pm

Jon Arch is god, echt een zangkunstenaar.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

jeffrey

Bericht door jeffrey » do jan 03, 2008 9:14 pm

Dat zeer zeker, maar op de een of andere manier kon het album met niet in zijn geheel pakken. Tis maar goed dat ik zo'n luie donder ben dat ik geen zin had om iets anders op te zetten heheh.

jeffrey

Bericht door jeffrey » do jan 03, 2008 10:05 pm

Hello,

Once again I'm honor and pleased to announce the re-issue of one of the absolutely best Epic Metal Eps ever created. For those that had the fortune of scoring a copy of the original know what's coming. For those of you looking to check this out for the first time, the re-issue will be a treat for you.

What we have happening is brand new artwork by Martin Hanford on a 10" EP release. Just wait till you see this artwork... it will blow you away.

There will also be a CD version that could possibly have a bonus track since both songs on the 10" are over 8 minutes each.

Dit kwam ik tegen op Shadow Kingdom Records. Oftewel een herkansing voor de gefaalde (ik incl.).

Sentinel

Bericht door Sentinel » do jan 03, 2008 11:06 pm

jeffrey schreef:Zo sinds gister eindelijk de volle impact van Awaken the Guardian gekregen. Ik heb deze plaat nou al een poosje maar enkel The Sorceress en Vally of the Dolls konden me boeien. Maar nu dus alles, en tering hoe gaaf. Maar gelijk ff besteld.
Niet voor niks een m'n favoriete album aller tijden. Je hebt idd. enkele luisterbeurten nodig om dit meesterwerk te laten bezinken, fuck, ik zet hem maar weer eens op, dit is echt :shock: :shock: :shock: :shock: te geniaal :D
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » vr jan 04, 2008 1:09 am

jeffrey schreef:
Hello,

Once again I'm honor and pleased to announce the re-issue of one of the absolutely best Epic Metal Eps ever created. For those that had the fortune of scoring a copy of the original know what's coming. For those of you looking to check this out for the first time, the re-issue will be a treat for you.

What we have happening is brand new artwork by Martin Hanford on a 10" EP release. Just wait till you see this artwork... it will blow you away.

There will also be a CD version that could possibly have a bonus track since both songs on the 10" are over 8 minutes each.

Dit kwam ik tegen op Shadow Kingdom Records. Oftewel een herkansing voor de gefaalde (ik incl.).
Had op het Miskatonic forum gelezen dat die zou komen ja. Ik heb de orginele EP toch al, maar voor de totaliteit moet ik beide reissues ook wel hebben, hehe.
Voor degenen die het niet helemaal snappen, het gaat over de Isen Torr EP.

jeffrey

Bericht door jeffrey » vr jan 04, 2008 12:08 pm

Oh hahah dacht dat er wel bij stond.

Jens

Bericht door Jens » vr jan 04, 2008 2:41 pm

Ik was al tot die conclusie gekomen, must have. Hopelijk wordt de kans de originele te scoren (tegen een normale prijs) nu ook wat groter.

Zagato

Bericht door Zagato » vr jan 04, 2008 2:43 pm

jeffrey schreef:Zo sinds gister eindelijk de volle impact van Awaken the Guardian gekregen. Ik heb deze plaat nou al een poosje maar enkel The Sorceress en Vally of the Dolls konden me boeien. Maar nu dus alles, en tering hoe gaaf. Maar gelijk ff besteld.
Vergeet GUARDIAN niet
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Sentinel

Bericht door Sentinel » vr jan 04, 2008 6:21 pm

Hellhammer schreef:[..]

Had op het Miskatonic forum gelezen dat die zou komen ja. Ik heb de orginele EP toch al, maar voor de totaliteit moet ik beide reissues ook wel hebben, hehe.
Ik heb die EP nog nooit gehoord, waar is het mee vergelijkbaar?
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » vr jan 04, 2008 11:14 pm

Hellhammer schreef:[..]

Kijk dank je wel. :P

Voor sentinel, het is echt totaal unieke epic metal. Voor mij is het ook echt een van de weinige bands die de naam Epic verdienen.

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » za jan 05, 2008 12:02 pm

Oeh die reissue moet ik ook hebben! Heb alleen de Picture Disc uitvoering. Zoek ook nog steeds de 10" op zwart vinyl, maar dat kan ik waarschijnlijk wel vergeten.

Sentinel

Bericht door Sentinel » za jan 05, 2008 4:47 pm

Strijdkreet schreef:[..]
Kijk dank je wel. :P

Voor sentinel, het is echt totaal unieke epic metal. Voor mij is het ook echt een van de weinige bands die de naam Epic verdienen.
Weer een titel op de lijst :P Sparen? Wa is da?
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » za jan 05, 2008 5:38 pm

Weer een titel op de lijst :P Sparen? Wa is da?
Sparen: besparen, zuinig zijn met / verzamelen

Je bent dus al aan het sparen als je de EP aanschaft. 8)
Ik zocht al een tijdje om de EP, dus de re-issue wordt hier ook sowieso aangeschaft.
It's the end of time

jeffrey

Bericht door jeffrey » za jan 05, 2008 6:37 pm

Zagato schreef:[..]

Vergeet GUARDIAN niet
Samen met Exodus, Prolude to Ruin en The Sorceress de favourieten van de plaat. 8)

Gesloten