Metal-Gothic-electro CD's te koop!!!!!!!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb het al eerder gezegd, maar waarom zien zoveel mensen het nu als noodzakelijk om alleen een link te plaatsen? Hoeveel moeite is het nu om die lijst gewoon te kopieren naar deze site? Ik weiger daarom ook te kijken naar wat er te koop is.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Dat is een hele goeie. In het vervolg moeten we dat soort posts maar gewoon verwijderen.Lennert schreef:Ik heb het al eerder gezegd, maar waarom zien zoveel mensen het nu als noodzakelijk om alleen een link te plaatsen? Hoeveel moeite is het nu om die lijst gewoon te kopieren naar deze site? Ik weiger daarom ook te kijken naar wat er te koop is.
- Strijdkreet
Doe maar rebels.Lennert schreef:Ik heb het al eerder gezegd, maar waarom zien zoveel mensen het nu als noodzakelijk om alleen een link te plaatsen? Hoeveel moeite is het nu om die lijst gewoon te kopieren naar deze site? Ik weiger daarom ook te kijken naar wat er te koop is.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
- innuendo
- Lult over cdtjes
ORIFICE schreef:Ik vraag me af of het dan zoveel ''moeite'' is om via de link de lijst te bekijken.
Ben ik te lui om de lijst te plaatsen of ben jij te lui om eens te kijken?
Blijkbaar ben je niet te lui om kinderlijke commentaar te leveren!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klant is koning. Jij wilt toch troep verkopen?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.