AC/DC

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo jul 16, 2006 3:46 pm

nee volgens mij niet, ja op Jailbreak '74 staan er een paar, maar er staan op de australie CD's nog steeds wat nummers die hier nog nooit uitgebracht zijn!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
machine-head
Berichten: 424
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 5:36 am
Locatie: zeewolde

Bericht door machine-head » ma jul 24, 2006 10:35 pm

enforcer schreef:Ja "That's the way I wanna rock 'n roll" ook, ik vind de 80's albums allemaal wat ondergewaardeerd, nummers als "who made who" (ook een kleine hit!) en "inject the venom" vind ik echt werelds.
inject the venom is ook een van mijn favorieten
for those about to rock,we salute you!

Gebruikersavatar
machine-head
Berichten: 424
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 5:36 am
Locatie: zeewolde

Bericht door machine-head » ma jul 24, 2006 10:36 pm

Strijdkreet schreef:[..]
Ruiger nee.
Ik vindt het meer gekrijs
Bon scott is en blijft de beste
juist wel,die van bon scot vind ik hoger klinken
for those about to rock,we salute you!

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » wo jan 09, 2008 5:28 pm

Tour- en albumnieuws/gerucht:

AC/DC will reportedly play special "secret" club gig on January 25 at Glashaus in Reinach, Switzerland. Only 400 tickets are apparently available for the concert, which is part of a short mini-tour of small venues the band is planning on undertaking at the end of the month.

According to the Spanish web site RafaBasa.com, AC/DC has been quietly working on its first all-new album since 2000's "Stiff Upper Lip" with legendary producer Robert John "Mutt" Lange, and is planning on releasing the effort — which is rumored to be titled "Strap It On" (a name that has apparently been bounced around for at least the last couple of years) — at the end of April. The group's guitarist, Angus Young, is also said to have fully recovered from a recent knee injury which had apparently contributed to the delay in getting the new record completed.


Mini-tour langs kleine clubs... AC/DC in Paradiso?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » wo jan 09, 2008 6:24 pm

Gaaf! Laat ze maar naar Nederland komen (oh, wat gaat dat asociale bedragen op marktplaats e.d. opleveren...)!

Om alvast in de stemming te komen ben ik de 26ste van de partij bij Action in Dc in de Willemeen.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo jan 09, 2008 6:58 pm

Als ik je zie trakteer ik je wel op een pilsje. (savatage fans verdienen dat nou eenmaal)
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » wo jan 09, 2008 8:04 pm

Jij gaat vast wel naar Warning in de Baroeg? :wink:
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo jan 09, 2008 8:11 pm

Ik ?
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » wo jan 09, 2008 8:28 pm

Ah, ik ben ook savafan. Een biertje zal er wel ingaan!
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo jan 09, 2008 8:29 pm

Bier voor iedereen.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » wo jan 09, 2008 11:23 pm

I love this guy!
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18582
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » do jan 10, 2008 4:00 pm

Overlaatst heb ik ze herontdekt en wat een band zeg! Ik zit er constant mee in m'n hoofd, hehe. En dan tijdens een lange autorit keihard de intro van It's a long way to the top... Dat is pas genieten.
Ik ben hier gewoon.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za jan 12, 2008 5:48 pm

Helaas, van het nieuws van een stel clubshows en nieuw album blijkt niet waar te zijn:

Australian hard rock legends AC/DC have released the following statement:

"Contrary to rumours floating around the internet, AC/DC will not be playing at a special club performance in Switzerland in late January."

AC/DC's record label, Albert Music, told Undercover News earlier in the week that, despite reports to the contrary, the band is not in the studio, is not recording with Mutt Lange and does not have a title for an album which has been widely reported to be called "Strap It On" (a title which was apparently made up by a fan).

"If you ask me if they're in the studio today, I can tell you they're not," Albert Records' Danny Keenan said. "If you ask me if they were in the studio last week, I can tell you they're not. If you ask me if they're in the studio next week, I can tell you they're not.

"We're pretty hopeful, but unfortunately there is no word of an album at this stage."


Het is de laatste jaren wel akelig stil rond de band en ik vraag me af wat de bandleden in godsnaam aan het doen zijn. Het wordt toch wel weer eens tijd voor een tournee, want de heren worden inmiddels ook een dagje ouder.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6796
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » za jan 12, 2008 5:55 pm

Pfff, jammer. Maar het was natuurlijk wel te verwachten. Dit soort geruchten lees ik al 4 jaar. Hoe oud zijn de heren nu? Rond de 60?

Gebruikersavatar
Napo
Berichten: 170
Lid geworden op: di nov 01, 2005 4:37 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Napo » do jan 31, 2008 10:04 pm

Tot nu toe ken ik enkel een paar bekende nummers van AC/DC en ik vind voor mezelf dat ik deze band toch eens een beetje beter moet leren kennen (toch een grote naam).
Welk album moet ik mee beginnen? Welk album zal me aanzetten de andere albums ook te luisteren?

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do jan 31, 2008 10:47 pm

Back In Black, Let There Be Rock & High Voltage... maar vooral Back In Black
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » vr feb 01, 2008 5:08 am

Highway to hell en Back in Black. Het beste van de Scott en Johnson periode.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6796
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr feb 01, 2008 4:59 pm

Er is blijkbaar nu opeens een nieuwe officiële website vertelde mijn basleraar me. Hij speelt in Action in DC dus hij zal het wel goed volgen. Misschien in 2008 dan eindelijk een nieuw album en een nieuwe tour?

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » za feb 02, 2008 7:13 pm

Is dat je basleraar ? :P

Gave gast is het .
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » za feb 02, 2008 7:37 pm

En hoe mag die site heten?
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Cheauceaumel
Berichten: 11
Lid geworden op: do jan 24, 2008 7:35 pm

Bericht door Cheauceaumel » vr feb 08, 2008 10:27 pm

Vind eingelijk de Johnson periode helemaal niks op 1 à 2 nummertjes na. Geef mij maar Bon Scott. High Voltage blijft gaaf!

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » za feb 09, 2008 2:48 am

Back and Black is een wereldplaat. Ken verder geen platen met Johnson, alleen Stiff Upper Lip, die is niet super. The Razors Edge is volgens mij ook erg vet.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za feb 09, 2008 4:20 pm

Toevallig heb ik net voor €5,- Stiff Upper Lip aangeschaft en ik vind het helemaal geen slechte cd. Hier spreekt dan we een Brian Johnson-fan, heerlijke stem heeft die gast. En muzikaal is er ook weinig mis mee. Ach, ik ben altijd wel in voor een AC/DC-cd'tje en kan het meeste werk dan ook wel waarderen. De enige tegenvaller in mijn collectie is For Those About To Rock. Het titelnummer is één van mijn favorieten, maar de rest van de cd is erg matig.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » za feb 09, 2008 7:26 pm

Vind je? For those about to rock is toch echt één van mijn favorieten. Ik vind de albums die daarna volgen veel minder.
Ik heb inmiddels alle studio albums in die speciale box verzameld.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6796
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » zo feb 10, 2008 8:48 pm

Herfstval schreef:En hoe mag die site heten?
http://www.acdc.com/ :wink:

Vette site trouwens!

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » zo feb 10, 2008 9:20 pm

Rene schreef:Toevallig heb ik net voor €5,- Stiff Upper Lip aangeschaft en ik vind het helemaal geen slechte cd. Hier spreekt dan we een Brian Johnson-fan, heerlijke stem heeft die gast. En muzikaal is er ook weinig mis mee. Ach, ik ben altijd wel in voor een AC/DC-cd'tje en kan het meeste werk dan ook wel waarderen. De enige tegenvaller in mijn collectie is For Those About To Rock. Het titelnummer is één van mijn favorieten, maar de rest van de cd is erg matig.
Ah ja, het is ook zeker geen verkeerde plaat, Stiff Upper Lip, maar als ik hem naast bijvoorbeeld Back in Black leg is het allemaal een stuk inder. Maar goed, AC/DC ben ik altijd wel voor te porren. Helaas ken ik er niet zoveel van. Heb Back in Black, Stiff Upper Lip, Live (92), If You Want Blood... en Highway To Hell. Die laatste vind ik zelf ook wat minder overigens.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo feb 10, 2008 9:32 pm

Johan schreef:[..]


http://www.acdc.com/ :wink:

Vette site trouwens!
Inderdaad, die vlieg doet het 'm :D

Gebruikersavatar
MegaDood
Berichten: 996
Lid geworden op: vr okt 24, 2003 2:35 pm
Locatie: AZ Alkmaar

Bericht door MegaDood » vr apr 18, 2008 11:20 pm

AC/DC's official web site has been updated with the following message:

"The waiting is almost over! AC/DC fans can expect the band's next album of new material sometime later this year. The band are currently recording in Vancouver with producer Brendan O'Brien and longtime audio engineer Mike Fraser. This will be the band's first collection of new material since the release of 'Stiff Upper Lip' in 2000."

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » za apr 19, 2008 12:38 am

Eindelijk! Ik ben reuze benieuwd. Het blijft toch een legende.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6796
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » za apr 19, 2008 3:39 pm

Fuck Yeah! Vet om dan toch nog een nieuw album mee te maken.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di apr 22, 2008 8:05 pm

Ze zijn ook alweer klaar met het opname-proces, dus het gaat mooi snel.

AC/DC has finished recording its new album and is currently mixing the effort for a late 2008 release, the group's vocalist Brian Johnson revealed this morning (Tuesday, April 22) during an interview with Washigton D.C.'s DC 101 radio station. Johnson has apparently left the studio in Vancouver, British Columbia, Canada where AC/DC guitarists Angus and Malcolm Young have remained with producers Mike Fraser and Brendan O'Brien in order to complete work on the CD. Brian also stated that the band will next work on getting the artwork done and take care of the promotional activities in connection with the release, to be followed by a tour.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » di apr 22, 2008 8:08 pm

Rene schreef:Ze zijn ook alweer klaar met het opname-proces, dus het gaat mooi snel.

to be followed by a tour.
:shock: :D
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di apr 22, 2008 8:22 pm

Vet! Ben benieuwd. :D

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » di apr 22, 2008 8:27 pm

Ah, zeer nice!

Hier zal ik zeker bij zijn! Al jaren wacht ik op een optreden. Daarbij komt nog dat dit mogelijk wel de laatste tour zal worden. Dit mag ik dus niet missen!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di apr 22, 2008 8:56 pm

Helemaal me eens, dat wordt een zekere aanwezigheid. Coverbands zijn gaaf, (Zie action in DC) maar ik wil ze toch echt nog eens echt zien.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » di apr 22, 2008 8:59 pm

Aanwezig, zeker weten.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18582
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » di apr 22, 2008 9:12 pm

sal schreef:Aanwezig, zeker weten.
Roep eens als je kaarten gaat kopen ofzo, tegen die tijd. Anders mis ik het straks weer faliekant.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » di apr 22, 2008 9:14 pm

Ik zal roepen, zo hard mogelijk.
Maar weet niet of je dat in dat kleine Est zult horen...
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

diaantje
Berichten: 286
Lid geworden op: do jul 28, 2005 9:46 pm
Locatie: Nieuwleusencity

Bericht door diaantje » wo apr 23, 2008 8:36 am

In ieder geval ga ik alvast komend weekend heerlijk
uit mijn dak bij Action in Dc in Zutphen.
Let there be rock!!!!

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo apr 23, 2008 1:05 pm

Tja ik heb ze op de ballbreaker en stiff upper lip tour 5 keer gezien. de zwakke schakel vandaag de dag is Brian die zeker als ie 3 optredens op rij gehad heeft de hoge noten behoorlijk mist. maar ik heb 2 waanzinnige optredens gezien en 3 goede. Op de SUL tour was Brian overigens wezenlijk beter bij stem dan in 1996 dus wie weet wat deze tour gaat brengen. Aan de andere kant beginnen ze nu wel echt oud te worden wat eigenlijk niet past bij een band met een dergeljik energieniveau. Ik hoop dat het nieuwe album en klapper wordt en meer teruggrijpt naar het laatste echte goede album "the Razors Edge" in plaats van naar de redelijke maar niet zo bijzondere "stiff upper lip" en"ballbreaker"
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22246
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo apr 23, 2008 2:34 pm

Graspop 2009 vermoed ik.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo apr 23, 2008 6:21 pm

hahah AC/DC op Graspop, nou ja wie weet. nee festivalgeil zijn ze nooit geweest. AC/Dc heeft op dit moment denk ik de status van de grootste rock 'n roll band van de wereld ze trekken alleen bijna zoveel mensen als het festival. Hier staan trouwens een paar nieuwe "solo' nummers van Brian Johnson, ik moet zeggen dat ze beter klinken dan de laatste twee AC/DC albums, alleen had wel iets ruiger gemogen:

http://www.imeem.com/totallybakeddvd/mu ... that_tail/
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Bericht door Bleek No. 1 » do apr 24, 2008 10:37 pm

Oeh, ben vet benieuwd naar hun nieuwste album!
And count me in if there's a concert, dudes!
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6796
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr apr 25, 2008 1:52 pm

Hahaha, die banner :lol:.

Ik ga ook zeker als ze ergens binnen een straal van 1000 km hiervandaan komen. Een van de laatste bands die ik nog absoluut een keer gezien moet hebben (en nog nooit eerder heb gezien).

diaantje
Berichten: 286
Lid geworden op: do jul 28, 2005 9:46 pm
Locatie: Nieuwleusencity

Bericht door diaantje » zo apr 27, 2008 2:10 am

Johan schreef:Er is blijkbaar nu opeens een nieuwe officiële website vertelde mijn basleraar me. Hij speelt in Action in DC dus hij zal het wel goed volgen. Misschien in 2008 dan eindelijk een nieuw album en een nieuwe tour?


Action in DC was vanavond zoals gewoonlijk weer helemaal geweldig!
Miste alleen The Jack maar ach... je kunt niet alles hebben.
Was weer een superavond alleen die Metallica-coverband is nog steeds
niets al waren ze wel beter dan een aantal jaren geleden.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » ma apr 28, 2008 2:22 pm

Retro review van "The Razor's Edge": http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4637.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » wo jul 30, 2008 11:22 pm

"De Australische hardrockband AC/DC vertrekt in oktober voor 18 maanden op wereldtournee. Dat is geleden sinds 2000-2001. Welke landen en steden de broertjes Young zullen aandoen, is niet bekendgemaakt. De tournee volgt op het nieuwe album dat eind oktober bij ons uitkomt.

Het nieuws werd bekendgemaakt op een congres voor muziekmanagers. Daar vielen ook andere namen van artiesten die volgend jaar zullen gaan toeren. Zo werd er bekend dat Kiss een grootse stadiontour zal plannen. "
http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=5396
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do jul 31, 2008 12:22 am

Ook al ben ik geen brian fan, ik ga er toch heen.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23042
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » do jul 31, 2008 12:35 am

En ik ga met je mee!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do jul 31, 2008 12:36 am

Gezellig pilsen. :mrgreen:
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Plaats reactie