Tilburg Headbangers Night Part: 7
- Patchman Marco
- Contacteer:
Tilburg Headbangers Night Part: 7

- Patchman Marco
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
- Patchman Marco
- Contacteer:
- Patchman Marco
- Contacteer:
- Patchman Marco
- Contacteer:
- Patchman Marco
- Contacteer:
Nou, ik vond het een gave avond. Helaas wel weer Enforcer moeten missen vanwege onze goede vrienden bij de NS, maar gelukkig waren beide andere bands ook erg gaaf.
Maniac Forces had helaas maar 2 eigen nummers en de rest covers... gelukkig wel alleen maar gave nummers en goed uitgevoerd, dus dat compenseerde het grotendeels.
Witching Hour was typisch Duits, dus hard en uiterst gaaf. Eigen werk afgewisseld met wat covers, ik was dik tevreden. Met de Venom-cover als hoogtepunt.
En Marco, waar zijn de foto's te vinden?
Maniac Forces had helaas maar 2 eigen nummers en de rest covers... gelukkig wel alleen maar gave nummers en goed uitgevoerd, dus dat compenseerde het grotendeels.
Witching Hour was typisch Duits, dus hard en uiterst gaaf. Eigen werk afgewisseld met wat covers, ik was dik tevreden. Met de Venom-cover als hoogtepunt.
En Marco, waar zijn de foto's te vinden?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Was een supergave avond hahaha, wat een chaod op het podium, alles werd omver gelopen, zo zien we het graag!
ondanks dat we een beetje geimproviseerd speelden zonder bassist een van onze tofste optredens. Ik zal een dezer dagen wel wat fotoos online zetten. Cheers ook aan de andere bands erg toffe peren allemaal.
ondanks dat we een beetje geimproviseerd speelden zonder bassist een van onze tofste optredens. Ik zal een dezer dagen wel wat fotoos online zetten. Cheers ook aan de andere bands erg toffe peren allemaal.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]