Warbringer
- XnegativeX
- Contacteer:
Warbringer
Retro is in. Zeker in de thrash scene. Kijk maar naar bands als Municipal waste.
Warbringer is ook retro. Maar deze Amerikanen spelen pure thrash metal. Geen hardcore/punk/thrash crossover zoals Municipal waste dat doet.
De opgefokte, brute thrash van Warbringer doet denken aan Slayer, oude Metallica, Exodus, Kreator en degelijke herrieschoppers.
Verwacht dus geen cleane, melodieuse thrash plaat maar rauwe, agressieve herrie die toch strak en technisch in elkaar steekt.
Check:
http://www.myspace.com/warbringer
Warbringer is ook retro. Maar deze Amerikanen spelen pure thrash metal. Geen hardcore/punk/thrash crossover zoals Municipal waste dat doet.
De opgefokte, brute thrash van Warbringer doet denken aan Slayer, oude Metallica, Exodus, Kreator en degelijke herrieschoppers.
Verwacht dus geen cleane, melodieuse thrash plaat maar rauwe, agressieve herrie die toch strak en technisch in elkaar steekt.
Check:
http://www.myspace.com/warbringer
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Vaag bassdrum geluid? Wat is dat nou weer voor opmerking?
Dit knalt gewoon! Erg fijn bandje dit! Mag dan wel niet erg origineel zijn maar ze weten in ieder geval hoe ze mijn nek in beweging moeten krijgen. En dat is toch een van de belangrijkste dingen in de metal wereld.
Dit knalt gewoon! Erg fijn bandje dit! Mag dan wel niet erg origineel zijn maar ze weten in ieder geval hoe ze mijn nek in beweging moeten krijgen. En dat is toch een van de belangrijkste dingen in de metal wereld.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
(': ik heb geen idee waar dat over ging, gezopen zeker.XnegativeX schreef:Vaag bassdrum geluid? Wat is dat nou weer voor opmerking?
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
ik vind het ook een doordeweekse plaat. Het nummer op die thrash verzamelaar (naam even kwijt) vond ik best veelbelovend, maar het album doet me een stuk minder.
Nee dan heb ik toch meer met een band als Evile. Die plaat knalde wel van begin tot eind, ondanks een enkel vullertje hier en daar.
Nee dan heb ik toch meer met een band als Evile. Die plaat knalde wel van begin tot eind, ondanks een enkel vullertje hier en daar.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
serieus? ik vind het een saaie band, met een zeer matige zanger. technisch allemaal wel ok maar weinig boeiende composities. nee, er is nog geen retro act geweest die ik echt de moeite waard vind.Jeroen schreef:i
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- Strijdkreet
- enemy of reality
Lekker kort door de bochtXnegativeX schreef:Vaag bassdrum geluid? Wat is dat nou weer voor opmerking?

- XnegativeX
- Contacteer:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje terug ben gekomen op mijn mening over deze band.
In de eerste instantie blies het mij omver. Ik ben een grote fan van dit soort hyper agressieve, snelle thrash. Maar toen ik het hele album een paar keer in z'n geheel had beluisterd vond ik het toch een beetje saai worden.
Ik geloof dat er toekomst zit in deze band als ze iets meer tijd steken in hun composities.
In de eerste instantie blies het mij omver. Ik ben een grote fan van dit soort hyper agressieve, snelle thrash. Maar toen ik het hele album een paar keer in z'n geheel had beluisterd vond ik het toch een beetje saai worden.
Ik geloof dat er toekomst zit in deze band als ze iets meer tijd steken in hun composities.
Het tweede album van Warbringer, Waking Into Nightmares, komt in Europa op 25 mei uit. Op de MySpace pagina van de band kun je nu het nieuwe nummer Living In A Whirlwind beluisteren (nadat eerder al de track Severed Reality online was gezet).

1. Jackal
2. Living In a Whirlwind
3. Severed Reality
4. Scorched Earth
5. Abandoned By Time
6. Prey For Death
7. Nightmare Anatomy
8. Shadow From The Tomb
9. Senseless Life
10. Forgotten Dead

1. Jackal
2. Living In a Whirlwind