Exodus @ Baroeg: 25 juli
-
- Contacteer:
Exodus @ Baroeg: 25 juli
Laatst gewijzigd door Baroeg R'dam op vr mar 21, 2008 12:42 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gooodverdomme!!!! MN STOEL IS NAT!!
Goed bezig Baroeg!
Goed bezig Baroeg!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- KoenM
- Contacteer:
Niks.
Laatst gewijzigd door KoenM op vr mar 21, 2008 1:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- KoenM
- Contacteer:
Niks.
Laatst gewijzigd door KoenM op vr mar 21, 2008 1:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
-
Fucking zooi haha. Ben ik net verhuisd uit Rotterdam, boeken ze nu allemaal gave shit. Toen ik er net woonde kwamen Overkill en Agent Steel als ik het me goed herinner, maar dat werd gecancelled. Sindsdien geen grote acts meer...tot nu
[url]http://WWW.THENEWORDER.NL[/url] [url]http://www.myspace.com/theneworder2012[/url]
[img]http://img467.imageshack.us/img467/6527/theneworderemaillogofuliw2.png[/img]
[img]http://img467.imageshack.us/img467/6527/theneworderemaillogofuliw2.png[/img]
- grafdelver
Jawel hoor. Alleen geen grote acts binnen de genres die jij tof vindt blijkbaarErik87 schreef:Fucking zooi haha. Ben ik net verhuisd uit Rotterdam, boeken ze nu allemaal gave shit. Toen ik er net woonde kwamen Overkill en Agent Steel als ik het me goed herinner, maar dat werd gecancelled. Sindsdien geen grote acts meer...tot nu
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Rock 'n Roll eh?
Gaaf man. Lijkt me een bijzondere opener dan.
Gaaf man. Lijkt me een bijzondere opener dan.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Nice! Even kijken of ik erheen kan, heb wel zin in meer exodus na exodus in de vera een paar maand geleden. Daar trok die gitarist mijn het podium op en hing mij toen zijn gitaar om en mocht ik wat spelen, was wel mijn beste concert ooit.
Zal ik wel nog een keer willen.
Zal ik wel nog een keer willen.
This horrid virtue, facing mortality.
- grafdelver
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Exodus zal bij weinig metalheads geen belletje doen rinkelen. De band die al bijna 30 jaar bestaat en aan de weg timmert, in verschillende bezettingen, met voor en tegenspoed. Maar Exodus is niet kapot te krijgen, ook na het overlijden van zanger Paul Baloff, enkele mindere albums en het uit het zicht verdwijnen van de band in de jaren ’90. Als dan in 2004 ‘Tempo Of The Damned’ uitkomt zijn ze in één klap terug aan het front en is het weer de band zoals we die in de jaren ’80 kenden. Albums als ‘Bonded By Blood’, ‘Pleasures Of The Flesh’ en ‘Fabulous Disaster’ zijn regelrechte thrash klassiekers en op deze tour promoten zij hun nieuwste: ‘The Atrocity Exhibition... Exhibit A’. Als support komt het Deense Pilgrimz naar Baroeg, zij tekenden een platendeal met het befaamde I Scream Records (o.a. bekend van Backfire!, Agnostic Front, Slapshot en Madball). De band brengt een frisse mix tussen metal, rock n’ roll en hardcore.
Hoe staat het met de kaartverkoop? Loopt het een beetje?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Zeker een mooie aanvulling!
Exodus zal bij weinig metalheads geen belletje doen rinkelen. De band die al bijna 30 jaar bestaat en aan de weg timmert, in verschillende bezettingen, met voor en tegenspoed. Maar Exodus is niet kapot te krijgen, ook na het overlijden van zanger Paul Baloff, enkele mindere albums en het uit het zicht verdwijnen van de band in de jaren ’90. Als dan in 2004 ‘Tempo Of The Damned’ uitkomt zijn ze in één klap terug aan het front en is het weer de band zoals we die in de jaren ’80 kenden. Albums als ‘Bonded By Blood’, ‘Pleasures Of The Flesh’ en ‘Fabulous Disaster’ zijn regelrechte thrash klassiekers en op deze tour promoten zij hun nieuwste: ‘The Atrocity Exhibition... Exhibit A’.
Merauder is ook zeker geen kleintje, een metalcore band met cultstatus uit New York die met hun album “Masterkiller” de wereld veroverde. Na strubbelingen binnen de band was de toekomst voor dit Amerikaanse gezelschap onzeker, nu zijn ze terug met een nieuw album in de maak!
Als support komt het Deense Pilgrimz naar Baroeg, zij tekenden een platendeal met het befaamde I Scream Records (o.a. bekend van Backfire!, Agnostic Front, Slapshot en Madball). De band brengt een frisse mix tussen metal, rock n’ roll en hardcore.
Exodus zal bij weinig metalheads geen belletje doen rinkelen. De band die al bijna 30 jaar bestaat en aan de weg timmert, in verschillende bezettingen, met voor en tegenspoed. Maar Exodus is niet kapot te krijgen, ook na het overlijden van zanger Paul Baloff, enkele mindere albums en het uit het zicht verdwijnen van de band in de jaren ’90. Als dan in 2004 ‘Tempo Of The Damned’ uitkomt zijn ze in één klap terug aan het front en is het weer de band zoals we die in de jaren ’80 kenden. Albums als ‘Bonded By Blood’, ‘Pleasures Of The Flesh’ en ‘Fabulous Disaster’ zijn regelrechte thrash klassiekers en op deze tour promoten zij hun nieuwste: ‘The Atrocity Exhibition... Exhibit A’.
Merauder is ook zeker geen kleintje, een metalcore band met cultstatus uit New York die met hun album “Masterkiller” de wereld veroverde. Na strubbelingen binnen de band was de toekomst voor dit Amerikaanse gezelschap onzeker, nu zijn ze terug met een nieuw album in de maak!
Als support komt het Deense Pilgrimz naar Baroeg, zij tekenden een platendeal met het befaamde I Scream Records (o.a. bekend van Backfire!, Agnostic Front, Slapshot en Madball). De band brengt een frisse mix tussen metal, rock n’ roll en hardcore.
-
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
Dat heb ik wel gezien op dat andere forum ja. Zou wel tof voor ze zijn. Desalniettemin ga ik de komende 37 jaar niet meer naar Exodus kijken.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- KoenM
- Contacteer:
Laatste keer dat ik ze zag stond ik me een partij te geeuwen. Graspop 2006 was dat geloof ik.
Sinds Souza weg is en ze die Deathamphetamine onzin gemaakt hebben realiseerde ik me dat het nooit meer goed zou komen met deze band. St. anger is overdreven, maar je snapt wat ik bedoel. Juist: saai en enorm repetitief en langradig.
Sinds Souza weg is en ze die Deathamphetamine onzin gemaakt hebben realiseerde ik me dat het nooit meer goed zou komen met deze band. St. anger is overdreven, maar je snapt wat ik bedoel. Juist: saai en enorm repetitief en langradig.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
-
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Ik kan me nog een Koen herinneren die ten tijde van de prille release van SHKM constant over de Deathamphetamine riff heen ejaculeerdeKoenM schreef:Laatste keer dat ik ze zag stond ik me een partij te geeuwen. Graspop 2006 was dat geloof ik.
- KoenM
- Contacteer:
Is dat zo? Ben altijd wel een TotD fanaat geweest, maar dat SKHM heeft me volgens mij nooit geboeid.Cathalised schreef:[..]
Ik kan me nog een Koen herinneren die ten tijde van de prille release van SHKM constant over de Deathamphetamine riff heen ejaculeerde
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
-
- Contacteer:
- alicecooper
inderdaad EXODUS is een beetje stomp en repetitief geworden met de komts van meneer Dukes. mar desalniettemin ga ik wel even kijken, MERAUDER heb ik nog nooit gezien en dat vind ik ook zeker een gave band!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
-
- Contacteer:
zo dat was er toch even een partij onwijs kick zeg....
over de eerste twee band kan ik verdomd weinig zeggen want door het godverse rookverbod moet ik mijn lichaam toch volpompen met nicotine voordat exodus gaat beginnen.
ja en toen exodus , openen met bonded by blood wat kan een mens, die exodus slechts met Baloff heeft gezien zich nog meer wensen.
wat mij opviel is de enorme inzet waarmee deze band staat te spelen in de hete luchtoven luisterend naar de naam Baroeg.
hoogte punt van de avond was voor mij toch wel heel verassend fabulous disaster die ze nog even een tandje snelller speelde dan op de plaat, al had ik het idee dat dat met alle nummers zo was.
grootste min punt van de avond was toch wel het rookverbod...ik moet er echt aan wennen om niet ff tijdens een concert een peukkie op te steken maar als dat het enige min punt van de avond was kan je wel spreken van een zeer geslaagde avond.
over de eerste twee band kan ik verdomd weinig zeggen want door het godverse rookverbod moet ik mijn lichaam toch volpompen met nicotine voordat exodus gaat beginnen.
ja en toen exodus , openen met bonded by blood wat kan een mens, die exodus slechts met Baloff heeft gezien zich nog meer wensen.
wat mij opviel is de enorme inzet waarmee deze band staat te spelen in de hete luchtoven luisterend naar de naam Baroeg.
hoogte punt van de avond was voor mij toch wel heel verassend fabulous disaster die ze nog even een tandje snelller speelde dan op de plaat, al had ik het idee dat dat met alle nummers zo was.
grootste min punt van de avond was toch wel het rookverbod...ik moet er echt aan wennen om niet ff tijdens een concert een peukkie op te steken maar als dat het enige min punt van de avond was kan je wel spreken van een zeer geslaagde avond.
-
Heeft er nog iemand foto's gemaakt op deze avond?
En in het bijzonder het moment waarop, een zeker persoon, War Is My Shepherd mocht brullen op het podium?
En in het bijzonder het moment waarop, een zeker persoon, War Is My Shepherd mocht brullen op het podium?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours