The Old Days

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do jul 17, 2003 5:15 pm

pierced from within traden??? ben je gek?? wereldplaat!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
MetalTroll
Berichten: 4399
Lid geworden op: vr mar 07, 2003 5:35 pm
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Bericht door MetalTroll » do jul 17, 2003 5:24 pm

Aussie!
Troll tot op het been, beuk ik door de moshpitt heen

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do jul 17, 2003 5:46 pm

Ik vind er geen hol aan...
En kan diegene die elke keer Aussie roept, zijn kop even houden. Want dat slaat namelijk helemaal nergens op.
Hoegaarden or die!

BHOTHGHRUYSCH
Berichten: 969
Lid geworden op: di apr 01, 2003 9:35 pm
Locatie: Almere

Bericht door BHOTHGHRUYSCH » do jul 17, 2003 5:47 pm

Om maar even antwoord te geven op de vraag, ik ben nog erg into blasphemy, beherit, en belial
" by the way that pieter comes me also already for YEARS the throat out, i think i will grab in now "
- Killer

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do jul 17, 2003 5:51 pm

Ik ben heel erg into oude bands als Bathory, Necrovore en Hellhammer..maar als het zo'n kansloze bak kutherrie is als Beherit.... tja... dan bedank ik daarvoor.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
snagger
Berichten: 1239
Lid geworden op: ma apr 07, 2003 2:05 pm

Bericht door snagger » do jul 17, 2003 5:53 pm

Hmm dit topic is niet echt origineel, en zoveel écht oude bands kom ik nou ook weer niet tegen.

Maargoed.. lijkt me duidelijk dat ik nogal een fan ben van de 'oude garde'.

Vooral obscure heavy metal zoals Cirith Ungol (!!!!), Manilla Road, Angelwitch, Cloven Hoof, Witchfynde, Axewitch, Judas Priest (vooral t/m unleashed in the east) en Mercyful Fate / King Diamond.

Speed / Thrash zoals Abatoir, Artillery, oude Slayer, Destruction, Rigor Mortis, Venom, Viking.

Maargoed het ging hier vooral om Death en Black metal meen ik? Dan ga ik vooral voor bands als Hellhammer, Celtic Frost, Possessed, Death, Messiah, Asphyx, Necrovore, Pentacle, Slaughter, Bathory etc..

Bands als Beherit, Von, Blasphemy, Sarcofago etc. vind ik allemaal erg weinig aan.
You're only living on borrowed time from your fate.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do jul 17, 2003 5:57 pm

snagger schreef:Hmm dit topic is niet echt origineel, en zoveel écht oude bands kom ik nou ook weer niet tegen.

Maargoed.. lijkt me duidelijk dat ik nogal een fan ben van de 'oude garde'.

Vooral obscure heavy metal zoals Cirith Ungol (!!!!), Manilla Road, Angelwitch, Cloven Hoof, Witchfynde, Axewitch, Judas Priest (vooral t/m unleashed in the east) en Mercyful Fate / King Diamond.

Speed / Thrash zoals Abatoir, Artillery, oude Slayer, Destruction, Rigor Mortis, Venom, Viking.

Maargoed het ging hier vooral om Death en Black metal meen ik? Dan ga ik vooral voor bands als Hellhammer, Celtic Frost, Possessed, Death, Messiah, Asphyx, Necrovore, Pentacle, Slaughter, Bathory etc..

Bands als Beherit, Von, Blasphemy, Sarcofago etc. vind ik allemaal erg weinig aan.
Snagger, geij blasfeem!
Hoe durf je Sarcofago in één adem te nomen met bagger als Beherit en Blasphemy?
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
snagger
Berichten: 1239
Lid geworden op: ma apr 07, 2003 2:05 pm

Bericht door snagger » do jul 17, 2003 6:02 pm

Nouja... ik ben nooit fan geweest van dat soort muziek.. nummers als desecration of virgin doen mij echt verdomde weinig.

Nouja.. 't is beter dan Beherit, dat zeker wel.. wat een beroerde kutband. Ik heb werkelijk geen flauw idee waarom deze band zo gewaardeerd word!! (nouja dat heb ik eigenlijk wel, hahaha). Maar Sarcofago maakt net iets meer gestructureerde teeringherrie.. maar ook daar vind ik maar weinig aan ..

Dan luister ik tien keer liever oude bathory of venom!!
You're only living on borrowed time from your fate.

BHOTHGHRUYSCH
Berichten: 969
Lid geworden op: di apr 01, 2003 9:35 pm
Locatie: Almere

Bericht door BHOTHGHRUYSCH » do jul 17, 2003 6:02 pm

Oudere bands vind ik zeker beter dan de nieuwe,

Vooral celtic frost, hellhammer, bathory en venom zijn favoriet
" by the way that pieter comes me also already for YEARS the throat out, i think i will grab in now "
- Killer

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do jul 17, 2003 6:07 pm

snagger schreef:Nouja... ik ben nooit fan geweest van dat soort muziek.. nummers als desecration of virgin doen mij echt verdomde weinig.

Nouja.. 't is beter dan Beherit, dat zeker wel.. wat een beroerde kutband. Ik heb werkelijk geen flauw idee waarom deze band zo gewaardeerd word!! (nouja dat heb ik eigenlijk wel, hahaha). Maar Sarcofago maakt net iets meer gestructureerde teeringherrie.. maar ook daar vind ik maar weinig aan ..

Dan luister ik tien keer liever oude bathory of venom!!
Ik raad je toch aan om I.N.R.I. eens aan te schaffen, hij is twee jaar terug heruitgebracht op vinyl, dus weer te krijgn (volgens mij heeft Costa ze nog wel).

Meesterplaat man!
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
snagger
Berichten: 1239
Lid geworden op: ma apr 07, 2003 2:05 pm

Bericht door snagger » do jul 17, 2003 11:10 pm

Helaas net besteld bij Costa .. en geen sarcofago (wel possessed/side effect en die angel witch lp, ook niet slecht lijkt me zo..)

Maar ik ken die plaat wel, vind het niet echt tof .. zal hem ooit weer eens opzetten.
You're only living on borrowed time from your fate.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Re: The Old Days

Bericht door Lone Starr » do jul 17, 2003 11:16 pm

Paradox2135 schreef:Zijn er nog metalfans aanwezig die into the old extreme stuff zijn? Profanatica, Beherit, Blasphemy, Belial en ga zo maar door?
zo'n "ff checken hoe trui ze wel niet zijn" topic
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Paradox2135
Berichten: 107
Lid geworden op: di jul 15, 2003 5:47 pm
Locatie: Almelo

Bericht door Paradox2135 » vr jul 25, 2003 6:16 pm

Poggwyd schreef:[..]


Maarja, het blijft een Jood....
wel een met een brute strot...want dat maakt nou net die Subconscious terror plaat zo geweldig.....

paradox....Desultory niet boeiend ? heb je strond je oren man?
Nee, alleen mijn eigen smaak. Blijkbaar komen die van ons op dit punt niet overeen.
This is my word made flesh, my cry and rage
My endless speech that strives to create

Paradox2135
Berichten: 107
Lid geworden op: di jul 15, 2003 5:47 pm
Locatie: Almelo

Bericht door Paradox2135 » vr jul 25, 2003 6:18 pm

snagger schreef:Nouja... ik ben nooit fan geweest van dat soort muziek.. nummers als desecration of virgin doen mij echt verdomde weinig.

Nouja.. 't is beter dan Beherit, dat zeker wel.. wat een beroerde kutband. Ik heb werkelijk geen flauw idee waarom deze band zo gewaardeerd word!! (nouja dat heb ik eigenlijk wel, hahaha). Maar Sarcofago maakt net iets meer gestructureerde teeringherrie.. maar ook daar vind ik maar weinig aan ..

Dan luister ik tien keer liever oude bathory of venom!!
Hmm, je vond deze tpoic toch niet origineel? Bathory en Venom prijzen is ook niet echt origineel meer...
This is my word made flesh, my cry and rage
My endless speech that strives to create

Paradox2135
Berichten: 107
Lid geworden op: di jul 15, 2003 5:47 pm
Locatie: Almelo

Bericht door Paradox2135 » vr jul 25, 2003 6:22 pm

BHOTHGHRUYSCH schreef:Oudere bands vind ik zeker beter dan de nieuwe,

Vooral celtic frost, hellhammer, bathory en venom zijn favoriet
Of het nu ligt aan het feit dat wij ouder zijn geworden of aan de veranderde muziekscene, feit blijft dat er tegenwoordig weinig nieuwe bands opdagen die dat gevoel kunnen terugbrengen.

die 4 bands die jij net noemt zijn inderdaad ook een paar van mijn favorieten, maar iedereen kent het nu zo onderhand wel. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zijn die de obscure bands uit die tijd kennen die ook zeker hebben bijgedragen aan het uitgroeien van metal.
This is my word made flesh, my cry and rage
My endless speech that strives to create

Plaats reactie