5 april Gorefest @ podium 't Beest
- sal
- Contacteer:
5 april Gorefest @ podium 't Beest
Uiteindelijk dan toch bevestigd.
5 April staat Gorefest weer in 't Beest, Goes.
Support: Remains
Kaarten zijn 10 euro in de voorverkoop en zijn verkrijgbaar bij X-Ray (Goes en Vlissingen), Spin cd (Middelburg), Delta-Discs (Zierikzee) en bij 't Beest zelf.
Aan de kassa zijn kaarten 12 euro.
5 April staat Gorefest weer in 't Beest, Goes.
Support: Remains
Kaarten zijn 10 euro in de voorverkoop en zijn verkrijgbaar bij X-Ray (Goes en Vlissingen), Spin cd (Middelburg), Delta-Discs (Zierikzee) en bij 't Beest zelf.
Aan de kassa zijn kaarten 12 euro.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
-
Re: 5 april Gorefest @ podium 't Beest
WTF? Bestaat dat nog altijd?sal schreef: X-Ray (Goes en Vlissingen)
- Krimhild
- Altijd welkom
Jazeker. Die in Goes is verhuisd (al 4 jaar terug ofzo) naar zo'n smal straatje bij de markt. It alive still! En dezelfde gast werkt er ook nog ook.Took schreef:WTF? Bestaat dat nog altijd?
En ik kan 5 april niet want ik moet dan frieten eten in Vlaanderen dus beter verzet Jan-Chris het even. Sal, bel hem es op.
Edit; Sinds wanneer ben jij nou weer DJ? Ik dacht dat Lex dat altijd/meestal deed?
Mediteren kun je leren!
ik ken alleen de vestiging in Vlissingen, en die in Middelburg maar die is echt al erg lang dicht. Die zat schuin tegenover Bar American.Krimhild schreef:[..]
Jazeker. Die in Goes is verhuisd (al 4 jaar terug ofzo) naar zo'n smal straatje bij de markt. It alive still! En dezelfde gast werkt er ook nog ook.
- Krimhild
- Altijd welkom
Ja ik ben 1x in die in Middelburg geweest, toen heb ik er nog een broek gekocht en dat is volgens mij zo'n 5 jaar terug. Of er moet nog zo'n skater-hippie-winkel zijn maar dat lijkt me stug.
Hier word heel M'burg niet genoemd trouwens;
http://www.xrayfashion.nl/x-ray/info.html
Geen goeie reclame zeker, het sluiten van een Tooko.
Mediteren kun je leren!
-
Geloof dat Lex dat al een poos niet meer doet. Afgelopen Metalbattle was het ookal Sal die de muziek verzorgde tussen de bands door.Krimhild schreef:[..]
. Sal, bel hem es op.
Edit; Sinds wanneer ben jij nou weer DJ? Ik dacht dat Lex dat altijd/meestal deed?
GEWOON KOMEN VOLGENDE WEEK ZATERDAG!

Jammer
- sal
- Contacteer:
Er is geen X-Ray in M'burg.Krimhild schreef:Ja ik ben 1x in die in Middelburg geweest, toen heb ik er nog een broek gekocht en dat is volgens mij zo'n 5 jaar terug. Of er moet nog zo'n skater-hippie-winkel zijn maar dat lijkt me stug.
Alleen in Vlissingen en Goes.
Denk dat jij the Tube bedoeld.
Frieten eten? Neen Suus, dan word je veels te dik.Krimhild schreef:[..]
En ik kan 5 april niet want ik moet dan frieten eten in Vlaanderen dus beter verzet Jan-Chris het even. Sal, bel hem es op.

En Lex is er inderdaad al een tijdje mee gekapt.
Werkt sowieso niet meer bij 't Beest.
Ben dan ook alleen maar DJ als er een genre komt wat ik in mijn kast heb staan hoor

En dat is dus, jawel, metal.
Voor de rest doe ik alleen maar glazen halen.

[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
- Krimhild
- Altijd welkom
Oooh, The Tube. Dat verklaard een heleboel. Joh ik kom in beide zaken eigenlijk nooit. Ex-klasgenoot heeft er ooit gewerkt.
Dus je hebt nu 3 baantjes ofzo? Hip. Lex spreek ik echt nooit meer. Het wordt toch weer eens tijd om in Goes te gaan hangen, laatste keer was met carnaval ofzo. Maar! Niet 5 april, want dan moet ik al frietekes gaan eten in Vlaanderen (en dan op z'n vlaams uitspreken, prachtige zin).
Dik? Allang! Mentally..sal schreef:Frieten eten? Neen Suus, dan word je veels te dik.
En Lex is er inderdaad al een tijdje mee gekapt.
Werkt sowieso niet meer bij 't Beest.
Ben dan ook alleen maar DJ als er een genre komt wat ik in mijn kast heb staan hoor
En dat is dus, jawel, metal.
Voor de rest doe ik alleen maar glazen halen.
Dus je hebt nu 3 baantjes ofzo? Hip. Lex spreek ik echt nooit meer. Het wordt toch weer eens tijd om in Goes te gaan hangen, laatste keer was met carnaval ofzo. Maar! Niet 5 april, want dan moet ik al frietekes gaan eten in Vlaanderen (en dan op z'n vlaams uitspreken, prachtige zin).
Mediteren kun je leren!
-
- Krimhild
- Altijd welkom
Gorefest zien ook ;P Heb ze al 6x gezien ofzo. Altijd leuk, zeker zo dicht bij huis maar we gaan met de organisatie van een feest de winst op eten en zaufen en dan 'nee sorry ik moet naar een band die ik al 6x gezien heb' zeggen slaat, en dat snap jij ook, natuurliijk helemaal nergens op.BeautevilDeath schreef:Slecht hoor!
Gewoon komen, friet eten in Belgie kan je vaker doen
Veel plezier, en niet vergeten te schreeuwen om Autobahn. En doe een roeispaan op je rik. ^^
Mediteren kun je leren!
- sal
- Contacteer:
Autobahn?Krimhild schreef:[..]
Gorefest zien ook ;P Heb ze al 6x gezien ofzo. Altijd leuk, zeker zo dicht bij huis maar we gaan met de organisatie van een feest de winst op eten en zaufen en dan 'nee sorry ik moet naar een band die ik al 6x gezien heb' zeggen slaat, en dat snap jij ook, natuurliijk helemaal nergens op.
Veel plezier, en niet vergeten te schreeuwen om Autobahn. En doe een roeispaan op je rik. ^^
Ik wil heel rise to ruin horen, verdomme!
En Reality is when you die.
En Peace of paper...
En nog een hele shitload classics.
Natuurlijk.
omg Remains was echt geniaal!!! pull the plug was de strakste Death cover die ik ooit gehoord heb! aleen waarom stond ik in m'n eentje van voren? hebben ze een besmetelijke ziekte waar ik niks van weet ofzo?
Gorefest moest wel een beetje inkomen volgens mij, of de nieuwe cd's zijn echt gewoon minder, maar de classics beukte weer als een mongool. het publiek is ook wel eens beter geweest, of ik ben opeens net zo'n schagereinige oude bleckie geworden als error, dat kan natuurlijk ook
Gorefest moest wel een beetje inkomen volgens mij, of de nieuwe cd's zijn echt gewoon minder, maar de classics beukte weer als een mongool. het publiek is ook wel eens beter geweest, of ik ben opeens net zo'n schagereinige oude bleckie geworden als error, dat kan natuurlijk ook

- sal
- Contacteer:
Je stond helemaal niet alleen vooraan!Thorvir schreef:omg Remains was echt geniaal!!! pull the plug was de strakste Death cover die ik ooit gehoord heb! aleen waarom stond ik in m'n eentje van voren? hebben ze een besmetelijke ziekte waar ik niks van weet ofzo?
En zeker niet bij Pull the plug

Beter om je heen kijken Jark, ik stond ook mee te schreeuwen.

Vooraan.