Guns n' Roses

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » vr mar 28, 2008 10:16 am

Bastiaan schreef:Ja inderdaad, het zal wel een jaar of 3, 4 geleden zijn toen ik die heb gehoord. Zijn er inmiddels al 'nieuwe' nummers bekend?
Twee jaar terug in Nijmegen speelden ze oa. Better, Madagascar, The Blues, Chinese Democracy, T.W.A.T. en I.R.S. als 'nieuwe nummers' als ik me niet vergis. En Izzy speelde toen op enkele oude nummers mee.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr mar 28, 2008 10:57 am

Oh ja, nice. Die heb ik allemaal al eens gehoord ja. Er is ook een nummer (Better) waar GNR een videoclip van schijnt geschoten te hebben ergens in Japan. Daar mochten ze officieel niet filmen en toen hebben we een dikke boete gekregen. Broodje aap?
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr mar 28, 2008 11:25 am

Naast die nummers bestaat er ook een redelijke demo van Catcher in the Rye en een slechte versie van Silkworms.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » vr mar 28, 2008 12:22 pm

GUNS N' ROSES frontman Axl Rose has made the following announcement:

"I am very pleased to announce that GUNS N' ROSES and I are now represented by the management team of Irving Azoff and Andy Gould. We are very excited and look forward to working with them and hope our relationship proves beneficial for everyone, especially the fans."

It is interesting to note that up until recently, Azoff Music also managed VELVET REVOLVER, the band featuring Axl's former GN'R bandmates Slash, Duff McKagan and Matt Sorum. Azoff is continuing to represent VR's singer, Scott Weiland, an Azoff spokesperson confirmed to BLABBERMOUTH.NET.
Komt toch wat beweging op gang nu, rond Guns n' Roses.
Wie weet gaat het toch nog lukken voor 2010.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr mar 28, 2008 12:57 pm

Goed nieuws!

Dat management weet vast wel een goeie deal met Universal of een ander label te sluiten, zodat het album eindelijk gereleased kan worden, mét de promotie die het verdient en hopelijk wat mooi bonusmateriaal. (2cd met livedvd o.i.d.).

Het lijkt me dat ze wel opnames gemaakt hebben bij een van de vele shows in 2006 en 2007.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr mar 28, 2008 1:39 pm

By the way. Crash Diet is supergaaf, die heeft Appetite ofzo geloof ik niet gehaald (is in ieder geval al een oud nummer)
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr mar 28, 2008 2:14 pm

Nooit van gehoord?!

Is het niet meer een Hollywood Rose of L.A. Guns nummer?

Van het nieuwe werk vind ik eigenlijk geen enkel nummer slecht.

- Chinese Democracy is gewoon een lekkere rocker met attitude, a la Appetite
- The Blues, is een prachtig, balladachtig nummer met veel ruimte voor keyboards en met emotionele vocals van Axl.
- There was a Time is een geweldig nummer, ergens doet het denken aan Estranged, een typisch Use Your Illusion nummer.
- Cather in the Rye is nummer over het gelijknamige boek, redelijk midtempo
- I.R.S. Is een lekkere Appetite rocker met wat moderne elementen. Alleen het huidige intro had voor mij niet gehoeven.
- Better is redelijk modern nummer wat na een aantal keren toch behoorlijk lekker gaat klinken. Goeie gitaarsolo's ook.
- Madagascar is een prachtig nummer, ergens een soort mix van Civil War en November Rain qua feel. Er worden veel samples gebruikt van o.a. Martin Luther King.

En dan hopelijk nog minstens 7 andere nummers.

Sorry feat. Sebastian Bach
Silkworms
Rhiad and the Bedouins
Prostitute

zijn vier titels die er waarschijnlijk ook wel opkomen.

Oh my god uit 1999 komt er waarschijnlijk (gelukkig) niet op. Dat is uit die rare fase dat Axl teveel Industrial grappen wilde uithalen.

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » vr mar 28, 2008 2:18 pm

Johan schreef:Goed nieuws!

Dat management weet vast wel een goeie deal met Universal of een ander label te sluiten, zodat het album eindelijk gereleased kan worden, mét de promotie die het verdient en hopelijk wat mooi bonusmateriaal. (2cd met livedvd o.i.d.).
En wie weet bemiddeld dat management ook wel tussen Slash en kameraden in VR en Axl..of misschien ben ik nu wel heel erg optimistisch.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr mar 28, 2008 2:20 pm

Laat de reunie nog maar een jaar of 3 wachten. Eerst die huidige jongens eens het respect geven om te kunnen touren met nummers waar ze zelf bij betrokken zijn geweest qua inspelen dan wel schrijven.

Of gewoon een mixband:

Axl Rose
Slash
Izzy Stradlin
Ron Thal
Duff McKagan
Brian Manta
Dizzy Reed

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » vr mar 28, 2008 4:35 pm

Took schreef:En toch denk ik dat heel dat album een grote (maar te lang durende) grap van Axl is. Democratie in China is er niet, en komt er voorlopig niet, en dat album dus ook niet.
Dat denk ik dus ook. Over een aantal jaar komt G'nR in orginele bezetting bij elkaar om vervolgens een 'Use Your Illusion III' uit te poepen. Ben er bijna van overtuigd!
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr mar 28, 2008 5:30 pm

Originele bezetting? Steven Adler komt nog nauwelijks in een coverband aan de bak, die is zo naar de klote na jarenlang drugsgebruik. Af en toe geeft ie interviews waarin je ziet in wat voor fantasy world hij leeft.

Ze spelen nu in ieder geval live stukken beter dan in de gloriejaren 88-93

Voornamelijk ook omdat de huidige line-up niet wasted het podium opkomt en altijd feest viert na het optreden.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr mar 28, 2008 5:32 pm

Johan schreef: 1. Nooit van gehoord?!

2. Sorry feat. Sebastian Bach

3. Oh my god uit 1999 komt er waarschijnlijk (gelukkig) niet op. Dat is uit die rare fase dat Axl teveel Industrial grappen wilde uithalen.
1. Check dat nummer. Supergaaf met een versnelling en een ongelooflijke gave brug met veel soleerwerk.

2. Die soloplaat van Bach is ook goed te pruimen. En drie nummers met Axl natuurlijk.

3. Ik vind het werkelijk waar een topnummer, echt heel gaaf. Kan zich met gemak meten met bijvoorbeeld You Could Be Mine.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr mar 28, 2008 5:58 pm

Bastiaan schreef:[..]


1. Check dat nummer. Supergaaf met een versnelling en een ongelooflijke gave brug met veel soleerwerk.

2. Die soloplaat van Bach is ook goed te pruimen. En drie nummers met Axl natuurlijk.

3. Ik vind het werkelijk waar een topnummer, echt heel gaaf. Kan zich met gemak meten met bijvoorbeeld You Could Be Mine.
1. Waar is dat nummer te vinden??

2. Angel Down van Bach kicks ass!

3. Met een normale productie en minder industriale fratsen zou ik het waarschijnlijk stukken beter vinden.


Als mensen trouwens demo's willen hebben van de bovenstaande nieuwe nummers dan hoor ik het wel.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr mar 28, 2008 6:02 pm

1. Geen flauw idee... ik heb het niet meer en heb ook geen downloadprogramma helaas...

Edit: Wiki

Crash Diet is a song that was recorded during the G N' R Lies sessions at Rumbo Recorders in Los Angeles, CA. The demo was performed by West Arkeen, Axl Rose, Izzy Stradlin, and Duff Mckagan. It was later released by the band Asphalt Ballet on their 1993 album Pigs. This song was co-written by West Arkeen, Del James, Axl Rose, and Danny Clark [[1]].

En hier een lijst met meer unreleased nummers

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Gu ... ased_songs
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » zo mar 30, 2008 12:19 pm

CD komt nooit uit. VR loopt op de laatste benen en binnen 2 jaar zijn de Guns weer bij elkaar met Sorum op drums

Nu Bach weer maatjes worden met Skid Row en ik kan rustig sterven
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » zo mar 30, 2008 5:05 pm

Johan schreef:Laat de reunie nog maar een jaar of 3 wachten. Eerst die huidige jongens eens het respect geven om te kunnen touren met nummers waar ze zelf bij betrokken zijn geweest qua inspelen dan wel schrijven.

Of gewoon een mixband:

Axl Rose
Slash
Izzy Stradlin
Ron Thal
Duff McKagan
Brian Manta
Dizzy Reed
Geef mij Matt Sorum maar weer op drum.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23081
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo mar 30, 2008 5:50 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:Nu Bach weer maatjes worden met Skid Row en ik kan rustig sterven
Dat heb je dan weer helemaal goed.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma mar 31, 2008 2:49 am

Ernst-Jan schreef:[..]


Geef mij Matt Sorum maar weer op drum.
Gebaseerd op? Traditie?

Dan kan ie wel kleding ontwerpen voor Axl. :lol:

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma mar 31, 2008 6:30 am

Johan schreef:[..]


Gebaseerd op? Traditie?

Dan kan ie wel kleding ontwerpen voor Axl. :lol:
?? Hoezo?

Nee, vind hem geen verkeerde drummer.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma mar 31, 2008 2:03 pm

Matt Sorum heeft recentelijk een fashion line op de markt gebracht, in samenwerking met een echte ontwerper, wat een vriend van hem is. In fotoreportages poseren o.a. Slash en Duff in zijn kleren. :lol:

Totally gay.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma mar 31, 2008 4:20 pm

Ach, Axl in zijn onderbroek was toch al totally gay!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di apr 01, 2008 12:10 am

Maar hij loopt er nu net veel normaler bij. In jeans en hemden enzo.

Toch lijkt het erop dat het album snel uit gaat komen.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di apr 01, 2008 12:20 am

Ik weet nog dat ik dat in 2000, mijn examenjaar, tegen mijn leraar zei. Ergens van opkijken doe ik dus niet meer, in ieder geval niet van een wederom uitgestelde release van GNR. Wat is de datum nu dan, of is er weer geen datum?
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Mies777
Berichten: 136
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 3:49 am
Locatie: Nieuwstadt
Contacteer:

Bericht door Mies777 » di apr 01, 2008 1:09 am

Bastiaan schreef:1. Geen flauw idee... ik heb het niet meer en heb ook geen downloadprogramma helaas...

Edit: Wiki

Crash Diet is a song that was recorded during the G N' R Lies sessions at Rumbo Recorders in Los Angeles, CA. The demo was performed by West Arkeen, Axl Rose, Izzy Stradlin, and Duff Mckagan. It was later released by the band Asphalt Ballet on their 1993 album Pigs. This song was co-written by West Arkeen, Del James, Axl Rose, and Danny Clark [[1]].
erg gaaf nummer! ik nog een cd met een stuk of 10 van die demo nummers op, best grappig om te horen

http://www.youtube.com/watch?v=8w88BH58Ixg

deze staat daar ook op:

http://www.youtube.com/watch?v=C1G4O_YhFSY
http://www.youtube.com/user/Mies777

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di apr 01, 2008 1:57 am

Ah heerlijk man, wat heb ik dat nummer lang niet meer gehoord. Die brug!
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » di apr 01, 2008 1:19 pm

Bastiaan schreef:Ik weet nog dat ik dat in 2000, mijn examenjaar, tegen mijn leraar zei. Ergens van opkijken doe ik dus niet meer, in ieder geval niet van een wederom uitgestelde release van GNR. Wat is de datum nu dan, of is er weer geen datum?
Er is nog geen datum. Maar er is nieuw management en er is ook (weer) een platenmaatschappij. Het album is sowieso al af. Het zijn alleen nog onderhandeling over de manier van releasen, hoeveel geld voor marketing de platenmaatschappij er in wil steken etc. Nu ze voor het eerst sinds het ontslag van Merck Mercuriadis in december 2006 weer management hebben komen die onderhandelingen wel goed, want nu is er iemand die kan zeggen: Axl, je moet toch een beetje inbinden op dat gebied, etc.

Management heeft overigens ervaring met artiesten zoals Van Halen, The Eagles, Rob Zombie, Static-X, Primus, Christina Aguilera, Steely Dan, Neil Diamond én Velvet Revolver!

Bij VR lijkt het erop dat Scott Weiland definitief weg is. Slash zegt echter dat er zeker een derde album gaat komen. Waarschijnlijk met een nieuwe zanger dus.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » di apr 01, 2008 3:15 pm

idd. Weiland zal er wel niet lang meer bij zitten, als je die reacties van Slash en co. leest.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di apr 01, 2008 4:58 pm

Vanavond in Amsterdam, VR.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di apr 01, 2008 5:17 pm

Mocht je iemand tegenkomen die rondsnort in een karretje en geen armen of benen heeft, zeg dan: Hoi Maarten! Je krijgt de groeten van Ruud.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo apr 02, 2008 12:30 am

Bastiaan schreef:Vanavond in Amsterdam, VR.
Waarschijnlijk laatste gig met Weiland. Maar goed ook.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo apr 02, 2008 9:53 am

En jawel:
Press Release - VR to Part Ways With Singer

Velvet Revolver founding members Slash, Duff McKagan, Matt Sorum and Dave Kushner announced today that they are parting ways with singer Scott Weiland.

"This band is all about its fans and its music and Scott Weiland isn't 100% committed to either," said Slash. "Among other things, his increasingly erratic on-stage behavior and personal problems have forced us to move on."

Source: Business Wire

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » wo apr 02, 2008 10:17 am

Hopelijk halen ze nu alsnog Josh Todd binnen.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo apr 02, 2008 10:19 am

Of alsnog Sebastian Bach. Maar die zal nu wel te goed bevriend zijn met Axl om met de rest te gaan samenwerken.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 02, 2008 10:45 am

ja maar gek genoeg was dat bericht van voor de laatste show op de tour...
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo apr 02, 2008 11:11 am

Sorum en Weiland waren dan ook al een tijd geleden zodanig tegen elkaar uitgevallen dat het een wonder is dat ze de tour nog hebben afgemaakt. Het lijkt me interessant om het optreden van gisteren gezien te hebben.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » wo apr 02, 2008 12:05 pm

Toch wel netjes afgehandeld. Dat ze allemaal toch door zijn gegaan met de tour.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » wo apr 02, 2008 1:35 pm

Is er nog iemand geweest gisteren?

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » wo apr 02, 2008 1:56 pm

Johan schreef:Of alsnog Sebastian Bach. Maar die zal nu wel te goed bevriend zijn met Axl om met de rest te gaan samenwerken.
Die is in eerste instantie al afgewezen dus dat zou sowieso vreemd zijn. Leuk weetje:

The quartet then set about recruiting a lead singer, with VH1 filming the recruitment process. The resulting documentary was aired as VH1 Inside Out: The Rise of Velvet Revolver. A number of lead singers auditioned, including Canadian Todd Kerns (formerly of Age of Electric), Josh Todd (of Buckcherry), Michael Matijevic (of Steelheart), Sebastian Bach (formerly of Skid Row), Kelly Shaefer (of Atheist/Neurotica), Myles Kennedy (of Alter Bridge), who declined any invitation, and Travis Meeks (of Days of the New), all of whom were unsuccessful. Reportedly, ex-Faith No More singer Mike Patton was also approached early in the process, but he declined the offer to front the band. Scott Weiland had become friends with McKagan and had once played on the same bill as Kushner. Weiland heard the material and offered his services as the lead singer and the band clicked
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » wo apr 02, 2008 2:25 pm

Heb die docu nog weleens gezien ja. Zal wel weer een tijd duren voordat we meer weten.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 02, 2008 2:36 pm

he er is een Velvet Revolver topic!
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=9038
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 02, 2008 2:45 pm

o ja en in de review op nu.nl staat dat de band er niet zoveel zin in leek te hebben.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » wo apr 02, 2008 3:32 pm

On-topic dan maar weer:

Uiteraard stond er gisteren ergens dat Chinese Democracy uit was. Hoe kan het ook anders op 1 april. Als ie echt uit komt dan horen we het wel een aantal maanden van tevoren.

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » wo apr 02, 2008 5:23 pm

De solo rond 3min in TWAT is fantastisch, kan zich gerust met UYI materiaal meten.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » wo apr 02, 2008 8:33 pm

Het begint weer voorjaar te worden en elk jaar rond deze tijd begint mijn G 'n R gevoel weer te groeien. Raar genoeg is dit een band die ik vooral zomers luister en daarbij denk aan in de zon bier drinken.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23081
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo apr 02, 2008 8:34 pm

Heb je mooi goed ja.
Balkon, peuken, lading pils en dan knetterhard Appetite For Destruction blazen.
Gáán!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » wo apr 02, 2008 8:38 pm

klinkt als een afspraak :wink:

Nee serieus daar heb je helemaal gelijk in. Verdomme Axl mag misschien een apart heerschap zijn geweest hij weet wel hoe je in de juiste stemming kan geraken.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23081
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo apr 02, 2008 8:42 pm

Nou, dat staat bij deze dan vast. Nu maar even de eerste lente-dag afwachten.
Ja, gisteren voldeed prima. Mooi dat ik op m'n werk AFD heb zitten draaien met een peuk en, na vijfen kan dat best, een pilsje. En een halve meter van het balkon af, ook nog.

Nah, AFD staat toch wel ergens in de top3 van gaafste albums ooit, als ik die zou hebben.
(Samen met Holy Diver en Angel Witch, voor de geïnteresseerden)
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » wo apr 02, 2008 8:45 pm

Angel Witch ken ik dan weer niet maar ja AFD staat bij mij ook erg hoog.

En sweet child of mine blijft ook zo verdomde gaaf... Die intro..

En over die eerste lente dag, komt goed als dit in het weekend valt!! Een Zondagmiddag bijv.. Kan Ruud ook komen 8)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » vr apr 04, 2008 10:14 am

Bastiaan schreef:Hehe hij zit met al zijn miljoenen al anderhalf decennium te lachen op zijn grote landgoed en cocktails te drinken. Om het half jaar belt hij een magazine en zegt, ja de cd komt binnen een half jaar uit en vervolgens maakt hij een nieuwe cocktail en gaat verder met lachen. Goed bekeken.
Tussen de cocktails door heeft hij ditmaal een platengast een paar nummers laten horen:
AXL ROSE's 'Chinese Democracy' Coming Soon? - Apr. 3, 2008

Marc Malkin of E! Online reports that Axl Rose has recently been letting people, music industry honchos, tastemakers and so forth, listen to six new tracks from GUNS N' ROSES long-awaited new album "Chinese Democracy", according to a music executive who has heard the songs.

The exec raved about the music. "It's really good," he said. "Axl's voice sounds exactly the same, but the songs sound contemporary. You expect it to be a trainwreck, but it's not."

"Chinese Democracy" has reportedly been in the works since 1995, with Rose the only original member still in the band. According to a report published two years ago by the New York Times, Rose had allegedly burned through $13 million in the studio by that point.

Although a revamped GUNS lineup toured successfully in 2006 and Rose tentatively promised that the record would be out last March, it never materialized and little has been heard about it since.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr apr 04, 2008 3:02 pm

Gave gig van 2006:

http://www.youtube.com/watch?v=vAlUr0-J ... re=related

Dit is deel 1, de overige 5 delen staan bij related.

Ondanks Youtube-quality een zeer behoorlijk concert.

Plaats reactie