Death Angel / Mercenary 2/4/5 April NL

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 02, 2008 11:26 pm

Ik ben zaterdag ook van de partij!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » do apr 03, 2008 12:51 am

Net terug van Tivoli. Eerste 2 bands helaas gemist.

Mercenary was wel goed maar ze waren nog niet helemaal op elkaar ingespeeld, had ik soms de indruk. Grapjas die zanger: "Hey Germany!" :D

Death Angel was ONGELOFELIJK GOED.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » do apr 03, 2008 10:05 am

Das goed om te horen.

Wie gaan er nou uiteindelijk naar de dynamo?
Heerlijk Helder Taalloeder

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » do apr 03, 2008 10:34 am

Was vet, maar vond Mercenary een beetje tegenvallen. Van de vorige 2 albums elk 1 nummer en de rest alleen nieuwe nummers. En dan ook nog een belachelijk korte set, leek me nog korter dan die andere twee bands. Death Angel was wel weer erg goed.
Ben er zaterdag ook weer bij.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » do apr 03, 2008 10:40 am

Heidewolf schreef:Das goed om te horen.

Wie gaan er nou uiteindelijk naar de dynamo?
Ik! [headbang]

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » do apr 03, 2008 10:42 am

Ik denk dat ik vrijdag naar de Baroeg ga.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » do apr 03, 2008 10:50 am

Vrijdag ook in de baroeg.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » do apr 03, 2008 11:04 am

MetalTuupLimburg schreef:Was vet, maar vond Mercenary een beetje tegenvallen. Van de vorige 2 albums elk 1 nummer en de rest alleen nieuwe nummers. En dan ook nog een belachelijk korte set, leek me nog korter dan die andere twee bands.
Dat was te verwachten denk ik. Dat was anderhalf jaar terug ook al zo, toen ze in het voorprog van The Haunted stonden...een korte set met overwegend nieuwe nummers.

Morgen ook aanwezig in de Baroeg, overigens.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » do apr 03, 2008 11:59 am

zo dat was focking vet, en nog gezellig ook, ondanks dat ik er alleen naar toe ging

Mercenary kon me echt niet boeien, en ik snapte sowieso niet waarom ze samen met death angel staan, vond het alleen maar beter dat de set snel afgelopen was

Death Angel was ongelovelijk gaaf, ze speelden wel veel nummers van het nieuwe album, en daardoor dus minder oude nummers, maar goed, dat maakte niet heel veel uit, want die nieuwe nummers zijn ook focking goed
Thrash till Death

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do apr 03, 2008 12:38 pm

Een fenomenale avond gisteren in Tivoli De Helling in Utrecht, de eerste avond van de Europese tour van Death Angel, met in het voorprogramma de Deense band Mercenary, het Oostenrijkse Demolition en Extrema afkomstig uit Italië.

Eerst het voorprogramma:

De Italianen van Extrema speelden een hybride van Thrash Metal en Nu/Alternative Metal. Ze klonken als een goed geoliede machine en toonden enthousiasme in hun live-spel. De reactie van het publiek was erg mat; waarschijnlijk hadden de meeste bezoekers het al snel gehad met de ‘overkill’ aan typische jaren negentig ‘angry shout vocals’ die de frontman van Extrema ten gehore liet komen. Hoewel de muziek van Extrema ook niet echt in mijn straatje valt, klonk de band in mijn oren behoorlijk goed en heb ik me wel vermaakt met deze Italiaanse band.
De tweede band die op deze woensdagavond speelde was het Oostenrijkse Demolition, wiens bandlogo wel érg veel overeenkomt met die van Death Angel. Deze band maakt rauwe allesvernietigende Thrash met loodzware riffs in de traditie van de Duitse grootheden uit de jaren tachtig (Kreator, etc.) met invloeden uit de extreme metal (Death/Black). Toen ik de rauwe, monotone zang van zanger Wolf voor het eerst hoorde (gehuld in een t-shirt met de slogan ‘Terror über alles’) was ik bang dat dit optreden wel eens heel langdradig zou kunnen worden, maar instrumentaal maakte de band veel goed; de immer doordenderende zware riffs waren erg aanstekelijk.
Het Deense Mercenary heeft al behoorlijk wat optredens gespeeld in Nederland de afgelopen jaren, zoals op Dynamo Open Air 2005, in het voorprogramma van King Diamond in 2006 en op een editie van Arnhem Metal Meeting, maar ondanks dat maakte de bassist van de band de fout te denken dat Utrecht in Duitsland ligt. ‘Thank you Germany’ verkondigde hij aan het publiek (het kon natuurlijk ook een simpele grap zijn), wat hem niet in dank werd afgenomen. Al snel kreeg hij twee glazen bier en wat ijsklontjes op zich af gegooid. Al snel na dit incident verliet Mercenary het podium. Ze hadden amper een half uur gespeeld, de vorige bands zo’n veertig minuten. Of het ‘Germany’-incident hier wat mee te maken heeft weet ik niet; de band scheen ook te kampen met technische problemen. Het korte optreden was natuurlijk erg jammer voor de Mercenary-fans die speciaal voor dit optreden in de Tivoli aanwezig waren. Ondanks de problemen zette de band een aardige set neer met een redelijke live-presentatie, maar qua setlist had ik meer nummers willen horen van het relatief harde ’11 Dreams’ album, i.p.v. de softere opvolger.

En dan de band waar het gisteravond allemaal om ging: DEATH ANGEL
Alvorens het optreden van de Amerikaanse thrashers begon, heb ik de setlist van hun optreden kunnen spotten. Aanvankelijk was ik lichtelijk teleurgesteld om de keuze van de nummers die ze live zouden spelen, gezien de setlist voor het grootste deel bestond uit nummers van het nieuwe album ‘Killing Season’, waarvan ik zelf eerst iets te hoge verwachtingen had; het album viel me na een paar luisterbeurten lichtelijk tegen.
Maar toen Death Angel eenmaal in een woeste furie aan hun anderhalf uur durende set begonnen, wist ik dat dit een topoptreden ging worden! Beginnende met ‘Lord of Hate’ van het laatste album liet de band onder leiding Mark Osegueda (met nog immer zijn lange dreadlocks) horen dat de nummers van ‘Killing Season’ live niet onder doen aan die van de klassieke albums van de band. Bijna het gehele nieuwe album werd live uitgevoerd door een band die de eeuwige jeugd schijnt te bezitten: de bandleden deden hun ding perfect; speelden superstrak, met veel energie en enthousiasme. Death Angel is qua live-presentatie één van de meest energieke bands die ik ken, naast bv. Maiden en Anthrax.
Mark Osegueda scheen onuitputtelijke energie te hebben en was zeer goed bij stem. Hij uitte meerdere malen zijn bewondering op een typische Amerikaanse manier voor de fans en Nederland in het algemeen – ‘If you ain’t Dutch, you ain’t mutch’. Naast de Killing Season-nummers bracht Death Angel klassiekers als ‘Evil Priest’, ‘Voracious Souls’ (één van de hoogtepunten van de avond), ‘3rd Floor’ en het verwoestende ‘Kill As One’ ten gehore. Helaas ontbraken schitterende ballads als ‘A Room with a View’ en ‘Veil of Deception’, maar een hypnotiserend nummer als ‘The Evil Incarnate’ van het album ‘The Art of Dying’ maakte veel goed. De band sloot dit perfecte optreden af met ‘Thrown to The Wolves’ van datzelfde album.
Overigens, het geluid/mix was perfect, en het publiek erg enthousiast; er was een behoorlijk grote moshpit. De Tivoli is een leuk zaaltje en precies groot genoeg voor een band als Death Angel, de ruimte zat helemaal vol, oftewel een goede opkomst. Death Angel geniet natuurlijk al jaren van een behoorlijke populariteit in Nederland en heeft de laatste tijd natuurlijk ook aardig wat media-aandacht gekregen; de band stond zelfs in de OOR. Mark Osegueda bedankte het publiek nog voor het feit dat ‘Killing Season’ in de ‘Dutch pop-charts’ staat. Al met al dus een perfecte avond in Utrecht. Death Angel liet weer horen dat ze nog steeds - zowel qua nieuwe albums als live-presentatie - één van de beste metalbands van deze planeet zijn. Nu maar hopen dat de band na deze tour niet de handdoek in de ring gooit….

Dit was ongeveer de setlist van Death Angel gisteravond in Utrecht:

1. Lord of Hate
2. Evil Priest
3. Sonic Beatdown
4. Dethroned
5. Voracious Souls
6. Carnival Justice
7. Buried Alive
8. Soulles
9. When Worlds Collide
10. Seemingly Endless Time
11. God vs. God
12. Steal The Crown
13. The Evil Incarnate
14. 3rd Floor
15. Kill As One
16. Resurrection Machine
17. Thrown to The Wolves

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do apr 03, 2008 12:45 pm

Leuk verslagje! De setlist klinkt inderdaad niet perfect, maar door jouw verslagje denk ik dat het nog wel goed gaat komen. Nog twee weekjes wachten, hopelijk kan het me weer net zo overtuigen als enkele jaren terug. Dat was voor mij 1 van de beste optredens die ik ooit gezien heb.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » do apr 03, 2008 1:10 pm

't was een leuk optreden hoor. Ik heb weer genoten.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do apr 03, 2008 2:25 pm

Erg goed optreden. Alleen bijna de hele 90 minuten die irritante pit in je rug krijgen was goed klote.

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Bericht door st. evil » do apr 03, 2008 2:35 pm

Op het einde, tijdens de toegift stond ik in eens helemaal vooraan, na het over grote deel in de pit te hebben gestaan, maar voorin hoorde ik de zang echt bijna niet

verder stond alles wel goed in de mix

jammer inderdaad dat ze room with a view niet speelden
Thrash till Death

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8435
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » do apr 03, 2008 3:27 pm

Heb er iig wel erg veel zin in, vooral na de reacties op concert van gisteren. wordt echt weer supervet !

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » do apr 03, 2008 4:00 pm

Leuk geschreven, waarom ga je niet voor metalfan schrijven, Kees?
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do apr 03, 2008 5:05 pm

Eru Iluvatar schreef:Nu maar hopen dat de band na deze tour niet de handdoek in de ring gooit….
Ze gaan sowieso nog 2 studioalbums maken. Toen de productiekosten van Killing Season flink opliepen door die bekende producer hebben ze Nuclear Blast een extra album beloofd naast die ene die nu nog in hun contract staat.

Speelplezier genoeg bij de heren gisteren!

Vanaf de helft stond ik op de derde rij, en nog kreeg je daar de hele tijd die pit op je. Natuurlijk wel te verwachten bij een thrashconcert, maar het is zo irritant als je er zelf niet aan meedoet en gewoon op de songs uit je dak wilt gaan. In Dynamo ga ik wel achter de pit staan, of de pit moet dit keer wat verder naar achter staan.

Toch een superavondje ondanks dat ik helemaal opgefokt wegliep van de show.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22284
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » do apr 03, 2008 5:11 pm

Johan schreef:Erg goed optreden. Alleen bijna de hele 90 minuten die irritante pit in je rug krijgen was goed klote.
Mietje. Als je van voren wilt staan moet je niet zo huilen. Death Angel is een band die uitnodigt tot uitbundige beweging.

Verder: ik mis Bored op de setlist, voor de rest ziet het er best gaaf uit hoor!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do apr 03, 2008 5:26 pm

KoenM schreef:[..]


Mietje. Als je van voren wilt staan moet je niet zo huilen. Death Angel is een band die uitnodigt tot uitbundige beweging.

Verder: ik mis Bored op de setlist, voor de rest ziet het er best gaaf uit hoor!
Het heeft niks met mietjes en huilen te maken. Als ik wil pitten dan doe ik wel mee. Ik had genoeg uitbundinge beweging door gewoon te headbangen en airguitaren enzo. Daarmee zorg je tenminste niet dat een ander niet eens meer fatsoenlijk een biertje kan drinken of op de band letten waar hij/zij voor komt.

Als ik me ga ergeren dan ga ik me ook met die pit bemoeien, maar da's niet positief.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22284
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » do apr 03, 2008 5:29 pm

Ben jij zo'n agressieve homo? Bij thrash optredens is al 25 jaar vooraan een pit. Live with it. Als je biertjes wil drinken moet je niet van voren staan.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do apr 03, 2008 5:32 pm

KoenM schreef:Ben jij zo'n agressieve homo? Bij thrash optredens is al 25 jaar vooraan een pit. Live with it. Als je biertjes wil drinken moet je niet van voren staan.
Haha, dwaas. Ik pit niet en ben dan de agressieve homo? Pleur een end op.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22284
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » do apr 03, 2008 5:33 pm

Johan schreef:[..]

Als ik me ga ergeren dan ga ik me ook met die pit bemoeien, maar da's niet positief.
Dat klonk toch vrij agressief imo.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do apr 03, 2008 5:49 pm

Ow vandaar. Ach, het viel allemaal wel mee. Laten we ophouden met die topic te verkloten. Zaterdag weer Death Angel!

De drie voorprogramma's deden me overigens weinig. Mercenary deed af en toe Metalcore-achtig aan. Gelukkig speelden de drie bands alledrie maar een half uur.

Hopelijk zaterdag ook The Ultra-violence zelf. En meer nummers van The Art of Dying lijkt me ook leuk. 5 Steps of Freedom bijvoorbeeld.

Bored vind ik dan weer niet noodzakelijk.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22284
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » do apr 03, 2008 5:59 pm

Thicker than blood live moet supergaaf zijn. Reden om een pit in te duiken. Doe je mee?

En oja:

Afbeelding
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do apr 03, 2008 7:24 pm

Jammer dat ik dit heb moeten missen, helaas zit ik midden in een tentamen week. Dus hopelijk is het op Waldrock net zo gaaf!

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » do apr 03, 2008 7:30 pm

Vrijdag gewoon naar de Baroeg komen!
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » do apr 03, 2008 7:38 pm

Ik heb me ook prima vermaakt gisteravond. Extrema en Demolition waren leuke verrassingen. Mercenary speelde veel te kort. Figuren die met bier en ijsklontjes gaan gooien als iemand zich verspreekt mogen van mij aan de hoogste boom op gehangen worden. Mercenary speelde ondanks de technische probleempjes en de korte speelduur best goed, maar ik heb ze een paar keer beter zien spelen. Daarna nog 1 nummer van Death Angel kunnen zien voordat ik weer richting station moest aangezien mijn vriendin vandaag 2 belangrijke tentamens had en op tijd thuis wilde zijn. Death Angel zie ik wel weer op Waldrock.

Al met al een gezellige avond 3 leuke bands en Death Angel zie ik wel weer. Was toch niet de band waarvoor ik ging.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do apr 03, 2008 8:31 pm

Behoorlijk geslaagd avondje gister...
Ik kwam binnen tijdens de eerste band EXTREMA, waarvan ik het niet echt warm of koud kreeg. De zanger had een lekker stemgeluid, maar muzikaal vond ik het toch iets te popie jopie ofzo.
De tweede band DEMOLITION wist mij eveneens niet echt te boeien, best lekkere old school thrash met lichtelijke DM invloeden, maar het kwam allemaal wat standaard en taai op mij over.
Naar MERCENARY was ik vooraf erg benieuwd, maar ook hier had wat negatieve gevoelens, de brute zang kwam wat slecht over vooraan waardoor de gillende lead-zanger overdreven hard uit de verf kwam. Ik hou niet van dat gegil, dus echt onder de indruk was ik niet.
En toen hadden we alleen nog DEATH ANGEL die de vrij matige optredens van de voorgaande bands kon overtreffen. En dat deden ze met gemak. Een enorm enthousiasme stroomde van het podium af, waardoor het publiek al vroeg lekker uit zn dak ging. De setlist vond ik wat saai, en het geluid vooraan was niet optimaal, maar toen ik halverwege de set wat naar achter liep werd het genieten van een fantastische thrash band met zeer enthousiaste bandleden. Goed optreden!

Al met al toch een leuke, drukke en vooral gezellige avond gehad in Utrecht!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » do apr 03, 2008 10:45 pm

Zou het morgen uitverkopen? Ik heb nog geen kaartje, maar heb ook geen printer dus heeft een e-ticket weinig zin. Vroeg komen kan ik ook al niet, waarschijnlijk pas na Cypher.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » do apr 03, 2008 10:49 pm

Vorige keer toen Behemoth speelde stond er op de site van de Baroeg de dag voor het concert dat er nog maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar waren, nu staat dat er niet. Zou kunnen dat ze dus nog genoeg kaarten over hebben.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » do apr 03, 2008 10:50 pm

Je kan ook altijd even bellen om een kaartje te reserveren. Dat is wel wat ik de laatste keer heb gedaan.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Eus
Berichten: 274
Lid geworden op: di mei 25, 2004 9:35 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Eus » do apr 03, 2008 11:35 pm

Het was zeker een zeer geslaagd avondje, morgen en zaterdag weer!!

De foto's van Utrecht staan inmiddels online op : http://www.metal-experience.com, zie Photos --> Bands --> Death Angel.

Mercenary
Afbeelding

Death Angel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr apr 04, 2008 3:03 am

Gave foto's! De tat op de hand van de bassist is vet, al zie ik niet precies wat het is.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 12, 2008 12:28 pm

Bericht door Angela » vr apr 04, 2008 7:11 am

Aah, als ik het zo lees allemaal vind ik het jammer dat ik zaterdag niet ga.
Maarja.. ik zie ze wel op Waldrock!

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » vr apr 04, 2008 10:23 am

ik heb er zin an :)

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » vr apr 04, 2008 10:39 am

Crises schreef:Je kan ook altijd even bellen om een kaartje te reserveren. Dat is wel wat ik de laatste keer heb gedaan.
Doen ze niet meer aan sinds ze een e-ticketsysteem hebben.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » vr apr 04, 2008 11:44 am

Destructor schreef:Vorige keer toen Behemoth speelde stond er op de site van de Baroeg de dag voor het concert dat er nog maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar waren, nu staat dat er niet. Zou kunnen dat ze dus nog genoeg kaarten over hebben.
Over 20 minuten stopt de voorverkoop, dan is het aan de deur 'first come, first served'.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » vr apr 04, 2008 12:15 pm

Dan was ik toch nog mooi optijd net. Kaarten gereserveerd.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Marissie
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 05, 2006 9:58 pm
Locatie: Best, Noord Brabant
Contacteer:

Bericht door Marissie » vr apr 04, 2008 1:13 pm

Morgen ook aanwezig :)
[url=http://www.last.fm/user/o0Nefertem0o/?chartstyle=basicrt10][img]http://imagegen.last.fm/basicrt10/recenttracks/5/o0Nefertem0o.gif[/img][/url]

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » vr apr 04, 2008 1:14 pm

De voorverkoop voor het concert van Death Angel, Mercenary, Demolition en Cypher is gesloten. Wij nemen geen reserveringen aan, er zijn nog 85 kaarten te koop aan de deur. De capaciteit van de garderobe is aanzienlijk uitgebreid, maar wel beperkt.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » vr apr 04, 2008 1:20 pm

Morgen lekker naar Dynamo. Dat Tivoli de Helling was trouwens ook best een fijn zaaltje.

Gebruikersavatar
Flip
Berichten: 1219
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 12:45 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Flip » vr apr 04, 2008 1:25 pm

Ik ga vanavond voor de deur het er es op wagen dat ik naar binnen kom :P
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

Baroeg R'dam
Berichten: 1414
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 2:43 pm
Locatie: Rotterdam Zuid
Contacteer:

Bericht door Baroeg R'dam » vr apr 04, 2008 1:34 pm

Als je hier op tijd bent moet het lukken :)

Fidei Defensor
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 03, 2008 1:32 am

Bericht door Fidei Defensor » vr apr 04, 2008 2:00 pm

Tot vanavond in Baroeg!

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za apr 05, 2008 11:42 am

Leuke avond gehad, nog ff gepraat met Mark Osegueda, Mikkel Sandager, Martin Buus en Rene Pedersen (die zelfs opeens in de pit van Death Angel nog langskwam).

Wel viel de setlist van Mercenary tegen (zoals te verwachten was)...van de 50 minuten waren 5 nummers van het nieuwe album, 2 van 11 Dreams (het titelnummer en World Hate Center...de nummers die ze dus altijd spelen) en nog 1 van THTR (My Secret Window).

Death Angel blies alles omver...wat een geniale liveband is dat toch. 200% inzet, en strak als een tiet. Het geluid liet alleen te wensen over vond ik...
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » za apr 05, 2008 12:44 pm

Cathalised schreef: Death Angel blies alles omver...wat een geniale liveband is dat toch. 200% inzet, en strak als een tiet. Het geluid liet alleen te wensen over vond ik...
+1 alleen had ik geen last van slecht geluid.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » za apr 05, 2008 1:45 pm

Zo hé, wat was Death Angel goed! Enorm enthousiast inderdaad! Gelijk vond ik ook best prima. Oh en wat is Mercenary een saaie band zeg. Met een mislukte Tim Ripper Owens immitator op zang. Gelukkig maakte Death Angel er een zeeeer geslaagd concert van!
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23104
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » za apr 05, 2008 1:48 pm

Kon je je kont nog een beetje keren in Baroeg?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » za apr 05, 2008 2:01 pm

Het was behoorlijk druk ja.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » za apr 05, 2008 2:23 pm

Gister hingen er allemaal borden in de Dynamo met: Death Angel uitverkocht!
Zal wel druk worden dus.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Plaats reactie