Children of Bodom - Blooddrunk
- sal
- Contacteer:
Children of Bodom - Blooddrunk
hier zijn al enkele nummers te beluisteren van het binnenkort uitkomende Children of Bodom album Blooddrunk, en ik moet zeggen:
Klinkt zeker niet verkeerd, en naar mijn mening erg vernieuwend.
Klinkt zeker niet verkeerd, en naar mijn mening erg vernieuwend.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
- cataclysm child
Kan dat niet gewoon in een van de vele CoB topics die er al zijn....
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14783

http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14783
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- Dennisrammstein
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Niet zo negatief allemaal. De nummers die ik gehoord heb, klinken wat mij betreft gewoon weer erg vet. Inderdaad weinig vernieuwend, maar daar wordt een band als Cannibal Corpse ook niet op afgerekend.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- KoenM
- Contacteer:
M'n vriendin had er een DVD van gekocht, samen gekeken. En sindsdien heb ik weer sympathie voor deze band gekregen. Vroeger kon ik alleen de eerste 2 (3) albums waarderen, maar de laatste weken staat Hate Crew Deathroll hier af en toe op: lekkere zomerse plaat die me in de festivalsfeer doet komen. Vroeger waren het de geflipte melodieën en hyperactiviteit die me aantrokken in deze band. Nu is het gewoon de ruige rock 'n roll.
Mijn commentaar was niet negatief. Ik vind het gewoon nog steeds allemaal wel gaaf klinken. Zowel het oude werk, als het nieuwe. Als je het oude werk goed vindt, dan kun je het nieuwe werk iig niet slecht vinden. Je kunt het dan wel teveel van hetzelfde vinden. Daarom heb ik zelf eigenlijk maar 2 cd's van CoB en niet meer.
Laatst die dvd ook deels gezien, bij mijn broertje. Zag er allemaal wel goed uit.
Die duels tussen gitaar en keyboard zijn toch telkens best gaaf.
Laatst die dvd ook deels gezien, bij mijn broertje. Zag er allemaal wel goed uit.
Die duels tussen gitaar en keyboard zijn toch telkens best gaaf.
Alles tot en mate Hate Crew kan ik goed waarderen (de albums daarvoor zelfs méér dan), maar eerlijk is eerlijk: sinds Are you dead yet vind ik ze gewoon zwaar kut. Heb wat nummers gehoord van de laatste schijf, en die vond ik nog slechter dan op AydY. Enige goede nummer van de vorige schijf vond ik living dead beat..
Jammer jammer, dat het ze tegenwoordig liever centjes maken dan leuke muziek produceren.
Jammer jammer, dat het ze tegenwoordig liever centjes maken dan leuke muziek produceren.
Nieuwe album nog niet helemaal goed geluisterd, maar Hate Crew Deathroll vind ik juist hun minste album. Geef mij maar Something Wild of Hatebreeder dan..IROn schreef:Ik werd er ook niet bepaald warm van, ze missen de touch die ik op de eerdere albums wel hoorde. Gelukkig vandeweek Hate Crew Deathroll nog even gedraaid, dat compenseert dit wel weer even...
Somewhere between the chaos and sulphurous light.
[url]http://www.myspace.com/andsoitends1[/url]
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeiken over Are You Dead Yet? Dat album klinkt mijns inziens een stuk steviger dan een album als Follow the Reaper. Op AYDY neigt COB zelfs een beetje richting het nieuwere werk van The Haunted vind ik, en dat is geen slechte zaak.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Mwah, zo zie ik het niet. Het verrassende is eraf, dat wel natuurlijk. Een album als Hatebreeder blijft legendarisch en zo'n album zal de band ook nooit meer maken, maar dat houdt nog niet in dat de band daar altijd op afgerekend moet worden. Maargoed, dat is mijn mening.
Eh, ja... nu vind ik Are You Dead Yet? eigenlijk ook minder vergeleken met hun oudere werk, maar dit natuurlijk een kwestie van smaak.Bart schreef:[..]
Van de oude albums ja. Maar vind jij Are you Dead Yet beter dan HCDR??
Het nieuwe werk klinkt me wat 'goedkoper' in de oren, riffjes missen vaak diepgang en nummers als Needled 24/7, Bastards of Bodom, Punch Me I Bleed e.d. doen me niet zo veel.
Maar AYDY? of HCDR... dan toch maar Hate Crew Deathroll

Omdat nummers als Lil' Bloodred Ridin' Hood, Triple corpse Hammerblow en HCDR zelf eigenlijk nog best gave nummers zijn!

(waarmee ik mezelf eigenlijk tegenspreek, gezien mijn eerder uitspraak dat ik HCDR hun minste album vind. Mening toch maar wat bijgesteld

Somewhere between the chaos and sulphurous light.
Ik heb dat een tijd lang best een tof bandje gevonden.
Ben zelfs naar een concert van ze geweest in 013 zo'n jaar of 4 terug.
Maar het kan me nu echt niet meer boeien; heb ook absoluut niet de behoefte die nieuwe plaat te checken.
Ik geloof het wel weer met dat hele CoB eigenlijk.
Maar het kan me nu echt niet meer boeien; heb ook absoluut niet de behoefte die nieuwe plaat te checken.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Datzelfde kan ik er ook over zeggen. Concert in 013 in 2005 gezien.yowannuzz schreef:Ik heb dat een tijd lang best een tof bandje gevonden.
-