Death Angel / Mercenary 2/4/5 April NL

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za apr 05, 2008 2:32 pm

dako schreef:Kon je je kont nog een beetje keren in Baroeg?
Het was erg druk, desondanks dat 't niet was uitverkocht. Daar had het wel bijna allle schijn van.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » za apr 05, 2008 5:07 pm

Cathalised schreef:Death Angel blies alles omver...wat een geniale liveband is dat toch. 200% inzet, en strak als een tiet. Het geluid liet alleen te wensen over vond ik...
+1 Ook ik vond net als Dimas het geluid prima. Alleen stonden wij dan ook recht onder de linkerbox.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » za apr 05, 2008 5:39 pm

Waanzinnig concert van DS. Ik heb nog drie nummers opgenomen, maar het geluid is jammer genoeg niet te pruimen. Killing Season is integraal gespeeld, maar wat een kickende plaat is dat toch!

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » za apr 05, 2008 6:55 pm

het geluid in de baroeg was echt bagger, jeus regel eens een goeie geluidsman da, heb mn oordopjes uiteindleijk maar uitgedaan, en ben gewoon maar gaan genieten.

geweldig dat die zanger ons allemaal zo mooi vond, "you make me smile like a little girl" :lol:

Gebruikersavatar
Flip
Berichten: 1219
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 12:45 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Flip » za apr 05, 2008 7:00 pm

Jup was puik :)
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za apr 05, 2008 7:04 pm

Ah, was ik toch niet de enige die aanmerkingen had op het geluid :P

Tijdens Demolition ging het ook al een aantal keren mis, beide keren met de gitarist. Dan valt z'n gtiaar uit middenin een solo, en aan het eind raakte iemand zijn schuifje op t mengpaneel schijnbaar, want van het 1 op andere moment knalde hij ineens knoerthard door de speakers :lol:
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » za apr 05, 2008 7:20 pm

Het was erg druk in Baroeg, maar erg gaaf! :D

Ik had verwacht dat er wel een rij zou staan voor Baroeg, maar kon gelijk naar binnen. Cypher was toen al aan zijn set begonnen. Klonk wel oke, maar vind de zang eigenlijk niet zo denderend. Was wel gaaf dat ze Day of Suffering van Morbid Angel speelde.
Demolition had te kampen met gitaarproblemen, was wel jammer, want ze speelden best oke.
Mercenary vond ik goed, maar ik het geluid stond denk iets te hard. Speelden veel van het nieuwe album, dus die heb ik na afloop gelijk maar gekocht. Prima optreden!
Death Angel was de band van de avond (hehe). Goed geluid en een erg enthousiaste zanger. Bleef maar ouwehoeren dat het publiek zo fantastisch was :lol: Gave band!

Gebruikersavatar
Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 12, 2008 12:28 pm

Bericht door Angela » za apr 05, 2008 9:18 pm

Ja fuck, had ik net besloten dat ik vanavond toch naar Dynamo wou gaan, uitverkocht.
Nou goed, volgende keer beter.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8441
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » zo apr 06, 2008 1:18 am

zow. Mercenary was erg gaaf. Die andere 2 bands deden me niet zoveel.
En Death Angel heerschte natuurlijk !!

Wat een gave show was dat. Nu pitten. Welteruste

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » zo apr 06, 2008 1:41 am

Een zeer geslaagde avond.

De eerste band (Cypher?) was wel aangenaam. Ik had ze al eerder gezien op het AMM. Leuke band, maar ik werd er niet nat van.
Over de tweede band Demolition, ben ik eigenlijk wél erg enthousiast. Maar volgens mij ben ik één van de weinigen. De reactie van het publiek was wat magertjes, maar ik vond het zeer gaaf. Strakke nummers en razendsnel gitaarwerk op bepaalde momenten. Ik stond vooraan, voor de neus van de gitarist, dus ik kon het goed zien. Er waren wat technische problemen. Waaronder een probleem met een luide versterker, waar de gitarist voor mij weer erg om moest lachen. Blijkbaar is dit velen ontgaan. Zieke grijns heeft die gast, enfin.
Mercenary is mij compleet ontgaan. Blame Valkyrian en haar aanverwanten.
Death Angel was zonder twijfel de band van de avond. Vanaf de eerste- tot de laatste minuut, letterlijk!
Godver, wat een strot heeft die gast. Hij kwam op met een lange krijs waardoor je automatisch wel in beweging kwam! Dit blijkt wel uit de pit. Die ook doorging tot de laatste minuut! Krankzinning, maar wel fuckin' thrashy :lol:
Het ging maar door. Sprongen, snelheid, krankzinnigheid. De mannen leken maar niet moe te krijgen! Waarschijnlijk heeft hun liefde voor ons Vaderland hier iets mee te maken. Want wat een lof kregen wij vanavond! Wel 7 keer werd ons vertelt hoe dol Death Angel wel niet is op ons kleine landje. Doorgaans lijken dit soort speeches meer op geslijm, maar ditmaal leek het uit het hart te komen. Al zul je dat uiteraard nooit zeker weten.

En het was dus níet uitverkocht?!
Dan hadden ze vast nog iets van 10 kaarten over, want meer volk had er niet ingepast. Fijn voor de omzet uiteraard, maar minder voor het daadwerkelijke publiek. Je kon je kont niet keren. Gelukkig hing er een leuk sfeertje, wat de drukteproblemen wat liet verdwijnen.

Nog even als laatste puntje; die geluidsman.
Wat is dat toch af en toe een ploert. Springt het podium op, loopt tegen de spelende gitarist aan, loopt mic-stand omver, en springt er weer vanaf. Ja, hij moet zijn werk doen uiteraard. Maar wat meer tact mag wel. De gitarist leek er ook niet blij mee te zijn.
En sinds wanneer doet de Baroeg eigenlijk (openlijk) moeilijk over stage-diving? Het mag dan wel niet, maar een flinke harde trap na is dan ook weer niet nodig. En een flinke trap was het, wederom van de geluidsman. Geef het lastige publiek dan gewoon een duwtje ofzo, drol.

Edit.
Het gaat hier dus over de Baroeg, ja.
Laatst gewijzigd door Elessar op zo apr 06, 2008 1:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » zo apr 06, 2008 1:54 am

Concert in de Dynamo was zeer geslaagd!
Ga er alleen nu niet meer een verslag van schrijven.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11071
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » zo apr 06, 2008 11:10 am

Nou, dat is dan lekker....zou je op de gastenlijst staan voor een concert review, kom je aan, blijkt het niet doorgegeven te zijn. Concert uitverkocht, dus daar sta je dan voor Jan met de korte achternaam. Wat een kutzooi!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Seraphis
Berichten: 528
Lid geworden op: wo nov 22, 2006 6:10 pm

Bericht door Seraphis » zo apr 06, 2008 11:16 am

Death Angel was geweldig gisteravond in Dynamo!

De laatste nummers heb ik alleen gemist omdat ik de laatste bus moest halen. Wat een belachelijke tijdsplanning.
"True knowledge exists in knowing that you know nothing" - Socrates
"Better to be a man of great worth than to have possessions of great worth" - Pausanias of Sparta

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo apr 06, 2008 12:04 pm

Draconian schreef:Nou, dat is dan lekker....zou je op de gastenlijst staan voor een concert review, kom je aan, blijkt het niet doorgegeven te zijn. Concert uitverkocht, dus daar sta je dan voor Jan met de korte achternaam. Wat een kutzooi!
Aai, da's wel heel bout.

Eerste twee bands vond ik weinig aan. Mercenary begon wat gematigd maar eindigde heel sterk. Death Angel was magnifiek. Zowel de nieuwe als de oudere nummers gingen erin als koek. En dan die drummer. Zelden iemand met zoveel overgave zien spelen als die gast!

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » zo apr 06, 2008 2:56 pm

Was weer vet. Mercenary kwam een stuk beter uit de verf dan woensdag en Death Angel was weer hetzelfde feestje. Super avond :)

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » zo apr 06, 2008 3:52 pm

Draconian schreef:Nou, dat is dan lekker....zou je op de gastenlijst staan voor een concert review, kom je aan, blijkt het niet doorgegeven te zijn. Concert uitverkocht, dus daar sta je dan voor Jan met de korte achternaam. Wat een kutzooi!
Dat lijkt me echt ontzettend vervelend, wanneer dat gebeurt. :(

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » zo apr 06, 2008 4:57 pm

Death Angel was vet! De openigsbands heb ik gemist, omdat ik halverwge de heenreis om moest keren, want ik was me kaartje vergeten.

De terugreis was minder. Ik zou bij iemand blijven slapen en die persoon haalde me op bij de dynamo nadat het concert was afgelopen. We gingen nog even wat drinken en die gast was compleet lazarus geworden. We liepen naar zijn huis toe en zegt die gast opeens 'zullen we rennen?' Mij best dacht ik, die gast is dronken, dat houd die nooit lang vol. Wel dus, op een gegeven moment kon ik hem niet bijhouden, maar hij stopte niet met rennen. Daarna verloor ik 'm uit het oog en stond ik om 4 uur 's nachts alleen in eindhoven.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 12, 2008 12:28 pm

Bericht door Angela » zo apr 06, 2008 5:00 pm

Hahaha :P
Lekker kut dan, had je z'n nummer niet?

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » zo apr 06, 2008 5:00 pm

Heidewolf schreef:Death Angel was vet! De openigsbands heb ik gemist, omdat ik halverwge de heenreis om moest keren, want ik was me kaartje vergeten.

De terugreis was minder. Ik zou bij iemand blijven slapen en die persoon haalde me op bij de dynamo nadat het concert was afgelopen. We gingen nog even wat drinken en die gast was compleet lazarus geworden. We liepen naar zijn huis toe en zegt die gast opeens 'zullen we rennen?' Mij best dacht ik, die gast is dronken, dat houd die nooit lang vol. Wel dus, op een gegeven moment kon ik hem niet bijhouden, maar hij stopte niet met rennen. Daarna verloor ik 'm uit het oog en stond ik om 4 uur 's nachts alleen in eindhoven.
:lol:
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » zo apr 06, 2008 5:01 pm

Jawel, maar die knakker was zo dronken dat die 3 keer de foute pincode op z'n mobieltje had ingevoerd. En dan word 'tie vergrendeld en heb je een puccode nodig.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo apr 06, 2008 5:02 pm

Shit hee. Wat heb je die nacht verder gedaan? Heb je die kerel de volgende dag nog gebeld/gesproken?

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo apr 06, 2008 5:06 pm

Heidewolf schreef:Death Angel was vet! De openigsbands heb ik gemist, omdat ik halverwge de heenreis om moest keren, want ik was me kaartje vergeten.

De terugreis was minder. Ik zou bij iemand blijven slapen en die persoon haalde me op bij de dynamo nadat het concert was afgelopen. We gingen nog even wat drinken en die gast was compleet lazarus geworden. We liepen naar zijn huis toe en zegt die gast opeens 'zullen we rennen?' Mij best dacht ik, die gast is dronken, dat houd die nooit lang vol. Wel dus, op een gegeven moment kon ik hem niet bijhouden, maar hij stopte niet met rennen. Daarna verloor ik 'm uit het oog en stond ik om 4 uur 's nachts alleen in eindhoven.
:lolup:

Echt. Ik zie het gewoon voor me.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » zo apr 06, 2008 5:13 pm

Eru Iluvatar schreef:Shit hee. Wat heb je die nacht verder gedaan? Heb je die kerel de volgende dag nog gebeld/gesproken?
Het is een klasgenoot van me, dus ik zie 'm dinsdag wel. Ik ben gewoon naar het station gelopen en gewacht op de eerste trein.
Heerlijk Helder Taalloeder

Persistence
Berichten: 10353
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Bericht door Persistence » zo apr 06, 2008 5:32 pm

Heidewolf schreef:Death Angel was vet! De openigsbands heb ik gemist, omdat ik halverwge de heenreis om moest keren, want ik was me kaartje vergeten.

De terugreis was minder. Ik zou bij iemand blijven slapen en die persoon haalde me op bij de dynamo nadat het concert was afgelopen. We gingen nog even wat drinken en die gast was compleet lazarus geworden. We liepen naar zijn huis toe en zegt die gast opeens 'zullen we rennen?' Mij best dacht ik, die gast is dronken, dat houd die nooit lang vol. Wel dus, op een gegeven moment kon ik hem niet bijhouden, maar hij stopte niet met rennen. Daarna verloor ik 'm uit het oog en stond ik om 4 uur 's nachts alleen in eindhoven.
:lolup: :lolup:

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » zo apr 06, 2008 5:43 pm

Heidewolf schreef:[..]


Het is een klasgenoot van me, dus ik zie 'm dinsdag wel. Ik ben gewoon naar het station gelopen en gewacht op de eerste trein.
Na dinsdag ex-klasgenoot? :lol:
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Persistence
Berichten: 10353
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Bericht door Persistence » zo apr 06, 2008 6:34 pm

Ik moet er nog steeds om lachen.. zie het ook al helemaal voor me :lolup:

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8441
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » zo apr 06, 2008 6:42 pm

hahahahaha, geweldig.
zelfs de opmerking alleen al: 'zullen we rennen'.... en de instemming met dit voorstel.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » zo apr 06, 2008 6:53 pm

On Topic mensen :wink:
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma apr 07, 2008 2:25 am

Wel een fucking briljant verhaal! :lol:

Ik vond het gisteren echt een superavond. Nog 2 x vetter dan woensdag! Voorprogramma's konden me dit keer beter boeien, maar dat kan ook aan gewenning liggen. Death Angel zelf speelde nog 1 nummer meer dan woensdag (the noose).

De perfecte plek om jarig te worden, hehe.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma apr 07, 2008 10:30 am

Johan schreef: Death Angel zelf speelde nog 1 nummer meer dan woensdag (the noose).
Die speelden ze in de Baroeg ook. En daarmee speelden ze Killing Season integraal 8) .

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma apr 07, 2008 1:15 pm

Integraal zou het zijn als ze het in de goede volgorde van 1 tot en met 11 zouden doen. :wink:

Enige minpuntje van zaterdag: Dynamo is uitverkocht en dan zetten ze drie man achter die enige bar in de 'grote' zaal. Leuk, 20 minuten wachten voor een biertje. Dat werden naarmate het drukker werd dan ook halve liters.

Hopelijk is het tijdsschema bij Exodus wat meer aangepast aan treinen. Als ik zaterdag met de treinmoest was ik goed de lul geweest. Death Angel was misschien op de helft toen mn laatste trein vertrok.

Gebruikersavatar
Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 12, 2008 12:28 pm

Bericht door Angela » ma apr 07, 2008 2:06 pm

Death Angel had wel meer bands in het voorprogramma dan Exodus, dus ik neem aan dat dat maandag wel goed gaat komen.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 2:22 pm

Angela schreef:Death Angel had wel meer bands in het voorprogramma dan Exodus, dus ik neem aan dat dat maandag wel goed gaat komen.
Maar 1 band ja, maar wel een DVD release party, dus ik weet niet of daar meer tijd in gaat zitten.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma apr 07, 2008 2:23 pm

Johan schreef:Integraal zou het zijn als ze het in de goede volgorde van 1 tot en met 11 zouden doen. :wink:

Enige minpuntje van zaterdag: Dynamo is uitverkocht en dan zetten ze drie man achter die enige bar in de 'grote' zaal. Leuk, 20 minuten wachten voor een biertje. Dat werden naarmate het drukker werd dan ook halve liters.
Haha ja, die arme barlui moesten meer op de computer rammen dan daadwerkelijk tappen. En de snelsten waren het ook niet en al zeker niet als er ook nog eens regelmatig een heel dienblad over de vloer viel :lol:
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 2:31 pm

Kleine tip:
Loop de zaal uit en ga naar de andere bar, die bij de ingang.
Gaat veel sneller, daar had ik na ongeveer 5 minuten mijn drinken.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma apr 07, 2008 2:48 pm

Wel kleinere glazen had ik gehoord.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 3:13 pm

Lone Starr schreef:Wel kleinere glazen had ik gehoord.
Omdat ze in de zaal zelf halve liters gaan schenken als het druk is.
Anders zijn de glazen even groot.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma apr 07, 2008 3:56 pm

Johan schreef: Hopelijk is het tijdsschema bij Exodus wat meer aangepast aan treinen. Als ik zaterdag met de treinmoest was ik goed de lul geweest. Death Angel was misschien op de helft toen mn laatste trein vertrok.
Heb jij ff geluk dat ik dan ook weer met de auto ga. Als je de pringles volgende week thuis laat kun je wel weer mee (wel alleen terug, want ik ben overdag in Utrecht).

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma apr 07, 2008 4:47 pm

Die Pringels waren van Erik. 8)

En ik had nogal honger nadat ik nauwelijks avondeten had gehad voor of tijdens het concert :wink:.

Maar relax hoor! Deze keer zorgen we wel dat het bier en eventueel eten op de heenreis opgaat.

On-topic:

Ik heb nu alweer zin in Waldrock. Daar zullen ze wel een meer uitgebalanceerde set spelen. Ook weer mooi na 2 keer vooral Killing Season songs (waar verder helemaal niks mis mee is).

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » ma apr 07, 2008 5:04 pm

Lone Starr schreef:[..]


Haha ja, die arme barlui moesten meer op de computer rammen dan daadwerkelijk tappen. En de snelsten waren het ook niet en al zeker niet als er ook nog eens regelmatig een heel dienblad over de vloer viel :lol:
Hebben ze daar nou steeds geen munten? Lijkt mij dat het dan veel sneller gaat.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 5:32 pm

MetalJan schreef:[..]

Hebben ze daar nou steeds geen munten? Lijkt mij dat het dan veel sneller gaat.
Ze hebben wel munten.
Maar voor administratie moeten ze op die computer rammen.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 6:44 pm

Neus schreef:[..]
Die tip moet je vooral aan zo veel mogelijk mensen geven.
Sta je bij die bar de volgende keer ook lang te wachten. :roll:
Voor die 10 man die dat leest.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8441
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma apr 07, 2008 7:22 pm

idd, bij bar boven gewoon halve liters, binnen 5 minuten. Heb heel de avond niet op bier te hoeven wachten.

Die munten zijn overigens iritant. bier is 2 munten. Maar je hebt ook halve munten. Dus moet je 4 van die kleine dingen geven. Die kleine dingen hou ik dus altijd over...

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 8:26 pm

Joris schreef:idd, bij bar boven gewoon halve liters, binnen 5 minuten. Heb heel de avond niet op bier te hoeven wachten.

Die munten zijn overigens iritant. bier is 2 munten. Maar je hebt ook halve munten. Dus moet je 4 van die kleine dingen geven. Die kleine dingen hou ik dus altijd over...
Die zijn voor andere dranken, cola is bijvoorbeeld 1,5 munt.

Ja echt handig is het niet.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8441
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma apr 07, 2008 8:31 pm

ow, bier was dus overigens 4 munten (bij halve liter). Dus bij een rondje kon je (meer dan) 16 munten gaan staan tellen.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 8:36 pm

Ja ik ken het, een kerel die voor mij in de rij stond moet 26,5 munten betalen.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23132
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma apr 07, 2008 8:54 pm

Allemaal een chip in de pols, bliep, kloar!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma apr 07, 2008 8:58 pm

number_17 schreef:[..]
Die zijn voor andere dranken, cola is bijvoorbeeld 1,5 munt.

Ja echt handig is het niet.
Cola 1,5 munt?? Godver, heb ik dan 4 cola aan munten weggeflikkerd want ik heb nooit wat teruggekregen bij uitgifte van 2 munten per drankje.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » ma apr 07, 2008 9:26 pm

Lone Starr schreef:[..]


Cola 1,5 munt?? Godver, heb ik dan 4 cola aan munten weggeflikkerd want ik heb nooit wat teruggekregen bij uitgifte van 2 munten per drankje.
Meen je dat nou?
Of waren dat grotere glazen?
Normaal is het gewoon 1,5 munt voor cola.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6805
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma apr 07, 2008 10:32 pm

Dat was het nu ook. Ik kreeg het wel terug van die cola. Ofja, die kerel zei gewoon 5,5 voor 2 pils en 1 cola.

Plaats reactie