Stonehenge Festival Steenwijk zaterdag 26 juli 2008

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
grindmasterflesh
Berichten: 475
Lid geworden op: do nov 18, 2004 1:16 pm
Contacteer:

Stonehenge Festival Steenwijk zaterdag 26 juli 2008

Bericht door grindmasterflesh » zo apr 06, 2008 9:06 pm

Stonehenge Festival

De Buze - Steenwijk

zaterdag 26 juli 2008

Afbeelding

Bevestigde band tot nu toe zijn: Massive Assault, Sadist, Burden of Grief , Dark Age, Dr Doom, Goryptic, Onheil + more bands to come
www.facebook.com/Dirty.Bird.Recording.Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 06, 2008 9:09 pm

Als het goed is zal ook de camping weer van de partij zijn oftewel overnachtingsmogelijkheid na Stonehenge (en voor de liefhebber vanaf vrijdagmiddag al).

Ik zelf ben ook weer aanwezig, zoals elk jaar. Blijft leuk feestje.

Gebruikersavatar
havenblaster
Berichten: 546
Lid geworden op: di mar 15, 2005 2:55 pm
Locatie: Buitenpost

Bericht door havenblaster » ma apr 07, 2008 4:08 pm

Ik ben ook aanwezig :p

Hoop dat we wel een beetje mooi geprogrammeerd worden. Niet als eerste ofzoe.

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » ma apr 07, 2008 4:10 pm

Sadist? Vet!

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » vr mei 09, 2008 11:11 pm

Voor degene die willen blijven kamperen, je kunt een mailtje sturen naar: stonehengefestivalcamping [@] gmail.com

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jul 19, 2008 12:30 pm

Ik ga niet. Niemand wil mee :(
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

diaantje
Berichten: 286
Lid geworden op: do jul 28, 2005 9:46 pm
Locatie: Nieuwleusencity

Bericht door diaantje » za jul 19, 2008 3:21 pm

je kunt ook naar de zwarte cross gaan :wink:

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jul 19, 2008 3:27 pm

diaantje schreef:je kunt ook naar de zwarte cross gaan :wink:
Dat gaat misschien ook nog wel gebeuren. Een collega van me wil ook wel geloof ik.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
havenblaster
Berichten: 546
Lid geworden op: di mar 15, 2005 2:55 pm
Locatie: Buitenpost

Bericht door havenblaster » zo jul 20, 2008 11:00 pm

diaantje schreef:je kunt ook naar de zwarte cross gaan :wink:
Of niet.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jul 21, 2008 8:19 pm

Kaarten zijn betaald!
ENTOMBED, SADIST, BLEPHEGOR en LENG T'CHE gaan rossen!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
SatanicA
Berichten: 1565
Lid geworden op: zo mei 09, 2004 2:31 am
Locatie: 033-ZUID
Contacteer:

Bericht door SatanicA » zo jul 27, 2008 2:01 pm

BLOED heet, maar reuze gezellig weer (als elk jaar)
Niet uitverkocht, maar wel druk genoeg imo.

Enorme plensbui van ruim 45 minuten en gave lichtshow van God, Satan of wie er ook bezig was in the air :P

Lekker old school Entombed in een kleine zaal als afsluiter :D
Sadist was bere gaaf (daar kwam ik voor)
Verder erg gave bands en top dag weer!!

Grootste verrassing: KUDRA MATA
Wat een band GODVERDOMME :shock:
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jul 27, 2008 8:58 pm

Wat een dag weer, zeg! De tering!

Toen we binnen kwamen meteen maar even een paar nummers van Goryptic bekeken, wat me vooral qua geluid zwaar tegenviel. Muzikaal kwam het voor zover mogelijk redelijk over, maar het geluid verpeste een hele boel. Jammer. Burden Of Grief klonk na Goryptic lekker fris en kwam enthousiast over. Lekker zweeds aandoende met van Duitse bodem. Erg lekker. Leng T'che wist me hierna met een bijna compleet nieuwe line-up (alleen de gitarist is nog over, volgens mij) erg positief te verassen. Vooral de zanger kwam erg overtuigend over. Goede set, lekker geluid; prima optreden. Hierna een paar nummers bekeken van het gestoorde Dr. Doom dat met erg veel power de kleine zaal omver wist te maaien. Vreemd genoeg sloeg de verveling na een paar nummers echter bij mij toe, en ben ik maar weer naar buiten gelopen, alwaar ik van het nodige nat heb staan genieten, waardoor ik Dark Age volledig gemist heb. Kudra Mata wist mij daarna ENORM te verassen! Wat een enorm vette show gaven deze relatief jonge honden hier weg zeg, de tering!!! Rete strakke death/metalcore met raakvlakken van o.a Lamb Of God en Parkway Drive. Tel daarbij de heerlijke riffs, catchy zanglijnen en een sterk geluid, op en je hebt gewoon een heerlijk optreden van een band met veel potentie. Ik hoop hier meer van te gaan horen. Sadist was hierna een goede reden voor mij om naar Steenwijk af te zakken. En terecht! Wat een briljante show was dit, van een band die duidelijk jaren gemist is in de metalscene. helder geluid, de nodige verfrissende spatjes regen en muzikanten waar menig metalhead een keiharde piemel van krijgt! HEERLIJK! Belphegor deed later precies wat er van ze verwacht werd, en dat deden ze erg goed, veel meer valt er niet over te zeggen.
Na Belphegor begon echter de ellende; God was al die kolere herrie zat, en vond het blijkbaar leuk om het terrein leeg te spoelen. De hel barste los en het was schuilen geblazen. Entombed werd verplaatst naar de kleine zaal, die zo vol zat, dat er geen mensen meer bij mochten. Entombed begon vervolgens echter zo laat, dat de helft van het publiek al richting station verdwenen was, waardoor de zaal gewoon gezellig vol zat, en het optreden uiteindelijk nog een enorm groot feest werd. Alle klassiekers kwamen voorbij, het publiek was enthousiast en de bandleden hadden het naar hun zin.

Geniaal afsluitend optreden dus, van een meer dan terechte headliner.

Al met al een zeer leuke dag gehad. Ondanks de wat mindere line-up en het feit dat het voor het eerst in een jaar of 5 (?) niet was uitverkocht, was het erg gezellig en heb ik leuke bands gezien.


Tot volgend jaar!!!!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Plaats reactie