Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
CUBALIBRE
Bericht
door CUBALIBRE » vr apr 25, 2008 6:21 pm
Orklord schreef:Zo dat was gaaf gister! De eerste band gemist en binnengekomen toen Devian al speelde. Ik vond deze band eigenlijk niet echt heel bijzonder en het deed me verder ook niet veel.
SepticFlesh klonk erg goed, vooral het nummer Communic is me erg bijgebleven, daar moet ik eens wat van opzoeken.
Vader was weer zoals gewoonlijk erg strak en goed bezig. Iemand toevallig de setlist van Vader?
Setlist Vader
Intro
Dark Age
Vicious Circle
Chaos
Silent Empire
Epitaph
Intro-Carnal
Incarnation
Intro-Shadowfear
Sothis
Reign Forever World
Intro-Reborn in Flames
Crucified ones
Blood of Kingu
Intro-Helleluyah
Fractal light
Intro-The book
Wings
Intro-This is the war
Lead us
ON THE EDGE OF THE PRECIPICE, THERE IS ONLY ONE WAY BACK AND THAT IS TAKING A STEP FORWARD!
-
Orphe
Bericht
door Orphe » za apr 26, 2008 11:20 am
De eerste band heb ik niet gezien
Divian Tja, ze hadden heel even mijn aandacht tijdens een heel vet intro van een nummer, maar die was gauw weer weg.
Septic Flesh Geweldig. Ik had er nog niet van gehoord maar wow, die lui zijn goed. Daar gaan we zeker wat van aanschaffen!
Vader Vader speelde retestrak. Aangenaam geluid ook. Heb mijn oordoppen alleen tegen het eind even ingedaan. Ik heb ze voorheen alleen op festivals gezien, maar in een zaal komt het toch meer tot zn recht. Leuke zaal ook, Patronaat. Daar gaan we zeker nog vaker heen!
"What is it with you and banging monsters"
-
Crises
Bericht
door Crises » za apr 26, 2008 11:28 am
Die grote zaal van Patronaat vind ik wel een stuk beter dan de kleine zaal.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
-
Allsvartr
Bericht
door Allsvartr » za apr 26, 2008 8:22 pm
Zo, dat was inderdaad wel even heerlijk zeg! Inactive Messiah gemist (volle parkeergarage, stoplichten die na 5 minuten nog steeds rood zijn etc.), maar als ik het zo lees hoef ik daar niet zo heel rouwig om te zijn...
Devian en vooral Septic Flesh klonken prima, en daarna nog even een strakke set van Vader, met een mooie balans tussen ouwe en nieuwe nummers. Topavond dus!
chmod a-x /bin/chmod
-
cataclysm child
Bericht
door cataclysm child » zo apr 27, 2008 7:10 pm
Heb een gezellige avond gehad in Antwerpen. Vooral Septic Flesh en natuurlijk Vader konden me het meest bekoren. Sear Bliss was ook wel origineel, maar werd na een tijdje een beetje saai.
Faustian Spirit of the Earth
-
MetalTuupLimburg
-
Contacteer:
Bericht
door MetalTuupLimburg » wo apr 30, 2008 9:56 am
Gisteren naar dit pakje bands geweest in the Underworld in Londen. Inactive Messiah was matig, Devian net iets minder matig, Septic Flesh goed en Vader ultiem. Van zo'n intense pot knuppelwerk kan ik echt geen genoeg krijgen, heerlijk. En de bussen meegereisde Poolse fans maakten er één grote moshpit van.