Zo. 4 mei: Slit, Prejudice + 2 @ Baroeg, R'dam
Zo. 4 mei: Slit, Prejudice + 2 @ Baroeg, R'dam
Zondag 4 Mei
Baroeg, Rotterdam
Slit (MT brutal death / thrash)
www.myspace.com/slitnoise
Prejudice (BE death)
www.myspace.com/prejudice
Carnal Decay (CH brutal death)
www.myspace.com/carnaldecay
Orb Of Torture (BE brutal death)
www.myspace.com/orboftorture
Entree € 8,00. Zaal open 15.00 uur. Aanvang 1e band 15.30 uur.
www.baroeg.nl
Baroeg, Rotterdam
Slit (MT brutal death / thrash)
www.myspace.com/slitnoise
Prejudice (BE death)
www.myspace.com/prejudice
Carnal Decay (CH brutal death)
www.myspace.com/carnaldecay
Orb Of Torture (BE brutal death)
www.myspace.com/orboftorture
Entree € 8,00. Zaal open 15.00 uur. Aanvang 1e band 15.30 uur.
www.baroeg.nl
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Jammer dat de opkomst zo ongeveer 0 was.
Het hoeft maar mooi weer te worden en men is niet vooruit de branden. Doet mij denken aan een zondag Incantation in Baroeg, toen was het ook + 30 en geen kip die een ei wilde leggen.
Afijn, Prejudice en vooral Slit waren erg sterk. Alleen speelde Slit wel een beetje kort, maar oké, dat nemen we maar op de koop toe.
Het hoeft maar mooi weer te worden en men is niet vooruit de branden. Doet mij denken aan een zondag Incantation in Baroeg, toen was het ook + 30 en geen kip die een ei wilde leggen.
Afijn, Prejudice en vooral Slit waren erg sterk. Alleen speelde Slit wel een beetje kort, maar oké, dat nemen we maar op de koop toe.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik denk dat het niet alleen aan het mooie weer heeft gelegen dat de opkomst minder was hoor. De bands zijn ook niet superbekend ofzo. Ik heb ook nog nooit gehoord van Slit eigenlijk. Ohja, ik ben zelf ook niet geweestGr. Dracula schreef:Jammer dat de opkomst zo ongeveer 0 was.

-
- grafdelver