Nieuwe drummer zoekt drumleraar
Nieuwe drummer zoekt drumleraar
Ik zou geen idee hebben waar ik 't anders zou moeten plaatsen, dus ik dacht dat ik 't net zo goed hier kon neerploffen.
Mijn naam is Lex, ik ben een beginnende drummer (beginnend als in nog nooi gespeeld), 18 jaar, die graag thrash wil leren spelen. Ik woon in de omgeving Culemborg (dichtbij Utrecht), en mijn grootste invloeden zijn toch wel de grote Thrashnamen a la Testament, Exodus, Heathen, Kreator, etc. 't bekende rijtje.
Het drumstel waar ik over beschik is een Pearl Vision VX-925. De bekkens hiervan moet ik nog ontvangen, maar dat zou binnen twee weken gebeurd moeten zijn.
Als er nog suggesties zijn van ervaren drummers; ik hoor 't graag!
Mijn naam is Lex, ik ben een beginnende drummer (beginnend als in nog nooi gespeeld), 18 jaar, die graag thrash wil leren spelen. Ik woon in de omgeving Culemborg (dichtbij Utrecht), en mijn grootste invloeden zijn toch wel de grote Thrashnamen a la Testament, Exodus, Heathen, Kreator, etc. 't bekende rijtje.
Het drumstel waar ik over beschik is een Pearl Vision VX-925. De bekkens hiervan moet ik nog ontvangen, maar dat zou binnen twee weken gebeurd moeten zijn.
Als er nog suggesties zijn van ervaren drummers; ik hoor 't graag!
Er woont toch vast wel een drumleraar bij je in de buurt. Meteen als een gek gaan thrashen zit er niet in zonder ervaring. Neem gewoon drumles bij een leraar en zie het even aan. Strak leren spelen, drumpatronen, accenten leren leggen enz. enz. lijkt me niet geheel onbelangrijk.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
- Soulcollector
- Contacteer:
dan bedoel ik natuurlijk www.telefoongids.nl en www.goudengids.nl. Snap ook niet waarom al die bomen elk jaar weer bij mij thuis worden afgeleverd. De oude gooi ik altijd, onaangeraakt, weg.Took schreef:[..]
wie maakt er nu nog gebruik van die 2 achterhaalde middelen als je internet hebt?
ontopic:
Wat soulcollector zegt: Ik zou geen 'thrash-leraar' zoeken. Lijkt me dat de basis die je moet leren hetzelfde is. En je ook gewoon met 1 baspedaal moet beginnen. Pas als je dit onder de knie hebt, kun je zelf thrash patronen gaan uitvogelen en dubbele bass erbij gaan pakken.
- Soulcollector
- Contacteer: