Summer Darkness (gothic)
Summer Darkness (gothic)
Het is niet helemaal 'mijn ding' maar... wilde toch voor degene die er wel van houden melden dat ons stadje aan Gothic gaat doen binnenkort:
We proudly present to you the first edition of:
SUMMER DARKNESS
3 days of gothic lifestyle...
With Bands - Markets - Dj's - Dancenights - Gothic Piknik - Gothic Walk and much more...
15./16./17./ 08.03 - Utrecht - Holland
PARADISE LOST / ESTAMPIE / WOLFSHEIM
MILA MAR / SONAR / TERMINAL CHOICE / ORPHANAGE
EPICA / BLOODFLOWERZ / DAS ICH / GOTHMINISTER
AUTUMN / SILENT ASSAULT / ELIS / THIS MORN' OMINA
and many more...
Meer info op:
www.summerdarkness.nl
We proudly present to you the first edition of:
SUMMER DARKNESS
3 days of gothic lifestyle...
With Bands - Markets - Dj's - Dancenights - Gothic Piknik - Gothic Walk and much more...
15./16./17./ 08.03 - Utrecht - Holland
PARADISE LOST / ESTAMPIE / WOLFSHEIM
MILA MAR / SONAR / TERMINAL CHOICE / ORPHANAGE
EPICA / BLOODFLOWERZ / DAS ICH / GOTHMINISTER
AUTUMN / SILENT ASSAULT / ELIS / THIS MORN' OMINA
and many more...
Meer info op:
www.summerdarkness.nl
-
Ja, Paradise Lost is echt verschrikkelijk geworden... Ik heb echt met verbazing gekeken de laatste keer in 013. Het is net een top 40 rockbandje geworden..*zucht*Suncross schreef:Paradise Lost.
Het beste nummer wat ze speelden (qua mijn interesse dan) was Uptown Boy (geloof ik dat het heet) van Bronski Beat. Een cover van een fout 80's nummer dus.
Zegt al genoeg.
- The Rainman
wat wil je ook met ons mee piknikken dan?-=TheDarknezzz=- schreef:Nou Orphanage vind ik wel leuk hoorbehalve die ene 2e cd volgens mij (ik ken er maar 2) arch die is afschuwelijk brrr. maar by time alone vind ik wel een mooie cd, maar dat is voor mij niet een reden om hierheen te gaan.
www.last.fm/user/robenroll
Er komen vind ik echt een aantal goede bands, ik ga vooral voor Wolfsheim(darkwave), This'Morn Omina(rhythmic industrial), Das Ich(sfeervolle electro) Estampie en Mila Mar(beiden medieval).
De metalbands hoef ik niet te zien, misschien Paradise Lost. Ik vraag mij trouwens ook af wat deze op een (cyber)gothic evenement doen.
Volgens mij zit de gothicscene niet op deze bands te wachten en omgekeerd de metalscene die zal komen de gothic line-up ook niet.
De metalbands hoef ik niet te zien, misschien Paradise Lost. Ik vraag mij trouwens ook af wat deze op een (cyber)gothic evenement doen.
Volgens mij zit de gothicscene niet op deze bands te wachten en omgekeerd de metalscene die zal komen de gothic line-up ook niet.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
hoi, welkom hierMirja schreef:Er komen vind ik echt een aantal goede bands, ik ga vooral voor Wolfsheim(darkwave), This'Morn Omina(rhythmic industrial), Das Ich(sfeervolle electro) Estampie en Mila Mar(beiden medieval).

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- inageandsadness
- Contacteer:
Moet je zeggen dat ik niet begrijp wat PL ertussen doet, maar er komen zo weinig echt vette metalbands dat ik niet denk dat er een schare aan ontevreden metalheads zullen komen, ze weten van te voren dat het een gothic festival is, lijkt me.Mirja schreef:Er komen vind ik echt een aantal goede bands, ik ga vooral voor Wolfsheim(darkwave), This'Morn Omina(rhythmic industrial), Das Ich(sfeervolle electro) Estampie en Mila Mar(beiden medieval).
Uhm, By time alone is de tweede... Oblivion is de eerste en de derde heet Inside. *benieuwd* waarom brrr?-=TheDarknezzz=- schreef:Nou Orphanage vind ik wel leuk hoorbehalve die ene 2e cd volgens mij (ik ken er maar 2) arch die is afschuwelijk brrr. maar by time alone vind ik wel een mooie cd, maar dat is voor mij niet een reden om hierheen te gaan.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Pl is dan ook al vier jaar geen metal meer, mijn oma rockt meerCooma schreef:[..]
Moet je zeggen dat ik niet begrijp wat PL ertussen doet, maar er komen zo weinig echt vette metalbands dat ik niet denk dat er een schare aan ontevreden metalheads zullen komen, ze weten van te voren dat het een gothic festival is, lijkt me.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Aan Natassja:
Elke goth is er een teveel?
Verklaar u nader, ik neem aan dat u hier een goed onderbouwde stelling voor heeft?
En trouwens, ik zou mezelf geen goth noemen, ik heb geen voorliefde voor eighties-wave bands, maar eerder voor neofolk, ebm, futurepop en rhythmic industrial. En soms metal, vandaar dat ik hier zit.
Verklaar u nader, ik neem aan dat u hier een goed onderbouwde stelling voor heeft?
En trouwens, ik zou mezelf geen goth noemen, ik heb geen voorliefde voor eighties-wave bands, maar eerder voor neofolk, ebm, futurepop en rhythmic industrial. En soms metal, vandaar dat ik hier zit.
- Heer Petomaan
U heeft ook de genuanceerde uitspraken van Natassja ontdekt??Mirja schreef:Aan Natassja:
- MetalTroll
- Contacteer:
ik hoef mij niet te verklaren, gothic verpesten de metalscene klaar en als je jezelf geen gothic vind zeik dan ook nietMirja schreef:Aan Natassja:
Waarom loop je zelf dan zo te zeiken?natassja schreef:ik hoef mij niet te verklaren, gothic verpesten de metalscene klaar en als je jezelf geen gothic vind zeik dan ook niet
When every wall is closing in, where does one turn for serenity? Mentation: [url]http://www.mentation.nl[/url]
[i]Circle of Perpetual Occultation[/i]
[i]Circle of Perpetual Occultation[/i]
Waarom verpesten goths de metalscene? Gewoon nieuwsgierig. In onze scene kunnen metalheads en goths het prima met elkaar vinden, zolang er maar niet geroepen wordt om gothic-metal op een feestje.ik hoef mij niet te verklaren, gothic verpesten de metalscene klaar en als je jezelf geen gothic vind zeik dan ook niet
Waarover "zeik" ik dan?
Ten eerste vroeg ik waarom je elke goth er een teveel vindt, waarop jij antwoordde dat het nou eenmaal zo was. Nou, wat een ongelooflijk zeikerige vraag van mij zeg.
Ik heb zelf nooit gezegd dat ik een goth was, wel mijn nieuwsgierigheid geuit naar andere goths op dit forum...