oefenruimtes

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
coenxassault
Contacteer:

oefenruimtes

Bericht door coenxassault » di okt 04, 2005 1:19 pm

best veel gegoogled al en een paar geschikte locaties maar wie weet hangen hier nog mensen rond die oefenruimtes in de omgeving van zwolle en/of deventer, kampen, hoogeveen?

de r10 en rhytm & music te zwolle en metalfront te coevorden zijn bekend.

alle hulp is welkom, thanks.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » di okt 04, 2005 1:49 pm

Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

coenxassault
Contacteer:

Bericht door coenxassault » di okt 04, 2005 3:09 pm

excuus, ook al bekend!

Metal_heart

Bericht door Metal_heart » di okt 04, 2005 5:53 pm

oefenruimtes in deventer zijn schaars

burgerweeshuis heeft wel iets, alleen lange wachttijden... onder het COC kan je repeteren, maar of je daar wil spelen is een 2e, in Zutphen weet ik nog wel wat.

www.calloffame.nl daar repeteer ik ook met verschillende bands
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » vr mei 16, 2008 2:02 pm

Heeft iemand ervaring met het huren van een garagebox.

Oefenruimtes zijn schaars en het materiaal is er vaak redelijk afgeragd. Dan is de huur van een garage, waar je je eigen materiaal neer kunt plempen wellicht een optie?

Je zal dan echter wel naast de huur (op marktplaats zag ik iets voor 80 euro per maand, maar ik denk niet dat je er echt zo goedkoop vanaf komt) en servicekosten (electriciteit, eventueel onderhoud) ook een goede verzekering moeten regelen, als je er werkelijk veel aparatuur neer gaat zetten.

Ik zat eraan te denken, doordat ik zelf een Engl Powerball heb, maar in een gehorig rijtjeshuis kun je er weinig mee, dus speel ik er VEEL te weinig op. Als ik nou dat ding goedkoop ergens neer kan zetten, waar ik er altijd bij kan (spelen wanneer ik wil) zou ik hem weer wat vaker kunnen gebruiken.
Broertje speelt bas, en gebruikt in zijn appartement zijn versterker ook amper, omdat dit gewoon te hard gaat. Dus dan ben je al met zijn 2en.

Het moeten dan natuurlijk wel vrijstaande ruimtes zijn, zodat je niet alsnog met burenoverlast te maken krijgt.

Dus als iemand tips heeft over prijzen, bedrijven, locaties in Eindhoven (je moet wel als je spontaan zin krijgt om te raggen, snel bij je spul kunnen en niet eerst nog een uur moeten rijden)....

Björn

Bericht door Björn » za mei 17, 2008 8:10 pm

Ik heb gewoon een makelaar gebeld. Er stond een pand bij mij in de straat leeg. Nu hebben we een oefenruimte, voor weinig, met eigen sleutel en we spelen wanneer we zelf willen.

Als je een serieuze band hebt, is het heel voordelig om een contractje met een makelaar te sluiten. Het kan je letterlijk honderden euro's besparen.

Mijn devies luidt; wees bijdehand en geef je ogen de kost.

alicecooper

Bericht door alicecooper » za mei 17, 2008 8:58 pm

Björn schreef:Ik heb gewoon een makelaar gebeld. Er stond een pand bij mij in de straat leeg. Nu hebben we een oefenruimte, voor weinig, met eigen sleutel en we spelen wanneer we zelf willen.

Als je een serieuze band hebt, is het heel voordelig om een contractje met een makelaar te sluiten. Het kan je letterlijk honderden euro's besparen.

Mijn devies luidt; wees bijdehand en geef je ogen de kost.
Das nog is een idee, volgendeweek meteen even de makelaar bellen.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » zo mei 18, 2008 10:32 am

Dat is natuurlijk ook een idee, ja.

ketter

Bericht door ketter » zo mei 18, 2008 11:43 am

Joris schreef:Heeft iemand ervaring met het huren van een garagebox.

Oefenruimtes zijn schaars en het materiaal is er vaak redelijk afgeragd. Dan is de huur van een garage, waar je je eigen materiaal neer kunt plempen wellicht een optie?

Je zal dan echter wel naast de huur (op marktplaats zag ik iets voor 80 euro per maand, maar ik denk niet dat je er echt zo goedkoop vanaf komt) en servicekosten (electriciteit, eventueel onderhoud) ook een goede verzekering moeten regelen, als je er werkelijk veel aparatuur neer gaat zetten.

Ik zat eraan te denken, doordat ik zelf een Engl Powerball heb, maar in een gehorig rijtjeshuis kun je er weinig mee, dus speel ik er VEEL te weinig op. Als ik nou dat ding goedkoop ergens neer kan zetten, waar ik er altijd bij kan (spelen wanneer ik wil) zou ik hem weer wat vaker kunnen gebruiken.
Broertje speelt bas, en gebruikt in zijn appartement zijn versterker ook amper, omdat dit gewoon te hard gaat. Dus dan ben je al met zijn 2en.

Het moeten dan natuurlijk wel vrijstaande ruimtes zijn, zodat je niet alsnog met burenoverlast te maken krijgt.

Dus als iemand tips heeft over prijzen, bedrijven, locaties in Eindhoven (je moet wel als je spontaan zin krijgt om te raggen, snel bij je spul kunnen en niet eerst nog een uur moeten rijden)....
Morbid Angel style 8)
http://www.youtube.com/watch?v=dl9zP1kj5Dw

alicecooper

Bericht door alicecooper » ma mei 19, 2008 3:31 pm

Bart schreef:[..]

Morbid Angel style 8)
http://www.youtube.com/watch?v=dl9zP1kj5Dw
haha das ook nog een idee ja :D

Plaats reactie