Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze er bands voor gaan stopzetten.Argarath schreef:Als Nederland in de finale staat, dan speelt Maiden echt wel later hoor. Die houden zelf ook van een goede bak voetbal. En met zoveel Nederlanders op een festival gaan ze dat gewoon wel uitzenden op grote schermen daar.
Graspop Metal Meeting 2008
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
- Strijdkreet
Nederland in de finale?Argarath schreef:Als Nederland in de finale staat, dan speelt Maiden echt wel later hoor. Die houden zelf ook van een goede bak voetbal. En met zoveel Nederlanders op een festival gaan ze dat gewoon wel uitzenden op grote schermen daar.

"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
Een goede bak voetbal van het Nederlands elftal onder leiding van Van Basten? Dat zou dan de eerste keer zijn sinds hij bondscoach geworden is. (Misschien de tweede keer)Argarath schreef:Als Nederland in de finale staat, dan speelt Maiden echt wel later hoor. Die houden zelf ook van een goede bak voetbal.
Misschien van de tegenstander?
Ik ben allang blij dat ik op mijn verjaardag Judas Priest ga kijken.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=96546
"ROTTING CHRIST And KRISIUN To Team Up For 'Summer Rituals Tour' - May 8, 2008
Greece's ROTTING CHRIST and Brazil's KRISIUN will team up for the Summer Rituals Tour 2008 in June/July. The trek will cover mostly Spain and Portugal and will include appearances at three big summer festivals: Hellfest (France), Graspop Metal Meeting (Belgium) and With Full Force (Germany). Special guest act for the club shows will be RAVENCULT from Athens, Greece.
The dates are as follows:
June 18 - Crailsheim, Germany - Eiche
June 20 - Clisson, France - Hellfest
June 22 - Meliana, Spain - Durango
June 23 - Almeria, Spain - Sala Genesis
June 24 - Sevilla, Spain - Sala Q
June 25 - Porto, Portugal - Porto Rio
June 26 - Vigo, Spain - Fabrica de Chocolate
June 27 - Santander, Spain - Artmusic
June 29 - Dessel, Belgium - Graspop Metal Meeting
July 05 - Loebnitz, Germany - With Full Force "
Vreemd.
"ROTTING CHRIST And KRISIUN To Team Up For 'Summer Rituals Tour' - May 8, 2008
Greece's ROTTING CHRIST and Brazil's KRISIUN will team up for the Summer Rituals Tour 2008 in June/July. The trek will cover mostly Spain and Portugal and will include appearances at three big summer festivals: Hellfest (France), Graspop Metal Meeting (Belgium) and With Full Force (Germany). Special guest act for the club shows will be RAVENCULT from Athens, Greece.
The dates are as follows:
June 18 - Crailsheim, Germany - Eiche
June 20 - Clisson, France - Hellfest
June 22 - Meliana, Spain - Durango
June 23 - Almeria, Spain - Sala Genesis
June 24 - Sevilla, Spain - Sala Q
June 25 - Porto, Portugal - Porto Rio
June 26 - Vigo, Spain - Fabrica de Chocolate
June 27 - Santander, Spain - Artmusic
June 29 - Dessel, Belgium - Graspop Metal Meeting
July 05 - Loebnitz, Germany - With Full Force "
Vreemd.
- sugar daddy
Flaw:
Naar mijn mening wordt Graspop net iets te veel overheerst door (in vergelijking met Slayer) middelmatige trash.
Van de andere kant staan er ook zeer interessante bands op het programma. Zoals Apocalyptica, Hollenthon, Moonspell, Testament, Rotting Christ en Ministry.
Endstille, Dimmu Borgir, Tanzwut, Dornenreich, Borknagar, Carnivore, The Hives, Belphegor. Om maar wat te noemen.Als dit niet boeiend is, weet ik niet wat dat dan wel is. Er staat van alles wat: thrash, death, heavy, black, hardrock, modern, hardcore, progressief, folk/pagan, gothic, doom, power, zelfs pirate metal!
Wat had je er nog bij gewild?
Naar mijn mening wordt Graspop net iets te veel overheerst door (in vergelijking met Slayer) middelmatige trash.
Van de andere kant staan er ook zeer interessante bands op het programma. Zoals Apocalyptica, Hollenthon, Moonspell, Testament, Rotting Christ en Ministry.
Metall schreef:Flaw:Endstille, Dimmu Borgir, Tanzwut, Dornenreich, Borknagar, Carnivore, The Hives, Belphegor. Om maar wat te noemen.Als dit niet boeiend is, weet ik niet wat dat dan wel is. Er staat van alles wat: thrash, death, heavy, black, hardrock, modern, hardcore, progressief, folk/pagan, gothic, doom, power, zelfs pirate metal!
Wat had je er nog bij gewild?

-
- Contacteer:
En daarna de hele nacht Portuhahhhhl over de campingJohan schreef:Voor degene die het nog niet doorhadden: België is niet gekwalificeerd voor het EK.
In 2006 heb ik Nederland - Portugal op zondagavond in een tuin gekeken bij wat Belgen in de buurt. Daar zaten we dan met Zo'n 50 gefrustreerde Nederlanders, en wat lachende Belgen en andere buitenlanders. De halve liters vlogen tegen het scherm op. Daarna maar gauw weer naar Motörhead gegaan.

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
En dan zou het alsnog niet opgaan natuurlijk, middelmatiger dan Slayer is erg moeilijk.KoenM schreef:Hij heeft het dan ook over trash en niet over thrash, jij fossiel.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
knurft?
de enige nederlander die 4x de championsleague heeft gewonnen.
Ja hij heeft een keer een penalty gemist en hij is altijd wat moeilijk (vedette) geweest. Maar die gast is gewoon zo ontzettend goed. Ik denk dat het een gemis is voor het nederlands elftal.
jammer
ow. dit is niet het voetbaltopic
excuus !
Ja hij heeft een keer een penalty gemist en hij is altijd wat moeilijk (vedette) geweest. Maar die gast is gewoon zo ontzettend goed. Ik denk dat het een gemis is voor het nederlands elftal.
jammer
ow. dit is niet het voetbaltopic

Maar je hebt wel gelijk...Joris schreef:knurft?
jammer
ow. dit is niet het voetbaltopicexcuus !
OT, hopelijk is het eind juni ook van dit weer geweldig(ok begin 20 graden mag ook.)
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Lennert:
Yowannuzz:
Slayer is toch juist het grote voorbeeld voor veel trashbands??En dan zou het alsnog niet opgaan natuurlijk, middelmatiger dan Slayer is erg moeilijk.
Yowannuzz:
Welk perspectief bedoel je dan? Apocalyptica vind ik geweldig. Compleet anders dan de rest, technisch heel knap.Het feit dat hij Apocalyptica als zeer interressante band beschouwt, plaatst de dingen natuurlijk ook wel in een bepaald perspectief.
Trash of metalcore dan of iets in die richting. Veel van de bands heb ik trouwens alleen even op myspace gehoord en dat zegt weinig over hoe ze live zijn. Dus eigenlijk moet ik niet zo lopen zeiken.ik zie niet echt veel thrash op de affiche..
Metall schreef:Dus eigenlijk moet ik niet zo lopen zeiken.
DOe dat dan ook niet

Het enige waarin Apocalyptica imho compleet anders is dan andere bands, is het gebruik van de instrumenten. Verder is het een heel gangbare metalband die qua songopbouw, -structuur en dat soort zaken niets nieuws doet. Een aanzienlijk deel van het repertoire bestaat nota bene uit covers.Metall schreef:Welk perspectief bedoel je dan? Apocalyptica vind ik geweldig. Compleet anders dan de rest, technisch heel knap.
Nee, ik vind Apocalyptica een leuke, goed uitgewerkte gimmick, uitgevoerd door kundige muzikanten, maar bij zeer interressante bands denk ik toch echt aan iets anders.
Maar dit doet natuurlijk niets af aan het feit dat jij het niet geweldig kan vinden. Ik hoop dan ook dit je er op Graspop wederom met volle teugen van geniet. Ik zal het waarschijnlijk van een afstand bekijken met een biertje.
Edit: Je gaat niet naar Graspop, dus vervang dat woord maar door "de volgende keer dat je ze ziet" of zoiets .....
Laatst gewijzigd door yowannuzz op do mei 15, 2008 8:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Lennert houd niet zo van Slayer..Metall schreef:Lennert:Slayer is toch juist het grote voorbeeld voor veel trashbands??En dan zou het alsnog niet opgaan natuurlijk, middelmatiger dan Slayer is erg moeilijk.
Trash of metalcore dan of iets in die richting. Veel van de bands heb ik trouwens alleen even op myspace gehoord en dat zegt weinig over hoe ze live zijn. Dus eigenlijk moet ik niet zo lopen zeiken.ik zie niet echt veel thrash op de affiche..
En Thrash gelijkschakelen met metalcore is een doodszonde.
Yowannuzz:
Johan:
Sal:
Na de Metallica-covers hebben zij eigen nummers uitgebracht die ook qua compositie bijzonder zijn. Sommige zo bijzonder dat alleen mensen met een conservatoriumopleiding ze kunnen componeren.Het enige waarin Apocalyptica imho compleet anders is dan andere bands, is het gebruik van de instrumenten. Verder is het een heel gangbare metalband die qua songopbouw, -structuur en dat soort zaken niets nieuws doet. Een aanzienlijk deel van het repertoire bestaat nota bene uit covers.
? Het kaartje voor Graspop is al sinds maart in huis.Edit: Je gaat niet naar Graspop, dus vervang dat woord maar door "de volgende keer dat je ze ziet" of zoiets .....
Johan:
Je moet hier wel op je woorden letten blijkbaar!En Thrash gelijkschakelen met metalcore is een doodszonde.
Sal:
Het is maar hoe je metal definieert. Waarom The Hives niet en Chris Cornell wel op Graspop?Op een metalfestival....
Juustem.
- sal
- Contacteer:
Nogal wiedes freund.Metall schreef: Je moet hier wel op je woorden letten blijkbaar!
Het is een forum... :')
Chris Cornell op graspop vond ik ook al een beetje krom, net als Less than Jake en Me first & the Gimme Gimmes.Metall schreef:Het is maar hoe je metal definieert. Waarom The Hives niet en Chris Cornell wel op Graspop?
Maar the Hives?
Dat gaat me echt wat te ver.
Dan ga je maar naar Lowlands of Pinkpop ofzo.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
Ik hoorde van vlaamse vrienden dat er een speelschema zou komen in de volgende Mindview (die van deze maand dus).
Ik weet niet precies wanener die uitkomt, maar ik denk dat hij rond die tijd ook wel online zou komen.
Ik weet niet precies wanener die uitkomt, maar ik denk dat hij rond die tijd ook wel online zou komen.
- arnibes
- Contacteer:
Jij bent een grappig mannetjeMetall schreef:Yowannuzz:Na de Metallica-covers hebben zij eigen nummers uitgebracht die ook qua compositie bijzonder zijn. Sommige zo bijzonder dat alleen mensen met een conservatoriumopleiding ze kunnen componeren.Het enige waarin Apocalyptica imho compleet anders is dan andere bands, is het gebruik van de instrumenten. Verder is het een heel gangbare metalband die qua songopbouw, -structuur en dat soort zaken niets nieuws doet. Een aanzienlijk deel van het repertoire bestaat nota bene uit covers.
? Het kaartje voor Graspop is al sinds maart in huis.Edit: Je gaat niet naar Graspop, dus vervang dat woord maar door "de volgende keer dat je ze ziet" of zoiets .....
Johan:Je moet hier wel op je woorden letten blijkbaar!En Thrash gelijkschakelen met metalcore is een doodszonde.
Sal:Het is maar hoe je metal definieert. Waarom The Hives niet en Chris Cornell wel op Graspop?Op een metalfestival....
Juustem.

Gewoon kaartje kopen, kun je niet raak je je kaartje vast nog wel kwijt.innuendo schreef:
Is dat even leuk om te horen. Ik weet nog niet of ik naar graspop kan. Over 2-3 weken heb ik die zekerheid pas...
Ja man, Anders word dat biertje drinken ook niks..
Zou wat zijn. Voetbal interesseerd me totaal niet. Denk dat je een hoop mensen pissed maakt door een band anderhalf uur uit te stellen.Argarath schreef:Als Nederland in de finale staat, dan speelt Maiden echt wel later hoor. Die houden zelf ook van een goede bak voetbal. En met zoveel Nederlanders op een festival gaan ze dat gewoon wel uitzenden op grote schermen daar.
Ga er dus maar niet vanuit.
This horrid virtue, facing mortality.
Denk dat dat wel mee valt, heel veel mensen houden ook wel van voetbal.Nemesix schreef:[..]
Zou wat zijn. Voetbal interesseerd me totaal niet. Denk dat je een hoop mensen pissed maakt door een band anderhalf uur uit te stellen.
Nou ja, ten eerste ga ik er zeker niet vanuit dat Nederland de 1e ronde overleefdNemesix schreef:[..]
Zou wat zijn. Voetbal interesseerd me totaal niet. Denk dat je een hoop mensen pissed maakt door een band anderhalf uur uit te stellen.

En ten tweede ga ik Maiden niet missen voor het NL's elftal.
Aan de andere kant verwacht ik toch echt wel dat Maiden daar rekening mee zou houden.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins