Thrash / Speed metal XI
- Dragonforce
Daar kijk ik pas echt naar uit.enforcer schreef:Volgend jaar krijgen we vast ZNOWHITE

Ik begrijp best dat steeds meer mensen uitgekeken raken op al die reunies maar voor mensen die niet zoveel hebben met 'grotere' bands als Forbidden, Sabbat e.d. zijn de reunies van enkele meer onbekendere bands juist zeer welkom.
It's the end of time
- Lone Starr
Die reunies zijn voor mijn gevoel van grote waarde voor het voortbestaan van de scene. Als alle klassieke bands over een paar jaar niet meer touren dan is het game over met thrash want juist de klassieke bands zorgen in mijn optiek voor het appeal van het genre.
Ik vind de reunies van ook de minder belangrijke bands zeer welkom.
Ik vind de reunies van ook de minder belangrijke bands zeer welkom.
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
- innuendo
- Lult over cdtjes
Om nog even terug te komen op Warbringer. Voor mij begint deze band Langzaamaan in achting te stijgen. Aanvankelijk was ik toch wel teleurgesteld met hun album, maar uiteindelijk toch op mijn I-pod geknald. Als ik de nummers zo terug beluister vind ik ze toch behoorlijk sterk.
Ik weet dat er meer mensen teleurgesteld waren. Zijn er hier nog mensen die van mening veranderd zijn?
Ik weet dat er meer mensen teleurgesteld waren. Zijn er hier nog mensen die van mening veranderd zijn?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
ik had hun myspace gechecked en er daarna verder eigenlijk geen aandacht meer aan besteed. Maar na ze gezien te hebben in het voorprogramma van Napalm Death ben ik helemaal om!!innuendo schreef:Om nog even terug te komen op Warbringer. Voor mij begint deze band Langzaamaan in achting te stijgen. Aanvankelijk was ik toch wel teleurgesteld met hun album, maar uiteindelijk toch op mijn I-pod geknald. Als ik de nummers zo terug beluister vind ik ze toch behoorlijk sterk.
Ik luister nu naar Gama Bomb op hun Myspace(aangezien ze nu toeren in NL en ze tegen kwam in concerten topic.) Dit klinkt erg leuk zeg.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Weet iemand trouwens waar ik shirts kan krijgen van Sacred Reich, en dan graag nieuw.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Wat vinden we hier eigenlijk van Shock Troopers? Dit is een crossover band in de stijl van S.O.D. en ik denk dat er hier wel mensen zijn die ze kunnen waarderen. Op het moment hebben ze een cd uitgebracht in eigen beheer en die klinkt toch best lekker.
http://www.myspace.com/shocktroopers
http://www.myspace.com/shocktroopers
LOL "grote" bands, SABBAT is al hartstikke underground man. FORBIDDEN heeft het ook nooit gemaakt. Ik ben het wel innuendo eens dat vooral de oude bands het vaandel hooghouden, maar dan met name de band die nooit gestopt zijn. bands die al 10-15 jaar uit de scene zijn brengen vaak niets dan een klein beetje nostalgie en zijn vaak een schim van wat ze ooit waren. Thrash an sich is namelijk "jonge" muziek, en ik denk dat thrash zjin houdbaarheidsdatum wat de originele bands betreft aan het naderen is. Ik zie Tom Araya niet lang meer met dezelfde passie "angel of death" schreeuwen. Kijk eens hoe Hetfield er tegenwoordig aantoe is, om over de gebierbuikte bay area reunies maar te zwijgen. Het is dus eigenlijk zorgelijk dat er weinig of geen "waardige" opvolgers zijn. Alhoewel wie weet hoe het zich ontwikkelt.Dragonforce schreef:[..]
Daar kijk ik pas echt naar uit.![]()
Ik begrijp best dat steeds meer mensen uitgekeken raken op al die reunies maar voor mensen die niet zoveel hebben met 'grotere' bands als Forbidden, Sabbat e.d. zijn de reunies van enkele meer onbekendere bands juist zeer welkom.
Kijk die ouwe platen zullen hun kracht nooit verliezen, dat zijn mooie documenten, maar wel documenten van een tijd die in rap tempo aan het vervliegen is. Ik zal ze altijd blijven luisteren maar ik zit allang niet meer op zwakke live optredens te wachten, en zeker niet een een tweede carrierestart van veel van die band. Kijk zo'n eenmalig tourtje als bij Sacred Reich (die nog wel konden overtuigen, maar ook tot zo 1998 actief geweest zijn) dat is leuk. maar een tienerbandje dat het ooit tot één demo of misschien LP geschopt heeft in 1986, tja.....
Laatst gewijzigd door enforcer op di mei 20, 2008 1:00 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Ik vind sonic bullet een prima plaat, al zakt ie de tweede helft wat in.Den schreef:vraagje over destructor: hoe is de cd sonic bullet in verhouding tot forever in leather? Ik vind die laatste lichtjes geniaal. Kan ik dan blind de eerstgenoemde aanschaffen?
- Strijdkreet
@ enforcer.
Als je Gama bomb, Municipal waste, Fueled by fire, Bonded by blood, Evile, Etc. bekijkt zie je wel dat de Thrash/Crossover scene weer opbloeit.
Nu nog gave Thrash/Speed metal bands.
Als je Gama bomb, Municipal waste, Fueled by fire, Bonded by blood, Evile, Etc. bekijkt zie je wel dat de Thrash/Crossover scene weer opbloeit.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

deze plaat maar weer eens opgezet, 1 van mijn favo thrash platen ooit!
BEUKEN!
Laatst gewijzigd door Othala op di mei 20, 2008 5:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://img340.imageshack.us/img340/8326/catlq1.jpg[/img]
"For a man to truly understand rejection, he must first be ignored by a cat."
ik kan zelf best genieten van een bandje als Space eater. Daarnaast staan Hyades en Negligence nog op mijn verlanglijstje.Strijdkreet schreef:@ enforcer.
Dat album is zo underground dat hij zelfs op metalfan niet kan worden weergegeven. 
(dan maar een andere cover plaatsen)
Maar goed mensen check RECIPIENTS OF DEATH zeker eens, band is helaas nooit wat geworden ze hebben 1 full lenght album uit en een EP (Final Flight)
Denk aan Darkness Decends maar dan misschien nog wel harder/sneller soms.

(dan maar een andere cover plaatsen)
Maar goed mensen check RECIPIENTS OF DEATH zeker eens, band is helaas nooit wat geworden ze hebben 1 full lenght album uit en een EP (Final Flight)
Denk aan Darkness Decends maar dan misschien nog wel harder/sneller soms.
http://www.myspace.com/recipientsofdeath
kwaliteit is wel kut van myspace, klinkt op vinyl stukken beter!
kwaliteit is wel kut van myspace, klinkt op vinyl stukken beter!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wow, dat klinkt verdraaid gaaf! Ik neem aan dat dit obscuur metal markt spul is? 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Dan vind ik toch dat bands als Death Angel, Exodus en Testament (duurde toch ook een behoorlijke tijd) weer uitstekend bezig zijn. Die Heathen demo uit 2005 klonk ook behoorlijk tof, dus ik ben benieuwd.enforcer schreef:[..]
LOL "grote" bands, SABBAT is al hartstikke underground man. FORBIDDEN heeft het ook nooit gemaakt. Ik ben het wel innuendo eens dat vooral de oude bands het vaandel hooghouden, maar dan met name de band die nooit gestopt zijn. bands die al 10-15 jaar uit de scene zijn brengen vaak niets dan een klein beetje nostalgie en zijn vaak een schim van wat ze ooit waren. Thrash an sich is namelijk "jonge" muziek, en ik denk dat thrash zjin houdbaarheidsdatum wat de originele bands betreft aan het naderen is. Ik zie Tom Araya niet lang meer met dezelfde passie "angel of death" schreeuwen. Kijk eens hoe Hetfield er tegenwoordig aantoe is, om over de gebierbuikte bay area reunies maar te zwijgen. Het is dus eigenlijk zorgelijk dat er weinig of geen "waardige" opvolgers zijn. Alhoewel wie weet hoe het zich ontwikkelt.
Kijk die ouwe platen zullen hun kracht nooit verliezen, dat zijn mooie documenten, maar wel documenten van een tijd die in rap tempo aan het vervliegen is. Ik zal ze altijd blijven luisteren maar ik zit allang niet meer op zwakke live optredens te wachten, en zeker niet een een tweede carrierestart van veel van die band. Kijk zo'n eenmalig tourtje als bij Sacred Reich (die nog wel konden overtuigen, maar ook tot zo 1998 actief geweest zijn) dat is leuk. maar een tienerbandje dat het ooit tot één demo of misschien LP geschopt heeft in 1986, tja.....
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
De cd hiervan is een bootleg met een absolute kutkwaliteit (wat verwacht je van een cd-bootleg?). Het orgineel op Wild Rags records is alleen op vinyl (en waarschijnlijk ook cassette) verkrijgbaar. Hij is zeker te vinden (tussen 20 - 30 euro). Sommige LP's hebben nog een zeer gaaf poster erbij. Teringgave band dit en THRASH met een dikke hoofdletter. Een soortgelijk album is bv Torture "Terror Kingdom", net zoiets, al moet je hier wat harder naar zoeken.Lennert schreef:Wow, dat klinkt verdraaid gaaf! Ik neem aan dat dit obscuur metal markt spul is?
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!
- Municipal Beeste
Hm, die ken ik dan weer niet.. Iron Fist wel, die voegt niet bijster veel toe... eigenlijk doet alleen hun uitvoering van Ace Of Spades het hier altijd goed, al kan er met dat nummer natuurlijk weinig fout gaan, zeker niet als het door grote Motörheadfans wordt ingespeeld.enforcer schreef:[..]
Tja het zijn geen slechte versies, maar op een CD met slechts 9 nummers is 1 cover al aardig wat. SODOM heft behoorlijk wat overwegend redelijke tot goede covers opgenomen. erg grappig is de SAXON cover "20.000 ft" die op de Japanse persing van "masquerade in blood staat", en ook de cover van ACCEPT's "I'm a Rebel" is IMO geniaal.
Het blijft ook moeilijk om de thrashpuristen te plezieren hè... is het te vertrouwd en ouderwets, dan is het weer niet goed genoeg om de oude klassiekers te evenaren, en wordt er eens iets nieuws toegevoegd is het weer niet thrashig genoeg. Zelfde geldt voor reunie's van oude bands: ze evenaren hun oude niveau niet, maar nieuwe bands hebben diezelfde insteek ook niet. Het lijkt nooit goed te zijn.enforcer schreef:[..]
ach daar ben ik het wel mee eens, maar toch EXUMER is toch ec ht wel een tweederangs thrash band en dat was het toen zeker. Ik vind het gewoon jammer dat echt IEDERE band die nooit iets heeft betekent (in het geval van EXUMER misschien alleen in de diepe underground) nu ineens een graantje mee wil pikken. Vaak zijn die reunies echt halfbakken, de 80's komen echt niet meer terug. Ik ben gewoon echt reuniemoe.....
Neem nu de line up van het volgende KIT het kalft steeds verder af, nu moeten we al opgewonden raken van tweederangs reunies van ABBATOIR of EVIL DEAD. Lijkt wel of er geen boeiende bands meer te boeken zijn, gaan ze het rijtje af "goh, welke 80's band zouden we nu weer eens exclusief neer kunnen zetten". Kijk als je over LAAZ ROCKIT, SABBAT of ARTILLERY praat dan heb je het toch over een hele andere liga IMO. Volgend jaar krijgen we vast ZNOWHITE, GRINDER, SLAMMER of FAITH OR FEAR LOL! Ik heb al die platen en luister er soms ook wel naar maar wees nu eerlijk.......
De echt serieus te nemen band zijn misschien wel op 2 handen te tellen, en een reunie zoals bijvoorbeeld DEATH ANGEL maakt nog zin, dat was echt wat. hebben nu ook nog 2 aardige nieuwe platen uit. Ik vind het onderdehand gewoon allemaal cliché en voorspelbaar, er zijn denk ik nog weinig bands die ik geen reunie heb zien spelen. Het heilige vuur uit de 80's brandt bij nog maar zeer weinigen van die bands, vaak staan er een stel uitgebluste ouwe mannen met "huisvader" appeal, nee, blijf dan liever dood en begraven.
Het verschil tussen het wel of niet hebben meegemaakt van de 80's thrashperiode speelt natuurlijk ook wel mee, de oude thrasher klinkt in mijn ogen vaan een beetje verwend. Dat, terwijl ik mezelf, als iemand die nog relatief kort naar het genre luister, zowel klassiekers als nieuwe bands kan waarderen. De vraag is dus: wat wil je? Oude bands die hun klassiekers net niet meer zo sterk brengen als vroeger, of nieuwe bands met jeugdig enthousiasme die (nog) geen klassiekers op hun naam hebben staan?
Overigens is dit niet specifiek tegen jouw gericht hoor, de quote haakt alleen in op het onderwerp.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Helemaal mee eens! Het is vaak ook nooit goed.
Als we het toch over reünies van ouwe thrashbands hebben. Er zou toch ook een Toxik reünie komen. Met een optreden in Dynamo. Dat was toen afgelast ofzo?
Als we het toch over reünies van ouwe thrashbands hebben. Er zou toch ook een Toxik reünie komen. Met een optreden in Dynamo. Dat was toen afgelast ofzo?
Laatst gewijzigd door Johan op do mei 22, 2008 2:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
testament is inderdaad een van die bands die nooit gestopt is, en Exodus en Death Angel maken in ieder geval nog relevante platen, kan niet zeggen dat ik alles even goed vind, maar het is in ieder geval niet kansloos. maar goed dan praat je wel echt over de wat grotere namen, ik zei al dat dat wellicht voorbeelden zijn van beter geslaagde reunies. Maar luistere eens naar het reunie album van NUCLEAR ASSAULT, dat is nauwleijks te verkroppen.Jeroen schreef:[..]
Dan vind ik toch dat bands als Death Angel, Exodus en Testament (duurde toch ook een behoorlijke tijd) weer uitstekend bezig zijn. Die Heathen demo uit 2005 klonk ook behoorlijk
tof, dus ik ben benieuwd.
Ik zie me zelf als allesbehalve een "purist", maar goed weet niet of dat op mij sloeg. Het is ook nooit goed daar heb je wel gelijk in. maar het i natuurljik niet allemaal kommer en kwel. Maar het reunievirus heeft gewoon een belachelijk punt bereikt.IROn schreef:[..]
Het blijft ook moeilijk om de thrashpuristen te plezieren hè... is het te vertrouwd en ouderwets, dan is het weer niet goed genoeg om de oude klassiekers te evenaren, en wordt er eens iets nieuws toegevoegd is het weer niet thrashig genoeg. Zelfde geldt voor reunie's van oude bands: ze evenaren hun oude niveau niet, maar nieuwe bands hebben diezelfde insteek ook niet. Het lijkt nooit goed te zijn.
Het verschil tussen het wel of niet hebben meegemaakt van de 80's thrashperiode speelt natuurlijk ook wel mee, de oude thrasher klinkt in mijn ogen vaan een beetje verwend. Dat, terwijl ik mezelf, als iemand die nog relatief kort naar het genre luister, zowel klassiekers als nieuwe bands kan waarderen. De vraag is dus: wat wil je? Oude bands die hun klassiekers net niet meer zo sterk brengen als vroeger, of nieuwe bands met jeugdig enthousiasme die (nog) geen klassiekers op hun naam hebben staan?
Overigens is dit niet specifiek tegen jouw gericht hoor, de quote haakt alleen in op het onderwerp.
ik ken een heel aantal mensen die de 80's bewust hebben meegemaakt (in tegenstelling tot mij, ik was net te laat). Die zien het zowiezo heel anders, thrash was toen de "trend" muziek net zoals nu metalcore, of effe geleden de "nu metal". Veel luistren er nu ook niet meer naar maar zijn "meegegroeid" en luisteren nu liever naar behemoth, primordial etc etc en zien het als pure nostalgie.
Ik vind het jammer dat door de "hype" ineens overal van die "puristische" thrashbandjes opduiken, jeweetwel incl. complete 80's uitstraling tot aan de witte sportsokken aan toe. Dat draagt alleen maar bij aan de beeldvorming dat er vandaag de dag geen goede thrash meer gemaakt wordt, en eerlijk gezegd merkt ikzelf ook gewoon dat ik weinig nieuwe platen ECHT goed vind. Ik kan wel geforceerd naar nieuwe dingen gaan luisteren mar ik merk gewoon dat ik elke keer weer die ouwe platen pak.
Ik luister wel naar nieuwe muziek maar weinig thrash. Ik kan me er wel in berusten dat thrash waarschijnlijk zijn beste tijd gehad heeft en nog steeds genieten van al die mooie muziek en af en toe een vet optreden (Anthrax 2005 in de 013!!!) zei het met een hoog nostalgie gehalte. Flotsam and Jetsam in Hedon was ook geweldig en paar maanden geleden, maar ook enkel omdat ze eindelijk besloten hadden weer vel oud materiaal te spelen. Ik kan best naar hun nieuwere werk luisteren maar ik wil eigenlijk alleen werk van de eerste twee albums horen. Maar al met al is het ebst een interessante discussie die ik vaak met vrienden voer. ik hoop dat ik eerdaags weer een nieuwe plaat hoor waar ik echt enhousiast van kan worden.
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Ik ben dus wel zo iemand die bewust de hoogtijdagen (en opkomst en ondergang) van de thrash meegemaakt heeft, maar ben het totaal met je eens. Ook voor mij geld dat als ik zo'n ouwe band, zoals laatst Exodus,live zie ik eigenlijk alleen maar nummers van de eerste drie albums wil horen. Ach die nieuwe bands zijn over het algemeen best grappig maar naar mijn mening dienen ze slechts als opener opwarmertje bij dat soort concerten waar de oude garde speelt (Evile voor Exodus, Suicidal Angels voor Onslaught.)enforcer schreef:[..]
Ik zie me zelf als allesbehalve een "purist", maar goed weet niet of dat op mij sloeg. Het is ook nooit goed daar heb je wel gelijk in. maar het i natuurljik niet allemaal kommer en kwel. Maar het reunievirus heeft gewoon een belachelijk punt bereikt.
ik ken een heel aantal mensen die de 80's bewust hebben meegemaakt (in tegenstelling tot mij, ik was net te laat). Die zien het zowiezo heel anders, thrash was toen de "trend" muziek net zoals nu metalcore, of effe geleden de "nu metal". Veel luistren er nu ook niet meer naar maar zijn "meegegroeid" en luisteren nu liever naar behemoth, primordial etc etc en zien het als pure nostalgie.
Ik vind het jammer dat door de "hype" ineens overal van die "puristische" thrashbandjes opduiken, jeweetwel incl. complete 80's uitstraling tot aan de witte sportsokken aan toe. Dat draagt alleen maar bij aan de beeldvorming dat er vandaag de dag geen goede thrash meer gemaakt wordt, en eerlijk gezegd merkt ikzelf ook gewoon dat ik weinig nieuwe platen ECHT goed vind. Ik kan wel geforceerd naar nieuwe dingen gaan luisteren mar ik merk gewoon dat ik elke keer weer die ouwe platen pak.
Ik luister wel naar nieuwe muziek maar weinig thrash. Ik kan me er wel in berusten dat thrash waarschijnlijk zijn beste tijd gehad heeft en nog steeds genieten van al die mooie muziek en af en toe een vet optreden (Anthrax 2005 in de 013!!!) zei het met een hoog nostalgie gehalte. Flotsam and Jetsam in Hedon was ook geweldig en paar maanden geleden, maar ook enkel omdat ze eindelijk besloten hadden weer vel oud materiaal te spelen. Ik kan best naar hun nieuwere werk luisteren maar ik wil eigenlijk alleen werk van de eerste twee albums horen. Maar al met al is het ebst een interessante discussie die ik vaak met vrienden voer. ik hoop dat ik eerdaags weer een nieuwe plaat hoor waar ik echt enhousiast van kan worden.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
- Parabellum
- Parabellum
dat vind ik nu juist een hele aardige plaat, zeker als je van Dark Angel houdt, is van 1989 als ik het goed heb. Productie is redelijk matig maar verder beukt het wel.!slayer! schreef:Terror Kingdom heb ik niet. Ik heb wel de CD die daarnaar uitkwam Storm Alert, maar ik denk dat ik die ga verkopen. Is niet helemaal mijn ding
Uiteraard niet tegen jouw specifiek, zoals ik onderaan ook al stelde.enforcer schreef:[..]
Ik zie me zelf als allesbehalve een "purist", maar goed weet niet of dat op mij sloeg. Het is ook nooit goed daar heb je wel gelijk in. maar het i natuurljik niet allemaal kommer en kwel. Maar het reunievirus heeft gewoon een belachelijk punt bereikt.
Tevens heb ik ook geen problemen met de jaren 80 uitstraling die veelvuldig gebruikt wordt, en het feit dat dat zou aangeven dat er geen goede thrash meer gemaakt wordt vind ik ook niet bepaald kloppend... Vernieuwend wordt het niet gemaakt inderdaad, maar dat is voor veel mensen ook juist niet de bedoeling, merk ik vaak.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wel verrek, ik geloof dat mijn favoriete Agent Steel album (Order Of The Illuminati) langzaamaan omver geworpen dreigt te worden door Alienigma... Waarschijnlijk vinden veel mensen dit nog meer heiligschennis dan dat ik Cyriis niet zo interessant vind, maar de harde Agent Steel doet me vele malen meer dan de oudere variant!
Kan iemand me overigens vertellen waarom Nuclear Assault's Out Of Order zo slecht is? Ik heb hem niet, maar vraag me af in welk opzicht zo'n album slecht is (stijlwisseling, slechte productie/nummers etc)
Kan iemand me overigens vertellen waarom Nuclear Assault's Out Of Order zo slecht is? Ik heb hem niet, maar vraag me af in welk opzicht zo'n album slecht is (stijlwisseling, slechte productie/nummers etc)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Destructor
Ik vind Out of Order absoluut geen slecht album. Het album is over het algemeen wat langzamer en minder hard dan de voorgaande albums. Nummers als Sign In Blood en Stop Wait Think hadden echter zo op Survive of Handle With Care kunnen staan. Ik vind eerlijk gezegd niet dat er ook maar 1 slecht nummer op het album staat, hetzelfde vind ik overigens ook van Something Wicked een album die door veel mensen ook als 'slecht' gevonden wordt.
Laatst gewijzigd door Destructor op do mei 22, 2008 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Strijdkreet
Niet om weer de discussie te starten, maar ik vind de nummers met cyriis toch echt verdomd veel kracht hebben. De nieuwe Steel is wel geinig, maar ik heb echt niets met die zanger. Te amerikaans.Lennert schreef:Wel verrek, ik geloof dat mijn favoriete Agent Steel album (Order Of The Illuminati) langzaamaan omver geworpen dreigt te worden door Alienigma... Waarschijnlijk vinden veel mensen dit nog meer heiligschennis dan dat ik Cyriis niet zo interessant vind, maar de harde Agent Steel doet me vele malen meer dan de oudere variant!
BLEED FOOOR THE GOOOOOOOOOOOOOOOOODZ
"I wanted to see a war run so badly."
vernieuwend is ook niet het goede woord, maar meer de beleving mist. Tis allemaal te herkauwd en gemaakt IMO. Ach ik mis gewoon iets bij de nieuwe bands, en ik vind 90% van de reunies troep. Ik mag erg graag naar het ouwe ASSASSIN werk luisteren, met alle beperkingen toch een gave band maar hun reunie CD was dermate slecht dat ik nu nauwelijks meer naar het oude werk kan luisteren. Een band als EVILE kan ik echt helemaal niets mee, ik snap niet dat sommigen weglopen met die band. SSS ook zoiets, zeer matig. Op KIT waren feuled by fire, strikemaster en nog zo'n band allemaal even rommelig. Gek genoeg was Sentinel Beast wel weer erg vet, maarja daar ontbrak weer de geloofwaardigheid met maar 1 origineel lid in de band. Toch wel van genoten hoor de band was weliswaar een verdedelde coveract maar wel een goeie. Heathen was ook wel gaaf, ook wel van genoten, maar als ik heel eerlijk ben vind ik ze op CD niet bijzonder op hun demo van een paar jaar geleden na die ik wel sterk vond.IROn schreef:[..]
Uiteraard niet tegen jouw specifiek, zoals ik onderaan ook al stelde.
Tevens heb ik ook geen problemen met de jaren 80 uitstraling die veelvuldig gebruikt wordt, en het feit dat dat zou aangeven dat er geen goede thrash meer gemaakt wordt vind ik ook niet bepaald kloppend... Vernieuwend wordt het niet gemaakt inderdaad, maar dat is voor veel mensen ook juist niet de bedoeling, merk ik vaak.
Agent Steel zondre Cyriis is IMO bullshit, ik haat de dunne geknepen vocalen van die nieuwe zanger maar goed. Out Of Order is een prima album, echt helemaal niets mis mee, klinkt typisch Nuclear Assault met een iets betere productie wellicht waardoor het misschien wat zuiverder klinkt. Zelfs something wicked vind ik een prima album al is het tempo er daar wat uit nog steeds typisch nuclear assault.Lennert schreef:Wel verrek, ik geloof dat mijn favoriete Agent Steel album (Order Of The Illuminati) langzaamaan omver geworpen dreigt te worden door Alienigma... Waarschijnlijk vinden veel mensen dit nog meer heiligschennis dan dat ik Cyriis niet zo interessant vind, maar de harde Agent Steel doet me vele malen meer dan de oudere variant!