Testament zomer tour 2008
- Das Gesicht
-
- Das Gesicht
Echt super gaaf! wat een geweld!
En ook nog fijn een plectrum van Peterson in mijn handen geduwd na één of drie nummers.
Dat is al nummer drie, eerst een plectrum van Destruction, laatst nog een van Gary Holt ook in de Dynamo en nu een van Peterson mischien moet ik er een ketting van maken!
Dit is de setlist die ze speelden:
1.Over the wall
2.Into the pit
3.Apocalyptic city
4.Practice what you preach
5.New order
6.Electric crown
7.More than meets the eye
8.low
9.trail of tears
10.Henchman
11.Souls of black
12.The preacher
13.D.N.R
14. 3 Days in darkness
15.Alone in the dark
16.Disciples of the watch
En ook nog fijn een plectrum van Peterson in mijn handen geduwd na één of drie nummers.
Dat is al nummer drie, eerst een plectrum van Destruction, laatst nog een van Gary Holt ook in de Dynamo en nu een van Peterson mischien moet ik er een ketting van maken!
Dit is de setlist die ze speelden:
1.Over the wall
2.Into the pit
3.Apocalyptic city
4.Practice what you preach
5.New order
6.Electric crown
7.More than meets the eye
8.low
9.trail of tears
10.Henchman
11.Souls of black
12.The preacher
13.D.N.R
14. 3 Days in darkness
15.Alone in the dark
16.Disciples of the watch
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p
Dat vond ik ook al. Ik vond het jammer dat ze maar 2 nieuwe nummers speelden. Hebben ze zo weinig vertrouwen in het nieuwe materiaal?KoenM schreef:Het lijkt wel op de St. Anger tour van Metallica. Greatest hits en plichtgetrouw twee nieuwe nrs, 'omdat dat zo hoort'.
Nu was de setlist niet eens zo anders dan in Deventer vorig jaar.
Hierbij nog wat foto's.
Outburst

Testament

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Bands --> Testament
Outburst

Testament

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Bands --> Testament
-
- Contacteer:
Was weer erg gaaf. Inderdaad vreemd dat er zo weinig nieuwe nummers in zaten, maar aangezien ik die nog niet goed gehoord heb maakte me dat niet zo heel veel uit. Voor de rest een heerlijke setlist.
Wat me wel altijd opvalt (nu een stuk minder dan op Rock Hard) is dat Chuck Billy bij in 't begin van de show altijd vergeet de microfoon voor z'n bek vergeet te houden zodat je maar halve zinnen hoort. Beetje raar...
En Outburst is ook wel een leuk bandje.
Wat me wel altijd opvalt (nu een stuk minder dan op Rock Hard) is dat Chuck Billy bij in 't begin van de show altijd vergeet de microfoon voor z'n bek vergeet te houden zodat je maar halve zinnen hoort. Beetje raar...
En Outburst is ook wel een leuk bandje.
- Antonio Montana
ik heb het ook moeten missen, jammer genoeg. Werd er gisteren weer even aan herinnert. Had er al helemaal niet meer aan gedacht. Schijnt wel weer een feestje geweest te zijn.
alone in the dark werd wel wat te lang uitgemolken hoorde is nog.
Nog wel grappig: mijn broertje was nog naar de meet&greet/signing geweest die dag, in de bullit. Had die aan chuck gevraagd: "wordt het weer net zo'n feest als in de effenaar een paar jaar geleden, toen iedereen het podium op kwam?"
"We shall see, we shall see".
Bij het concert werd vervolgens omgeroepen dat mensen niet het podium op mochten komen en er stond zo'n kerel met een V (van "veet ik het?") de hele tijd aan de rand van het podium. Beetje schraal dus.
Meet en greet stelde verder weinig voor, aldus hem.
alone in the dark werd wel wat te lang uitgemolken hoorde is nog.
Nog wel grappig: mijn broertje was nog naar de meet&greet/signing geweest die dag, in de bullit. Had die aan chuck gevraagd: "wordt het weer net zo'n feest als in de effenaar een paar jaar geleden, toen iedereen het podium op kwam?"
"We shall see, we shall see".
Bij het concert werd vervolgens omgeroepen dat mensen niet het podium op mochten komen en er stond zo'n kerel met een V (van "veet ik het?") de hele tijd aan de rand van het podium. Beetje schraal dus.
Meet en greet stelde verder weinig voor, aldus hem.