buttons voor jouw band!
buttons voor jouw band!
Ik maak buttons, sinds jaar en dag een succesvol merchandise artikel voor bands.
verkrijgbare formaten:
25 mm ø
37 mm ø
naast buttons maak ik ook sleutelhangers en koelkastmagneetjes in bovengenoemde formaten.
mail voor meer info naar bandbutton<a>buttonwinkel.nl
verkrijgbare formaten:
25 mm ø
37 mm ø
naast buttons maak ik ook sleutelhangers en koelkastmagneetjes in bovengenoemde formaten.
mail voor meer info naar bandbutton<a>buttonwinkel.nl
Laatst gewijzigd door aaaarco op ma jun 16, 2008 9:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb inmiddels via je mede-bestuurslid Jaco Zuidema al een bestelling voor Occultfest binnen en hij krijgt deze week een voorbeeld van een 37mm en een magneetje. Ik ging ervan uit dat t via hem ging lopen. Als jij zelf ook nog iets wil hebben moet je maar even mailen.MMayo schreef:Nog steeds aan het wachten op het voorbeeldje wat je me zou opsturen
Nee is goed zo. Maar omdat je voor die bestelling had gezegt dat je een voorbeeld naar mij zou opsturen, vandaar. Maar dit is makkelijker. Ben benieuwd! Zie het vrijdag dan wel, het voorbeeld die je op Neurotic bij je had zag er goed uit.aaaarco schreef:[..]
ik heb inmiddels via je mede-bestuurslid Jaco Zuidema al een bestelling voor Occultfest binnen en hij krijgt deze week een voorbeeld van een 37mm en een magneetje. Ik ging ervan uit dat t via hem ging lopen. Als jij zelf ook nog iets wil hebben moet je maar even mailen.