7-12: Vince Neil (Mötley Crüe), Boerderij, Z'meer
7-12: Vince Neil (Mötley Crüe), Boerderij, Z'meer
Duurt nog even, maar dan kun je tenimnste niet zeuren dat je al een of ander gaar feestje hebt.
Zondag 7 december staat Mötley Crüe-zanger Vince Neil in de Boerderij in Zoetermeer.
Volgens de site van de Boerderij speelt meneer enkel Crüe-nummers. Een soort coverband met de echte zanger, zeg maar.
Kost bijna drie tientjes, maar dan heb je ook wat.
Ik ben knalhard aanwezig, voor de duidelijkheid.
Zondag 7 december staat Mötley Crüe-zanger Vince Neil in de Boerderij in Zoetermeer.
Volgens de site van de Boerderij speelt meneer enkel Crüe-nummers. Een soort coverband met de echte zanger, zeg maar.
Kost bijna drie tientjes, maar dan heb je ook wat.
Ik ben knalhard aanwezig, voor de duidelijkheid.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Vince Neil solo schijnt live echt slecht te zijn. Altijd bezopen op het podium en er vaak de pet bij gooien tijdens de performance. Met Motley Crue zie ik 'm graag, maar solo hoeft het van mij niet. Vooral niet voor die prijs.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Tja, het 'schijnt' ook dat die liveplaat van twee jaar terug alles en iedereen aan kleine stukjes gort roste.
Ook 'schijnt' het dat Crüe de beste albums afleverde toen ze zich constant volgoten met allerlei drugs, dus dat bezopen hoeft ook geen probleem te zijn.
En verder is die gast ondertussen best legendarisch en shizzle.
Ook 'schijnt' het dat Crüe de beste albums afleverde toen ze zich constant volgoten met allerlei drugs, dus dat bezopen hoeft ook geen probleem te zijn.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Die eerste zin snap ik even niet waarom je dat meld, de tweede gelukkig weldako schreef:Tja, het 'schijnt' ook dat die liveplaat van twee jaar terug alles en iedereen aan kleine stukjes gort roste.

Je hebt helemaal gelijk, met Crue was het ook een wilde boel. Maar die optredens zijn altijd top. Ik heb daar niet echt een verklaring voor, anders dan dat het waarschijnlijk een meer gedisciplineerde band is. Als Vince Neil solo is, dan dan kan hij lekker doen wat hij zelf wil.
Maar goed, ik heb dit ook alleen maar van recensies en verhalen van bezoekers in de USA die ik ooit eens heb gelezen. Ik ga je verder echt niet tegen te houden om heen te gaan.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Jah, Hij mag alleen mee rijden als hij op de terug weg de BOB is.Jesper schreef:Met je grote broer ja?metalizar schreef:ajoh, toch leuk om dan op deze manier de Motley nummers te horen tekrijgen. Ze komen toch nooit naar NL. Ik ben er waarschijnlijk wel bij.
Laatst gewijzigd door metalizar op di jun 03, 2008 7:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patchman Marco
- Contacteer:
-
Mötley Crüe heeft wel degelijk in nederland opgetreden, maar dat is begin jaren 90 geweest(een tourpackage met AC/DC en Guns N'Roses). Er is niet genoeg belangstelling voor de band hier, maar in duitsland wel(headliner rock im park 2005 als ik me goed herinner).
Dat verhaal dat Vince Neil solo de show afbrak kwam omdat hij nummers ging zingen van zijn twee 15-jaar oude soloalbums, die niemand kende en meneer liep pissig het podium af en deelde hier en daar nog een dreun uit, dat is voor hem heel normaal.
Ik ga wel kijken.
Dat verhaal dat Vince Neil solo de show afbrak kwam omdat hij nummers ging zingen van zijn twee 15-jaar oude soloalbums, die niemand kende en meneer liep pissig het podium af en deelde hier en daar nog een dreun uit, dat is voor hem heel normaal.
Ik ga wel kijken.
-
-
-
Ex-drummer.En ja ik had dat ook gelezen,attematic schreef:Maar die drummert is toch dood?
http://www.metalfan.nl/article.php?sid=7790

Ik denk dat hier de Canadese Slaughter en de Amerikaanse Slaughter doorelkaar heen gehaald worden.
Laatst gewijzigd door Edwynn op ma okt 13, 2008 4:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
Voor twee Meet & Greet kaarten met de support act FATAL SMILE, zie de volgende link:
http://www.metal-experience.com/Prijsvr ... lSmile.htm
http://www.metal-experience.com/Prijsvr ... lSmile.htm