Opzich vind ik het wel een slimme zet van de organisatie. Al denk ik dat ik toch bij Opeth sta.yowannuzz schreef:Nou, het wordt dus toch uitgezonden op een groot scherm in de Metaldome.
Kunnen alle posers weer gelukkig zijn.
Graspop Metal Meeting 2008 , part 2
- Ekibyougami
- Contacteer:
- cataclysm child
hehecataclysm child schreef:Hopen dat Nederland de finale haalt = minder druk bij Opeth
ach ja... degenen die op zulke momenten schitteren in afwezigheid bij topbands, zijn vaak ook degenen die tegen de tijd dat ze 30 zijn geen metal meer luisteren

of is het een tikje kort door de bocht om dat zo te zeggen?

..it's all just a togetherwalk of circumstances...
behoorlijk zou ik zeggen.
daarbij heeft opeth me toch al nooit geboeid. AE daarentegen...
Maja, die heb ik pas nog gezien. En al die bands zie ik komende jaren nog wel een aantal keer.
Een nederlandse finale is eens in de 20 jaar....
Dus om te zeggen dat mensen, die daar een concert voor kunnen missen, zullen afhaken, is uiteraard een beetje onzin.
daarbij heeft opeth me toch al nooit geboeid. AE daarentegen...
Maja, die heb ik pas nog gezien. En al die bands zie ik komende jaren nog wel een aantal keer.
Een nederlandse finale is eens in de 20 jaar....
Dus om te zeggen dat mensen, die daar een concert voor kunnen missen, zullen afhaken, is uiteraard een beetje onzin.
Dat zou ik zeer waarderen: Een spandoeken.
Een paar biertjes/muntjes is echter ook meer dan genoeg hoor.
Zo'n festihut is best geinig denk ik trouwens, maar wij gaan met de caravan van mijn ouders en das ook erg relaxed.
Denk niet dat daar zo'n festihut tegenop kan eigenlijk.
Een paar biertjes/muntjes is echter ook meer dan genoeg hoor.
Zo'n festihut is best geinig denk ik trouwens, maar wij gaan met de caravan van mijn ouders en das ook erg relaxed.
Denk niet dat daar zo'n festihut tegenop kan eigenlijk.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Woensdagavond al?
Ik ga lekker vrijdag aan het einde van de ochtend weg, de eerste bands die ik wil kijken beginnen vrijdag toch pas aan het einde van de middag/begin van de avond en het boeit me verder ook niet waar ik op de camping terecht kom, het liefste zelfs een beetje achteraan.
Verder ziet het weer er nu wel fatsoenlijk uit, het veranderd nogsteeds telkens maar ik denk dat het allemaal reuze gaat meevallen, temperaturen rond de 20 graden en hooguit af en toe wat lichte regen of een buitje, maargoed het is nog geen vrijdag dus dat zien we dan allemaal wel weer.

Verder ziet het weer er nu wel fatsoenlijk uit, het veranderd nogsteeds telkens maar ik denk dat het allemaal reuze gaat meevallen, temperaturen rond de 20 graden en hooguit af en toe wat lichte regen of een buitje, maargoed het is nog geen vrijdag dus dat zien we dan allemaal wel weer.
http://www.last.fm/user/Natasja-84
Maar het gaat donderdag pas open?Joris schreef:zo, ik ben klaar om te vertrekken. Net alle inkopen gedaan. Brand bier, stoeltjes, grondzeil, gas, koekjes, blikken soep, worstjes en gehaktballetjes, etc....
Dinsdagavond pakken, en woensdagavond direct na het werk schijten, douchen en pleite...
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
Ik ook man, zat net al in het tijdschema te kijken wat ik nu volgende week aan het bekijken ben 

Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Ik vroeg me af of er ook mogelijkheden waren om vanuit Eindhoven met de bus naar graspop te gaan? ik zit namelijk donderdag voor school nog in Arnhem en wilde vanuit in één keer door rijzen naar Graspop
Ik had namelijk gehoord over bussen die dat stuk rijden, maar kan er niks over vinden!
Ik had namelijk gehoord over bussen die dat stuk rijden, maar kan er niks over vinden!
Thrash till Death
Graspop regelt ieder jaar weer busreizen van 10 euro (heen en terug) vanuit Eindhoven.st. evil schreef:Ik vroeg me af of er ook mogelijkheden waren om vanuit Eindhoven met de bus naar graspop te gaan? ik zit namelijk donderdag voor school nog in Arnhem en wilde vanuit in één keer door rijzen naar Graspop
Hier kom je nu alleen erg laat mee en ik denk niet dat je je nog kunt inschrijven.
En met het OV is wel te doen vanuit Eindhoven (ook met bus) maar dan ben je uren bezig.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
- cataclysm child
Ja dat is waar maar goed nu kan ik gelukkig volledig voor de bands gaan. Hoef ik geen moeilijke afwegingen te maken en me concentreren op het gene waar ik voor leef: metal 

Laatst gewijzigd door Ernst-Jan op zo jun 22, 2008 1:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben bang van wel. Hopelijk volgend jaar Jupiler.MMayo schreef:Zat worden doen we wel op de camping, pff. Zeker ook nog steeds Maes bier?
Hoe overleef ik drie dagen stevig metalgeweld?
Partywise serveert tien tips om Graspop Metal Meeting in topvorm door te komen.
Hopelijk wordt het dit jaar terug een zonnige editie van Graspop Metal Meeting. Onderschat in dat geval zeker niet de sterkte van de zon. Draag liever een pet en een zonnebril en smeer je regelmatig in met zonnecrème. Zonnecrème kan je altijd kopen in de Graspopwinkel op de camping. Geraak je overhit door het headbangen of door al dat getrek en geduw van de mensenmassa, neem dan de tijd om te chillen en even af te koelen. Mocht het weer toch tegenzitten, vergeet dan zeker niet je trui en regenbescherming mee te nemen.
Zweten betekent vochtverlies. Drink regelmatig een beker water of frisdrank, zo herstel je je vochtbalans. Vergeet niet: een mens bestaat voor 70% uit water. Hou dat zo!
Hou steeds je vrienden in het oog en je GSM bij de hand. Dat is alvast een goeie basis om problemen te vermijden. Geraak je toch in de problemen, probeer dan rustig te blijven en vertel je vrienden dat je je niet goed voelt. Vraag hulp aan de mensen van de security of ga langs bij een EHBO-post vóór het te laat is.
Alcohol, energy drinks en drugs zijn vochtafdrijvers! Op bier alleen red je het niet! Drink dus geregeld wat water of een frisdrank. Pintjes helpen immers niet om je vochtbalans te herstellen. Integendeel!
Drink voor je gaat slapen enkele glazen water. Dat kan je een kater besparen!
Vermijd een vloeibaar ontbijt. Alcohol op een nuchtere maag kan je snel naar vernieling helpen. Neem liever een gezond ontbijt, de ideale start voor een nieuwe festivaldag! Ontbijten kan je in de ontbijttent op de camping.
Zwaar feesten eist zijn tol. Zorg daarom dat je tijdens het festival regelmatig en gezond eet. Vermijd fastfood, kies liever voor vis-, kip- of soyagerechten. Op het festivalterrein kan je volle maaltijden nuttigen in de restauranttent. Zorg bovendien voor de nodige vitamines: neem een banaan of knabbel op een wortel.
Vergeet je condooms niet mee te nemen. Je weet nooit wie er in je tent belandt.
Check voor je vertrekt nog even www.partywise.be voor extra info. Gezond en veilig uitgaan, duurt het langst! And remember … Have fun!!

Zit opzich wel goed tips bij maar het blijft lache.
- sugar daddy
- sugar daddy
- sal
- Contacteer:
MMayo schreef:Ja dat weet ik dat het daar al jaren zo is, hoop elk jaar op wat anders maarja. Dan maar gewoon rum en wijn.
graspop schreef:Het meebrengen van sterke dranken is verboden.

[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
- sal
- Contacteer:
Natasja schreef:[..]
Hier ook de 7de keer al ben ik in 2002 begonnen. Godver wat heb ik er veel zin in zeg!
Om het weer een beetje in de gaten te houden:
http://www.zoover.nl/belgie/antwerpen/mol-kempen/weer
Het weer in Mol ( BE) maar aangezien Mol zodicht bij Dessel ligt kun je hier wel vanuit gaan. Tot nu toe ziet het er wel fatsoenlijk uit, niet te warm ook, maargoed er kan nog een hoop veranderen in twee weken.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
- cataclysm child