ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT, 20 september zwolle

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
bloeding
Berichten: 1508
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 11:12 am
Locatie: elburg

ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT, 20 september zwolle

Bericht door bloeding » do jul 03, 2008 6:49 pm

za 20 sep

ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT

open 20:00 / aanvang 21:00 / € 12,50

waar? hedon zwolle

bron:www.hedon-zwolle.nl

De band Asphyx behoort in Nederland tot een van de pioniers in de death-metal. Sinds het bestaan van de band (meer dan twintig jaar geleden) zijn er nogal wat wisselingen in de bezetting geweest. Desondanks weten de mannen bij ieder optreden die ze doen, het publiek te overtuigen door keer na keer een gedenkwaardig optreden neer te zetten.
Asphyx is zo'n band die typische death metal van de bovenste plank brengt en zich daar met ziel en zaligheid in stort. Het een na het andere geweld wordt vanaf het podium afgevuurd.
De huidige bezetting van Asphyx bestaat uit: Martin van Drunen - vocals, Wannes Gubbels - bass/vocals, Paul Baayens - gitaar en Bob Bagchus - drums. Voorlopig zijn de heren niet van plan om een nieuw album uit te gaan brengen, maar dit lijkt het publiek niet te boeien 'alle cd's van deze gasten zijn verplichte aanschaf voor death metal liefhebbers' aldus een fan. Valt er nog meer te zeggen?


Support: Escutcheon en Massive Assault


kortom zwaar aanwezig.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » do jul 03, 2008 6:51 pm

Godver.
Waarom ligt Zwolle zo ver weg.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

bloeding
Berichten: 1508
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 11:12 am
Locatie: elburg

Bericht door bloeding » do jul 03, 2008 6:59 pm

haha dat vraag ik me wel eens af van zeeland:)
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » do jul 03, 2008 7:16 pm

Kaartje al in huis, maaaaaanden alweer. Mooi man, gezelligheid in Zwolle.
Laatst gewijzigd door MMayo op do jul 03, 2008 11:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Decepticon
Berichten: 203
Lid geworden op: ma apr 04, 2005 8:35 pm

Re: ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT, 20 september zwol

Bericht door Decepticon » do jul 03, 2008 7:30 pm

bloeding schreef:za 20 sep

Voorlopig zijn de heren niet van plan om een nieuw album uit te gaan brengen, .....


kortom zwaar aanwezig.
Geen nieuw album? Drie kwart van de nummers zijn al klaar! Prepare for the ultimate brutality!!!
I demand your death!

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » do jul 03, 2008 10:57 pm

bloeding schreef:haha dat vraag ik me wel eens af van zeeland:)

Zeeland ligt hartstikke dichtbij.

Anyway, weet iemand of ze ook nog ergens anders spelen?
Dichterbij Zeeland dan?
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
John Deere
Berichten: 202
Lid geworden op: di jun 20, 2006 12:43 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door John Deere » zo sep 21, 2008 5:44 pm

Asphyx was zwaar en verpletterend. Goeie setlist ook, veel klassiekers als de bismark, the rack en wasteland of terror. Dat ze er zin in hadden was wel duidelijk met 4 toegiften haha...

Massive Assault was ook weer prettig om te aanschouwen alleen was het geluid niet al te best. Zelfde gold ook voor Escutcheon.

al met al een prima besteding van een vrije zaterdagavond.
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » zo sep 21, 2008 7:47 pm

Ik heb me ook prima vermaakt gisteravond. 3 leuke bands die er allemaal zin in hadden.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Re: ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT, 20 september zwol

Bericht door Eddy the Eagle » ma sep 22, 2008 11:31 am

bloeding schreef:za 20 sep

ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT

open 20:00 / aanvang 21:00 / € 12,50

waar? hedon zwolle

bron:www.hedon-zwolle.nl

De band Asphyx behoort in Nederland tot een van de pioniers in de death-metal. Sinds het bestaan van de band (meer dan twintig jaar geleden) zijn er nogal wat wisselingen in de bezetting geweest. Desondanks weten de mannen bij ieder optreden die ze doen, het publiek te overtuigen door keer na keer een gedenkwaardig optreden neer te zetten.
Asphyx is zo'n band die typische death metal van de bovenste plank brengt en zich daar met ziel en zaligheid in stort. Het een na het andere geweld wordt vanaf het podium afgevuurd.
De huidige bezetting van Asphyx bestaat uit: Martin van Drunen - vocals, Wannes Gubbels - bass/vocals, Paul Baayens - gitaar en Bob Bagchus - drums. Voorlopig zijn de heren niet van plan om een nieuw album uit te gaan brengen, maar dit lijkt het publiek niet te boeien 'alle cd's van deze gasten zijn verplichte aanschaf voor death metal liefhebbers' aldus een fan. Valt er nog meer te zeggen?

Ik snap niet wat Van Drunen en Baayens moeten bij Bagchus als ze Warby gewend zijn ....

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Re: ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT, 20 september zwol

Bericht door MMayo » ma sep 22, 2008 11:48 am

Eddy the Eagle schreef:[..]
Ik snap niet wat Van Drunen en Baayens moeten bij Bagchus als ze Warby gewend zijn ....
Gewoon niet zeur'n en speul'n waarschijnlijk ;)

Maarreh het was weer een gezellige avond Hedon, lekkere wijn en headbangen voor Satan. Mijn haar rook nog fris en fruitig bij thuiskomst, heel apart dat rookverbod tijdens concerten. 8)

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Re: ASPHYX / ESCUTCHEON / MASSIVE ASSAULT, 20 september zwol

Bericht door Eddy the Eagle » ma sep 22, 2008 11:51 am

MMayo schreef:[..]


Gewoon niet zeur'n en speul'n waarschijnlijk ;)

Maarreh het was weer een gezellige avond Hedon, lekkere wijn en headbangen voor Satan. Mijn haar rook nog fris en fruitig bij thuiskomst, heel apart dat rookverbod tijdens concerten. 8)
hahaahah .... ja dat geeft een heel aparte dimensie bij thuiskomst: niet meer stinken nals een bunzing naar de rook ....

Hedon is ntrouwens altijd gezellig :-)

Plaats reactie