Ashes to Ashes: Doom to Dust 2
- Eru Iluvatar
Donderdag werd dit tijdschema gepost bij de reacties op de website van de 013:
Het tijdschema op 7 september/Ashes to Ashes ziet er onder zwaar voorbehoud zo uit:
My Dying Bride 21.40 - 23.10
Krux 20.10 - 21.10
Mordor 18.50 - 19.40
Warning 17.30 - 18.20
Primordial 16.00 - 17.00
Serpentcult 15.00 - 15.30
Verrassend vind ik toch de lage positie van Primordial.
Het tijdschema op 7 september/Ashes to Ashes ziet er onder zwaar voorbehoud zo uit:
Krux 20.10 - 21.10
Mordor 18.50 - 19.40
Warning 17.30 - 18.20
Primordial 16.00 - 17.00
Blijft een rare beslissing waarom er pas zo laat besloten werd al die andere bands van de bill af te halen. De bands waar ik het meest voor wilde gaan spelen gelukkig nog gewoon, dus ik ben nog steeds van plan te gaan. Als het allemaal doorgaat natuurlijk..
Godver, Warning lijkt inderdaad niet meer te spelen. Line-up volgens 013 is nu: My Dying Bride + Krux Primordial + Switchblade + Mordor + Serpencult. Switchblade ipv Warning dus.
Godver, Warning lijkt inderdaad niet meer te spelen. Line-up volgens 013 is nu: My Dying Bride + Krux Primordial + Switchblade + Mordor + Serpencult. Switchblade ipv Warning dus.
Ik kreeg het vanochtend gesms't van een vrij betrouwbare bron, en ik zag het op zware metalen.iscariah schreef:[..]
Onder andere: Mensen de LP's van Moss en Wormphlegm laten pre-orderen en dan niets meer laten horen.
Ps: hoe weet je dat Warning van de affiche is?
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Op de 013 site is Warning sinds gisteren vervangen door Switchblade.iscariah schreef:[..]
Onder andere: Mensen de LP's van Moss en Wormphlegm laten pre-orderen en dan niets meer laten horen.
Ps: hoe weet je dat Warning van de affiche is?
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Dawn Crosby (R.I.P.)
Ik zou met Nibdem en Zelfhaat spelen, erg triest om het via een forum te moeten lezen dat deze optredens niet doorgaan (en heb al van meer bands vernomen dat ze niets van organisatie gehoord hebben), organisatie had op z'n minst de moeite kunnen nemen om iedere band een kort mailtje te sturen.
Begin zwaar te twijfelen om nog te gaan, 't is dat primordial en my dying bride nog spelen, maar MDB zie ik toch al 2 weken later in londen, dus grote kans dat ik het maar 'ns overslaan, dit festival.
Begin zwaar te twijfelen om nog te gaan, 't is dat primordial en my dying bride nog spelen, maar MDB zie ik toch al 2 weken later in londen, dus grote kans dat ik het maar 'ns overslaan, dit festival.
Eigenlijk moet ik hier wel naar toe. Het is wel de dag na Occultfest, dus beetje lastig. En ALS dit allemaal al door gaat, want dat betwijfel ik.sanguis schreef:Donderdag werd dit tijdschema gepost bij de reacties op de website van de 013:
Krux 20.10 - 21.10
Mordor 18.50 - 19.40
Warning 17.30 - 18.20
Primordial 16.00 - 17.00
From: manuel@comaworx.com
Pat,
013 has decided not to let Warning play due to protests of Aaron of MDB. seems that you have sent him deaththreats in the past and attacked him as well...sorry man!
Manuel
In light of WARNING being dropped from the Dutch "Ashes to Ashes" festival, we have this to say. My Dying Bride are a bunch of cowardly underhand spoilt brats, it only proves that they are truely scared that their time in the spotlight is now over, and will do anything to prolong the agony they inflict on the hundreds of listeners worldwide with their pathetic and feeble excuses for "music".
The truth is, that it was Pat's cousin, Rich Walker who attacked Aaron "Pubehead" Stainthorpe, and threatened oily guitarist Hamish Doublecross. They are clearly shaken by WARNING's popularity, and cannot bear the thought of having the piss blown out of them live by a so called "lesser" band.
We raise our hats to the buffoons in MDB, and thank them, and the so called promoters of the "Asses to asses" festival for showing their true colours yet again. Well done, you are simply not worth pissing on if you were on fire. Fucking cocksuckers the lot of you.....
- Strijdkreet
Het is daarom ook gewoon een baas, en het is Emo doom. 
Laat ze maar lekker solstice, warning en pagan altar optreden. Dan kom ik pas. Fuckers.

Laat ze maar lekker solstice, warning en pagan altar optreden. Dan kom ik pas. Fuckers.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
- Hellhammer
- Strijdkreet
- Hellhammer
- Hellhammer
- Antonio Montana
- Strijdkreet
- Hellhammer
- Hellhammer
Die reactie komt van Rich Walker, de neef van Pat Walker van Warning. Hij is de baas van hun platenlabel. En bovendien heeft hij een goeie reden om Hamish Glencross nou niet bepaald een warm hart toe te dragen....Gilbert schreef:Als ik die reactie van Warning zie (als die echt van de band afkomstig is), dan geef ik My Dying Bride groot gelijk dat ze zulke figuren niet in het voorprogramma willen hebben.
- Strijdkreet
Ken je het verhaal er achter wel ?Gilbert schreef:Als ik die reactie van Warning zie (als die echt van de band afkomstig is), dan geef ik My Dying Bride groot gelijk dat ze zulke figuren niet in het voorprogramma willen hebben.
Maakt eigelijk niet uit wie er fout zat of wat dan ook.
Feit is dat je ze gewoon niet samen op één podium moet zetten want dat is vragen om problemen.
Wel Wat sneu om MDB dan direct nep-doom te gaan noemen enzo. Het is misschien niet meer zo een kvlt bandje maar ze zijn toch nog goed bezig als je het mij vraagt.
Feit is dat je ze gewoon niet samen op één podium moet zetten want dat is vragen om problemen.
Wel Wat sneu om MDB dan direct nep-doom te gaan noemen enzo. Het is misschien niet meer zo een kvlt bandje maar ze zijn toch nog goed bezig als je het mij vraagt.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
- Strijdkreet
- Eru Iluvatar
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Dan weet ik voor de volgende keer als ik Warning live zie of ik naar een stelletje bekrompen apen van het niveau Manowar zit te kijken of niet.Strijdkreet schreef:[..]
Ken je het verhaal er achter wel ?
Het optreden van Warning afgelopen keer in de Baroeg vond ik overigens supersterk, ongelovelijk goed.
- Strijdkreet
Het heeft ook niet met Warning te maken. Met Rich walker (Baas/oprichter van de Miskatonic foundation en zit in Pagan altar/Solstice/Isen torr)
Dus waarom hij zit te zeuren dat hij niet met warning wil optreden, waarvan de zangert het neefje van rich is, vind ik een beetje onzin.
Dus waarom hij zit te zeuren dat hij niet met warning wil optreden, waarvan de zangert het neefje van rich is, vind ik een beetje onzin.
- Hellhammer
Meneer Hamish Glencross heeft vroeger bij Solstice, een band van Rich Walker, gespeeld, en heeft toen geld gestolen van de band, zich gedragen als een luie zak en geweigerd om geld te steken in de band. Later heeft 'ie ook nog eens beweert dat hij vrijwel het hele New Dark Age album geschreven heeft (wat nogal knap is, gezien ongeveer de helft van de nummers van NDA op de Drunken Dungeon Sessions demo staat, toen ze nog een andere gitarist hadden....). Maargoed, dat is dus een ruzie tussen Rich Walker en lui van MDB en heeft helemaal niks met Warning te maken. Die reactie is wel van Rich Walker.Eru Iluvatar schreef:[..]
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Dan weet ik voor de volgende keer als ik Warning live zie of ik naar een stelletje bekrompen apen van het niveau Manowar zit te kijken of niet.
Het optreden van Warning afgelopen keer in de Baroeg vond ik overigens supersterk, ongelovelijk goed.
Dus Rich Walker heeft niks met Warning te maken, maar hij reageert wel namens de band op de mail van de organisator van Ashes To Ashes?Hellhammer schreef:[..]Maargoed, dat is dus een ruzie tussen Rich Walker en lui van MDB en heeft helemaal niks met Warning te maken. Die reactie is wel van Rich Walker.

- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Het blijft GVD jammer dat de beste band die er zou spelen op laste van het overschatte MDB is afgehaald. Maar godzijdank zijn er nog steeds Primordial en Krux om My Dying Bride huilend naar huis te spelen.
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dawn Crosby (R.I.P.)
Here's a short message from the 013 venue.
The decision to downscale the Ashes to Ashes festival has been a difficult one. It was necessary though; during the last months ticket sales have not been encouraging, and in order to prevent the festival from being a minor fiasco we needed to do something. Instead of cancelling the entire festival, we chose to bring it down to just one stage, and reduce the line-up to six bands. Obviously this was going to be painful for those bands that are no longer on the bill, and we are truly sorry for that.
We noticed there has been some discussion on the net about who was going to play the festival, who not, and why. All we can say is that whichever decision we would make, it was always going to be painful for some bands. It had to be made though, and it really is no use to go on about it. We tried to do the right thing, and we still think the line-up is great and it will be a cool festival.
The definitive line-up is: My Dying Bride Krux Mordor Switchblade Primordial Serpentcult Primordial are second on the bill because they have a plane to catch on the same day, so if you want to see them please make sure to be there early. Doors open at 2PM, first band on at 3PM, tickets are € 25. If you bought the € 35 ticket you'll get a 10 euro refund at the door.
Best regards, Japi Roelofs Promoter | 013 Tilburg
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Absoluut mee eens. Al had ik mn kaart al toen de line-up nog drie zalen besloeg, maar de voornaamste redenen waren toen Krux (aangezien die bijna nooit optreden), Primordial (altijd erg goed live, Warning (echt een absoluut briljante band maar helaas afgevallen) en Funeralium (ook helaas afgevallen), en ach My Dying Bride live is ook altijd best prima te genieten.CTTS schreef:En ondanks de stuk minder boeiende line-up toch maar kaarten besteld. Primordial en Krux zijn wel een mooie besteding van een zondag.
Maar ja, toen 35 betaald, ben benieuwd of we dat tientje echt aan de deur terugkrijgen.
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dawn Crosby (R.I.P.)