Damn hoe kon ik Annihilator vergeten, ook 1 van mijn favorieten.
Een aantal zal ik eens opzoeken op Myspace, bedankt voor de reacties, hoe meer hoe beter.

Misschien dat Anthrax wat voor je is? Of Annihilator? Exodus? Overkill?Kutlapje schreef:Ik weet niet hoe ik dat noem, maar ik kan er in ieder geval niet van genieten.
Enkele bands waar ik naar luister (weet niet onder welke categorie ze allemaal vallen); Iron Maiden, Megadeth, Metallica, Death Angel, Symphony x, Dream Theater, Colour Haze, Alter Bridge, Creed, Volbeat, Led Zeppelin, Rush, Guns 'n Roses, Liquid Tension Experiment, Explosions in the Sky, Black Sabbath... om er een paar op te noemen.
Spiral Architect en Psychotic Waltz ben ik allang bekend mee, heb de cd thuis liggen maar vind dat soort bands niet echt van toepassing in dit topic en antwoord op mijn vraag geven eerlijk gezegd, hoe dan ook bedankt hoor.Eru Iluvatar schreef:Psychotic Waltz - A Social Grace niet te vergeten; zowel een zeer technisch als emotioneel album.
En in het verlengde daarvan (meer hedendaagse albums):
Scariot - Momentum Shift
Spiral Architect - A Sceptic's Universe
Verder is het volgende album ook zeer interessant:
Wrekking Machine - Mechanistic Termination; grofweg een mix van Watchtower en Crossover-rap en hardcore elementen (denk aan Anthrax) Eén van de beste Thrash Metal-albums die ik ken - verdomd catchy!
Nouja, Scariot en Spiral Architect kun je inderdaad niet bepaald Thrash Metal noemen, maar het debuut van Psychotic Waltz, 'A Social Grace' vind ik niet minder thrasherig dan Watchtowers 'Control And Resistance'.Natasja schreef:[..]
Spiral Architect en Psychotic Waltz ben ik allang bekend mee, heb de cd thuis liggen maar vind dat soort bands niet echt van toepassing in dit topic en antwoord op mijn vraag geven eerlijk gezegd, hoe dan ook bedankt hoor.![]()
Toxik (wel hoog gezongen maar wel spot-on, geen ongecontroleerd gegil ofzo)Kutlapje schreef:Heeft iemand nog suggesties voor me qua bands? Ik zoek namelijk bands waarvan de zanger niet grunt/gilt/schreeuwt. Gewoon zuiver dus.
Ik weet dat ik een vreemde eend in de bijt ben, maar ik kan totaal niet tegen niet-zuiver gezang.
Bij voorbaat dank!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Eigenlijk vind ik het een bijzonder geslaagd album. De combinatie van de oude thrash van Forbidden Evil en Twisted Into Form met enkele groove passages en een dosis zeer duistere passages (Mind's I) die bij Nevermore niet zouden misstaan is dan misschien geen 100% thrash meer, maar nog steeds erg rossend. Anderson gilt amper, maar zijn mid-range is nog steeds erg gaaf.Lennert schreef:Van Forbidden nu Distortion binnen (hopelijk vind ik Green ooit nog eens). Ben nu pas op de helft en het is even wennen, maar toch nog steeds de moeite waard.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
yowannuzz schreef:Toen ik een jaar of 15 was had ik ook moeite met "geforceerde" zang, vandaar ....
In jouw geval weet ik echter niet of het nog goed gaat komen.
Heb je die op CD of toevallig als MP3? Ik ben nieuwsgierig hoe dat klinkt. Dus als je de mogelijkheid hebt om het te sturen ben ik zeer benieuwd!Lone Starr schreef:Ik luister nu net Toxic's World Circus Demo, grappig dat Heart Attack daar iets langzamer gespeeld wordt maar vooral dat de opnamekwaliteit beter is dan 90% van de studioplaten uit die tijd en zelfs beter dan het album zelf als je het mij vraagt.
Lennert schreef:Podverdrie, ik had nog nooit deze versie gehoord van de gelijknamige film. Dat Xentrix lijkt me nu al een briljante band
http://www.youtube.com/watch?v=cZVQv_bttaY