Ik heb hier een zwarte Jackson Dinky JS-30 te koop. Ik doe em weg voor 120 euro. De gitaar is 2 jaar oud. De rede waarom ik hem weg doe is dat ik er bijna nooit op speel. Ook is het zo dat de gitaar eerst gerepareerd moet worden, maar na een kleine reparatie heb je eigenlijk weer een gloednieuwe gitaar.
Ook heb ik hier een custom made Warlock van Bc. Rich te koop. Ook deze doe ik weg omdat ik er eigenlijk nooit meer op speel. De gitaar speelt perfect en heeft een mooie dunnen nek. Aan deze gitaar zijn wel lichte beschadigingen, maar dat is alleen bij de uiteindes. Ook mist het 1 stemblokje, maar dat je die een nieuwe hebt gekocht is de gitaar weer in orde. Hij klinkt nog steeds super. Deze gitaar doe ik weg voor 200 euro.
De rede waarom ik deze 2 gitaar MET mankementjes weg doe is omdat ik zelf geen zin meer heb om ze te laten repareren, omdat ik er toch nooit meer op speel. Zou je ze zelf laten repareren? Dan heb je weer een erg goede gitaar.
Ben je het niet eens met de prijzen??? PM me en dan komen we er wel uit met een prijsje. Voor foto's pm je mail adres.
Jackson en BcRich gitaar te koop
2 gitaren met toch redelijke mankementen, als ik het zo lees. Hoe speel jij ? Of hoe ga jij met je gitaar om? Een stemblokje verlies je toch ook niet zomaar?
Na meer dan 10 en 8 jaar zijn er uit mijn gitaren hooguit wat stukjes lak gestoten.
En heb nog een gitaar uit 1984, ongeveer (washburn Falcon), die ik ooit 2ehands heb overgenomen (mijn eerste electrische), en daar is nog helemaal niets aan kapot (geweest).
Na meer dan 10 en 8 jaar zijn er uit mijn gitaren hooguit wat stukjes lak gestoten.
En heb nog een gitaar uit 1984, ongeveer (washburn Falcon), die ik ooit 2ehands heb overgenomen (mijn eerste electrische), en daar is nog helemaal niets aan kapot (geweest).
Nou nou hij vraagt toch ook de hoofdprijs niet voor zijn gitaren, een string lock voor een floyd koop je toch voor een eurootje of 2. enige dat me de laatste tijd bij veel "jongere" internetters opvalt is het droevige niveau van de grammatica. Dan heb ik het niet over typfouten want die maak ik ook i.v.m. snelheid. Maar "rede" zonder N en "dunnen" met een N, ongelofelijk! Maar goed het is alomtegenwoordig.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]