Beuken op Zondag II: Vomitory (SWE) + Brutus more
Beuken op Zondag II: Vomitory (SWE) + Brutus more
Op zondag 14 september zal er de tweede editie van Beuken op Zondag plaatsvinden, waar vorige editie bands als Severe Torture en Disavowed het publiek van de nodige brute tonen toe slingerden. Zullen er deze editie weer een aantal bands het publiek omver proberen te beuken. Het evenement zal plaats vinden in de Kade te Zaandam.
De Zweden van Vomitory hebben vorige jaar weer een parel van een plaat afgeleverd. Terrorize Brutalize Sodomize is gewoon weer een brute plaat vol met brute muziek. Vomitory laat al sinds 1996 zien dat het afleveren van dit soort platen geen probleem is.
De Fransen van Goryptic zullen deze middag ook langskomen en hun brutal death metal ten gehoren brengen. Deze band is begonnen in 2005 en heeft sindsdien niet stil gezeten. Na een EP en een Promo was het tijd voor een full-lenght die ervoor zorgen dat ze konden touren met bands als Spawn of Posession en Despondency. Denk bij Goryptic aan invloeden van bands als Lividity en het oudere werk van Cryptopsy.
www.myspace.com/goryptic
Het Nederlandse Devious speelde al eens met bands als Suffocation, Vader en Cannibal Corpse en dat zijn zeker niet de minste bands. Met hun tweede full-length "Domain", die is uitgebracht door het label Deity Down Records laten ze nogmaals zien nog lang niet weg te slaan zijn uit de Nederlandse Death metal scence. Aan wat voor invloeden moeten we denken bij Devious? Morbid Angel, Death en een vleugje At the Gates, maar bovenal maken deze Nederlanders death metal zoals Devious het wil, dit stukje talent mag je dus niet missen!
www.myspace.com/deviousdomain
Line-up:
Vomitory (Swe)
Obscura (De) Exclusieve show
Brutus
Toxocara
Devious
Goryptic (FR)
Burning Hatred
Waar: Kade Zaandam
Entree: 12
Datum: 14 September
Aanvang: T.B.A.
De Zweden van Vomitory hebben vorige jaar weer een parel van een plaat afgeleverd. Terrorize Brutalize Sodomize is gewoon weer een brute plaat vol met brute muziek. Vomitory laat al sinds 1996 zien dat het afleveren van dit soort platen geen probleem is.
De Fransen van Goryptic zullen deze middag ook langskomen en hun brutal death metal ten gehoren brengen. Deze band is begonnen in 2005 en heeft sindsdien niet stil gezeten. Na een EP en een Promo was het tijd voor een full-lenght die ervoor zorgen dat ze konden touren met bands als Spawn of Posession en Despondency. Denk bij Goryptic aan invloeden van bands als Lividity en het oudere werk van Cryptopsy.
www.myspace.com/goryptic
Het Nederlandse Devious speelde al eens met bands als Suffocation, Vader en Cannibal Corpse en dat zijn zeker niet de minste bands. Met hun tweede full-length "Domain", die is uitgebracht door het label Deity Down Records laten ze nogmaals zien nog lang niet weg te slaan zijn uit de Nederlandse Death metal scence. Aan wat voor invloeden moeten we denken bij Devious? Morbid Angel, Death en een vleugje At the Gates, maar bovenal maken deze Nederlanders death metal zoals Devious het wil, dit stukje talent mag je dus niet missen!
Line-up:
Vomitory (Swe)
Obscura (De) Exclusieve show
Brutus
Toxocara
Devious
Goryptic (FR)
Burning Hatred
Waar: Kade Zaandam
Entree: 12
Datum: 14 September
Aanvang: T.B.A.
Laatst gewijzigd door Orklord op wo jul 30, 2008 11:42 am, 5 keer totaal gewijzigd.
www.myspace.com/goryptic
www.myspace.com/goryptic
- Defleshed by flieS
- Defleshed by flieS
- fetuskiller
- Contacteer:
Ja dat Gorpytic klinkt lekker 
Nieuwe toevoeging:

Nieuwe toevoeging:
De Duitsers van Obscura zullen op 14 september langskomen voor een exclusief Nederlands optreden waarbij ze het gehele nieuwe album zullen spelen wat eind dit jaar uit moet komen. Obscura bestaat uit:
Steffen Kummerer - Guitar, Vocals
Christian Muenzner (ex-NECROPHAGIST) - Guitar
Jeroen Paul Thesseling (ex-PESTILENCE) - Bass
Hannes Grossmann (ex-NECROPHAGIST) - Drums
en daarvan kennen we natuurlijk Jeroen van onze eigen Death metal trots Pestilence. De nieuwe nummers die nu te beluisteren zijn op hun myspace beloven wat, dit mag je dus niet missen!!
http://www.myspace.com/realmofobscura
Steffen Kummerer - Guitar, Vocals
Christian Muenzner (ex-NECROPHAGIST) - Guitar
Jeroen Paul Thesseling (ex-PESTILENCE) - Bass
Hannes Grossmann (ex-NECROPHAGIST) - Drums
en daarvan kennen we natuurlijk Jeroen van onze eigen Death metal trots Pestilence. De nieuwe nummers die nu te beluisteren zijn op hun myspace beloven wat, dit mag je dus niet missen!!
http://www.myspace.com/realmofobscura
-
. 

Laatst gewijzigd door Buried_Alive op ma aug 04, 2008 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
https://anarchos.bandcamp.com/
- fetuskiller
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
Misschien is Brutus wel bekender maar niet om hun vele albums en supergoede nummers. zeker niet de beste Nederlandse band van de line-up vind ik, maar dat is natuurlijk smaak.
Verder wil ik helemaal niet zeuren hoor en vind ik het een supervette line-up. Hier ben ik zeker bij.
Verder wil ik helemaal niet zeuren hoor en vind ik het een supervette line-up. Hier ben ik zeker bij.
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
- XnegativeX
- Contacteer:
Ork jonge, mag ik je hartelijk danken voor een erg brute middag gisteren!
Burning hatred trapte de dag lekker af. Ik kon direkt mijn nekwervels fijn los schudden. Het viel ook direkt op dat de zaal een erg goed geluid had. Jammer dat er wat weinig (understatement) publiek was.
Goryptic was een compleet nieuwe band voor mij maar ze bevielen me erg goed. Dit soort super technische freak death metal is live meestal niet mijn ding maar Goryptic wist het interessant te houden door hun gefreak af te wisselen met trage, brute headbang momenten.
Devious wordt elke keer weer beter. Ik denk dat deze gasten een grote toekomst hebben als ze zo door blijven groeien. En Arnold is een geweldige frontman.
Dit was mijn tweede keer Toxocara. Hier kan ik kort over zijn. Bruut en strak. Ik heb nog steeds nek pijn.
Brutus was de band waar ik het meest benieuwd naar was. Ik heb ze jaren geleden eens in 013 gezien waar ze me weinig deden. Maar daar was ik zelf ook niet echt geconcentreerd aan het kijken. Dat was zondag wel anders en Brutus wist me dan ook totaal te overtuigen. Geweldige band. Hopelijk gaan ik ze nog vaker zien.
Daarna moest ik naar huis zodat ik vandaag een beetje fris op mijn werk kon verschijnen.
Vette muziek en een gezellige sfeer. Als het aan mij ligt volgend jaar gewoon weer.
Burning hatred trapte de dag lekker af. Ik kon direkt mijn nekwervels fijn los schudden. Het viel ook direkt op dat de zaal een erg goed geluid had. Jammer dat er wat weinig (understatement) publiek was.
Goryptic was een compleet nieuwe band voor mij maar ze bevielen me erg goed. Dit soort super technische freak death metal is live meestal niet mijn ding maar Goryptic wist het interessant te houden door hun gefreak af te wisselen met trage, brute headbang momenten.
Devious wordt elke keer weer beter. Ik denk dat deze gasten een grote toekomst hebben als ze zo door blijven groeien. En Arnold is een geweldige frontman.
Dit was mijn tweede keer Toxocara. Hier kan ik kort over zijn. Bruut en strak. Ik heb nog steeds nek pijn.
Brutus was de band waar ik het meest benieuwd naar was. Ik heb ze jaren geleden eens in 013 gezien waar ze me weinig deden. Maar daar was ik zelf ook niet echt geconcentreerd aan het kijken. Dat was zondag wel anders en Brutus wist me dan ook totaal te overtuigen. Geweldige band. Hopelijk gaan ik ze nog vaker zien.
Daarna moest ik naar huis zodat ik vandaag een beetje fris op mijn werk kon verschijnen.
Vette muziek en een gezellige sfeer. Als het aan mij ligt volgend jaar gewoon weer.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Pff....als je iets niet van mij kon zeggen, vandaag...XnegativeX schreef:

Maarrrr, BOZ was het beslist waard om naderhand een beetje af te zien.
Zeven strakke bands. Jammer van de technische problemen van Obscura en de wat lauwe meute bij Vomitory, maar voor de rest was het wieder genieten.
En ook namens mij complimenten voor het goede geluid. Vanaf band één al ideaal. Dat maak je niet vaak mee...
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]