Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » vr aug 08, 2008 11:36 am
Eamane schreef:Ik zou aleen voor Carach Angren al heen gaan

moet nog even kijken of ik kan.
en ik kan dus

-
innuendo
- Lult over cdtjes
Bericht
door innuendo » vr aug 08, 2008 1:01 pm
Ik kom morgenvroeg aankakken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
Sorcha
- Lult over cdtjes
Bericht
door Sorcha » vr aug 08, 2008 2:07 pm
Wij ook! Eerst met de trein naar Schiphol en vervolgens met een busje richting Friesland. Heb er zin en ben vooral benieuwd naar Carach Angren

-
Dragonforce
Bericht
door Dragonforce » za aug 09, 2008 10:16 am
Diamond Head:
Geschreven door Bon Scottifatius
Friday 08 August 2008
Het is met pijn in het hart dat Diamond Head helaas heeft moeten afzeggen. Zanger Nick Tart is ziek en kan de bühne niet op. Zeer spijtig! De band wil zeker de schade later nog inhalen op Dokk'em Open Air. Verder niet getreurd; het wordt een heel fijn dagje metal, met bands die iedereen zouden moeten aanspreken. Iedereen is het er al lang over eens: Dokk'em Open Air 2008 wordt super
Maar goed dat ik pas later in de middag weg zou gaan, nu kan ik net zo goed thuis blijven.
It's the end of time
-
Othala
Bericht
door Othala » za aug 09, 2008 11:37 am
su die kant maarop
[img]http://img340.imageshack.us/img340/8326/catlq1.jpg[/img]
"For a man to truly understand rejection, he must first be ignored by a cat."
-
innuendo
- Lult over cdtjes
Bericht
door innuendo » zo aug 10, 2008 2:14 pm
Zo, dat was een mooi dagje geweest. Erg jammer van het afzeggen van Diamond head, want daar keek ik toch echt het meeste naar uit. Desondanks waren er nog veel bands die ook zeker de moeite waard waren:
Incursia Dementa: Lekkere thrash, goed begin!
Vortex: leuke, stoffige heavy metal, gaaf optreden!
Stormwarrior: Degelijk optreden, maar daar had wat meer in kunnen zitten.
Anger as art: Voor mij de grote verrassing. Lekkere technische thrash wat me wat aan Atheist deed denken
Vengeance: Beetje van een afstand gevolgd, leuke band.
Tankard: Lekker thrashen!! En wat is Gerre een gave kerel!
Blaze Bayley: Gaf eveneens een lekkere show weg. Respect voor die man.
Verder was het erg jammer dat het publiek erg mak was. Ik vraag me toch een beetje af hoeveel mensen echt voor die bands komen. En de volgende keer mag men die zatte Friezen wat mij betreft weigeren. Ik had er graag één op de neus geslagen met die asociale pit van ze.
-
Elessar
-
Contacteer:
Bericht
door Elessar » zo aug 10, 2008 3:09 pm
innuendo schreef:
Verder was het erg jammer dat het publiek erg mak was. Ik vraag me toch een beetje af hoeveel mensen echt voor die bands komen. En de volgende keer mag men die zatte Friezen wat mij betreft weigeren. Ik had er graag één op de neus geslagen met die asociale pit van ze.
Wat heeft iedereen toch tegen dat arme weerloze volk?
Al die agressie hier jegens onze medemens.
Laatst gewijzigd door
Elessar op zo aug 10, 2008 6:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sorcha
- Lult over cdtjes
Bericht
door Sorcha » zo aug 10, 2008 4:11 pm
innuendo schreef:
+1
Vlak voor Trail of Tears in de tent begon, vond er nog een aardige vechtpartij plaats met als resultaat een ambulance voor een meisje die per ongeluk een klap kreeg en een nachtje cel voor de dader. Nog nooit zoiets meegemaakt bij een (metal)festival.
Qua bands verder alleen Carach Angren gezien (erg gaaf, jammer alleen dat ze tegelijk speelden met Heidevolk), Trail of Tears en een deel van Blaze Bailey. Bij deze laatste ben ik maar eerder weggegaan ivm de kou en regen.
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » zo aug 10, 2008 5:13 pm
Sorcha schreef:[..]
Vlak voor Trail of Tears in de tent begon, vond er nog een aardige vechtpartij plaats met als resultaat een ambulance voor een meisje die per ongeluk een klap kreeg en een nachtje cel voor de dader. Nog nooit zoiets meegemaakt bij een (metal)festival.
oh, was dat die backstage zat met een blok ijs tegen haar oog?
-
Sorcha
- Lult over cdtjes
Bericht
door Sorcha » zo aug 10, 2008 5:44 pm
Denk het wel, want ze werd wel vol in haar gezicht geraakt.
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » zo aug 10, 2008 5:45 pm
er lag ook nog zo'n wijf knockout, die met die 81 kleuren haar.
-
Orklord
-
Contacteer:
Bericht
door Orklord » zo aug 10, 2008 6:15 pm
en die duikbril op der kop?
maar Dokkem was weer gaaf!
Incursion Demnta was een lekkere opener. Daarna Salacious Gods gezien en opzich is het best aardig, maar die zanger wat een poser! Daarna was Mother of Sin als ik het goed heb en dat beviel mij erg goed, maar eens wat van opzoeken.
Dylath-Leen mocht wat mij betreft gewoon in Frankrijk blijven ik vind hier helemaal niks aan. Vortex was daarna erg tof! Op cd vind ik het wel aardig, maar live is het best gaaf. Carach Angren. Wat is de hype rondom deze band? Voglens velen zijn ze erg gaaf, maar ik vond Salacious Gods eerder op de dag toch een stuk beter.
Heidevolk maar eens bekeken en dat beviel mij toch ook wel erg goed. Toch maar eens op cd besluisteren. Izegrim is niet echt iets voor mij, het doet me helemaal niks.
Stormwarrior was dan wel weer gaaf! heerlijke band en ze leverde toch een goed optreden af voor hun eerste keer Nederland.
the Lucifer Principle had technische problemen waardoor Anger as Art van start ging op het hoofdpodium. Maar niet gezien. the Monolith Deathcult wel gezien en dat was gaaf.
Tankard was naar het hoofdpodium verplaatst en ik vond dat eigenlijk best een goede keuze, hoewel het weer niet echt meezat. Toch was het weer een erg leuk feestje met deze Duitsers.
Trail of Tears overgeslagen en daarna Blaze Bayley gezien, dat was super! Een paar Maiden covers, maar ook zijn eigen nummers klinken toch wel erg goed. Toch maar even die nieuwe cd van hem halen.
-
Sorcha
- Lult over cdtjes
Bericht
door Sorcha » zo aug 10, 2008 6:44 pm
Took schreef:er lag ook nog zo'n wijf knockout, die met die 81 kleuren haar.
Orklord schreef:en die duikbril op der kop?
Die ja
Heb begrepen dat de ruzie tussen de twee jongens in het begin ook om haar ging en dat er uiteindelijk steeds meer mensen bij werden betrokken. Enfin, het is gebeurd en opgelost

-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » zo aug 10, 2008 11:10 pm
you're the fucking hardcore metal fuckers, fuckers. we don't fucking have a fucking record fucking company, so we fucking put out our fucking album all by our fucking selves. and dokk'em fucking open fucking air is fucking great.
Helaas stond de pickup op 45 toeren, waar hij op 33 had moeten staan.
-
Othala
Bericht
door Othala » ma aug 11, 2008 12:21 am
leuk dagje uit helaas niet tot het einde kunnen blijven, jammer van de buien op de avond had gelukkig een jas bij me

[img]http://img340.imageshack.us/img340/8326/catlq1.jpg[/img]
"For a man to truly understand rejection, he must first be ignored by a cat."
-
the witch
-
Contacteer:
Bericht
door the witch » ma aug 11, 2008 1:11 pm
TheChoosenOne schreef:hoeveel publiek was er??
Op de dokkem site staat meer dan 1000 man/vrouw en gisteren dacht iemand tussen de 700 en 900 wat volgens mij dichter in de buurt komt iig meer dan de voorgaande edities want volgens mij hebben ze nog nooit zoveel bezoekers gehad.
see you at occultfest!!!
-
innuendo
- Lult over cdtjes
Bericht
door innuendo » ma aug 11, 2008 1:46 pm
Ik zat meer aan 500 man te denken eigenlijk. Ik denk dat er tegen het einde bij blaze nog geen 50 man over was.
-
Elessar
-
Contacteer:
Bericht
door Elessar » ma aug 11, 2008 1:50 pm
What the fuck?
Meen je dat nou?
-
innuendo
- Lult over cdtjes
Bericht
door innuendo » ma aug 11, 2008 1:54 pm
yup, het was koud en het regende wat. Blaze ging echter tekeer alsof hij voor een uitverkocht stadion speelde. Die gast verdient serieus veel meer.
-
Dragonforce
Bericht
door Dragonforce » ma aug 11, 2008 10:13 pm
the witch schreef:[..]
Op de dokkem site staat meer dan 1000 man/vrouw en gisteren dacht iemand tussen de 700 en 900 wat volgens mij dichter in de buurt komt iig meer dan de voorgaande edities want volgens mij hebben ze nog nooit zoveel bezoekers gehad.
Ik geloof dat er over de hele dag verspreid wel 1000 man waren, maar er veel van die mensen kwamen alleen voor een paar selecte bands gingen daarna weer naar huis.
Bij Blaze waren er aand het eind nog wel zo'n 100, misschien 200 man over hoor. Ik stond eerst te schuilen voor de regen en zag dat er ook veel mensen na een paar minuten toch richting huis gingen. De tent was tijdens Trail Of Tears ook veel drukker.
It's the end of time
-
the witch
-
Contacteer:
Bericht
door the witch » di aug 12, 2008 3:12 pm
Dragonforce schreef:[..]
Ik geloof dat er over de hele dag verspreid wel 1000 man waren, maar er veel van die mensen kwamen alleen voor een paar selecte bands gingen daarna weer naar huis.
Bij Blaze waren er aand het eind nog wel zo'n 100, misschien 200 man over hoor. Ik stond eerst te schuilen voor de regen en zag dat er ook veel mensen na een paar minuten toch richting huis gingen. De tent was tijdens Trail Of Tears ook veel drukker.
Ja het was in de tent ook lekker droog!
Anyway echt jammer van die regen want er bleven idd niet veel bezoekers over ook al had Blaze daar geen last van want volgens mij dacht hij dat hij op WOA stond ipv DOA.
see you at occultfest!!!
-
dako
Bericht
door dako » ma aug 18, 2008 3:32 pm
Ja, mooi feestje geweest ja.
Blaze was geweldig (wat al gezegd is ja, 50 man en alles geven), Tankard was een bende en Vengeance deed het ook meer dan prima.
Verder kudo's voor Stormwarrior en Vortex (OPEN THE GATES!). Verrassing van de dag was toch wel Mother Of Sin. Erg gaaf spul.
Jammer van het kutweer, de zaterdagavond op de camping was enorm tam. Naja, vrijdag was gaaf zat.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » di sep 09, 2008 8:47 pm