Party San 2008

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » di aug 05, 2008 12:37 pm

Het weer is toch weer aanzienlijk gepimpt

Over t algemeen bewolkt, overdag 22C snachts 12. Op Za. wat motregen.

Gebruikersavatar
Defleshed by flieS
Berichten: 487
Lid geworden op: do sep 02, 2004 12:34 pm
Locatie: Poortugaal (Rotterdam)

Bericht door Defleshed by flieS » di aug 05, 2008 2:59 pm

Dat zou zeker niet verkeerd zijn, die motregen boeit me niet, als het maar niet zo gaat storten als vorig jaar!
G.O.R.E.

[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]

Gebruikersavatar
mooniske
Berichten: 98
Lid geworden op: za dec 17, 2005 5:43 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door mooniske » wo aug 06, 2008 11:15 am

zeker niet verkeerd het weer

Wij verterekken donderdag ochtend
hmm

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo aug 06, 2008 12:55 pm

Ik heb net te horen gekregen dat wij ook morgen ochten om 6 uur vertrekken.
For all of you without a ticket, we can guarantee tickets at the box office
dus dat zit wel goed ga ik vanuit
Laatst gewijzigd door sanguis op zo aug 10, 2008 5:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ForeverdarkWoods
Berichten: 68
Lid geworden op: za dec 15, 2007 12:32 am
Locatie: Tilburg

Bericht door ForeverdarkWoods » wo aug 06, 2008 7:17 pm

Ai, zitten zeer goede namen tussen... Jammer dat ik daar niet bij kan zijn.
Dark endless forest
As great as the eternal sky.

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » wo aug 06, 2008 11:25 pm

Om 7 uur vertrekken! 8)

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » zo aug 10, 2008 6:07 pm

Zo, bikkelgoed vermaakt. Verslag komt later.

Gebruikersavatar
mooniske
Berichten: 98
Lid geworden op: za dec 17, 2005 5:43 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door mooniske » zo aug 10, 2008 9:03 pm

inderdaaad zeer goed vermaakt
hmm

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Bericht door gloomy88 » zo aug 10, 2008 10:21 pm

Zeg dat wel :D
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » zo aug 10, 2008 11:12 pm

Was inderdaad weer een geslaagd feestje. Goeie bands gezien, lekker weer (wat vorig de reden was voor vertrek op de zaterdag avond ipv zondag morgen) en goed te eten en te drinken. Morgen zal ik wat bandjes oprakelen.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo aug 10, 2008 11:53 pm

++++
*Dismember
*Unanimated
*Bolt Thrower
*Obituary
*Legion of the Damned
*Lividity
*Hail of Bullets
*Cocktails
*Terras hangen in het dorp
*Shuttle bus van festival naar dorp met DJ
*Melvin's terror wagen en zijn wakkermaakactie vanmorgen
*BBQ-en deluxe
*Nog meer cocktails
*Het gezelschap
*Lompe acties op de camping met BBQ sausjes, rotte peren, volle blikken bier en pakken/flessen exploderend drinken.
*Goede douches en schone plee's voor 6 euro voor een weekend.
*Compleet gestoorde Duitsers, prachtig!


-
*Security gezeik over wel en niet van terrein af mogen, wel en niet drinken in beker terrein op en af mogen nemen, wel of niet naar je tent toe mogen rijden, over wel en niet bepaalde shirts mogen dragen enz.
*HerrieRegeer afgelopen nacht (mopperrrmopper, mij wakker maken s'morgens, mopper).
*Regen tijdens Bolt Thrower

Donders heerschende Party San, volgend jaar weer!!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » zo aug 10, 2008 11:59 pm

MMayo schreef:++++
-
*Security gezeik over wel en niet van terrein af mogen, wel en niet drinken in beker terrein op en af mogen nemen, wel of niet naar je tent toe mogen rijden, over wel en niet bepaalde shirts mogen dragen enz.
Je hebt toch wel nummers genoteerd neem ik aan :D

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » ma aug 11, 2008 3:19 am

Het was in één woord geweldig!

1. Muzikale uitschieters (persoonlijke mening):

Donderdag:

Farsot.
Prachtig!!! Deze jongens zijn ‘natuurlijke’ musici met een heel eigen stijl. Elk nummer was een verrassing op zich en bij elkaar vormden die weer een groter geheel. Zo’n concert waarvan je hoopt dat het maar blijft doorgaan en doorgaan.

Skyforger.
Had het wat meer pagan verwacht. Iemand die op zijn fluit zou spelen en zo. Toch was het (en ondanks een ontbrekende gitarist) ontzettend goed. Ook van die geboren muzikanten bij wie het allemaal vanzelf lijkt te gaan.

Dismember.
Perfect concert.


Vrijdag:

Endstille.
Voor het eerst dat ik ze in Duitsland meemaakte en dan spreekt het nóg meer aan. Omdat hun muziek gaat over de geschiedenis van Duitsland. Indrukwekkend om het publiek te zien bij het begin van Frühlingserwachen - ‘The German radio has just announced that Hitler is dead’.

Bolt Thrower.
Bloodbath was al geweldig maar Bolt Thrower ging er nog overheen.


Zaterdag:

Vreid.
Koldbrann is zonder meer goed, recht toe recht aan. Vreid is gevarieerder qua compositie. Sowieso allebei heel gaaf.

Obituary.
Fantastisch concert.

Behemoth.
Ook strak maar net iets te zware kost voor aan het einde van een festival.

Legion of the Damned.
In gesprekken met Duitsers viel mij op dat zij deze en andere Nederlandse metalbands zeer waarderen. Zelfs iemand die zei dat Asphyx vorig jaar al de rest (en dat waren niet de minste) compleet heeft weggespeeld.


2. Muzikale minpuntjes.

Geluidskwaliteit. Wat dit betreft ben ik een enorme zeikerd. Over het algemeen was het prima. Bij sommige concerten hoorde je echter een enorme vervorming. Vooral bij TYR en Impaled Nazarene viel dat op. Bij het optreden van Unanimated was het geluid eerst slecht. Toen werd het opeens goed. Aan het einde werd het weer beroerd.

Zo zonde. Volgens een kennis die als geluidstechnicus werkt, is het gewoon een kwestie van deskundigheid.


3. Organisatie.

Alle complimenten voor de organisatie. Ontzettend goed en gemütlich festival.

Hoewel ik die vent die vanaf 6 uur ’s ochtends keihard ABBA ging draaien – net als je denkt nog een paar uurtjes te kunnen gaan slapen – wel even iets wilde aandoen. :)

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » ma aug 11, 2008 5:36 am

MMayo:
Security gezeik over wel en niet van terrein af mogen, wel en niet drinken in beker terrein op en af mogen nemen, wel of niet naar je tent toe mogen rijden, over wel en niet bepaalde shirts mogen dragen enz.

Niks van gemerkt. Ik heb juist flink lopen dollen met een aardige gast van de security. 8)

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma aug 11, 2008 11:46 am

Metall schreef:
Hoewel ik die vent die vanaf 6 uur ’s ochtends keihard ABBA ging draaien – net als je denkt nog een paar uurtjes te kunnen gaan slapen – wel even iets wilde aandoen. :)
Dat is elk jaar zo in de feesttent.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma aug 11, 2008 11:56 am

Oops, verkeerde topic hehe

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma aug 11, 2008 12:56 pm

Zo, ook sinds gisteren weer terug thuis.

Eerst maar even de bands bespreken, anders komt dat er nooit meer van:

(in volgorde van wat ik gezien heb en wat me enigszins interesseerde :P)
- Dismember; eindelijk dat concert waar ik al een hele tijd op hoopte, de vorige keren deed het me allemaal niet veel, dat kwam toen door geluidsproblemen en/of tegenvallende setlists. Maar nu viel toch alles op z'n plaats.

- Tyrant; kende de band van te voren niet, maar wat ik hoorde was een leuke black/thrash band die erg veel uit het Hellhammer/Celtic Frost vaatje tapt.

- Hail of Bullets; eerste optreden dat ik van ze zag, klonk live allemaal nog wat vetter dan op CD. Ondanks de regen toch erg van genoten.

- Kampfar; erg leuke band in het genre, maar was er op dat moment niet zo voor in de stemming denk ik. Toch een paar leuke nummers gehoord.

- Unanimated; de verrassing van het festival voor mij. Erg sfeervolle death/black metal met veel melodie.

- Bloodbath; hét optreden van het festival voor mij, wat was dat gigantisch lomp zeg. Helaas geen enkel nummer van Breeding Death gehoord, vooral afsluiter 'Eaten' was echt lomp als een botte bijl.

- Bolt Thrower; erg goed optreden, maar had ook niet anders van de heren en dame verwacht. De setlist bevatte nummers van bijna elk album. Ook hier weer wat regen, maar ach.

- General Surgery; had ze ooit eerder gezien op AMM 2006, maar deze keer was het echt vele malen vetter. Perfect geluid, leuke setlist met een nieuw nummer. Vooral live viel het me op dat ze niet alleen jatten van Carcass maar dit ook vermengen met hun eigen Zweedse achtergrond.

- Legion of the Damned; weinig verrassende setlist, maar desondanks een degelijk optreden. Vooral de enorme respons van de Duitsers viel me op.

- Obituary; naar mijn idee veel vetter dan hun optreden op Graspop, goede degelijke setlist met één nieuwe toevoeging in de vorm van 'Dethroned Emperor' van Celtic Frost.



En nu het festival zelf:

Als PartySan elk jaar met zo'n vette line-up komt hoef ik niet zo nodig meer naar Wacken.

+ het relatief lage bezoekersaantal
+ de bier/cocktail/voedselprijzen (hoewel het bier niet bijster lekker was :))
+ goede organisatie
+ de feesttent, goed vermaakt daar :)
+ zwembad in het dorp
+ goede sfeer


Van de security heb ik ook totaal geen last gehad, op één lolbroek na die voor de grap overdreven serieus deed, maar daar kon ik dan ook wel weer om lachen achteraf.
Verder viel het me op wat een gigantische aandachtshoertjes sommige Duitsers zijn.

Oh, en is het in de Duitse metalscene in om je homofiel te gedragen, want ik heb me toch een hoop rare taferelen gezien. Een Noor die ik tegenkwam wist dit nog mooi te verwoorden: "All Germans are fucking faggots!" :D

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » ma aug 11, 2008 1:45 pm

De bandjes dan:

Purgatory: Klonk bijna eng exact als Vader. Moet misschien nog een echte eigen smoel ontwikkelen maar klonk niet verkeerd. Eens op cd luisteren

Dismember: Op plaat eerst nooit bevallen en ook tijdens de Masters of Death tour niet overtuigend. Nadat ik echter de laatste plaat hoorde toch eens goed luisteren, en ik ben praktisch fan. Goed optreden.

Tyrant: Wederom vermakelijk. Ik hou wel van die smerige black meets stoner meets Celtic Frost.

Hail of Bullets: Wederom een heersend optreden van de mannen. Ik was een gelukkig mens en volgens mij met mij veel andere mensen. Volgens mij heeft de band weer een stapel fans erbij gekregen.

Unanimated: Ik kende de band niet, maar het klonk best aardig. Melodieuze mix van stijlen. Zeker eens luisteren.

Endstille: Razende black. Het moet je even liggen maar ik vind het wel aardig. Ze blijven toch wel een van de betere bands op die hoge snelheden.

Bloodbath: Heerschte ook verschrikkelijk hard. Jammer inderdaad (zoals Sander zei) geen 'Breeding Death' nummers maar wel wat anders dan de setlist op Wacken. EATEN!

Bolt Thrower doet mij niks, dus maar lekker de tent opgezocht.

Koldbrann: Aardige black metal zonder alleen maar door te rossen. Tijdens het 'duet' met Iblis viel me op wat een krachtige strot die vent heeft (Iblis dan, niet Mannevond).

General Surgery: Vermakelijk en gaaf.

Legion of the Damned: Toch weer vergeten dat deze band het heel aardig doet live. En vooral ook goed leeft onder onze oosterburen. Niettemin de nekspiertjes nog een keer geteisterd.

Behemoth: Het blijft een goedgeoliede machine die bovendien nog eens genadeloos toeslaat. Het 'bijbeltjeverscheuren' vind ik wat zinloos maar goed. Niettemin beukte het weer hard.

Obituary nog half gevolgd vanuit de tent en in slaap gesukkeld. Het klonk niettemin ok. Toen nog wakker geworden om net de best of show van ABBA mee te krijgen uit de tent. Lekker wakker worden :).

Het festival zelf vond ik erg leuk. Alle punten daarover zijn hierboven al wel gezegd.

Volgend jaar zeker weer!

Gebruikersavatar
Regeer
Berichten: 1214
Lid geworden op: za aug 28, 2004 1:28 pm

Bericht door Regeer » ma aug 11, 2008 2:53 pm

Metall schreef: Hoewel ik die vent die vanaf 6 uur ’s ochtends keihard ABBA ging draaien – net als je denkt nog een paar uurtjes te kunnen gaan slapen – wel even iets wilde aandoen. :)
Hey!
Geen tradities gaan lopen verkloten, heh! :wink:

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » ma aug 11, 2008 3:01 pm

Ik vond bij Impaled Nazarene het geluid juist ontzettend goed en ook de show was goed. Beste band van het festival met Bolt Thrower als goede tweede.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Gebruikersavatar
mooniske
Berichten: 98
Lid geworden op: za dec 17, 2005 5:43 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door mooniske » ma aug 11, 2008 3:23 pm

tradities oke, maar abba? hahah ik lag net in mn tentje in de kou
hmm

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma aug 11, 2008 3:25 pm

Ik lag er om 5u in ofzo, en zat me 's ochtends al af te vragen of dat nu serieus van die zuiptent kwam, ja dus. :)

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma aug 11, 2008 5:52 pm

Nou een klein verslagje.

Donderdag vond ik eigenlijk alleen Farsot en Dismember de moeite om aandachtig te beluisteren/bekijken. Van deze twee wist vooral Farsot een erg goeie indruk op mij te maken (jammer dat ik er geen cd's van gevonden heb, nouja bij 1 standje maar die verkochten net voor mijn neus de laatste).

Vrijdag:
Tyrant: ik kende deze band alleen van de verhalen, maar ik heb me prima weten te vermaken met deze thrash/black band.
Hail of Bullets: Ik heb de "droge" momenten van dichtbij bekeken en de "natte" vanuit de tent (dan maar een watje, en hoe goed ik ze ook vond, ze waren mij het niet waard om nat te regenen).
Kampfar: De band van de dag waar ik samen met Hail of bullets, Endstille en Bloodbath het meest naar uitkeek. En ze wisten mij dan ook niet teleur te stellen. Ik vond het een erg goed optreden van de heren.
Endstille: Dit was voor mij het optreden van het weekend!
Bloodbath: Ook deze band wist mij erg te overtuigen. Alhoewel ik alleen bekend ben met het album "Nightmares" was dit zeker een van de beste optredens van de dag.
Bolt Thrower: Hier heb ik een half setje van gezien voor ik mijn tentje in ben gekropen, maar ik moet zeggen dat van wat ik gezien/gehoord heb, het mij goed beviel. Helaas sloeg de vermoedheid/drank iets te hard toe.
De rest van de bands heb ik wel gehoord, maar eerder gebruikt als zijnde "leuke achtergrondmuziek". Behalve TYR, dat vond ik werkelijk een verschrikkelijke band. Unimated heb ik gemist, vanwege het feit dat onze duitse buurman mij (toen ik even sigaretten ging halen in mijn tent en een gekocht shirt ging opbergen) mij wat drankjes (wodka lime en een of ander kruidenlikeurtje) aanbood en er op stond dat ik meedronk.

Zaterdag:
Koldbrann: Voor mij een van de bands waar ik op deze dag het meest naar uitkeek, en ook deze band heeft mij wederom verre van teleurgesteld.
General Surgury: Een lekker en prima optreden. Ik heb er goed van genoten iig.
Vreid: Ook deze band heeft mij net als de vorige twee erg goed kunnen bekoren.
Impaled Nazarene vond ik heel erg sterk beginnen, maar ik moet zeggen dat ik na verloop van tijd toch behoorlijk mijn aandacht begon te verliezen en wat rond ben gaan dwalen. Conclusie is dat het voor mij een erg leuke band is, maar het moet niet te lang duren.
Legion of the Damned: Goed genoten van de muziek van deze band en mede dankzij de reactie van het publiek een erg goed optreden. Ik denk dat NL weer een mooi visite kaartje achter heeft gelaten.
Behemoth heb ik een halve set van meegemaakt, maar vanwege het feit dat ik deze band al zo vaak heb gezien en waarschijnlijk nog ga zien, nog maar wat gedronken achteraan en richting mijn tent verplaatst (we zouden de volgende ochtend ook al om 7 uur vertrekken.
Obituary heb ik vanuit mijn slaapzak beluisterd en ik vond het toch goed klinken.
De eerste 3 band waren wederom aardige achtergrond muziek.

Het was wederom een erg geslaagde editie. Lekker weer op de meeste momenten, weer goed te eten en te drinken voor een schappelijke prijs. Pluspunt vond ik de bartent in het midden van het veld ipv de tapkar van vorige jaren. De beste verbetering vergeleken met voorgaande jaren, was toch wel de (dan wel betaalde) zuivere wc-wagens op de camping naast die smerige dixies. Tsja en ABBA (en andere disco-krakers) blijft toch een mooie traditie.

Qua minpunten heb ik voor dit jaar eigenlijk niet veel te melden, behalve het moment dat ik mijn tent moest opzetten in die keiharde grond in de hitte.

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » ma aug 11, 2008 11:07 pm

Zo, eindelijk uitgerust en tijd om mijn belevingen te typen.
De heenreis verliep erg voorspoedig en alles files die we tegenkwamen stonden gelukkig in de andere richting.
De grond was inderdaad een beetje hard om de haringen erin te krijgen maar uiteindelijk is het toch nog gelukt.

Woensdag hebben we eerst de zuiptent eens geïnspecteerd, waar we tot de ontdekking kwamen dat alle duitsers homo's zijn.

Donderdag zijn we overdag naar het zwembad gegaan om de hitte tegen te gaan.

++++++++++++++++++++++++++++++++:
-Farsot, ik kende ze niet maar het boeide me wel en het geluid was erg goed.

- Dismember, ik had ze twee keer slecht gezien maar ik wilde eens kijken of ze misschien deze keer wel leuk zouden zijn en dat waren ze zeker wel.

- Tyrant

- Hail of Bullets, ik had echt hoge verwachtingen ervan maar dat was misschien een beetje de reden dat ik ze wel goed vond maar niet super. Maar dat had misschien ook met het moment van de dag te maken.

- Kampfar,

- Unanimated, gewoon vette shit.

- Bloodbath, deze jongens waren voor mij de band van het festival. Akerfeld had tussen ieder nummer door wel wat te vertellen op z'n eigen droge manier. Dat brengt toch wel wat extra's.

- Bolt Thrower, eigenlijk wel gelijkwaardig aan Bloodbath. Erg gevarieerde setlist ook.

- General Surgery, samen met Obituary de band van de zaterdag. Ze beukten me van begin tot eind weg.

- Maroon, ze waren volgens sommigen dan wel een vreemde eend in de bijt maar ik vond ze, al zittend bekeken, erg leuk.

- Legion of the Damned had ik al een jaar niet meer gezien ofzo, dat is veel aangezien ze overal spelen, en ze zijn in Duitsland ook vrij populair zag ik. De setlist had ook een goede balans tussen de drie albums volgens mij.

- Behemoth had precies dezelfde show als op Neurotic Deathfest maar was wel weer leuk.

- Zoals ik deze keer Obituary heb gezien zo goed heb ik ze nog nooit gezien. Veeeet.

De absolute dieptepunten van het festival waren toch wel Skyforger en Tyr. Wat een stel rukbands waren dat zeg. Skyforger waren gewoon een stel posers die hun set maar één nummer stonden te spelen en. Bij Tyr lijkt het net of ze het liefst in een koor zouden zingen maar omdat ze wel true proberen te zijn posen ze er wat bij en tussen het zingen door scheuren ze wat op hun gitaartjes.

Om niet af te sluiten met de negatieve dingen hier de positieve dingen aan het festival in het algemeen:
+ cocktails voor maar 3,50
+ m'n mooie verdiende strooien hoed
+ goede organisatie
+ lekker kleinschalig
+ eten voor mooie prijzen
+ goed geluid
+ camping dichtbij festivalterrein

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma aug 11, 2008 11:35 pm

Ik weet niet of dit bij alle duitse festivals het geval is, maar ik vind de auto naast de tent ook erg ideaal. Niet te lang/ver leuren en waardevolle dingetjes liggen wat veiliger.

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » di aug 12, 2008 5:08 am

Regeer:
Hey!
Geen tradities gaan lopen verkloten, heh!

Oh sorry, wist niet dat dit een traditie is.

Hub de Gallier:
Ik vond bij Impaled Nazarene het geluid juist ontzettend goed en ook de show was goed
Op zich was Impaled Nazarene fascinerend. Zo gruwelijk snel dat het nauwelijks te volgen is. Maar het geluid was echt niet in orde: laagfrequente vervorming.


Sanguis:
Van deze twee wist vooral Farsot een erg goeie indruk op mij te maken (jammer dat ik er geen cd's van gevonden heb, nouja bij 1 standje maar die verkochten net voor mijn neus de laatste).
Ook jammer dat er geen cd’s van Vreid (meer) te krijgen waren. Beetje stom dat de bands zelf niet zorgen voor een flinke voorraad.


Sugar Daddy:
Skyforger waren gewoon een stel posers die hun set maar één nummer stonden te spelen.
Die indruk maakten zij op mij zeker niet. Bedenk wel dat een vaste gitarist door ziekte afwezig was en dat ze dus moesten improviseren.

Gebruikersavatar
John Deere
Berichten: 202
Lid geworden op: di jun 20, 2006 12:43 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door John Deere » di aug 19, 2008 7:21 pm

Bloodbath was geniaal. Droge aankondigingen ook, prachtig. Helaas geen Furnace Funeral.. De zitpit, pile dive en continu doorvallende circle pit bij general surgery ook. haha! Unanimated was ook super. Ben blij ze gezien te hebben. Dismember, Obituary en Bolt Thrower waren terechte headliners. Zowel Bolt Thrower en Dismember(BLEED FOR ME!!!) hadden een goeie setlist. Die van Obituary was een beetje standaard. Hail of Bullets had het weer mee, pastte er goed bij. (don't mention the war!)
Deadborn en Face Breaker waren voor mij een aangename verassing. lekker lomp. De muzikale misser bij Legion of the Damned was wel vermakelijk. Met veel heisa opkomen met nifty intro en banners en dan het tweede(geloof ik) nr finaal de mist in gaan. Verder was het wel prima om aan te horen.

Gelukkig stond er ook de nodige rotzooi geprogrammeerd zodat je fijn uitgebreid kon gaan ontladen op de schone plees net buiten het festivalterrein, in de vele standjes kon rondneuzen of een van de vele keuzes aan voer in je gezicht kon stoppen.

Een geniaal festival met een superb line-up! Ik vraag me af of de partysan organisatie dit jaar kan overtreffen volgend jaar..
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » di aug 19, 2008 7:26 pm

John Deere schreef: Een geniaal festival met een superb line-up! Ik vraag me af of de partysan organisatie dit jaar kan overtreffen volgend jaar..
Dat gaan ze zekers wel weer doen, al een aantal jaren een geniale lineup.

Plaats reactie