20/08 Gutting Europe V: Beheaded + supports @ FL - Gent
- emillio
- Contacteer:
20/08 Gutting Europe V: Beheaded + supports @ FL - Gent
MUSKETEER OF DEATH presents 20/08/08:
GUTTING EUROPE V
BEHEADED
(MT – Blistering death/grind for fans of Cannibal Corpse, Disgorge, Malevolent Creation, Incantation, Suffocation, Dying Fetus, Pyrexia and likes // Unique Leader)
INVERACITY
(GR – brutal death metal with grind influences // Unique Leader)
SUFFOCATE BASTARD
(D – Extreme NRW Death Metal)
DOORS: 19:30 – 1st BAND: 20:00
Reservations: 5 euro @ emillio@zeelandnet.nl
Crime-scene:
THE FRONTLINE
Overpoortstraat 37
B-9000 GENT (BE)
GUTTING EUROPE V
BEHEADED
(MT – Blistering death/grind for fans of Cannibal Corpse, Disgorge, Malevolent Creation, Incantation, Suffocation, Dying Fetus, Pyrexia and likes // Unique Leader)
INVERACITY
(GR – brutal death metal with grind influences // Unique Leader)
SUFFOCATE BASTARD
(D – Extreme NRW Death Metal)
DOORS: 19:30 – 1st BAND: 20:00
Reservations: 5 euro @ emillio@zeelandnet.nl
Crime-scene:
THE FRONTLINE
Overpoortstraat 37
B-9000 GENT (BE)
Laatst gewijzigd door emillio op za jul 19, 2008 2:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
www.musketeerofdeath.nl
was een erg goede avond,per ongeluk iemand een gebroken neus bezorgd en zo bezopen als maar zijn kon...goede ouwe tijdenJesper schreef:[..]
Same here, was op dat Gratis naar de Tering fest in Breda. Ja mooi was dat!
"Wat gaan we vanavond doen?"
"We gaan GRATIS naar de TERING!"

Tullepetoanum Metallius
nou... ik heb betere concerten meegemaakt...
Suffocate Bastard:
een nogal vreemde eend in de bijt voor mij,aangezien ik niet zo van de slamming death metal ben,een aaneenschakeling van piepjes,gruntjes en andere zooi..niet mijn ding.
Inveracity:
Zonder Twijfel DE band van de avond ! goed geluid en lekkere catchy nummers,de band had er zin in en dat was ook te merken !
Beheaded:
Beheaded was niet slecht muzikaal gezien,maar de toevoeging van een nieuwe zanger was niet aan mij besteed,ik had het gevoel dat er serieus wat mistte aan het optreden en bleef een beetje met een leeg idee achter...mischien was het het bier wel
Suffocate Bastard:
een nogal vreemde eend in de bijt voor mij,aangezien ik niet zo van de slamming death metal ben,een aaneenschakeling van piepjes,gruntjes en andere zooi..niet mijn ding.
Inveracity:
Zonder Twijfel DE band van de avond ! goed geluid en lekkere catchy nummers,de band had er zin in en dat was ook te merken !
Beheaded:
Beheaded was niet slecht muzikaal gezien,maar de toevoeging van een nieuwe zanger was niet aan mij besteed,ik had het gevoel dat er serieus wat mistte aan het optreden en bleef een beetje met een leeg idee achter...mischien was het het bier wel

Tullepetoanum Metallius