Black No.1 schreef:Myowannuzz, met beginnende albums bedoel ik de eerste albums van Metallica. Dus de albums waar ze mee begonnen.
But still, I rest my case; Metallica's 'Death Magnetic' kicks arsh!
En mensen die zich zodanig aangesproken voelen tot 'pussy' is hun probleem, niet de mijne.
Als je je zo aangesproken voelt, moet je er wat aan doen.
En Thorko.. aangezien jij zo'n 'pussylover' bent mag je wel eens tussen je benen kijken.
Have fun.
Ik voel me niet zo zeer aangesproken door het feit dat je sprak over "pussies".
Vond het slechts uitermate sneu, maar lag er verder ook weer niet heel erg wakker van.
Ook het feit dat jij DM een geweldige plaat vindt, vind ik prima. Ik vind het namelijk ook best een genietbare plaat (en zo niet; smaken verschillen godzijdank, dat geeft een forum als dit ook bestaansrecht).
Maar het gene wat mij wel heel erg stoorde was het feit dat jij :
* Allesbehalve de indruk gaf een fatsoenlijke discussie over deze cd aan te willen gaan, waartoe verreweg de meesten hier op MF wel bereid zijn.
* Deed alsof je precies wist hoe de (ik citeer) "Metalpussies" dachten en wist wat hen een mening deed vormen over de desbetreffende cd zonder dit ook maar één keer te onderbouwen of te zeggen waarop deze, door jou zo stellig gedeponeerde, stellingen gebaseerd waren .
* Je zeer arrogante opstelling (denk aan b.v. een uitspraak als :"wat ik uiteraard niet doe want dat is zonde van mijn tijd").
Alles deed mij het gevoel geven dat je je op één of andere manier je heel erg in je eer gekrenkt voelde vanwege het feit dat niet iedereen dezelfde mening over DM had/heeft als jou en dat jij daarop heel puberaal reageerde.
Verder wil ik er ook niet al te veel woorden meer aan vuil maken.
Want dat is tenslotte niet de bedoeling van dit topic, maar had toch het knagende gevoel dat ik dit even moest verduidelijken aan jou, Black no. 1.
Probeer je in de toekomst asjeblieft gewoon wat volwassener te uitten en open te staan voor een gezonde discussie, dit is denk ik voor iedereen en vooral ook voor jou stukken gezelliger.