01/10 Thrashing like a maniac 08: Gama Bomb + 3 @ FL - Gent
- emillio
- Contacteer:
01/10 Thrashing like a maniac 08: Gama Bomb + 3 @ FL - Gent
MUSKETEER OF DEATH presents 01/10/08:
GAMA BOMB
(IRL – Ferocious face-melting thrash. Put on your bullet belt! Time to thrash like it’s ’86!)
BONDED BY BLOOD
(US – Red hot molten thrash from L.A. Thrash, Shred, Speed, Skate!!!)
TRENCHFOOT
(B – 80’s crossover/thrash in vein of Suicidal Tendencies, DRI and Anthrax. w/ ex-members of Congress, Liar, Mindstab & Rise and Fall)
SWORN AMONGST
(UK – Thrash that shows proper respect to the bands who made the genre of music the force it was. So NO-Trivium shit, but the real stuf!)
DOORS: 19:00 – 1st BAND: 19:30
Reservations: 5 euro @ emillio@zeelandnet.nl
Crime-scene:
THE FRONTLINE
Overpoortstraat 37
B-9000 GENT (BE)
GAMA BOMB
(IRL – Ferocious face-melting thrash. Put on your bullet belt! Time to thrash like it’s ’86!)
BONDED BY BLOOD
(US – Red hot molten thrash from L.A. Thrash, Shred, Speed, Skate!!!)
TRENCHFOOT
(B – 80’s crossover/thrash in vein of Suicidal Tendencies, DRI and Anthrax. w/ ex-members of Congress, Liar, Mindstab & Rise and Fall)
SWORN AMONGST
(UK – Thrash that shows proper respect to the bands who made the genre of music the force it was. So NO-Trivium shit, but the real stuf!)
DOORS: 19:00 – 1st BAND: 19:30
Reservations: 5 euro @ emillio@zeelandnet.nl
Crime-scene:
THE FRONTLINE
Overpoortstraat 37
B-9000 GENT (BE)
Laatst gewijzigd door emillio op wo sep 24, 2008 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
www.musketeerofdeath.nl
ZO dat ziet er gaaf uit, jammer dat het in Gent is. Zeker een eenmalig package?
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- innuendo
- Lult over cdtjes
Zal ik dan maar even de hele tourlijst posten:
12 sep Club Darkside Berlin, Berlin
13 sep Festung Bitterfeld Bitterfeld
14 sep Kästle Hohenems
15 sep Orto Bar Ljubljana
16 sep For Sale Club Bologna, Bologna
17 sep Sinister Noise Roma, Roma
18 sep The Blue Rose Saloon Milan
19 sep Le Korigan Luynes
20 sep Thrash Em All Festival Barcelona, Barcelona
21 sep Sala Midnight Madrid, Madrid
22 sep Associação de Músicos Faro, Faro
23 sep Man’s Ruin Lisboa
24 sep Metalpoint Club Porto, Porto
25 sep La Fabrica de Chocolate Club Vigo
26 sep Sanatana 27/Blue Room Bilbao
27 sep Heretic Club Bordeux
28 sep Le Ferrailleur Nantes
30 sep Exhaus Trier Trier
01 okt The Frontline Gent
02 okt Metropool Hengelo
03 okt Club Booster Göteburg
04 okt Club Blacksmith Stockholm, Stockholms län
06 okt Haflenklang Hamburg, Hamburg
07 okt north of Germany Kiel, Hamburg
08 okt Thing! Club Bremen, Bremen
09 okt Willemeen Arnhem
10 okt Posthallen - Thrash Assault Warm-Up Wurzburg
11 okt JOC Ieper Ieper
13 okt The Corporation Sheffield
14 okt The Underworld London
15 okt The Old Angel Nottingham
16 okt Bier Keller Bristol
17 okt The Little Civic Wolverhampton
18 okt The Parish Huddersfield
12 sep Club Darkside Berlin, Berlin
13 sep Festung Bitterfeld Bitterfeld
14 sep Kästle Hohenems
15 sep Orto Bar Ljubljana
16 sep For Sale Club Bologna, Bologna
17 sep Sinister Noise Roma, Roma
18 sep The Blue Rose Saloon Milan
19 sep Le Korigan Luynes
20 sep Thrash Em All Festival Barcelona, Barcelona
21 sep Sala Midnight Madrid, Madrid
22 sep Associação de Músicos Faro, Faro
23 sep Man’s Ruin Lisboa
24 sep Metalpoint Club Porto, Porto
25 sep La Fabrica de Chocolate Club Vigo
26 sep Sanatana 27/Blue Room Bilbao
27 sep Heretic Club Bordeux
28 sep Le Ferrailleur Nantes
30 sep Exhaus Trier Trier
01 okt The Frontline Gent
02 okt Metropool Hengelo
03 okt Club Booster Göteburg
04 okt Club Blacksmith Stockholm, Stockholms län
06 okt Haflenklang Hamburg, Hamburg
07 okt north of Germany Kiel, Hamburg
08 okt Thing! Club Bremen, Bremen
09 okt Willemeen Arnhem
10 okt Posthallen - Thrash Assault Warm-Up Wurzburg
11 okt JOC Ieper Ieper
13 okt The Corporation Sheffield
14 okt The Underworld London
15 okt The Old Angel Nottingham
16 okt Bier Keller Bristol
17 okt The Little Civic Wolverhampton
18 okt The Parish Huddersfield
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- alicecooper
Leuke datum alleen jammer dat het zo ver weg is... De 9e is al een stuk dichterbij maar dan zit ik bij Volbeat.02 okt Metropool Hengelo

Trotse vader sinds 25/02/10.
- emillio
- Contacteer:
THRASHING LIKE A MANIAC is coming near.
Discard cancelled and will be replaced by:
SWORN AMONGST
Price stays unchanged, so 5 euro for a quartet of thrashing madness!
Reservations still possible @ emillio@zeelandnet.nl
For those who already send a mail, your reservations are set. Just having lack of time to confirm! So mailed = reserved!
Discard cancelled and will be replaced by:
SWORN AMONGST
Price stays unchanged, so 5 euro for a quartet of thrashing madness!
Reservations still possible @ emillio@zeelandnet.nl
For those who already send a mail, your reservations are set. Just having lack of time to confirm! So mailed = reserved!
www.musketeerofdeath.nl
- emillio
- Contacteer:
Deze gaat over de show in Gent, dus openingspost hoeft niet aangepast te worden!innuendo schreef:Geweldig. Het zogenaamde 'club booster' heeft geen website oid, en het adres leidt naar een visafslag
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik nu bonded by blood moet gaan zien.
Enne mods? Kunnen jullie aub even de titel en openingspost aanpassen?
Wat betreft de gig in Goteborg:
http://www.myspace.com/clubbooster (old site)
http://www.myspace.com/clubheadbangers

www.musketeerofdeath.nl
- innuendo
- Lult over cdtjes
emillio schreef:[..]
Deze gaat over de show in Gent, dus openingspost hoeft niet aangepast te worden!
Wat betreft de gig in Goteborg:
http://www.myspace.com/clubbooster (old site)
http://www.myspace.com/clubheadbangers
eigenwijs

Dus als (ik noem maar wat) Textures een tour met 20 optredens in Nederland en België doet, moeten daar dan 20 topics voor aangemaakt worden? Nee, daarom is een algemene tourtopic veel makkelijker. Waar ben je bang voor? Dat je klanten misloopt ofzo? Iemand die geïnteresseerd is kijkt toch wel wat voor hem/haar het makkelijkste is.
En bedankt voor het zoeken, maar die websites heb ik al uitgepluisd. Ik heb die lui maar een mailtje gestuurd, dat ze het me maar uit moeten leggen.
- emillio
- Contacteer:
Een topic per show geeft vaak alle info weer die je moet/wilt weten betreffende die show.
zoals: prijs, extra supports, adres club, tijdsschema, etc.....
Lijkt me een stuk doeltreffender. Ipv mensen die 2 posts geleden de info over desbetreffende club niet kan vinden op het net.
Geen dank trouwens, was vrij snel te vinden. En volgens mij is dat 031-130680 gewoon een telefoonnummer. Dus bel ze even zou ik zeggen!
Kijk die info vind je nu weer niet in een algemene tourlist!
zoals: prijs, extra supports, adres club, tijdsschema, etc.....
Lijkt me een stuk doeltreffender. Ipv mensen die 2 posts geleden de info over desbetreffende club niet kan vinden op het net.
Geen dank trouwens, was vrij snel te vinden. En volgens mij is dat 031-130680 gewoon een telefoonnummer. Dus bel ze even zou ik zeggen!
Kijk die info vind je nu weer niet in een algemene tourlist!
www.musketeerofdeath.nl
- innuendo
- Lult over cdtjes
Het was gisteravond erg rustig. Ik geloof dat er hooguit 50 man was. Dat zal er voornamelijk mee te maken hebben dat de promotie zeer slecht was. De enige poster die ik gezien heb, was het A5 formaat op de deur. Zelfs de mensen van de platenzaak, nog geen kilometer verderop is een platenzaak, waar die mensen nog nooit van die tent hadden gehoord.
Maar de optredens waren gaaf. Daarna nog wat met die lui zitten buurten.
Maar de optredens waren gaaf. Daarna nog wat met die lui zitten buurten.
- Strijdkreet
Godsamme dat was nog eens gaaf. Ook aangenaam verrast door BBB hun live act. Aantal MF'ners gespot. (Johan, Ferdy en krullebol van sudden en ruben hierboven uiteraard).
En Gama bomb was weer ouderwets gezellig en goed. En wederom hebben we simon de zaal uit kunnen dragen tijdens zn stagedive. De nummers na het optreden werden ook goed meegeschreeuwd, inclusief een polonaise.
En Gama bomb was weer ouderwets gezellig en goed. En wederom hebben we simon de zaal uit kunnen dragen tijdens zn stagedive. De nummers na het optreden werden ook goed meegeschreeuwd, inclusief een polonaise.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
Was inderdaad te gaaf voor woorden ja. Bonded By blood was al super, maar Gama Bomb ging daar nog even keihard overheen! Alles doet me zeer nu, wakker worden was niet verstandig merk ik al.
Teringgaaf ook, een Bandai sticker op je gitaar plakken.
Teringgaaf ook, een Bandai sticker op je gitaar plakken.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Strijdkreet
En Dan lilker als gitarist bij BBB. En dat opstaan viel wel mee, alleen tentamens maken al brakkig valt niet echt mee. 

Haha, dat is zwaar kut ja.
Ook mooi waren de polonaise na afloop, de goede DJ tussen de nummers door, het vele bier, het thrashen van mijn Nirvana cd en de aanwezigheid van Michel. (Simon en ik besloten later dat er een backpatch van hem moet komen, met zijn hoofd.)
Minpunt is natuurlijk het jammerlijk afhaken van Matthijs' kant.
Ook mooi waren de polonaise na afloop, de goede DJ tussen de nummers door, het vele bier, het thrashen van mijn Nirvana cd en de aanwezigheid van Michel. (Simon en ik besloten later dat er een backpatch van hem moet komen, met zijn hoofd.)
Minpunt is natuurlijk het jammerlijk afhaken van Matthijs' kant.
- defenderofsteel
Ik vond BBB ook gaver klinken, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik van hen al meer gehoord had.innuendo schreef:Ja, ik hoorde ook iets over een nieuwe tour over enkele maanden. Waarschijnlijk nemen ze dan Violator mee.
Ik ben blijkbaar ook de enige die meer onder de indruk was van BBB.
Apart trouwens, zo'n Gabberfeest wat tegelijkertijd in de Willemeen bezig was. Sommige gabbers leken zich bij Gama Bomb en BBB beter te vermaken!
- Strijdkreet
Dat was wel geinig ja, alleen waren ze in de pit wat minder grappig. Maar daar was ook wel een oplossing voor. 

-
- Contacteer:
Gisteren naar deze package in Londen geweest.
Savage Messiah: Jonge band maar heel getalenteerd. Erg lekkere muziek.
Sworn Amongst: Beetje tamme drums, maar voor de rest best in orde. Ik kan me echter niet voorstellen dat deze jongens het echt gaan maken.
Bonded by Blood: Het gebrek aan originaliteit (je moet uitkijken om niet per ongeluk Kill as One van Death Angel of Annihilator’s King of the Kill mee te brullen) wordt snel vergeten door de overtuigende intense liveprestatie. De zang is op plaat bij vlagen een beetje irritant maar live niet storend. Wel vreemd dat Exodus nog wel de US thrash band is waar hun geluid nog ‘t minst op lijkt.
Gama Bomb: Op plaat net iets beter dan hun voorgangers, op ‘t podium net een fractie minder overtuigend. Maar wel echt een feestje en een flinke dosis humor. Bovendien heb ik ze niet op plagiaat kunnen betrappen, wat hen toch wel onderscheidt van BbB of Evile. Ook een fijne band dus.
Savage Messiah: Jonge band maar heel getalenteerd. Erg lekkere muziek.
Sworn Amongst: Beetje tamme drums, maar voor de rest best in orde. Ik kan me echter niet voorstellen dat deze jongens het echt gaan maken.
Bonded by Blood: Het gebrek aan originaliteit (je moet uitkijken om niet per ongeluk Kill as One van Death Angel of Annihilator’s King of the Kill mee te brullen) wordt snel vergeten door de overtuigende intense liveprestatie. De zang is op plaat bij vlagen een beetje irritant maar live niet storend. Wel vreemd dat Exodus nog wel de US thrash band is waar hun geluid nog ‘t minst op lijkt.
Gama Bomb: Op plaat net iets beter dan hun voorgangers, op ‘t podium net een fractie minder overtuigend. Maar wel echt een feestje en een flinke dosis humor. Bovendien heb ik ze niet op plagiaat kunnen betrappen, wat hen toch wel onderscheidt van BbB of Evile. Ook een fijne band dus.
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op wo okt 15, 2008 5:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha, ja, datzelfde dacht ik dus echt even.MetalTuupLimburg schreef:Gisteren naar deze package in Londen geweest.
De eerste band was jong maar erg getalenteerd. Erg lekkere muziek, maar de naam valt me niet meer in.