Epiphone gothic Explorer te koop

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JER00N
Berichten: 318
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 8:23 pm
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Epiphone gothic Explorer te koop

Bericht door JER00N » zo sep 28, 2008 3:10 pm

Ik heb hier een matzwarte Epiphone Explorer uit 2002 te koop. Alnico humbuckers, tune-o-matic brug, mahonie body, mahonie gelijmde hals, Grover tuners, 2 volume en 1 tone. Super uiterlijk! Door de grote body klinkt de gitaar vrij vol en warm.

De gitaar is nog origineel, behalve de voorste straplock. Deze heb ik verplaatst naar de plek waar de hals aan de body vast zit. Hierdoor blijft de gitaar veel beter in balans. Zonder die aanpassing zakt de kop steeds naar beneden wat bijzonder irritant is tijdens het spelen.

Actie en intonatie heb ik zelf afgesteld en de gitaar speelt nu vrij licht, in tegenstelling tot hoe ze normaal uit de fabriek rollen...

Schade is er niet echt, een paar kleine deukjes op de punt van de 'vleugel' maar dit is alleen van dichtbij te zien. Geen afgesprongen stukjes lak of krassen of zo verder.

Verder zit er ook nog een Rockbag (submerk van Warwick) tas bij, dit is een erg fijne, degelijke tas met zachte dikke voering en meer dan genoeg vakken en vakjes om bijv. kabels, plectra, tuner etc. in te doen.

Ik verkoop hem omdat ik aan het sparen ben voor een high-end gitaar.

De prijs is (incl. tas) €400

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
geitenbaard
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma mei 15, 2006 9:30 pm

Bericht door geitenbaard » zo sep 28, 2008 8:23 pm

charsi

Gebruikersavatar
JER00N
Berichten: 318
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 8:23 pm
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door JER00N » zo sep 28, 2008 8:54 pm

geitenbaard schreef:charsi
Que?

Plaats reactie