Hehe, ik ken dit. Mensen die allemaal meededen toen ik met Iron Maiden kwam aanzetten en nu ineens metal verafschuwen, het beetje haar wat ze heel ruig hadden laten groeien (tot over hun oren) is weer kort en artiesten als Mika en Amy Winehouse zijn helemaal de shit. Ik vind het niet erg, maar iedere keer op verjaardagen te horen krijgen dat men 'niet meer van metal houdt' is ook hinderlijk.innuendo schreef:Hehe, in 1987 leerde ik net op de wc te pissen ipv mijn luier.Dus een concert van Testament was er al helemaal niet bij.
Maar serieus, ik wil er ook wel op inhaken. In mijn vriendenkring merk ik al dat er minder naar metal geluisterd wordt. De haren zijn bij sommigen eraf gegaan en gezellig met z'n allen naar concerten zit er al enkele jaren niet meer in. Luisteren doen ze zeker nog, al is de interesse minder dan eerst. Ikzelf luister sinds mijn 14de naar metal en heb sindsdien nooit wat anders gedaan. Een aantal stijlen heb ik gaaf gevonden, maar verafschuw ik, terwijl onder andere thrash metal altijd gebleven is. Ik zie mezelf hier over 10 jaar nog steeds naar luisteren, en dat terwijl ik dan ook wel kinderen zal hebben.
Gelukkig dat mijn ouders het nooit erg vonden, die houden allebei van vele soorten muziek en luisteren nu met plezier mee (hoewel veel thrash ze dan net iets te ver gaat).