www.frontvroomshoop.nl
Het Front - Vroomshoop
Bertus Westerhuis zal een zooi Frankenstein nummers spelen!!jeffrey schreef:Maar 45 minuten voor Martyr en Emerald? Had wel meer gemogen. Maar iig, toch goed dat er zoiets georganiseerd wordt. Maar de grote vraag.. Bertus Westerhuis? Ik krijg het maar niet voor elkaar die naam te plaatsen..
hier staat wat meer info over Frankenstein:jeffrey schreef:[..]
Ahhhh! Nu weet ik nog minder. Is dat Heavy Metal?
Wow wat een lof voor de bands.Ik was er al ruim voor het feest begon.Met Emerald mee.XnegativeX schreef:Taken by force was fokking geniaal gisteren. Gezellig zootje en een volle bak. Meer dan 200 bezoekers hoorde ik? Het gaat goed met het Front!
De eerste band die ik zag waren Chainsaw. Leuke band. Die gasten hadden de sfeer en de show van de oer-heavy metal goed onder de knie. Maar strak spelen is blijkbaar voor poseurs.
Daarna werd ik overdonderd door Martyr. Dit soort pure heavy metal/hardrock is eigenlijk mijn muziek niet echt maar deze gasten waren zo strak en speelde met zoveel energie dat het gewoon aanstekelijk was.
Toen was het tijd voor de dinosaurussen van Bertus Westerhuis and friends en Emerald. Ook hier gold hetzelfde als voor Martyr. Deze oudjes speelde de meeste huidige bands totaal van het podium. Ik durf zelfs te zeggen dat Emerald qua podium presentatie kan meten met Iron maiden en Judas priest.
Een prachtige avond dus!
Ps. Ik kreeg weer helemaal een familie gevoel bij het laatste nummer dat Emerald deed. Die cover van Dark wizard