Beste nummers van 2008
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ayreon - Beneath The Waves
Iced Earth - A Gift Or A Curse
Serenity - Coldness Kills
Thy Majestie - To An Endless Devotion
Warrel Dane - Brother
Iced Earth - A Gift Or A Curse
Serenity - Coldness Kills
Thy Majestie - To An Endless Devotion
Warrel Dane - Brother
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Cult of Luna - Ghost Trail
Boris - You Put Up Your Umbrella
Motorpsycho - Suite: Little Lucid Moments
Bonnie 'prince' Billy - So everyone
Machinefabriek - Zink
Earth - Miami Morning Coming Down
Portishead - We Carry On
The Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La band - BLIND BLIND BLIND
Boris - You Put Up Your Umbrella
Motorpsycho - Suite: Little Lucid Moments
Bonnie 'prince' Billy - So everyone
Machinefabriek - Zink
Earth - Miami Morning Coming Down
Portishead - We Carry On
The Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La band - BLIND BLIND BLIND
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
Backfire! - Pushing My Failures Away
In ieder geval het beste openings nummer van dit jaar... Als je je nieuwe album zo weet te beginnen verdien je een pluim!
AC/DC - Big Jack
Gewoon een heerlijk rock nummer met catchy zanglijnen en heerlijke riffs van de heer young!
Walls Of Jericho - I The Hunter
Een enorm beukende en zeer aanwezige riff is wat dit nummer maakt tot wat het is... Heerlijk!
Volbeat - Wild Rover Of Hell
'The stereo's pumping METALLICA tunes, Ride The Lightning Oeh Yeah!'
dat zegt genoeg lijkt me! Heerlijk up-tempo metal nummer...
Metallica - All Nightmare Long
Dit is mijn favorietje van de nieuwe plaat. Wat mij betreft zit alles wat Metallica is in dit nummer. Gewoon een sterk metal nummer.
Motorhead - Rock Out!
ROCK OUT, WITH YOU'RE COCK OUT! Geniale Ace Of Spades rip-off, heerlijk!
Begging For Incest - Awaiting The Fist
Ik was al weg van deze mini-cd, maar sinds ik ze live gezien heb op HDF zit deze band in m'n hart. En dan vooral dit nummer, wat verweg het beste van de schijf is. Ken je het niet, en hou je van BDM/Grind met KANK** harde breakdowns... Checken die zooi!
Discharger - Barking Dogs
Van het nieuwe album dat in December uit gaat komen op Bandworm... Een heerlijk snel en agressief maar toch pakkend punk/OI! nummer, dat verhaald over skinheads met een grote bek maar die weg lopen als er stront aan de knikker is of komt.
BARKING DOGS DON'T BITE!
YOU'RE TO SCARED TO FIGHT!
WHAT MAKES YOU THINK YOU'VE GOT THE RIGHT,
TO CALL YOU'RE SELF A SKINHEAD!!!
In ieder geval het beste openings nummer van dit jaar... Als je je nieuwe album zo weet te beginnen verdien je een pluim!
AC/DC - Big Jack
Gewoon een heerlijk rock nummer met catchy zanglijnen en heerlijke riffs van de heer young!
Een enorm beukende en zeer aanwezige riff is wat dit nummer maakt tot wat het is... Heerlijk!
Dit is mijn favorietje van de nieuwe plaat. Wat mij betreft zit alles wat Metallica is in dit nummer. Gewoon een sterk metal nummer.
Motorhead - Rock Out!
Ik was al weg van deze mini-cd, maar sinds ik ze live gezien heb op HDF zit deze band in m'n hart. En dan vooral dit nummer, wat verweg het beste van de schijf is. Ken je het niet, en hou je van BDM/Grind met KANK** harde breakdowns... Checken die zooi!
Van het nieuwe album dat in December uit gaat komen op Bandworm... Een heerlijk snel en agressief maar toch pakkend punk/OI! nummer, dat verhaald over skinheads met een grote bek maar die weg lopen als er stront aan de knikker is of komt.
BARKING DOGS DON'T BITE!
fetuskiller schreef:Backfire! - Pushing My Failures Away
AC/DC - Big Jack
Motorhead - Rock Out!
Van het nieuwe album dat in December uit gaat komen op Bandworm... Een heerlijk snel en agressief maar toch pakkend punk/OI! nummer, dat verhaald over skinhead met een grote bek maar die weg lopen als er stront aan de knikker is of komt.
BARKING DOGS DON'T BITE!
ben inderdaad steeds meer in mijn nopjes met het nieuwe ac/dc album en daar hoef ik dit keer gelukkig niet eens mijn fan pet voor op te zetten

rock out van motorhead is ook erg gaaf idd
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Keep Of Kalessin - The Rising Sign
Deze band gaat steeds meer in een richting die me erg bevalt! Atmosfeer ten top!
Textures - Awake Is het Devin Townsends nieuwe? nee, onze eigen Textures! Geweldig!
Hollenthon - Mysterium Babel
Episch en meeslepend.
Deze nummers maakten in ieder geval erg veel indruk!
Deze band gaat steeds meer in een richting die me erg bevalt! Atmosfeer ten top!
Textures - Awake Is het Devin Townsends nieuwe? nee, onze eigen Textures! Geweldig!
Hollenthon - Mysterium Babel
Episch en meeslepend.
Deze nummers maakten in ieder geval erg veel indruk!
Ik heb daar een keer naar geluisterd, en even later strompelde ik onder de uitslag en korsten naar de volumeknop.Nakur schreef: The Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La band - BLIND BLIND BLIND

Coffins - Under the Stench
Klinkt alsof je Morbid Tales op 16 rpm afspeelt, kan gewoon niet beter. UGH!
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.
hmm, de preciese volgorde van ongeloofelijk toff naar het absolute beste kan ik niet helemaal maken maar de beste nummers van 2008 zijn voor mij
Bleed - Meshuggah: om ongeveer de zelfde redenen die al genoemd zijn, het is gewoon een focking absurd nummer, en live klinkt het zelfs nog net zo bruut, dan niet bruter als op de plaat!!!!
Wrath of the Ba'ath - TMDC eigenlijk zou ik heel TRIVMVIRATE als beste nummers van 2008 op willen geven, maar Wrath of the Ba'ath is gewoon zo'n bruut nummer, met die toffe sonic boom's van carsten enzo geniaal!!!
Porcelain Heart - Opeth Ik vind het gewoon een heel gaaf sfeervol typish opeth nummer eigenlijk, maar hij luisterd gewoon zo lekker weg.
verder heb ik denk ik te weinig nieuwe ablums geluisterd, toch maar ff een hoop nieuwe shit gaan luisteren
Bleed - Meshuggah: om ongeveer de zelfde redenen die al genoemd zijn, het is gewoon een focking absurd nummer, en live klinkt het zelfs nog net zo bruut, dan niet bruter als op de plaat!!!!
Wrath of the Ba'ath - TMDC eigenlijk zou ik heel TRIVMVIRATE als beste nummers van 2008 op willen geven, maar Wrath of the Ba'ath is gewoon zo'n bruut nummer, met die toffe sonic boom's van carsten enzo geniaal!!!
Porcelain Heart - Opeth Ik vind het gewoon een heel gaaf sfeervol typish opeth nummer eigenlijk, maar hij luisterd gewoon zo lekker weg.
verder heb ik denk ik te weinig nieuwe ablums geluisterd, toch maar ff een hoop nieuwe shit gaan luisteren
Dat vind ik persoonlijk het beste nummer van het nieuwe albumThorvir schreef: Porcelain Heart - Opeth Ik vind het gewoon een heel gaaf sfeervol typish opeth nummer eigenlijk, maar hij luisterd gewoon zo lekker weg.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- the true Thorko
- the true Thorko
- Hieronimus
En welk nummer onpersoonlijk?Pobelov schreef:[..]
Dat vind ik persoonlijk het beste nummer van het nieuwe album
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Maar die eerste paar minuutjes zijn wel mágisch zeg. En ook als dat riffje weer terugkomt. Heurlijk! 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm